Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NIVA 25Y

Δημοσίευσηαπό iokasti » 20 Ιούλ 2004, 18:00

Μπααα μακριά τα zukia. 'Αλλωστε εγώ δεν είπα οτι προτιμώ τα κανονικά αυτοκίνητα :D

mika, thanks αλλά βρήκα άκρη εντός των ημερών. Πάντως αν είναι να κάνεις το καλό, δεν μου το δίνεις για όλο τον Αύγουστο; Θα είναι και στρωμένο υποθέτω Εικόνα

Τελικά μέχρι το σέρβις των 2000, αποκλείονται οι χωματόδρομοι;
Θα με ενδιέφερε μια τεκμηριωμένη γνώμη.
Άβαταρ μέλους
iokasti
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Μάιος 2003, 08:46
Τοποθεσία: Ανατολία

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Ιούλ 2004, 07:52

iokasti έγραψε:Τελικά μέχρι το σέρβις των 2000, αποκλείονται οι χωματόδρομοι;
Θα με ενδιέφερε μια τεκμηριωμένη γνώμη.

Όχι βέβαια, υποτίθεται ότι στο είπαν για να στρώσουν οι αναρτήσεις :?: αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εντάξει, καλό είναι να μην το ζορίσεις πολύ σε δύσκολες καταστάσεις αλλά όχι και απαγορεύονται οι χωματόδρομοι.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό esky_t » 21 Ιούλ 2004, 09:05

Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι δεν πρέπει μέχρι το 1ο service να κάνεις πολλά χλμ σε χωματόδρομο για να μην φαγωθούν "άγρια" τα γρανάζια στα διαφορικά και στο σασμάν, αφού το λάδι που βάζουν είναι "ψιλό" ακριβώς γιαυτό τον λόγο. Αυτός επίσης είναι και ο λόγος που σου λένε ότι οπωσδήποτε να αλλαχτούν τα λάδια μετά τα 2000-3000 χλμ. γιατί θα έχουν γεμίσει γρέζια.
Για να "φαγωθούν¨" καλά τα μηχανικά μέρη το ηδανικό είναι η εθνική οδός και μια σχετικά σταθερή ταχύτητα.
Σήμερα έχω 1990 χλμ στο δικό μου και το έχω βάλει σε χώμα 2 φορές από 20χλμ την κάθε φορά και με μικρή ταχύτητα.
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 26 Ιούλ 2004, 22:35

Μπορείτε να μου εξηγήσετε πως τα γρανάζια των διαφόρικών τρώγονται περισσότερο στο χώμα παρα στην άσφαλτο: Οτι πρέπει να φύγουνε πιθανα γρέζια το συζητάμε. Μήπως με το ψιλό λάδι σε πρωτη φάση και την θερμότητα "βάφονται" όλά εκεί μέσα: Λεω μήπως.......
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό esky_t » 27 Ιούλ 2004, 16:27

Βασικά αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει τα γρανάζια των διαφορικών να στρωθούν σε εθνική γιατί πρέπει να φαγωθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ακουμπάνε τα δόντια μεταξύ τους σωστά. Δηλαδή οι ανοχές μεταξύ τον δοντιών δημιουργούνται κατά τα πρώτα χλμ. Με λίγα λόγια το πως θα ακουμπάει το ένα γρανάζι στο άλλο και θα μεταφέρει την κίνηση.
Αν αυτά στρωθούν σε χωματόδρομους τότε με τους κραδασμούς οι ανοχές γίνονται μεγαλύτερες, δηλαδή δημιουργούνται μεγαλύτερα κενά ανάμεσα σε αυτά τα δόντια και οι συνέπειες είναι γρηγορότερη φθορά των διαφορικών, θόρυβος και αρκετά άλλα.

Αυτά βέβαια ισχύουν για όλα τα γρανάζια που υπάρχουν και φυσικά και στο σασμάν.

Όταν πήρα το ΝIVA από την αντιπροσωπεία και με 15χλμ στο κοντέρ βγήκα στην εθνική. Το αυτοκίνητο έτριζε απίστευτα με ταχύτητες γύρω στα 80χλμ. Μετά από 30-40 χλμ το τρίξιμο είχε σχεδόν σταματήσει και αυτό σημαίνει ότι στα μηχανικά μέρη είχαν δημιουργήθει οι πρώτες ανοχές.
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 08 Αύγ 2004, 00:07

μαλιστα...δηλαδη αμα μετα το πας στο χωμα τρωγονται κανονικα τα γραναζια ετσι?...μπορει ναχεις και δικηο. Το πρωτο σου niva ειναι?
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες