Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΡΓΑΤΗΣ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΡΟΥΛΚΟ ΓΙΑ GRANT VITARA.

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 11 Σεπ 2007, 18:31

παω "πασο".αλλα μιλαμε για εργατη σε τροχοφορο και μαλιστα τζιπ...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Σεπ 2007, 13:34

χτες που πηγα στη λεσχη εθεσα το θεμα του εργατη.ολοι οσοι ηταν εκει ειπαν με κλειστα ματια εργατη.παρολο το οτι ειναι πολλαπλασια η τιμη του.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 07:55

Βασιλη και εδω ακομη μια φορα πρεπει να δοσεις τα φωτα σου.μηπως εχεις καμια φωτο απο την τοποθετηση του εργατη?εννοω προτου τοποθετησεις τον εμπρος προφυλακτηρα.στο gv μας εχει στανταρ θεση που μπαινει η και εδω θελει πατεντα?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2007, 08:24

Νομίζω ότι κάπου τις έχω ξαναβάλει, αλλά τελος πάντων, βαριέμαι να ψάχνω.....
Δεν είναι πολύ καλές οι φωτό που 'χω.

Εικόνα
Εικόνα
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 08:29

ευχαριστω για το ενδιαφερον.μονο εκει μπορεις να βαλεις τον εργατη στο gv μας δηλαδη?εκτος και αν χωσεις και εναν μεταλικο προφυλακτηρα και ο εργατης μπει μεσα του η πανω του.εχω σχεδια για το gv αλλα οχι τωρα..αργοτερα.εσυ σκεφτεσαι να βαλεις εμπρος μεταλλικο προφυλακτηρα?η δεν το σκεφτεσαι καν?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2007, 08:40

Και ναι, και όχι..... :?

Για την ώρα ο μπροστινός εργοστασιακός έχει γίνει χάλια, αλλά δε με νοιάζει κιολας.
Θα έβαζα τάχιστα ένα σιδερενιο πισινό που φτιαχνει ο Xanthos.
www.xmc.gr
Μόνο και μόνο για να πάψει να βρίσκει ο κοτσαδόρος πλέον κάτω (που με "μπλοκάρει" συνήθως) στα απότομα ανεβάσματα, και επίσης για τον λόγο του να έχω λίγο βάρος ακόμα πίσω μπάς και γλυκάνει το πίσω μέρος λιγάκι.
Το μπροστινό σιδερένιο τον φοβάμαι ακόμα ρε γαμωτο...ξέρω και ΄γω ...?
Βέβαια βολέυει για τον εργάτη καλύτερα, αλλά........

Δυστυχώς πάντως, γιατί οι συγκεκριμένοι προφυλακτήρες του xanthou είναι σε GV με body lift και για να πάρει μέτρα σωστά (χωρις body lift) είπε οτι πρέπει να πάει το αμάξι εκει.
Ε, πως να το παώ εγώ μου λες.....??
Μηπως θες να το πας εσυ?? :evil: :evil:

Είναι σουπερ πάντως.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 08:58

την ωρα που εγραφες εδω εγω μιλουσα με τον Ξανθο στο τηλεφωνο.γενικα πρεπει να παει το τζιπ εκει.απλα μου ειπε οτι αν θελεις body lift πρεπει πρωτα να το κανεις και μετα να πας να σου παρει μετρα.ρωτησα και για το βαρος.ζυγιζουν περι τα 20 κιλα.και ο εργατης μπαινει πισω απο τον προφυλακτηρα.μου αρεσε η φαση στο vitara που εχει τον εργατη πανω απο τον προφυλακτηρα.αλλα σε εμας δεν γινεται κατι τετοιο λογο της καμπυλοτητας της εμπρος μασκας.εκτος και αν την ξηλωσεις και αυτη....επισης θελει 10 μερες εργασιμες για να κατασκευασει τους προφυλακτηρες απο την στιγμη της παραγγελιας.επισης στο αρχικο σχεδιο μπορεις να κανεις και διαμορφωσεις.πχ εγω του ειπα να κανει φωλιες για τα φωτα του πλαστικου προφυλακτηρα και ειπε οτι γινεται..πολυ καλο θα ελεγα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2007, 09:05

Αν ο εργάτης βγεί ψηλά, ειναι μικρή η διαφορά για το αν είναι μέσα ή έξω απο τον προφυλακτήρα, τουλάχιστο για το σκοπο που το θέλω εγώ.

Μιλώντας για φωλιες φώτων εννοείς για τα φώτα (στοπ+φλάς) του πίσω προφυλακτήρα, σωστά?
Προσωπικά δε θέλω body lift.

Και δε με νοιάζει το πόσες μέρες θέλει......
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό pskoul » 27 Σεπ 2007, 09:09

Το κακό με τους κρυφούς εργάτες είναι ότι δεν έχεις πρόσβαση σε αυτούς, για παράδειγμα δεν βλέπεις να μαζέψεις σωστά το συρματόσχοινο δεν μπορείς εύκολα να τους συντηρήσεις και έτσι και κάνεις κανένα λάθος και μαζέψεις το συρματόσχοινο μονόπαντα λόγω απειρίας άντε μετά να κατεβάσεις προφυλακτήρες στο βουνό για να το ξεμπλοκάρεις :)

Όσον αφορά το θέμα του σιδερένιου προφυλαχτήρα καταρχήν απαγορεύεται, και έτσι και εμπλακείς σε ατύχημα την έκατσες.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 09:19

καταλαβα τι εννοεις για τον εργατη.απλα εγω σκεφτομουνα να τον εχω αποσπωμενο.απο πανω δηλαδη και να τον τοποθετω μονο οταν παω για εξορμηση.
ναι για τα πισω φωτα στοπ και φλας,σωστα.
αν παραδειγμα κανεις body lift πρεπει υποχρωετικα να μεγαλωσεις το μετατροχιο?εχω ακουσει οτι για καθε 2cm υψος 1cm φαρδεμα.εχεις ακουσει κατι τετοιο?παντος οι αποφασεις για body lift η οχι πρεπει να παρθουν πριν την τοποθετηση των προφυλακτηρων.
κατι αλλο...40κιλα προφυλακτηρες και 38 ο εργατης παμε στα 78kgr.αν αφαιρεσεις καμια 15kgr που ζιγυζουν οι μαμα προφυλακτηρες μαs kανει 63 kgr.ενω με αποσπωμενο εργατη κουβαλας πολυ λιγοτερα καθε μερα.οπωσ και τη σχαρα οροφης δεν θα την φοραω καθε μερα.μονο οταν παω για εξορμηση.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2007, 09:33

pskoul έγραψε:Το κακό με τους κρυφούς εργάτες είναι ότι δεν έχεις πρόσβαση σε αυτούς, για παράδειγμα δεν βλέπεις να μαζέψεις σωστά το συρματόσχοινο δεν μπορείς εύκολα να τους συντηρήσεις και έτσι και κάνεις κανένα λάθος και μαζέψεις το συρματόσχοινο μονόπαντα λόγω απειρίας άντε μετά να κατεβάσεις προφυλακτήρες στο βουνό για να το ξεμπλοκάρεις :)

Όσον αφορά το θέμα του σιδερένιου προφυλαχτήρα καταρχήν απαγορεύεται, και έτσι και εμπλακείς σε ατύχημα την έκατσες.

Παναγιώτης


Παναγιώτη,
έτσι που τα λές είναι οσο αφορά τους σιδερένιους.
Αλλά έχεις την εντύπωση οτι αν κάτσει η στραβή ακόμα και εσωτερικός να είναι ο εργάτης δε θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα αν θέλουν, ή αν δούν αναρτήσεις, κλπ....?
Πιθανόν λιγότερο, αλλά όχι οτι θα το γλυτώσεις πιστέυω....
Κατα τον ίδιο λόγο θα έπρεπε να είμαι, όπως και πολλοί άλλοι, με ένα κλειδι στο χέρι να βιδώνω και να ξεβιδώνω τη μπίλια του κοτσαδόρου μου.


KON.GV1,6 έγραψε:καταλαβα τι εννοεις για τον εργατη.απλα εγω σκεφτομουνα να τον εχω αποσπωμενο.απο πανω δηλαδη και να τον τοποθετω μονο οταν παω για εξορμηση.
ναι για τα πισω φωτα στοπ και φλας,σωστα.
αν παραδειγμα κανεις body lift πρεπει υποχρωετικα να μεγαλωσεις το μετατροχιο?εχω ακουσει οτι για καθε 2cm υψος 1cm φαρδεμα.εχεις ακουσει κατι τετοιο?παντος οι αποφασεις για body lift η οχι πρεπει να παρθουν πριν την τοποθετηση των προφυλακτηρων.
κατι αλλο...40κιλα προφυλακτηρες και 38 ο εργατης παμε στα 78kgr.αν αφαιρεσεις καμια 15kgr που ζιγυζουν οι μαμα προφυλακτηρες μαs kανει 63 kgr.ενω με αποσπωμενο εργατη κουβαλας πολυ λιγοτερα καθε μερα.οπωσ και τη σχαρα οροφης δεν θα την φοραω καθε μερα.μονο οταν παω για εξορμηση.


Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα (ουσιαστικό) να έχεις τον σιδερένιο προφυλακτήρα πάνω και απλά να μπαινω-βγάζεις τον εργάτη, παρα μόνο για το βάρος.

Δε με ενδιαφέρει ο μπροστινός προφυλακτήρας για την ώρα, και τον πίσω τον σκεφτομαι λογο του περιορισμού γωνίας που έχω τώρα απο τον κοτσαδόρο.
Το έυκολο είναι να αφαιρέσω τον κοτσαδόρο, αλλά 1ον η δεστρα πίσω είναι κομμένη, και 2ον πρέπει με κάτι άλλο να σερνω το τρειλορ.

Καμιά ιδέα κανείς για να απορρίψω τον σιδερενιο προφυλακτήρα και να βρώ λύση στα παραπάνω ?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mikeSGV » 27 Σεπ 2007, 15:10

Παίδες δείτε και αυτό από ότι άκουσα υπάρχει έως 6000 λίβρες και δεν απαιτεί μόνιμη κατασκευή και ανάλογα τις ανάγκες το μεταφέρεις είτε εμπρός είτε πίσω και τιμή περίπου τα 300 ευρώ. Είναι ηλεκτρικό βίτζι για τρέιλερ.Αν τελικά το δοκιμάσει κανείς να καταθέσει την άποψή του .

http://www.nautical.gr/index.php?main_p ... c639278f18
Όσο ζω μαθαίνω
mikeSGV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2006, 12:10
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 20:17

σημερα κιολας πηγα Βασιλη στον Ξανθο.ειχε μια μεταλλικη εμπρος ποδια στο χρωμα του GV ιτανε κουκλα.μοθ αρεσε παρα πολυ.τον ρωτησα για την ποδια με το body lift.αλλα ειπε οτι δνε υπαρχει προβλημα και δεν χρειαζεται να παρει μετρα.σημερ περασε την ποδια σε gv σαν το δικο μας.μου αρεσε παρα πολυ.ειναι πολυ καλος μαστορας-τεχνιτης με πολυ υπομονη και μερακι.επισης μπορεις να κανεις οτι εξτρα θελεις η αργοτερα να τη διαμορφωσεις αλλιως.υποβαλλω φωτο απο την εσωτερικη βαση που ειναι κα βαση εργατη.πολυ καλη δουλεια.
Εικόνα
να ακομη μια απο την ποδια που μολις τοποθετηθηκε.μου αρεσε πολυ και εδενε πολυ με το gv.
Εικόνα
οταν και αν βαλω εργατη μαλλον πρωτα θα βαλω κατι τετοιο.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Σεπ 2007, 21:27

Ε, όχι βρε Κώστα...... έ όχι δηλαδή...... !!!!
Καλά βρε παιδί μου, αντε πήρες φόρα και πήγες................ και δε λές τίποτα ???!!!???

Είδες τώρα..... όση ώρα είσουν εκεί θα σου 'χε πάρει μέτρα για πισινό προφυλακτήρα.
Χα,χα,χα.....:D :D

Πάντως απο όσους έχω ακούσει (και τους έχω εμπιστοσύνη) η δουλειά του είναι αρκετά καλή, αλλά είναι λίγο ακριβός πιστέυω.
Οι κολλήσεις καλές και το οπτικό αποτέλεσμα αρκετά όμορφο.

Τέλος πάντων η βάση αυτή, -αν βλέπω καλά- πιάνει σε υπάρχουσες τρύπες στην άκρη του σασι εκεί που πιάνει και η εργοστασιακή τραβερσα.
Δε διακρίνω αν έχουν ανοιχτεί/μεγαλώσει λιγάκι οι τρύπες (μου φαίνονται μεγάλα τα κεφάλια απο τις βίδες) αλλά προσωπικά δε θα έπιανα εκεί τέτοια βάση, ή για να το πώ πιο σωστά....... δε θα έπιανα μόνο εκεί.
Το καλό της είναι οτι είναι ψηλά και έχει έυκολο χειρισμό. :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Σεπ 2007, 21:37

η βαση δεν ποιανει μονο εκει....και πιο μεσα.οντως ειναι σε πολυ καλη θεση και μαζι της και ο εργατης.ολα τα εχει καλα μελετημενα.γι απισω δενχρειαζομαι αλλα για εμπρος στο μελλον θα χτυπησω μια πριν βαλω εργατη.ειδεμη θα πρεπει να μπει ο εργατης πολυ κατω...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες