Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 17 Φεβ 2008, 17:31

Σε βόλτα σήμερα σε κοντινό δασάκι της πόλης , ενώ ανέβηκα σε χωματόδρομο με ανηφόρα μεγάλης διάρκειας , με λάσπες και χιόνια-μέσα είχα 4H LOCK- πολύ άνετα , στο κατέβασμα είπα να βάλω αργά επιδή είχα και τα πιτσιρίκια μέσα , για extra ασφάλεια .
Με έκπληξη διαπίστωσα ότι το αργό δεν έμπαινε με τίποτα !!!! Ενώ ακουλουθούσα κανονικά την διαδικασία (ακινητοποιημένο το όχημα με πατημένο συμπλέκτη και φρένο ) αλλά δυστυχώς τίποτα .
Η ένδειξη 4L LOCK στο ταμπλό δεν άναβε , απλά ανα 1min , μου ανάβαν όλες οι ενδείξεις της τετρακίνησης (Ν & 4HLOCK & 4LLOCK) ταυτόχρονα και ηχούσε ο βομβητής .
Αυτό που με ενόχλησε πάντως ήταν , ότι με την τρέχουσα κακοκαιρία , θα μπορούσε να μου χρειαζόταν πραγματικά τα αργά σε κάποια άλλη περίσταση , και όχι μόνο για δοκιμή ή test . Καί ενώ θεωρείς δεδομένο ότι τα έχεις , να μένεις ξαφνικά ξεκρέμαστος στην ερημιά........
Για να μην σας κουράζω όμως , μήπως έχετε καμιά ιδέα του τι φταίει ?
Έχει κάποιος συνάδελφος πάθει το ίδιο ?
Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 17 Φεβ 2008, 17:53

Απο οσα εχω διαβασει ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΕΣΗ ,δηλαδη να μην ειναι καποια ροδα μισοφουσκωμενη... τσεκαρισε το.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 17 Φεβ 2008, 18:04

4troxos έγραψε:Απο οσα εχω διαβασει ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΕΣΗ ,δηλαδη να μην ειναι καποια ροδα μισοφουσκωμενη... τσεκαρισε το.


Tα λάστιχα να φταίνε για το κομπλάρισμα ?
Απίθανο μου φαίνεται
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 17 Φεβ 2008, 18:45

Για το ξεκομπλαρισμα ειναι σιγουρο αυτο, τωρα για το κομπλαρισμα τσεκαρε το τι να πω?
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 17 Φεβ 2008, 19:30

Να προσθέσω επίσης ότι για να μπουν τα κοντα εκτός απο φρένο-συμπλέκτη πατημενο πρέπει το οχημα να ειναι σταματημένο αλλα και το τιμονι σε ευθεία...

Εισαι σίγουρος οτι το τιμονι ήταν ισιο γιατι αλλιως δεν κουμπωνουν με τίποτα....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 17 Φεβ 2008, 22:16

Μπορει να φταιει ο "actuator" οποτε πρεπει να το δουν στην αντιπροσωπεια......
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό stydio » 17 Φεβ 2008, 22:23

Με 4H LOCK μέχρι ποιά ταχύτητα μπορείς να πάς? Και μπαίνει και βγαίνει εν κινήση?
Άβαταρ μέλους
stydio
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 01:29

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 17 Φεβ 2008, 22:27

Δεδομενα απο τεστ του Grand Vitara που εκανε ξενο περιοδικο του χωρου των 4χ4

OFF ROAD
ταχυτητα με 1η αργο
στο μαξιμο ροπης 9 km/h
Μεγιστη ταχυτητα
με 5η αργο 87 km/h
Καταναλωση 6,2 km/l (3P: 6,9)
6,5 l/h (3P: 6,2)

Γωνια πλευρικης ανατροπης 44°
Γωνια αναρρηχισης 45°
Μεγιστο βαθος νερου που μπορει να περασει 60 cm
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 17 Φεβ 2008, 22:37

Oταν μια ροδα ειναι ξεφουσκωτη κανει διαφορετικη περιστροφη απο την φουσκομενη οποτε κατα καποιο τροπο δουλευει διαφορετικα το διαφορικο και επειδη απο το 4Η Lock περναμε στο 4Η εν κινησει μπορει να μην το αφηνει να ξεκομπλαρει, δεν μιλαω για το αργο βεβαια.....
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » 17 Φεβ 2008, 22:57

Δεν θα ηταν ευθεια το τιμονι
Επ΄ευκαιρια και κατι αλλο.Για να βγαλω το 4Ηlock πρεπει να τσουλησω ευθεια λιγο το αμαξι και βγαινει αμεσα.Το εχετε παρατηρησει κι εσεις?
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 18:47
Τοποθεσία: iraklio attikis

