Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟ GV!

Δημοσίευσηαπό GK » 20 Δεκ 2007, 09:05

Καλημέρα!!!!
Τελικά με πεισατε και αγόρασα και εγώ αλυσίδες απο το practicer. πήρα κατι φοβερές michelin με αυτόματο σύστημα τεντώματος. Βλέπεις δεν είχε guard στη διάσταση 225/65/17 και έτσι πήγα σε αυτή την πιο ακριβή λύση. 170€ . Τις δοκίμασα και είναι φοβερές και πολυ καλές ποιοτικά.

Θυμάστε μια διαμάχη που υπήρχε στο forum για το αν πρέπει να τις φοράμε μπροστά η πίσω??? θυμάστε σε ποια ενότητα ήταν γιατι το έψαξα και δεν το βρήκα. θέλω να το ξαναδιαβάσω. Βλέπεις δεν έχω αποφασίσει που θα της φοράω. παντως τη δοκιμή την έκανα στους πίσω τροχούς όπως άλλωστε προτείνει και ο κατασκευαστής.
Εσείς που τις φοράτε και ποια είναι τα υπερ και τα κατά???

Πάντως σας άκουσα και αγόρασα αλυσίδες. Τώρα είμαι έτοιμος να γυρίσω τα χιονοδρομικά της Βορείου ελλαδας και όχι μόνο.

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό k.l. » 20 Δεκ 2007, 09:33

Εμπρος έχεις το πλεονέκτημα του να μπορείς να στρίψεις και να φρενάρεις σε επιφάνειες από ελαφρά ανηφορικές έως έντονα κατηφορικές, πίσω έχεις το πλεονέκτημα της πρόσφυσης σε έντονα ανηφορικές επιφάνειες (μεταφορά βάρους στο πίσω άξονα). Το κόλπο είναι να βάλεις τις αλυσίδες ένα μέτρο πρίν σου χρειαστούν και να τις βγάλεις ένα μέτρο μετά το τέλος της ανάγκης γιατί όσο τις χρησιμοποιείς πέραν αυτόυ του ορίου μόνο κακό κάνουν. Βέβαια αυτό προυποθέτει εμπειρεία οπότε "στα άρματα".
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 09:47

GK έγραψε:Καλημέρα!!!!

Εσείς που τις φοράτε και ποια είναι τα υπερ και τα κατά???

Πάντως σας άκουσα και αγόρασα αλυσίδες. Τώρα είμαι έτοιμος να γυρίσω τα χιονοδρομικά της Βορείου ελλαδας και όχι μόνο.

Ευχαριστώ

εγω προσωπικα παντα μπροστα(αν και οταν χρειαστει) για να εχω καλυτερο ελεχγο στο τιμονι και φρενο.
με το καλο να τα γυρισεις ολα τα χιονοδρομικα....αυτο θα κανω απο παρασκευη αλλα σε δυο μονο χιονοδρομικα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 09:55

k.l. έγραψε:Εμπρος έχεις το πλεονέκτημα του να μπορείς να στρίψεις και να φρενάρεις σε επιφάνειες από ελαφρά ανηφορικές έως έντονα κατηφορικές, πίσω έχεις το πλεονέκτημα της πρόσφυσης σε έντονα ανηφορικές επιφάνειες (μεταφορά βάρους στο πίσω άξονα). Το κόλπο είναι να βάλεις τις αλυσίδες ένα μέτρο πρίν σου χρειαστούν και να τις βγάλεις ένα μέτρο μετά το τέλος της ανάγκης γιατί όσο τις χρησιμοποιείς πέραν αυτόυ του ορίου μόνο κακό κάνουν. Βέβαια αυτό προυποθέτει εμπειρεία οπότε "στα άρματα".

συμφωνω και εγω με αυτα οσον αφορα το εμπρος πισω στις αλυσιδες.για το θεμα το ποτε θα βαλω αλυσιδες δεν θα τις βαλω ενα μετρο πριν αλλα θα το παλεψω πρωτα εστω για λιγο.μια φορα μου χρειαστηκε να τις χρισημοποιησω και μολις ειδα οτι "δεν πηγαινε"τοτε καθησα και τις εβαλα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό GK » 20 Δεκ 2007, 10:57

Να ρωτήσω κατι???
"Το κόλπο είναι να βάλεις τις αλυσίδες ένα μέτρο πρίν σου χρειαστούν και να τις βγάλεις ένα μέτρο μετά το τέλος της ανάγκης γιατί όσο τις χρησιμοποιείς πέραν αυτόυ του ορίου μόνο κακό κάνουν. Βέβαια αυτό προυποθέτει εμπειρεία οπότε "στα άρματα"."

γιατί κάνουν κακό?? υπάρχει λογική εξήγηση??? εδώ πάμε τα αυτοκίνητα σε κακοτράχαλα εδάφη..... η αλυσίδα τι κακό μπορεί να κάνει??? ειναι σαν να κινείσαι πάνω σε χαλίκι. εγω που τις φόρεσα αυτή την εντύοωση μου έδωσε.
και κάτι ακόμα...... γιατί άραγε το manual πρότείνει οι αλυσίδες να μπαίνουν στους πίσω τροχούς????
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 12:53

οι αλυσιδες το πρωτο σοβαρο πραγμα που χαλανε ειναι τα ρουλεμαν στους τροχους.και τα ελαστικα αλλα εκεινα ειναι για να τρωγονται.αν εχεις αλυσιδες σε πολυ χιονι και σε χωμα αποκατω μαλακο δεν υπαρχει και πολλη καταπονηση.Το θεμα ειναι οταν εισαι σε ασφαλτο με 3 ποντους παγο κατω και δεν υπαρχει αλλη λυση εκτος απο" καρφια παγου" σε λαστιχα η αλυσιδα.εκει ολοι οι κραδασμοι περνανε μεσα απο τα ρουλεμαν.ειναι σαν να τα χτυπας εσυ με σφυρι,γιαυτο θελει μικρη ταχυτητα κινησης αλλα και τα ελαστικα με μικροτερη πιεση.εδω βολευει και το μεγαλυτερο προφιλ ελαστικου με μικροτερης διαμετρου ζαντα.
προσωπικα εγω οπως το ξαναεγραψα το παλευω πρωτα χωρις αλυσιδες και μετα τις εχω ως τελευταια λυση.βεβαια σε καμια περιπτωση δεν θελω να θετω σε κινδυνο τον εαυτο μου και τους συνεπιβατες μου.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό kfanis » 20 Δεκ 2007, 12:59

+1 Ψήφος υπέρ του μπροστά!
Και αποδείχτηκε σωστό προχτές!
Ειδικά σε κάτι κατηφορικά κομμάτια, και όπου με έπαιρνε έκανα και κανένα παιχνιδάκι με τον "πισινό"! :lol:

Φάνης
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 13:04

παντα εμπρος και εγω φιλε Φανη μαζι σου.4χ4 και οι αλυσιδες εμπρος.ολοι θελουν να κανουν το παιχνιδι τους...αντε να ερθει η παρασκευη να εξαφανιστω....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό kfanis » 20 Δεκ 2007, 13:15

Φύγε! Φύγε γιατί είναι σαν να σε βλέπω! ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΣΑΙ! :lol: :lol:
Και βγάλε φωτογραφίες κάργα να βλέπουμε να γουστάρουμε που λέει και ενα καρντάσι!

Φάνης
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 13:30

μονο φωτο?εδω εχω βιντεο αλλα δε χωρανε εδω....απο οτι τεραιν θελεις αλλα και απο αναποδα τιμονια...(στα καλυτερα χιονια).κατσε για να φτιαξω κλιμα να χωσω μια απο (προ)περυσι..
Εικόνα
ελπιζω και φετος..
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 13:44

αντε και μια απο περυσι( για να γελαμε και λιγο οταν μας την" βαραει" το νεφος η κινηση και τα χιλια προβληματα μεσα στην μπετουπολη).εγω με τον st-pinin...
Εικόνα
αυτα τα λιγα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό kfanis » 20 Δεκ 2007, 14:19

Ωραίες φασεις!
Αυτά ειναι ρε παιδιά! Πάς εκεί πανω και μαζεύεις εικόνες και αναμνήσεις για όλη σου τη ζωή!
Η ομπρέλλα είναι το καλύτερο αξεσουάρ που μας έχεις δείξει μέχρι σήμερα! :lol: :lol:
Πάλι παρεούλα θα είστε?
Πάντως η καλή παρέα είναι το Νο1 για να περάσεις καλά!
Όλα τα άλλα παλεύονται!

Φάνης
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Δεκ 2007, 14:31

χαχαχαχα!ισως και το πιο αξιοπιστο...ναι παρεα με τον st-pinin.σαββατο 22 πρωι πρωι θα φορτωσουμε εφοδια,και αλυσιδες στα τουτου(μιας που ειναι και το θεμα)και αφανοι...οποιος ειναι στην περιοχη δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα να ερθει.δωρο(αν εχει ηλιο)φωτο μαζι με την ομπρελα μου.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ZooL » 21 Δεκ 2007, 01:24

Γεια χαρά,

Πριν λίγο καιρό είχαμε μια παρόμοια κουβέντα στο section των Jeep για την τοποθέτηση των αλυσίδων εμπρός ή πίσω, μπορείτε να την δείτε εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7950.html

Αυτό που κράτησα τελικά εγώ ως προσωπικό συμπέρασμα, είναι να έχω καταρχήν 2 ζευγάρια αλυσίδες, για τα πολύ-πολύ δύσκολα.

Για τις πιο απλές καταστάσεις, θα χρησιμοποιήσω μόνο το ένα από αυτά στον πίσω άξονα, όπως προτείνει και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου στο manual (άσε που μπροστά πρακτικά δεν χωράνε κιόλας... άλλο μεγάλο θέμα αυτό).

Η Suzuki τι προτείνει άραγε στα manuals επί του θέματος? Μπρός ή πίσω?

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό cadm8 » 21 Δεκ 2007, 10:57

Εγω πάλι είμαι ίδια περίπτωση με τον GK ξεκίνησα με 4χ4 για τα ΧΚ, μετά ήρθαν και τα υπόλοιπα. Πιστεύω ότι αν δεν υπάρχει πάγος κάτω σε μεγάλο μήκος δε χρειάζονται αλυσίδες. Μη βάζετε αλυσίδες για 10 εκ χιόνι, τι τα πήραμε τα 4χ4 :) Με το jimny που είχα πριν, δε χρειάστηκα ποτέ αλυσίδες τα τελευταία 3 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
cadm8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Μάιος 2003, 03:32
Τοποθεσία: Θεσ/νικη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες