Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ GV 2007 DDIS 3D....

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ GV 2007 DDIS 3D....

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 11 Σεπ 2007, 22:31

ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΑΦΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ..."ΜΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΝ ΕΤΗ 2007??"ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ.... (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ..)ΑNYWAY ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ Κ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ Κ ΤΟ ΑBS Κ ΤΟ EBD ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 8000 ΧΛΜ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!!! ΜΙΑ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΟ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΕΙΧΕ Κ 45 ΒΑΘΜΟΥΣ ΔΕ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΩ Κ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ZEΣΤΗ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ Κ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΤΖΙΠΑΚΙΑ ΟΠΩΣ SORENTO ,GRAND CHEROKEE,TOUAREG, RAV4 ... ΟΚ ΜΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ 75Ε...META APO 4000 XLM ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.. (ΗΤΑΝ Κ ΖΕΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ) ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕΛΗ.. ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ..(ΕΠΙΣΗΜΕΝΩ ΠΩΣ ΧΑΖΗ ΧΡΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΕ ΝΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΣΩ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΠΩΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ) Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GTI.. ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?? ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΔΙΣΚΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ 1.6 ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.. ΑΝ Κ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.. Κ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΡΥΤΕΡΟ Κ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΗΣΗ(ΓΡΗΓΟΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ).. ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 15000ΧΛΜ!! ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΙΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ..ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ..ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.. ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ Κ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕΡΝΕΙ TRAILER Η ΘΑ ΕΙΑΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ!!!!
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 11 Σεπ 2007, 23:55

μπορεις να μας πεις τι συμπτωματα ειχες?



ασχετο...τον καιρο που ησουνα καλαβρυτα περασες απο τσιβλο?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 12 Σεπ 2007, 00:06

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ... ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΕΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΠΑΤΑΣ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ.. ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Κ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΟ ΠΙΟ ΕΜΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ Κ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΤΡΕΜΕΙ... ΤΡΕΜΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.. ΜΕΤΑ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙΚ ΠΟΛΥ.. ΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ 130 ΣΤΑ 80... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΦΟΒΙΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ... Κ ΚΑΝΕΙ Κ ΘΟΡΥΒΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ.. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ...
ΤΣΙΒΛΟ ΔΕ ΠΗΓΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΣΠΩΣΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ...ΓΕΝΙΚΑ ΑΝΑΙΒΕΝΩ ΣΥΧΝΑ ΧΕΛΜΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό k.l. » 12 Σεπ 2007, 08:06

Επειδή το ίδιο πρόβλημα το αντιμετώπισα και εγώ και στο τωρινό αυτοκίνητο (1.9 DDiS 5d τους άλλαξα την παρασκευή που μας πέρασε στα 26000) και στο προηγούμενο (1,6 3d)--ναι και στα δύο στράβωσα τους δίσκους και μάλιστα όπως είπε ο mountainrider χώρίς να τους βρέξω-- το πρόβλημα είναι οτι η suzuki χρησιμοποιεί πολύ σκληρά υλικά τριβής (στο πρώτο αυτοκίνητο είχα αλλαξει τακάκια πρώτη φορά στα 90.000) θέλει προσοχή όταν ζεσταθούν καλά να μήν σταματήσεις αμέσως, να κάνεις μερικά χιλιόμετρα με ήρεμους ρυθμούς ώστε να κρυώσουν ομαλά. Αυτό που λες για μείωση απόδοσης δεν το έχω αντιμετωπίσει σε κανένα αυτοκίνητο. Για να καταλάβεις οι δικοί μου δίσκοι στο ίδιο σημείο αριστερά δεξια από την υπερθέρμανση (είχα σταματήσει αμέσως μετά από μια γρήγορη κατάβαση) στο σημείο που βρισκόντουσαν τα τακάκια είχαν αλλάξει χρώμα (εχετε δει καμένο μέταλο που ιριδίζει;).
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 12 Σεπ 2007, 09:20

Καλημέρα,

Και στο δικό μου παρουσιάστηκε το ίδιο φαινόμενο.
Έχω 33.000 km και στο τελευταίο ταξίδι σε φρενάρισμα απο 130-135km το ένιωσα (τρέμουλο και κακή απόδοση).
Φοράω τα μαμά τακάκια απο τον 11-2005 που το πήρα και στο τελευταίο Service μου είπαν πως δεν ήθελαν αλλαγή.
Πάντως θα πάω στην Personal Best και θα ΑΛΛΑΞΩ τους δίσκους θέλουν δεν θέλουν ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ.Το μόνο που θα τους πω , εφόσον πρέπει, να επιβαρυνθώ τα νέα τακάκια.
Πιστεύω πάντως απο την εμπειρία μου πως αυτά που θέλουν οπωσδήποτε αλλαγή είναι τα αμορτισέρ γιατί τα εμπρός χτυπάνε και τα ακούω.

Φιλικά PKK GV2006
Αλλά αγορασμένο το 2005
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

Δημοσίευσηαπό k.l. » 12 Σεπ 2007, 10:00

Για τους δίσκους άλλαξε τους σίγουρα, τα τακάκια αν δεν έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα μην τα αλλάξεις δεν χρειάζεται, έχεις και καλύτερη απόδοση πιο γρήγορα και νομίζω οτι δεν θα έχεις το ίδιο πρόβλημα γιατι τα τακάκια πλέον έχουν πάρει οτι παραμορφώσεις μπορούσαν να πάρουν έχουν στρώσει απο την τριβή οπότε θα λειτουργήσει καλύτερα. Τα αμορτισέρ τσέκαρε αν έχουν φτύσει λαδάκια (τα δικά μου έχουν) αλλά προτίμισα να μην τα αλλάξω γιατί θα πηγαινα σε κάτι καλύτερο ούτως ή άλλως (αν βρω βέβαια).
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό meco » 12 Σεπ 2007, 12:17

Τι πάει να πει δεν είναι Gti??? Eφόσον το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια με τη χρήση που έκανες είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι τα μηχανικά του μέρη πρέπει να είναι ικανά για να αντεπεξέλθουν τη "δοκιμασία".
Να απαιτήσεις αλλαγή στην εγγύηση φυσικά.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό gmak » 12 Σεπ 2007, 13:21

k.l. έγραψε:Για τους δίσκους άλλαξε τους σίγουρα, τα τακάκια αν δεν έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα μην τα αλλάξεις δεν χρειάζεται, έχεις και καλύτερη απόδοση πιο γρήγορα και νομίζω οτι δεν θα έχεις το ίδιο πρόβλημα γιατι τα τακάκια πλέον έχουν πάρει οτι παραμορφώσεις μπορούσαν να πάρουν έχουν στρώσει απο την τριβή οπότε θα λειτουργήσει καλύτερα. Τα αμορτισέρ τσέκαρε αν έχουν φτύσει λαδάκια (τα δικά μου έχουν) αλλά προτίμισα να μην τα αλλάξω γιατί θα πηγαινα σε κάτι καλύτερο ούτως ή άλλως (αν βρω βέβαια).


φιλε kl εχεις δει κανενα αλλο προβλημα?...εγω εχω ελαφρυ τρεμουλο στις ταχυτητες 2-3-4-5 στα ρεπριζ(μετα στρωνει)...το εχω παει 4 φορες στην αντιπροσωπεια...την μια αλλαγανε κατι λαστιχα στο λεβιε, την αλλη κατεβασαν σασμαν και αλλαξανε τα ρουλεμαν, την αλλη αλλαξανε αξονα,και τωρα ειμαι σε αναμονη για ολοκληρη την κασα του σασμαν...ακομα το προβλημα δεν εχει βρεθει...οχι οτι ειναι τιποτα σοβαρο αλλά γιατι να μην το φτιαξω...

αναψε 3 φορες το esp στο τσεκ δηλαδη δεν εσβησε, τους το ειπα, και το αλλαζουνε αμεσα.

και τελευταιο αναψε το κοκκινο λαμπακι καυσιμου στιγμιαια εν κινηση μια μερα....το αυτοκινητο ψιλομπουκωσε...εσβησα το κινητηρα τον ξαναεβαλα μπροστα. και ολα οκ....η αντιπροσωπεια μετα απο διαγνωση εγκεφαλου μου αλλαξε την βαλβιδα.....

αυτα ηταν τα προβληματα μου στα 35000κμ με πιο σοβαρο της ταχυτητες που δεν μπορουν να βρουν τι εχει....βεβαια αυτο εμενα δεν με χαλαει διοιτι σιγα σιγα αλλαζουν ολο το αυτοκινητο απο κατω

mountainrider ρωτησα για το τσιβλο διοιτι αυγουστο μηνα πηγα απο καλαβρυτα στο τσιβλο...και στο καφενεδακι που ειναι εκει ειδα ενα ddis τριπορτο....και με τα λεγομενα σου νομιζα οτι ησουνα εσυ..


kl....θελω να ψηλωσω και εγω το αμαξι....δεν βρισκω τιποτα τελικα...για τα rocky δεν εχω ακουσει καλα λογια...για τα emu δεν υπαρχει για το δικο μας το αμαξι....ενας φιλος μου ειπε για αμορτισερ και αποστατες γυρω στα 450 ευρω...δεν ξερω αν χανεται η σταθεροτητα και η ανεση στον δρομο....
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό k.l. » 12 Σεπ 2007, 18:30

Γιώργο πέρα από τα γνωστά σε όλους προβλήματα (που μου τύχανε όλα, ζαντες, αμορτισερ, ανακλίσεις και δίσκους) όχι δεν έχω τίποτα εκτός προγράμματος. ¨οσο αναφορά την ανάρτηση πέρα της Suzuki Sport που την έχουμε ξανασυζητήσει αλλά δεν βρίσκω άκρη να τη φέρω από Ιαπωνία δεν ξέρω και εγω για κάτι άξιο αναφοράς αν και τα ράδιο αρβύλα λένε οτι θα υπάρξουν λύσεις προς το τέλος του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό gmak » 12 Σεπ 2007, 23:37

k.l. έγραψε:Γιώργο πέρα από τα γνωστά σε όλους προβλήματα (που μου τύχανε όλα, ζαντες, αμορτισερ, ανακλίσεις και δίσκους) όχι δεν έχω τίποτα εκτός προγράμματος. ¨οσο αναφορά την ανάρτηση πέρα της Suzuki Sport που την έχουμε ξανασυζητήσει αλλά δεν βρίσκω άκρη να τη φέρω από Ιαπωνία δεν ξέρω και εγω για κάτι άξιο αναφοράς αν και τα ράδιο αρβύλα λένε οτι θα υπάρξουν λύσεις προς το τέλος του χρόνου.



για να δουμε...ειχα ερθει και απο τα μερη σου το καλοκαιρι..δυστυχως δεν ειχα τηλεφωνο σου....να τα λεγαμε
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες