|
|
|
ZXTAS έγραψε:Εχεις δικιο Pajerinho κατι τετοιο συμβαινει, ετσι απο περιεργεια θα δοκιμασω σε αναλογη περιπτωση με κινηση προς τα μπρος να δω μηπως δουλεψει καπως καλυτερα το lsd. Το γελοιο της ολης καταστασης ειναι οτι το αλλο αυτοκινητο της οικογενειας (avensis) οταν το βαζω στο ιδιο σημειο με τον ιδιο τροπο ανεβαινει ανετα....
gmak έγραψε:
δηλαδη κρεμαει ο τροχος του βιταρα κια οχι του avensis?
το avensis ειναι μπροστοκινητο 100% οποτε λογικο ειναι σε κατηφορα με οπισθεν και εφοσον οι μπροστινοι τροχοι εχουν προσφυση να ανεβαινει.
το βιταρα εχει κατανομη 47-53
ZXTAS έγραψε:gmak έγραψε:
δηλαδη κρεμαει ο τροχος του βιταρα κια οχι του avensis?
το avensis ειναι μπροστοκινητο 100% οποτε λογικο ειναι σε κατηφορα με οπισθεν και εφοσον οι μπροστινοι τροχοι εχουν προσφυση να ανεβαινει.
το βιταρα εχει κατανομη 47-53
και στο avensis κρεμαει αλλα δεν επηρεαζεται καθολου οπως σωστα εξηγεις. Στο gv η κατανομη γινεται 100% στον τροχο που σηκωνεται. Απλως το θεωρω λιγο αστειο σε συγκεκριμενες καταστασεις ενα δικινητο να πλεονεκτει.
Δεν βαζανε αυτοι οι ιαπωνες ενα lock στο κεντρικο διαφορικο του 1.6?? Θα ηταν μια κλαση επανω....
gmak έγραψε:
φιλε μου απο οτι βλεπω εισαι απο χαλκιδα....τι καλυτερο απο το τριθυρο αλλά σε ντιζελ??δεν θα ειχες τετοια προβληματα τωρα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 75 επισκέπτες