Δημοσίευσηαπό gmak » 17 Φεβ 2008, 23:45

εχει τυχει πολλες φορες να χρησιμοποιησω τα αργα...σχεδον ποτε δεν χρησιμοποιω το 50/50 high και αυτο γιατι το 47/53 της μονιμης τερακινησης με καλυπτει...παρολαυτα εχω να σημειωσω τα εξης απο δικη μου εμπειρια...το ηλεκτρονικο συστημα αλλαγης δεν κανει παντα τα θελω μας...συνηθως θελει ενα μπρος πισω ή ξανα την διαδικασια περιστροφής απο την αρχή...στην συγκεκριμενη περιπτωση του φιλου ισως το προβλημα να λυνοταν αν ξεμπλοκαρε το 50/50 σε 47/53μετακινιοταν ελαχιστα και ξανα την διαδικασια σε 50/50 και καπακι αργο...εχει τυχει σε μενα και μαλιστα σημερα σε ομαδικη εκδρομη στα χιονια με πολυ παγο μου το εκανε βαζοντας τα αργα και λυθηκε το προβλημα οπως σας ειπα..
ο περιστροφικος διακοπτης ειναι ψιλομπελας..προσωπικα θα μου αρεσε ο δευτερος λεβιες..θελει λιγο εξοικειωση...οσο αφορα το ξεφουσκωμα που ανεφερε ο 4τροχος, απλα δεν ισχυει.
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 18 Φεβ 2008, 07:52

Dimis4X4 έγραψε:Να προσθέσω επίσης ότι για να μπουν τα κοντα εκτός απο φρένο-συμπλέκτη πατημενο πρέπει το οχημα να ειναι σταματημένο αλλα και το τιμονι σε ευθεία...

Εισαι σίγουρος οτι το τιμονι ήταν ισιο γιατι αλλιως δεν κουμπωνουν με τίποτα....


Kαι το τιμόνι ήταν ίσιο και το αυτοκίνητο σταματημένο και επανέλαβα την διαδικασία πολλές φορές. Μέχρι και στο Ν το έβαλα για ρυμούλκηση .
Δεν ξέρω τι να πω.... ίσως επειδή είχα καιρό να τα δουλέψω έχει κολλήσει κάτι ? γιατί όπως ανφέρει φίλος πιο κάτω , με καλύπτει απόλυτα το 4H LOCK . θα επικοινωνήσω σήμερα με την αντιπροσωπία .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό dermatax » 19 Φεβ 2008, 10:45

Πρόβλημα με το 4L lock δεν εχω αντιμετωπήσει κανένα μου κουμπώνει κανονικά αλλά στο ξεκλείδωμα του 4H lock έχω το ίδιο πρόβλημα με τον kaliakouda δεν ξεκλειδώνει αν δεν τσουλήσω το αμάξι έστω λίγο. Τώρα καλο-κακό? δεν ξέρω πάντως συμβαίνει. mirmidona εγώ θα σου έλεγα να το ξαναδοκιμάσεις και αν δεν κουμπώσει πήγαινε στην αντπροσωπεία. καλή ευκολία!
Άβαταρ μέλους
dermatax
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 28 Δεκ 2007, 14:59
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΛΙΟ

Δημοσίευσηαπό daemonhook » 19 Φεβ 2008, 20:39

Τα ιδια και με εμενα παιδια...Το 4ΗLock,δεν ξεκλειδωνει αν δεν τσουλησει λιγο το αμαξι.Αληθεια παιζει ρολο αν το αφησεις και τσουλησει,η το ξεκινησεις σιγα για λιγο;(Το ''τσουλησεις'' εσυ δηλ.)
Ενταξει αν εισαι σε δρομο με κλιση.Στο ισιωμα ομως θα το τσουλησεις,ετσι δεν ειναι;
Άβαταρ μέλους
daemonhook
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 14 Μάιος 2007, 21:11

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » 19 Φεβ 2008, 20:47

Φιλε μου,η αποψη μου ειναι οτι απο την στιγμη που μπορεις να κινεισαι μεχρι και με 5η και αργο,το 4Η LOCK κατ' ουσιαν ειναι αχρηστο
Ποιος ο λογος να ταλαιπωρω τους δισκους μου, αφου το αυτοκινητο κινειται με οσο γκαζι ακριβως του δινω εγω,ειτε σε ανηφορα ειτε σε κατηφορα με το αργο
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 18:47
Τοποθεσία: iraklio attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 46 επισκέπτες