Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα τετρακίνησης

Πρόβλημα τετρακίνησης

Δημοσίευσηαπό harijohn » 17 Οκτ 2007, 18:09

Γειά σας
έχω ένα GV 2004 και μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα στην τετρακίνηση.Τα διαφορικά είναι ΟΚ το λαμπάκι ανάβει κανονικά αλλά δεν κομπάρει το μπροστινό διαφορικό. Μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό και μάλλον οφείλεται στην υποπίεση του μπροστινού διαφορικού. Ξέρει κανείς κάτι σχετικά ή έχει πάθει κάτι ανάλογο;Αν ναι πόσο περίπου στοιχίζει;Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Πρόβλημα τετρακίνησης

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 17 Οκτ 2007, 21:18

Τιμή δεν ξέρω αλλα το πρόβλημα δεν ακούγεται σοβαρό. Καμια τρύπα στο σωληνάκι,κανα χαλασμένο μοτεράκι κλπ..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 17 Οκτ 2007, 21:26

Μάλλον για την πλαστική μεμβράνη μου ακούγετε ..
Ρίξε ένα ψαξιματάκι έχει ξανατεθεί το θέμα
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό nignis » 18 Οκτ 2007, 08:56

harijohn περαστικά! εύχομαι να γινει καλα το vitara και να εισαι σύντομα ετοιμοπόλεμος!Η Δράμα μας περιμένει!
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό harijohn » 18 Οκτ 2007, 16:36

Ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρον. Νίκο θα ερχόμουν φίλε στην εκδρομή 21/10 αλλά ανωτέρα βία.Θα τα πούμε άλλη φορά.
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

...

Δημοσίευσηαπό mobile » 03 Νοέμ 2007, 10:38

Τι εγινε τελικα εντοπιστηκε η βλαβη?
mobile
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Οκτ 2006, 08:40
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

...

Δημοσίευσηαπό harijohn » 03 Νοέμ 2007, 11:53

Η βλάβη τελικά ήταν η μεμβράνη, ας την πούμε έτσι, ουσιαστικά είναι 2 μεταλλικά στεφανάκια ένα μεγαλύτερο και ένα μικρότερο που συνδέονται μεταξύ τους με ένα λάστιχο στο μπροστινό διαφορικό όλων των Vitara και jimny. H φασαρία ήταν να κατεβεί και να ανοιχτεί το διαφορικό για να αλλαχτεί η μεμβράνη. Η αντιπροσωπεία μια απογοήτευση μου ζητούσε να αφήσω μέσα το αυτοκίνητο από 3 έως 5 μέρες. Τελικά το έφτιαξα έξω σε 5 ώρες.
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 03 Νοέμ 2007, 13:07

5 ώρες !!!!???:shock:

Πόσα διαλείμματα για καφέ και φαγητό κάνατε !!!???:twisted:

Πόσο πήγε το μαλλί ??? :roll:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

..

Δημοσίευσηαπό mobile » 03 Νοέμ 2007, 13:31

Τελος καλο ολα καλα δηλαδη!!!Αντε κανονισε τωρα καμμια βολτιτσα για δοκιμη!!!
mobile
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Οκτ 2006, 08:40
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

..

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 03 Νοέμ 2007, 15:04

μια που μιλαμε για την εμπρος τετρακινηση του gv αξιζει κανεις να τοποθετησει πλυμνες ελευθερου τροχασμου?η να το αφησει ετσι οπως ειναι αυτοματο?εγω πιστευω οτι καλυτερα πλυμνες αν και δεν σκοπευω να βαλω.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: ..

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 04 Νοέμ 2007, 19:03

Aυτο με τις πλυμνες με απασχολει και εμενα.Εγω εχω χειροκινητες και ηθελα να ρωτησω αν καθε φορα που βγαινω απο το χωμα για να κανω ενα συνηθως μικρο κοματι ασφαλτο και να ξαναμπω σε χωμα πρεπει να τις γυρναω?Αν απλα βαλω την πισω κινηση απο μεσα υπαρχει περιπτοση να γινει ζημια?
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Re: ..

Δημοσίευσηαπό harijohn » 04 Νοέμ 2007, 19:26

Ο μάστορας δούλευε συνέχεια με ένα διάλειμμα μισής ώρας περίπου, αλλά αργά και με προσοχή. Μην νομίζετε ότι είναι εύκολο πράγμα και ότι γίνεται στο πατ κιουτ. Θέλει τον χρόνο του. Αυτό τον δακτύλιο τον κρατάει ένα ρουλεμάν που άμα λίγο το ζορίσεις θα σου διαλυθεί.Αυτός έσωσε και το ρουλεμάν. Το μαλλί 135 το ανταλλακτικό και 70 τα εργατικά μαζί με τις βαβολίνες.
Άβαταρ μέλους
harijohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ..

Δημοσίευσηαπό k.l. » 05 Νοέμ 2007, 10:53

αν καθε φορα που βγαινω απο το χωμα για να κανω ενα συνηθως μικρο κοματι ασφαλτο και να ξαναμπω σε χωμα πρεπει να τις γυρναω?


Οι πλύμνες εμπλέκουν/απεμπλέκουν τους μπροστά τροχούς από τα ημιαξόνια, ο λόγος είναι όταν δεν χρησιμοποιείς την τερακίνηση να μην παρασέρνουν οι τροχοί το μπροστινό σύστημα σε κίνηση αυξάνοντας την κατανάλωση κια τις φθορές. Οταν θέλεις να βγάλεις την τερακίνηση για λίγο προκειμένου να κινηθείς στην άσφαλτο δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να μην έχει επιλεγμένη την τετρακίνηση γιατί τότε αρχίζουν τα προβλήματα με το transfer case.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Re: ..

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 05 Νοέμ 2007, 13:57

Αν βαλης χειροκινητες πλυμνες πρεπει να βγαλης και το ηλεκτρονικο συστημα και τις φουσκες απο το αμαξι σου. Εγω ειμαι υπερ στις πλυμνες γιατι δεν σπανε δεν χαλανε αν ειναι σωστα γρασαρισμενες. Και δεν θελει να ανεβοκατεβαινεις απο το αμαξι για να γυρνας τις πλυμνες καθε τοσο πολυ απλα μωλις πατησης χωμας κλειδωνης βαζης 4χ4 (η και χωρις 4χ4 και βαζης οποτε χρειαστει) και οταν βρεθεις σε ασφαλτο της απεμπλεκεις.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Re: ..

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Νοέμ 2007, 16:17

κατι τετοιο γνωριζω και εγω για τις πλυμνες.επισης μια αλλη εφαρμογη ειναι οταν εχεις αναστολεις διαφορισμου μπρος-πισω τοτε αφηνεις την μια ανοιχτη και εχεις 100%στις 3 ροδες προσφυση(2 πισω και μια εμπρος.η αλλη εμπρος απλα τσουλαει) και παραλληλα μπορεις να στριβεις.αυτο δεν το εχω δει αλλα το εχω ακουσει.ισχυει κατι τετοιο?καποιος που να το εχει δοκιμασει?
κατι ακομη.μπορεις να εχεις τις πλυμνες κατα την εξορμηση κλειδωμενες και να εισαι 4χ4 και 4χ2 οποτε χρειαζεται κατα περιπτωση?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες