Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SERVICE 45000 KM ΣΕ JIMNY

SERVICE 45000 KM ΣΕ JIMNY

Δημοσίευσηαπό Grandkol » 07 Δεκ 2007, 14:39

καλημέρα. ειναι φυσιολογική η αλλαγή δίσκου πλατώ και ντίζας συμπλέκτη σε ένα suzuki jimny στα 46.000χλμ με φυσιολογική χρήση??? Σε τι χιλιόμετρα δικαιοπλογείται αλλαγή δίσκου σε jimny ή grand vitara??? προς ενημέρωση τελικό κόστος service 825 euro συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.
Άβαταρ μέλους
Grandkol
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Οκτ 2007, 10:15

SERVICE 45000 KM ΣΕ JIMNY

Δημοσίευσηαπό harijohn » 07 Δεκ 2007, 16:50

Φίλε μου εγώ έχω GV 50000χμ δεν έχω αλλάξει.Φίλος μου με vitara έχει 140000 χμ δεν έχει πάθει τίποτε ακόμη.
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

SERVICE 45000 KM ΣΕ JIMNY

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Δεκ 2007, 23:52

Αν το έχει νέος οδηγός, μππορεί και να δικαιολογείται. Θεωρώ φυσιολογικό όμως τις 70.000.
Η τιμή δεν είναι κάπως εξωφρενική? 400 θα ακουγόταν πιο όμορφο !!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mytilini » 08 Δεκ 2007, 08:19

Δεν διάβασα καλά, πόσο;;;;;;;;;;;;; :evil: :evil: :evil: :evil: Μάλλον φίλε μου σε "ξύρισαν κόντρα".Απαράδεκτη τιμή ακόμη και για το ακριβότερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Σχετικά με τα διανηθέντα χλμ. εξαρτάται πάντα από την χρήση.Μου μυρίζει διαρκή κίνηση σε πόλη από γυναίκα με το πόδι συνέχεια στον συμπλέκτη :wink: :wink: :wink:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 08 Δεκ 2007, 09:19

Grandkol sorry που θα στο πώ αλλά σε πιάσανε τον κολ !!! :lol: :lol:
Στην επαρχία ή Αθήνα έγινε ??
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Δεκ 2007, 11:19

H αλητεια σε ολο της το μεγαλειο.αλλα το σιγουρο οτι σχεδον ολοι ειμαστε απο καπου καμμενοι σε αυτον τον τομεα.
τωρα οσον αφορα τα χιλιομετρα που εγινε η αλλαγη δεν αποκλειω το φαινομενο της "αστοχιας υλικου".δηλαδη να ετυχε ελλατωματικο υλικο.δεν ειναι απαραιτητο να το οδηγουσε γυναικα η νεος-απειρος οδηγος.καλο ειναι φιλε grandkol πρωτου κανεις κατι στο τζιπ να ριχνεις και μια ερωτηση εδω πρωτα οπως και εγω το εχω κανει αλλα και πολλοι αλλοι...γλιτωνεις χρηματα δικα σου!
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό harijohn » 09 Δεκ 2007, 09:57

Ο ΚΟΝ GV 1,6 έχει δίκιο γιατί οι ειδικοί δεν είναι μόνο ειδικοί στο αυτοκίνητο αλλά και ειδικοί να στο πως να μας ελαφρύνουν την τσέπη.
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Δεκ 2007, 11:08

harijohn έγραψε:Ο ΚΟΝ GV 1,6 έχει δίκιο γιατί οι ειδικοί δεν είναι μόνο ειδικοί στο αυτοκίνητο αλλά και ειδικοί να στο πως να μας ελαφρύνουν την τσέπη.

Δηστυχως οι ΣΩΣΤΟΙ και παραλληλα καλοι μαστορες εχουν εκλιψει....ΟΛΑ στο βωμο του χρηματος.γιαυτο ειναι το φορουμ να ρωταμε ο ενας τον αλλον...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό cousto » 09 Δεκ 2007, 21:42

Ολα μπορουν να συμβουν, απο αστοχια υλικου εως κακη χρηση.
Συνηθως γυρω στα 70000-80000 οπως λεει και ο xontros ειναι φυσιολογικο, σε αλλους φθανει και πανω απο 120000.
Οσο για την τιμη σε πεθανε. Αγορα εχει 180€ μαζι με το φπα, ποσο να σου παρει εργασια? Και τα 400 πολλα ειναι.......
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Δεκ 2007, 23:41

Η αλήθεια είναι ότι όταν άλλαζα δίσκο στο δικό μου, θυμάμαι ότι ο μάστορας μου είχε πει ότι το Jimny είναι ιδιαίτερα μπελαλίδικο στην αλλαγή δίσκου, αλλά όχι και έτσι πια...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mikeSGV » 10 Δεκ 2007, 08:15

Έχω θέσει ανάλογο θέμα για δίσκο πάλι και εγώ για το GV 1,6 από τα 40.000 χιλ και μετά με χρήση της τετρακίνησης όταν κάνω όπισθεν και χρειάζεται να συμπλεκτάρω μυρίζει ο δίσκος στο service μου είπαν ότι αν το κρατάς πάνω από 10 με 15 δευτερόλεπτα είναι φυσιολογικό και κάθε φορά που θα συμβαίνει αυτό χάνω 4 με 5 χιλιάδες χιλιόμετρα από την ζωή του . Ξέρω ότι ο τρόπος που το οδηγό δεν φταίει όπως επίσης ότι και αυτό δεν είναι είναι φυσιολογικό απλά το αφήνω να δω πόσο θα αντέξει και ελπίζω να μην είναι σε κανένα βουνό επάνω. Έχει κανείς άποψη για τους centerforce τιμή περίπου 450 ευρώ. Αν χρειαστώ να τον αλλάξω τι προτείνεται ?
Όσο ζω μαθαίνω
mikeSGV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 12:10
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό xontros » 10 Δεκ 2007, 12:38

Ορισμένοι βάζουν μόνο τον εργοστασιακό που είναι Aisin...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Δεκ 2007, 16:32

εγω σε αυτο το θεμα εχω μεσανυχτα.κατι ειχε γραψει ο Βασιλης απο την κρητη στη θ. ενοτητα calmini2,5".εχει και φωτος απο τον δισκο που τοποθετησε.οταν ερθει η ωρα και εγω θα το ψαξω.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Grandkol » 12 Δεκ 2007, 11:10

Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις και τις απόψεις σας. Ελειπα μερικές μερες απο το γραφειο και δεν ειχα δει τις απαντησεις σας.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ

1)Το jimny ειναι της πεθερας μου η οποία οδηγει 30 χρόνια έχει αλλάξει πολλα αυτοκίνητα και είναι πολύ καλή οδηγός. Κυρίως το έχει για δύσκολες καταστάσεις τον χειμώμα. Μένει στο Διόνυσο και συχνά πειάνει χιόνι. Μερικές φορές το έχει δώσει στον γιο της ο οποίος μπορεί να το ζόρισε.
Εγω ειμαι κάτοχος του νέου GV 2000 και τα εχουμε ξαναπεί. Το πάω στο ίδιο όμως συνεργείο μ ετην πεθερά μου.

2)η αλλαγή δίσκου πλατω και ντίζας μαζί με εργασία στοίχισε γύρω στα 400 με ΦΠΑ. Τα υπόλοιπα ήταν το μεγάλο service των 45000χλμ. Αλλάχτηκαν δηλαδή λάδια και φίλτρο, βαλβολίνες, ιμάντας και φίλτρο air condition, φίλτρο αέρα, και ιμάντας δυναμό.

Συνολικά με όλα αυτά πήγε 824€ με ΦΠΑ.

3) με το που το οδήγησε ο υπεύθυνος συνεργείου είπε οτι ο συμπλέκτης είναι φθαρμένος.

Να πω επίσης οτι το συνεργείο έχει πολύ καλή εξυπηρέτηση και γενικά και μέσα στο forum θεωρείται από τα καλά. Απλά μου φάνηκε λίγο ακριβό. Επίσης ήθελα τη γ΄νώμη σας για το κατά πόσο μπορέι να φαγωθεί τόσο έυκολα ο δίσκος ενός jimny.
Μακριά από εμάς...(για κατόχους GV)

2
:P
Άβαταρ μέλους
Grandkol
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Οκτ 2007, 10:15

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Δεκ 2007, 11:23

ισως φιλε μουαστοχια υλικου.η καποιος παρνει το βραδυ το τζιπ και το αρχιζει στα αναποδα τιμονια...το σερβις ειναι λιγο τσιμπημενο αλλα τουλαχιστον υσηχασα.νομιζα ολα ητανε μονο για τον δισκο-πλατω.να σημειωσω οτι απο αστοχια υλικου φιλος μου με σεατ ιμπιζα 1,6 μετα το σερβις ειχε ραγισμενη βαλβιδα.τι εγινε? ειχε σπασει-λοιωσει η ακιδα του μπουζι και ειχε πεσει μεσα στην βαλβιδα.παλι καλα που δεν εγινε παραπανω ζημια σε κυλινδροπιστονο.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες