Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΕΙΑ/ΜΕΙΩΤΗΡΑΣ ΣΤΟ Τ-CASE ΓΙΑ VITARA&GRAND VITAR

ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΕΙΑ/ΜΕΙΩΤΗΡΑΣ ΣΤΟ Τ-CASE ΓΙΑ VITARA&GRAND VITAR

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Σεπ 2007, 15:16

ΕΝΑ ακομη θεμα που με απασχολει οπως και πολλους αλλους τζιπαδες.υπαρχουν κ/π για το gv?αν ναι κατα ποσο μειωνουν τη σχεση μεταδοσης?αξιζει να βαλεις μετα μεγαλυτερη διαμετρο ελαστικων η να την αφησεις την ιδια ωστε να εχεις τρελη ροπη-στρεψης?πολυ καλο αυτο που εχω δει στο gv του Βασιλη με τον μειωτηρα της calmini και πολυ λογικος ο λογος που το θελει επανω στο τζιπ....
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 11 Σεπ 2007, 06:54

Κορώνες/πηνία (και μιλάμε για σχέση 5,83) δυστυχώς δεν υπάρχουν στο εμπόριο (μιλώ για το πίσω διαφορικό).Εάν κάποιος έχει μεγαλώσει σε συνολική διάμετρο ελαστικού, τότε με την αλλαγή του κ/π βοηθά το νέο σύνολο να δουλεύει όπως ακριβώς η εργοστασιακή διάσταση.Ετσι, λογικά εάν το αυτ/το ψηλώσει υπερβολικά από ζάντα/ελαστικό και διατηρήσει το "μαμίσιο" κ/π κουράζεται εύκολα και θα "κρεμάει" ψηλά πολύ πιό γρήγορα απ' ότι με την εργοστασιακή διάμετρο.Επίσης στα δύσκολα χρειάζεται τα "κοντά" πολύ γρηγορότερα.Δική μου εμπειρία μετά από 2.5 χρόνια ψηλώματος και "Calminώματος":απώλεια ισχύος ψηλά σε ποσοστό 10% περίπου, απώλεια στην "τελική" και φυσικά αύξηση στην κατανάλωση.Ημουν τυχερός γιατί φορώ εργοστασιακά 5,12 και έτσι οι απώλειες είναι αμελητέες σε σχέση με τους φίλους που φοράνε 4,29 ή 4,88.Καλό και "μπάνικο" το ψήλωμα αλλά εάν δεν το εκμεταλλεύεται κάποιος παραγωγικά(δηλαδή βουνό και χώμα),τσάμπα τα λεφτά.Οριακή για μάς η διάσταση 30χ9,5 από πάσης πλευράς(ευστάθεια, πέδηση,κατανάλωση,αξιοπιστία).Τα γρανάζια του μειωτήρα πράγματι αξίζουν ταλεφτά τους υπό την παραπάνω προϋπόθεση.Εάν είναι να χρησιμοποιηθούν μόνο δυό φορές τότε κρίμα το έξοδο και ο κόπος.Μην ξεχνάμε το ακόλουθο:οι μετατροπές αυτές προέρχονται από Αμερική όπου το off-road γίνεται σε βραχώδεις περιοχές και όχι σε ορεινές/ημιορεινές όπως εδώ.Οι δυνατότητες των αυτοκινήτων (μαμά κατάσταση) μας είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από τις δικές μας.Οι βελτιώσεις δεν είναι πανάκεια.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 11 Σεπ 2007, 14:38

Σιγουρα η βελτιωση ειναι καλη ΑΛΛΑ επιφερει πιθανως και αλλες αναγκαστικες βελτιωσεις.πολλες φορες ενα φαυλο κυκλο.δηλαδη φαγαμε ακυρο οσον αφορα κοντυτερα κ/π για το gv.εγω σκεφτομουνα μια λυση που δινει για το samurai..που κονταινει και τα αργα και την κανονικη σχεση.εγω διμιουργησα αυτο το θεμα για να μας πουν οτι ξερουν αυτοι που κανανε αλλαγες σε σχεση μεταδοσης.ακομη και 205/80/16 ελαστικο να βαλω νοιοθωοτι το κοβει το gv.ιδιαιτερα σε κινητηρα 1,6.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 11 Σεπ 2007, 16:12

Αγαπητέ φίλε, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων.Εξαρτάται τι ακριβώς ζητάς από το αυ/το σου.Ολα δεν μπορούν να γίνουν τέλεια,δηλαδή και ταξίδια άνετα και σκληρό off-road και,και,και...Ταπεινή προσωπική μου άποψη:α)βελτίωση ανάρτησης μ'ένα σετ ΟΜΕ,β)ελαφρύ body lift γ)μειωτήρας κιβωτίου Calmini.Λάστιχο λίγο μεγαλύτερο από το εργοστασιακό και κάνεις την δουλειά σου υπερ-άνετα.Για πιό σοβαρή ενασχόληση ένα μπλοκεδάκι πίσω από τον Αμοργιανό και καθάρισες.
Για το μοτέρ τώρα:φίλτρο αέρα ΚΝ ή JR, βαλβίδα πίεσης καυσίμου και θα δείς μια βελτίωση στις μεσαίες.Για ψηλά δεν το συζητάω καν.ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ βλέποντας αυτοκίνητα "τούμπανα".Ιεράρχησε τις πραγματικές ανάγκες και προτεραιότητές σου.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 11 Σεπ 2007, 16:48

mytilini έγραψε:α)βελτίωση ανάρτησης μ'ένα σετ ΟΜΕ,β)ελαφρύ body lift γ)μειωτήρας κιβωτίου Calmini.Λάστιχο λίγο μεγαλύτερο από το εργοστασιακό και κάνεις την δουλειά σου υπερ-άνετα.Για πιό σοβαρή ενασχόληση ένα μπλοκεδάκι πίσω από τον Αμοργιανό και καθάρισες.
Για το μοτέρ τώρα:φίλτρο αέρα ΚΝ .

ΣΤΟ GV εχω τοποθετησει ΟΜΕ-MAD αναρτηση,λιγο μεγαλυτερα mud ελαστικα.
επισης για το μοτερ εχω Κ&Ν φιλτρο,μπουζι ιριδιου(αντιπαρασιτικα) και επισης λαδια συνθετικα(300V CHRONO 10W40).επισης 2 homemade ποδιες.ξερω τι θελω και ζηταω απο το gv.ΔΕΝ εχω ασχοληθει με το θεμα μειωτηρα η κ/π.ΓΙΑΥΤΟ το λογο εκανα αυτο το θεμα εδω.ΜΟΝΟ για κ/π και γραναζωματα γενικως.μου αρεσει να χωριζονται τα θεματα ειδενη δεν θα εβγαζε ακρη κανενας εδω μεσα.πχ γι αποδιες μιλησα στη θεματικη ενοτητα των "ποδιων".
Για τον μειωτηρα της calmini εννοεις αυτον μονο για το τ-case(κοντες σχεσεις)?που τοποθετησε ο βασιλης?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 12 Σεπ 2007, 06:42

Ακριβώς
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2007, 12:53

Γεια,

"mytilini" που έχεις χαθεί τόσο καιρό?? :D :D
Είπα και 'γω..... 8)

Πάντως τα όσα είπε ο Κώστας (mytilini) περί ψηλωμάτων, κλπ, πιο πάνω ισχύουν.

Κ/Π δεν υπάρχουν πισινά 5,83 σε 12bolt.
Μπορεί αν θέλει κάποιος να αλλάξει το πισινό του και απο 12-βιδο και να βάλει ένα 10-βιδο απο τα παλιά βιταρα με 5,83 (νομίζω ακόμα βγαίνουν αυτά).
Μόνο έτσι στρώνει η δουλειά με τα Κ/Π.

Ο μειωτήρας είναι πάντως όλα τα λεφτά.... χάνει όποιος δεν έχει τύχει να οδηγήσει, και ακόμα καλύτερη περίπτωση για κοντά και μακρύα .....KICKER-3 !!
Μπορεί και να βιάστηκα με τον μειωτήρα, αλλά τότε δεν ήθελα να κόψω-ράψω το αμάξι και ψιλοφοβήθηκα στην ιδέα του Kicker-3.
Αυτά που παρέχει όμως, δε συγκρίνονται!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 12 Σεπ 2007, 13:46

καλημερα
τι ειναι το Kicker-3 ρε παιδια?για εμας που δεν ξερουμε
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Σεπ 2007, 13:50

[quote

Κ/Π δεν υπάρχουν πισινά 5,83 σε 12bolt.
Μπορεί αν θέλει κάποιος να αλλάξει το πισινό του και απο 12-βιδο και να βάλει ένα 10-βιδο απο τα παλιά βιταρα με 5,83 (νομίζω ακόμα βγαίνουν αυτά).
Μόνο έτσι στρώνει η δουλειά με τα Κ/Π.

Ο μειωτήρας είναι πάντως όλα τα λεφτά.... χάνει όποιος δεν έχει τύχει να οδηγήσει, και ακόμα καλύτερη περίπτωση για κοντά και μακρύα .....KICKER-3 !!
Μπορεί και να βιάστηκα με τον μειωτήρα, αλλά τότε δεν ήθελα να κόψω-ράψω το αμάξι και ψιλοφοβήθηκα στην ιδέα του Kicker-3.
Αυτά που παρέχει όμως, δε συγκρίνονται![/quote]
Βασιλη εισαι η δομη του grand vitara.σημερα εψαξα τη φαση σε πολλους.οσον αφορα τα κ/π ισχυει οτι ακριβως λες.τωρα για το μειωτηρα της calmini που να το οδηγησουμε?αφου οταν ηρθες αθηνα για τα locker δεν το ειπες πουθενα.εγω προσωπικα θα ηθελα να δω το gv σου απο κοντα αλλα και να τα πουμε.το kicker-3 τι ειναι?εχεις φωτο?καποια ιστοσελιδα?οχι για τωρα λογω ελειψης χρηματων αλλα αργοτερα θελω να μονταρω ενα μειωτηρα.....αφου σε χιονια και λασπη σε off road διαδρομες παιζω μονο με κοντα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Σεπ 2007, 14:12

κατι βρηκα για το kicker-3 στη διευθυνση www.ottindustries.com απο την πρωτη σελιδα το βλεπω το σασμαν "ραβε-ξηλωνε..."
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 12 Σεπ 2007, 14:24

Είναι ένα "παντρεμα" βοηθητικού vitara και βοηθητικού samurai.
Δηλαδή ένα τέτοιο αποτέλεσμα:
Εικόνα :D :D

Βάζοντας αυτό λοιπόν χρησιμοποιέι κάποιος 3 λεβιέδες πλέον στην καμπίνα και έχει να επιλέξει μεταξύ πολλών σχέσεων!
Πλεονεκτήματα αρκετά ανάλογα με τον χρήστη.

Πάυεις να ασχολείσαι με Κ/Π πλέον, και πάς άνετα μεχρι 33'' λάστιχο με το 1600 μοτεράκι καθότι το αμάξι κινείται πλέον με τον μειωτήρα του samurai έχοντας στα γρήγορα σχέση 1,4: 1.

Εχει όμως την διαδικασία του όσο αφορά την σωστή τοποθέτηση, όπως και το ταίριασμα άλλων πλέον κεντρικών αξόνων μετάδοσης (λόγω αλλαγής μήκους) με φλάντζες μπρός πίσω, π.χ. απο Τoyota.

Όσοι είναι χρήστες δηλώνουν αρκετά ευχαριστημένοι.
Ο GRVIT έχει τοποθετήσει και μπορέιτε να διαβάσετε τις απόψεις του στο παρακάτω λινκ:

http://www.to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=2076&postdays=0&postorder=asc&start=30

Το κόστος δεν είναι υπερβολικό για αυτά που προσφέρει, απλά η διαδικασία με κράτησε μακρύα.

Αυτά.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Σεπ 2007, 14:51

Bασιλη καλο αποτελεσμα :shock: .πολυ πατεντα. 8) . 8) .αυτο ειλικρινα δεν θα το εκανα ποτε στο gv :? .ποιο ευκολο μου φαινεται να αγορασω samurai μεταχειρισμενο και να του βαλω αλλα......ασε που ειναι υπερβολικο για εμενα οσον αφορα το off-road :wink: .πολυ αργοτερα ενα μειωτηρα θα τον ηθελα :o .σιγουρα θα εχει πολυ δυναμη και τρελη ροπη-στρεψης.παντως αν αποφασισεις να τοποθετησεις kicker-3 ευχαριστως αγοραζω το μειωτηρα σου... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 13 Σεπ 2007, 06:40

Επειδή το αυτοκίνητο του GRVIT το έχω ζήσει απο κοντά και έχω πλήρως διαμορφωμένη άποψη:είναι αυτοκίνητο "ειδικών" προδιαγραφών αποτέλεσμα της μακρόχρονης ενασχόλησης του Απόστολου με το αντικείμενο και του μερακιού του μηχανικού του.Τα αργά των αργών είναι φανταστικά.Σκεφτείτε ότι με πρώτη αργών των αργών το αυτοκίνητο ανεβαίνει μόνο του σε ανηφόρα χωρίς γκάζι...!!!Ομως πόσοι από εμάς χρειάζονται τέτοια κατασκευή;Πόσοι θ'ανέβουν σε βράχια;Για τον Απόστολο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το χόμπυ του σε μια μικρή εδαφικά επαρχία.Δεν γνωρίζω εάν ζούσε εδώ αν θα ασχολιόταν σε τέτοιο επίπεδο.Πάντως γι όποιον έχει σοβαρές βλέψεις για απόλυτο off-roading η δουλειά του Απόστολου είναι μονόδρομος.Απ' ότι ξέρω ενδέχεται η δουλειά αυτή να παρουσιαστεί σε κάποιο περιοδικό του χώρου.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Σεπ 2007, 12:11

σωστος ο "mytilini" αν και νομιζω ειμαστε συνονοματοι.εγω το χαρηκα το vitara του και ειπα ΜΠΡΑΒΟ.αποδυκνειεται ακομη μια φορα οτι ειμαστε οι απογονοι του πολυμηχανου Οδυσσεα.μονο ο Ελληνας δουλευει την πατεντα για πλακα και σε τετοιο βαθμο.εγω ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το στησιμο του gv μου.απλα ειναι ωραιο να ψαχνεις και αλλα οσον αφορα το τμημα βελτιωσης γενικα χωρις να σημαινει οτι θα "κοτσαρεις"στο τζιπ οτι κυκλοφορει.καλο ειναι οποιος αλλος ξερει η εχει ασχοληει με κ/π να μας πει οτι ξερει.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό extractor » 16 Σεπ 2007, 21:29

σωστα ειναι ολα αυτα που λετε,ωστοσο εχω μια απορια.ο μειωτηρας στο τρανσφερ μειωνει μονο τα κοντα η' ολες της επιλογες με ιδιαιτερη εμφαση στα κοντα;
το ρωταω αυτο γιατι ενας φιλος εβαλε μειωτηρα σε τζιμνυ και ισχυσε η δευτερη περιπτωση που σας αναφερω και δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο και με τα βιταρα του 99'.
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες