Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

Δημοσίευσηαπό k.l. » 24 Οκτ 2007, 08:12

Αυτό βέβαια από ότι ξέρω δεν ισχύει πλέον (μάλλον κάνουν καλύτερη διαχείρηση στη Profit και δεν τους μένουν στοκ αυτοκίνητα ή άλλαξε η τακτική των εγγυήσεων). Η ιστορία αυτή έγινε το 2002 και αναφερόταν είδη στο παρελθόν απο τότε, όπως λένε καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό gmak » 24 Οκτ 2007, 11:42

k.l. έγραψε:Αυτό βέβαια από ότι ξέρω δεν ισχύει πλέον (μάλλον κάνουν καλύτερη διαχείρηση στη Profit και δεν τους μένουν στοκ αυτοκίνητα ή άλλαξε η τακτική των εγγυήσεων). Η ιστορία αυτή έγινε το 2002 και αναφερόταν είδη στο παρελθόν απο τότε, όπως λένε καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα.


ρε συ κωστα πες μας για τα λαστιχα...ευχαριστημενος?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό kfanis » 24 Οκτ 2007, 13:11

Κώστα τσέκαρα και εγώ το post σου για τα Cooper και θα ήθελα επίσης να δω πως τα πάς με τα καινούρια λάστιχα!
"Η χειρότερη μέρα τετρακίνησης είναι καλύτερη και απο την πιο καλή μέρα στη δουλειά!"
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό k.l. » 24 Οκτ 2007, 18:26

Λοιπόν οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν κατά κύριο λόγο την άσφαλτο όπου το αυτοκίνητο έχει +20% πρόσφυση παντού και αυτό από μόνο του κάνει την αλλαγή πετυχημένη. Στο βρεγμένο πολύ καλή συμπεριφορά στις λούμπες νερου (διώχνει πολύ πιο γρήγορα τα λιμνάζοντα νερά και είναι πολύ πιο ασθενές το φαινόμενο της υδρολίσθησης) και φρενάρει κατά 30% καλύτερα. Κάνει λίγο περισότερο θόρυβο αλλά σε καμία περίπτωση δεν γίνετε ενοχλητικό. Λόγο μεγαλύτερης φορτοικανότητας (104 από 102) και σκληρότερων πλαϊνών είναι λιγότερο εμφανες το δίπλωμα του προφίλ.
Εκτός δεν έτυχε ακόμα να το δοκιμάσω εντατικά αλλά σε στεγνό όργωμα με αρκετή κλίση δεν είχα καθόλου σπινιάρισμα (χωρίς κλείδωμα και αργά) και σήμερα που χρειάστικε να τραβήξω ένα 814 που είχε κολήσεις (άδειο) σε ελαφρά λασπωμένο χονδρόκοκκο υλικό (χαλκοδέρα) το έβγαλα άνετα.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες