GEORGEC έγραψε:ΤΟ ΝΙΒΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ,ΤΟ ΥΨΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΨHΛΟΜΑΤΟΣ ΠΧ IRONMAN-OLDMAN.OΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΛΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΜΝΗ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ,ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 30Χ9.5 ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ.ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΙΒΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 45 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΥΤΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ..
Γνωρίζω ποσο καλά ειναι τα NIVA εκτός δρόμου.Κάποια στιγμή ηταν να αγοράσω NIVA.Με προβλημάτισε όμως το γεγονός οτι δεν γενικά δεν μπορείς να το πολυπειράξεις.Επίσης είναι κάπως (αρκετά θα έλεγα) ευαίσθητο με τα ηλεκτρικά του ειδικά οταν βολτάρεις σε λάσπες υπο δυνατή βροχή(για τα 1600 τουλάχιστον που ξέρω, χρειάζεσαι πάντα αιθέρα μαζί σου και ηλεκτρικών επαφών).Ειναι σκυλί βέβαια και αλλο 4χ4 σε εργοστασιακή κατάσταση πιστεύω οτι δεν μπορεί να πάει εκει που θα πάει το NIVA(πέραν των αναρτήσεων και κυρίως του οτι δεν σπάει -δεν χαλάει).Tο Jimny (και το Sammy) (πάντα εργοστασιακά) ,οπως ειπώθηκε νωρίτερα είναι πολύ καλά εκτός δρόμου (πιστεύω οτι το Sammy υπετερεί του Jimny)αλλά στις έντονες κλίσεις κινδυνεύουν να τουμπάρουν ενω τα όρια ανατροπής του NIVA είναι πολύ πιο πάνω.
Θέλω όμως να καταλήξω οτι για Sammy και (λιγότερο ) για Jimny κυκλοφορούν στην αγορά πολλές τεσταρισμένες μετατροπές.Για το NIVA καμμία.Το ερώτημά μου είναι πόσο πραγματικά (μεσο-μακροπρόθεσμα) αξιόπιστο λοιπόν γίνεται το NIVA ειδικά σε οριακές συνθήκες με μετατροπές - ιδιοκατασκευές ? Το ψήλωμα ας πούμε είναι ο κύριος σκοπός αλλά πόσο λειτουργικό και ασφαλές-αξιόπιστο (π.χ στήσιμο στο δρόμο είτε εντός είτε εκτός) είναι το τελικό αποτέλεσμα οταν επηρεάζουμε την γεωμετρία του ετσι απλά με προσθήκες και αλλαγή ελατηρίων ? Το ρωτώ αυτό γιατί με τέτοιου τύπου μετατροπές έχω δεί 4χ4 να τουμπάρουν και μάλιστα οταν δεν το περιμένεις.Και δεν αναφέρομαι σε μετατροπές κάτω των 5 πόντων έτσι ?
Πιο συγκεκριμένα ,απευθυνόμενος στις τελευταίες 2 γραμμές του φίλου GEORGEC ,πιστεύω οτι το συγκεκριμένο NIVA έχει απείρως μεγάλες πιθανότητες να εξαφανίσει μπιλιοφόρους σε ανέβασμα απότομου και μεγάλου αναχώματος ειδικά οταν ακολουθεί απότομη κατάβαση μετά.
Το ύψος είναι καλό αλλά επίσης καλά θα ειναι, στα ζόρια, το αυτοκίνητο στο σύνολό του να δουλεύει καλά και να μην ακούμε συχνά τους ανεπιθύμητους ήχους τύπου "κράνκ".......Βέβαια αυτά ισχύουν για ολα τα αυτοκίνητα ,οχι μόνο για τα NIVA ,ετσι ?