Pajerinho έγραψε:PS. είχα σκοπό να γράψω και για το θέμα new GV vs. old GV, αλλά μου βγήκε ήδη μεγάλο το post οπότε θα το κάνω άλλη φορά
Άργησα λίγο αλλά επανήλθα.
Κατά τη γνώμη μου τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και σίγουρα όχι τόσο προφανή όσο δείχνουν αρχικά. Το νέο GV "αδικείται" απ' την κουρσάτη, SUVατη εμφάνιση. Φταίει και η αντιπροσωπία που προβάλει τα cyberstation και τα μπιχλιμπίδια και στη συνείδηση του περισσότερου κόσμου δεν είναι πολύ ικανό offroad. Τουλάχιστον όχι όσο το παλαιό που ήταν "offroad animal" (τι σου κάνει αυτό το μάρκετινγκ).
Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι. Μετά από πολλές βόλτες παρέα με τον gmak και στην τελευταία και με τον grandjohn, έχω σχηματίσει την άποψη ότι το νέο gv είναι πολύ ικανό offroad.
Κατ' αρχήν ξεκινάει με ένα μεγάλο + σε σχέση με το παλαιό, που είναι το κεντρικό διαφορικό. Στο 90% της κίνησης εκτός δρόμου (ή πιο σωστά εκτός ασφάλτου) θα κινηθείς μ' ελεύθερη 4κίνηση. Εκεί δηλαδή που με το παλαιό GV δεν ξέρεις τί να βάλεις 2x4 ή 4x4 και δεν θα πηγαίνεις σωστά με κανένα απ' τα δύο, στο νέο GV πας με ελεύθερη 4κίνηση και είσαι άρχοντας.
Τώρα όσον αφορά τα δύσκολα υπάρχουν κατά τη γνώμη μου στοιχεία που δείχνουν υπεροχή του παλαιού GV (τουλάχιστον θεωρητικά). Καταρχήν οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων, πίσω κυρίως που έχει άκαμπτο άξονα. Βοηθάνε πολύ, αλλά αν το νέο GV έχει TCS (δεν έχουν όλα) τότε περνάει από σημεία που σηκώνει τροχούς στον αέρα και μπορεί να περάσει και από σημεία που το παλαιό δε θα τα καταφέρει.
Το παλαιό έχει όμως καλύτερες γωνίες που θα το βοηθήσουν σε ανώμαλα εδάφη (δεν θυμάμαι νούμερα, αλλά έχει σίγουρα καλύτερες). Επίσης για κάποιους είναι πλεονέκτημα ότι έχει πλαίσιο τύπου σκάλας, κάτι που βοηθάει κυρίως σε βελτιώσεις (βασικά body lift). Σίγουρα για το παλαιό βρίσκεις μπόλικες βελτιώσεις ενώ για το νέο δε βρίσκεις ακόμα τίποτα. Αυτό όμως είναι λογικό και μπορεί ν' αλλάξει μελλοντικά. Το νέο όμως πλεονεκτεί στο ότι χωράει μεγαλύτερο λάστιχο, ενώ στο παλαιό δεν μπορείς να βρεις ένα mud (πρωτόγεννες) λάστιχο για να βάλεις.
Να πω ωστόσο ότι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για την αντοχή και τη στιβαρότητά του πλαισίου του νέου GV. Δεν έχω καμία απόδειξη, αλλά τα 1500kg για ένα offroad μήκους 4,47m μου φαίνονται λίγα. Το Cherokee έχει το ίδιο μήκος και ζυγίζει 1800+ και το Sorento είναι μόλις 10cm μεγαλύτερο και ζυγίζει 1980!! Για το βάρος του Pinin δεν λέω γιατί θα με πείτε κολλημένο (και θα έχετε και δίκαιο
)
Γενικά πάντως σα συμπέρασμα θα έλεγα ότι αν και αρχικά το νέο GV δεν σου γεμίζει ιδιαίτερα το μάτι, τελικά είναι πολύ ικανό offroad.