Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΕΙΑ/ΜΕΙΩΤΗΡΑΣ ΣΤΟ Τ-CASE ΓΙΑ VITARA&GRAND VITAR

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 28 Σεπ 2007, 19:57

η yukon ειναι εταιρια Τουρκικη?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 28 Σεπ 2007, 20:20

Όχι δεν είναι Τούρκικη.

Τα 5.38 τα δινει για samurai.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 28 Σεπ 2007, 20:29

παλι εμεις τρωμε ακυρο?στα κ/π?αντε να δω ποτε θα ακουσω κανα καλο νεο για εμας στο θεμα αυτο.βασικα ψαχνο για κοντυτερη σχεση για να παιξει στο μελλον ενα μεγαλυτερο λαστιχακι.χωρις κοντυτερη σχεση ουτε που το σκεφτομαι...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 29 Σεπ 2007, 14:47

Λοιπόν,για να μην το ζαλίζουμε πολύ το θέμα:τέτοια κ/π έβγαζε μέχρι πρότεινος η διάσημη Richmond Gear.Δοθέντος ότι το μοντέλο πάλιωσε και αποσύρθηκε από την παραγωγή, σταμάτησε και η παραγωγή τους.Η Calmini ΔΕΝ έφτιαχνε ποτέ κ/π,απλά πούλαγε αυτά της Richmond.Βλέπετε ότι για Sami υπάρχουν και αυτό διότι είναι μοντέλο το οποίο ακόμη πουλάει...Γιατί τώρα είναι ακριβά:διότι φτιάχνονται από ανθρακούχο χάλυβα και υφίστανται ειδική επεξεργασία(σκλήρυνση με θερμότητα και όρφνωση κλπ,κλπ).Παίζουν με ανοχές χιλιοστών ή χιλιοστών των χιλιοστών.Εάν λοιπόν ο "μηχανικάρας παντογνώστης" δουλεύει σφυροκάλεμο, λυπάμαι αλλά τα κ/π δεν φταίνε.Εάν δεν αλάξουμε βαλβολίνες σε τι φταίνε τα έρμα...σε τι;Οταν λοιπόν τα βρούμε, ο χώρος που θα τοποθετηθούν χρειάζεται overhaul (ας μας το εξηγήσει ο παντογνώστης μηχανικάρας).Ο Τούρκος τώρα, αντέγραψε αυτά που πουλά η Calmini.To εάν και κατά πόσον είναι καλά,δεν το ξέρω,δεν τα έχω βάλει.Πάντως, η ανάρτησή του δούλευε άψογα με μόνο ελάττωμα τα φτηνιάρικα σινεμπλοκ πολυουρεθάνης που χρησιμοποιούσε.Η δουλειά εδώ στην Ελλάδα χάλασε στην "μοιρασιά" των "εισαγωγέων" κλπ ενδιαφερομένων.Πάντως δεν μπορούμε να τα θέλουμε όλα δικά μας.Και "τούμπανο" το αυτ/το και επιδόσεις δεν γίνεται.Οταν μπεί κάποιος στο τριπάκι του "φουσκώματος/ψηλώματος" τότε κάποιες παραχωρήσεις είναι αναγκαίες.Αν δεν σπάσουν αβγά, ομελέττα δεν γίνεται...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό extractor » 29 Σεπ 2007, 14:57

προφανως ξερεις περισοτερα.... :wink: :wink:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες