Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απορια για jimny

Re: Απορια για jimny

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 22 Ιαν 2008, 22:06

δεν εχω προβλημα να σου δωσω και το τηλ του ιδιοκτητη.θα συγκεντρωσω πληροφοριες και θα σου στειλω πμ.οκ?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Απορια για jimny

Δημοσίευσηαπό eldar » 23 Ιαν 2008, 11:40

Οκ σ'ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
eldar
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2005, 14:51
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: Απορια για jimny

Δημοσίευσηαπό jimnys » 23 Ιαν 2008, 14:17

KON.GV1,6 έγραψε:που να δεις τι θα κανει το εργαλειο σου αν το βαλεις 6ποντα MAD ελατηρια και ΟΜΕ αμορτισερ.και ενα φιλτρακι Κ&Ν και ελαστικα Mud 215/75/15....με το ψιλωμα ισως να χρειαστεις και 1" αποστατες τροχων αλουμινιου.


Το Jimny πάει πολύ καλά, ακόμα και με μια καλή τετράδα ελαστικών(τα εργοαστασιακά ειναι απαράδεκτα.
Δοκίμασε το αυτοκίνητο τι μπορεί να κάνει, ποιά είναι τα όρια του, ποιά είναι τα δικά σου όρια, και μετά κάνεις σταδιακά τις μετατροπές που εσύ κρίνεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου....
Επίσης ψάξου κυρίως μόνος σου...
Στα mad +6.5 το συνολικό ύψος είναι στα 5+ εκ

Μέχρι τα 4 εκ είσαι εντός οριών για περαιτέρω αλλαγές...
Απο εκεί και πάνω αρχίζουν και άλλες επεμβάσεις

Η τετρακίνηση του jimny δεν ειναι για στεγνή άσφαλτο.
H ροπή από τον κινητήρα μεταδίδεται σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετημένο συνήθως σε διαμήκη διάταξη. Στη συνέχεια παρεμβάλλεται ένα βοηθητικό κιβώτιο με δύο λειτουργίες. Η πρώτη είναι να μεταφέρει κίνηση και στο μπροστινό διαφορικό, όταν το απαιτήσει ο χρήστης. Η δεύτερη να μειώνει – υποπολλαπλασιάζει – τις στροφές των διαφορικών, πολλαπλασιάζοντας παράλληλα τη ροπή που φτάνει στους τροχούς. Τα οχήματα με τετρακίνηση κατ’ επιλογή είναι ουσιαστικά πισωκίνητα, που γίνονται τετρακίνητα κατά βούληση. Πλεονεκτήματα της λύσης η απλότητα της κατασκευής, η αντοχή και βέβαια το χαμηλό κόστος. Μειονεκτήματα η αδυναμία να χρησιμοποιηθεί η τετρακίνηση στην άσφαλτο, μια και δεν επιτρέπει να έχουν διαφορετική ταχύτητα οι εμπρός και πίσω τροχοί (όπως συμβαίνει σε μία στροφή). Στην περίπτωση αυτή η μετάδοση «κουρδίζει», ταλαιπωρείται και χάνει την αξιοπιστία της, ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο γίνεται υποστροφικό και δυσκίνητο.(Κλεμένο :lol: )
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Re: Απορια για jimny

Δημοσίευσηαπό eldar » 23 Ιαν 2008, 18:40

ευχαριστω για την ενημερωση.
βασικα δεν θα κανω ακομα καποια μετατροπη μια και θελω να νοικιασω ενα σπιτι τωρα, αλλα θελω να ξερω τι γινεται και να κανω τις οποιες αλαγες σταδιακα. τα λαστιχα που δινουν γλυστρανε πολυ στο χωμα ειναι το πρωτο πραγμα που νομιζω οτι πρεπει να αλλαχτει.
Οσο για την τετρακινηση εχω το καινουριο μοτνελο με την ηλεκτρονικη αλλαγη και απο οτι εχω δει στο manual η εμπλοκη της τετρακινησης γινεται με την εμποκη των μπροστινων τροχων στο συστημα μεταδοσης στα σημεια που στριβουν. μπορεις να γυρισεις απο 2 σε 4 τροχους και το αντιστροφο πηγαινοντας μεχρι 100 χλ. ανα ωρα αρκει οι τροχοι να ειναι στην ευθεια και να αφησεις στιγμιαια το γκαζι. μεχρι τα 60 το εχω δοκιμασει και δεν καταλαβαινεις οτι γινεται αλλαγη. αμα δεν αφησεις το γκαζι τοτε ακουγεται ενα δυνατο χτυπημα απο τους μπροστινους τροχους απο την απεμπλοκη. για τα κοντα συμπλεκτης τερμα πατημενος και φρενο για να γινει αλλαγη.
παντως σε καποιους που εδωσα να το οδηγησουν και ειχαν οδηγησει και το παλιο το Jimny μου ειπαν οτι δεν εχει καμια σχεση με το παλιο οσον αφορα την οδικη συμπεριφορα.
Άβαταρ μέλους
eldar
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 515
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2005, 14:51
Τοποθεσία: Σέρρες

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες