Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΟΡΩΝΟΠΗΝΕΙΑ/ΜΕΙΩΤΗΡΑΣ ΣΤΟ Τ-CASE ΓΙΑ VITARA&GRAND VITAR

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Σεπ 2007, 06:42

Υπάρχει μια διαφορά: στα Vitara η κίνηση πηγαίνει απευθείας στο κιβώτιο και από εκεί στους τροχούς, ενώ αν επιλέξεις L τότε ΜΟΝΟ περνάει από το transfer! Επομένως ο μειωτήρας δεν παίζει καν αν δεν επιλέξεις Low...
Στα Jimny και Sami η κίνηση περνάει πάντα από το transfer, οπότε η μείωση από άλλα γρανάζια ισχύει συνέχεια . Ιδιαίτερη έμφαση δεν υπάρχει...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό extractor » 17 Σεπ 2007, 07:44

ευχαριστω για την ανταποκριση!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 07:46

φιλτατε extractor θελω στο μελλον να αλλαξω τα κ/π του gv.αλλα οπως εχει πει και ο Βασιλης και απο ερευνα δεν εχει κ/π για πισω.μιλαω για σχεση 5,38 η και μικροτερη.και σκεφτηκα μιας που εχω τον ξα εκει να του στειλω να ρωτησει τι και πως.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2007, 08:28

Ποιά έρευνα... ??? :D :D
Εδώ όλος ο κόσμος ψάχνει Κ/Π και δε βρίσκει..... :cry:

Μόνο 10βιδη 5,83 αν είσαι διατεθιμένος να αλλάξεις και το carrier του διαφορικού σου που είναι 12βιδο.
Αλλιώς τίποτε άλλο.
Αλλά αφού έχεις τον ξα εκει, αγγαρεψε τον να σου στειλει τίποτε καλό να χεις.
Ουτως ή άλλως, φτηνά θα σου 'ρθει πιστευω.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 08:34

σιγουρα θα τον αγκαρεψω.ουτε συζητηση.απλα αυτο που με καιει ειναι τα κ/π.μακαρι να κανει κατι.δεν θα το πω ουτε του Παπα μετα. :D
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 27 Σεπ 2007, 12:31

Αυτο το παντρεμα που λετε με Samurai, πρεπει να εχεις το μακρυ VITARA για να χωρεσουν ολα αυτα. Εκτος αν υπαρχη το κοψε ραψε μεσα στην δουλεια.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό extractor » 27 Σεπ 2007, 18:36

τα εχει καταργηση η calmini τα 5,83 αλλα ετσι και αλλιως ηταν προβληματικα.αν πηγαινες πανω απο 110 καταστρεφοντουσαν τα ρουλεμαν και γινοτανε μεσα...χαμος!!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 19:58

extractor έγραψε:τα εχει καταργηση η calmini τα 5,83 αλλα ετσι και αλλιως ηταν προβληματικα.αν πηγαινες πανω απο 110 καταστρεφοντουσαν τα ρουλεμαν και γινοτανε μεσα...χαμος!!

το ξεχναμε ολοκληρωτικα το θεμα αλλαγης κ/π στο gv???να δω τι θα βρει και ο ξεδερφος πανω...αλλα δυσκολα. :?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό extractor » 27 Σεπ 2007, 23:02

νομιζω οτι υπαρχει 5,38 της yukon.για ψαξε!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Σεπ 2007, 06:16

Λάθος για τα 5,83 της Calmini:δεν έφταιγε η ταχύτητα αλλά το γεγονός ότι ήταν "μυστήρια" στο θέμα της τοποθέτησης και ρύθμισής τους.Τέτοια κ/π κατασκευάζει ένας Τούρκος www.4xfourart.com αλλά δεν μου πάει η καρδιά να του δώσω λεφτά.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Σεπ 2007, 06:20

Αυτά είναι-δεν μπορούμε να ξέρουμε για ποιότητα υλικού και τρόπο παραγωγής (εννοώ έλεγχο ποιότητας).
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Σεπ 2007, 06:22

Βρε μανία με το κατέβασμα
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό extractor » 28 Σεπ 2007, 07:49

mytilini έγραψε:Λάθος για τα 5,83 της Calmini:δεν έφταιγε η ταχύτητα αλλά το γεγονός ότι ήταν "μυστήρια" στο θέμα της τοποθέτησης και ρύθμισής τους.Τέτοια κ/π κατασκευάζει ένας Τούρκος www.4xfourart.com αλλά δεν μου πάει η καρδιά να του δώσω λεφτά.


εμενα μου το ειπε γνωστοτατος σουζουκακιας μηχανικος.αν μου ειπε π@π@ριες

παω πασο!!! :roll: :roll: :roll:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 28 Σεπ 2007, 14:48

extractor έγραψε:νομιζω οτι υπαρχει 5,38 της yukon.για ψαξε!

που εχει εδρα η yukon?εχεις την ιστοσελιδα της?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 28 Σεπ 2007, 17:50

Oι Τουρκοι απο οσα εχω διαβαση γενικως οι πατεντες τους δεν εχουν βγει καλες. Οπως το σετ αναρτησης που εβγαζε ειχε προβληματα.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες