Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΡΓΑΤΗΣ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΡΟΥΛΚΟ ΓΙΑ GRANT VITARA.

ΕΡΓΑΤΗΣ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΡΟΥΛΚΟ ΓΙΑ GRANT VITARA.

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Σεπ 2007, 18:55

σκεφτομαι στο μελλον να τοποθετησω..εχει κανεις καποια φωτο να μας δειξει?χρειαζεται καποια προεργασια?ποσο κοστιζει ενας μεσος εργατης?μπορει να μπει πισω απο τον πλαστικο προφυλακτηρα η ειναι καλυτερο να εχεις βαση εμπρος-πισω και να τον τοποθετεις οπου χρειαστει??
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΕΡΓΑΤΗΣ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΑΡΟΥΛΚΟ ΓΙΑ GRANT VITARA.

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 08 Σεπ 2007, 21:01

Κωστα τελικα το σκευτεσαι για εργατη? εγω εχω ηδη κανει παραγγελια 2 tirfor (800 και 1600) και αποφασιζω ακομα ποιον θα παρω την δευτερα.εγω προσωπικα δεν το σκευτομαι για ηλεκτρικο για διαφορους λογους απλα μια ιδεα σου ριχνω σαν μια αλλη λυση αντι του ηλεκτρικου
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 08 Σεπ 2007, 21:25

Όση έυκολία και να παρέχει τελικά ο εργάτης (που παρέχει πολύ μεγάλη σε σχέση με άλλα μέσα) δεν πάυει να είναι "παράνομος" είτε εξέχει, είτε όχι.

Ίσως όχι "παράνομος" για τα ΚΤΕΟ αφού αν τοποθετηθεί εσωτερικά και δεν εξέχει της εργοστασιακής περιμέτρου όλα ειναι ΟΚ, αλλά είναι "παράνομος" στη στραβή που τυχόν κάτσει και αρχίσουν τα μπερδέματα με ασφαλιστηκές εταιρίες, κλπ.
Επίσης η ζημιά που πιθανόν προκαλέσει σε περίπτωση σύγκουσης να είναι μεγαλύτερη απο οτι θα έπρεπε σε υπο "οχι εργατη" συνθήκες είτε σε μάς, είτε στο συμπλεκόμενο όχημα.

Αν τα παραπάνω τα δέχεσαι, προχώρα σε ένα εργάτη ηλεκτρικό, αλλιώς βολέψου με 'κανα αποσπώμενο :? ή hi-lift, ή tirfor, ή δε ξέρω τι άλλο μπορεί να βρείς.
Η ευκολία χρήσης του (υπο ιδίες συνθήκες χρήσης) δε συγκρίνεται με κάτι απο τα παραπάνω.

Σου βάζω μια φωτό του δικού μου για να πάρεις μια ιδέα:

Εικόνα
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Σεπ 2007, 21:45

Δημητρη αυτα που εχεις παραγγειλει(trirfor) τι ακριβως ειναι?το 800 η το 1600 που γραφεις τι αντιπροσωπευει?
Βασιλη και εδω εισαι ψαγμενος...να υποθεσω οτι ο εργατης στη φωτο ειναι ο τ-max6500?ποσο κοστισε?εγω για την ωρα με αυτα που εχω βαλει στο gv ειμαι καλυμενος.Απλα σκεφτομουνα αργοτερα αντι να αγορασω YOSHIMYRA εξατμιση για το v-strom να τοποθετησω εργατη η καποια τετοια λυση στο gv.επισης εχω σκεφτει και το ενδεχομενο να τοποθετησω πολυ αργοτερα μεταλλικους προφυλακτηρες μπρος πισω.τους ειδα στο www.xmc.gr και μου "ξυθηκε" η τσεπη.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 08 Σεπ 2007, 22:19

φιλε βασιλη χαιρετω εχεις δικιο σχετικα με την ευκολια χρησης δεν συγκρινεται ο ηλεκτρικος με τιποτα απο τα αλλα.
στα πλεονεκτηματα του tirfor βαζω
1)και πιο βασικο δεν χρησιμοποιει ηλεκτρικη ενεργεια αρα ελκεις και με σβηστη μηχανη
2)με 1 τραβας μπρος πισω και δεν χρειαζεσαι 2 οπως με τους ηλεκτρικους θελει βεβαια να ενισχυσεις τις δεστρες
3)τιμη
4)λειτουργει υπο οποιαδηποτε γωνια ελξης (παντα ομως το συρμα παραλληλα με το μηχανημα)
5)δεν περιοριζεσαι στο ποσο θα τραβηξεις γιατι δεν εχει ταμπουρο βαζεις οσο συρμα θες
6)μεγαλη δυναμη ανυψωσης 800kg-1600kg-3200kg αρα πολλαπλασια σε ελξη
7)δεν ειναι μονιμα στο αυτοκινητο με οτι συνεπαγεται απο βαρος και οδικη συμπεριφορα
8)δεν τιθεται θεμα αν ειναι νομιμος
βεβαια ομως εχει και τα μειονεκτηματα του
1)δεν ειναι τοσο ευκολο στην χρηση οπως ο ηλεκτρικος αλλα πιο ευκολος απο παλαγκα και hi lift
2)χρειαζονται 2 ατομα για την λειτουργια του 1 στο αυτοκινητο 1 στο tirfor
3)εχει πιο αργη ελξη απο ηλεκτρικο
4)απαιτειται βεβαια σωματικη προσπαθεια αφου ειναι χειροκινητος
αυτα θυμαμαι τωρα αν κανω καπου λαθος διορθωστε απλα σαν ενναλακτικη το λεω εγω παντως το εχω δουλεψει λιγο και εμεινα ευχαριστημενος (δεν παω και σε trial) και τωρα θα αγορασω ενα απλα ειμαι μεταξυ του 800 και 1600
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Σεπ 2007, 22:27

Δημητρη τωρα ειδα τα sites με τις κιθαρες.το καλο ειναι οτι δουλευει και μπρος και πισω.πολυ βασικο για την περιπτωση που η μουρη θα χωθει πολυ μεσα και δεν θα πηγαινει εμπρος με τιποτα....αν αγορασεις τελικα θα πρεπει να βρεθουμε για να κανουμε μια δοκιμη εστω και χωρις να ειναι κολλημενο το τζιπ.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 08 Σεπ 2007, 22:32

το tirfor προοριζεται για βιομηχανικη χρηση ανυψωση κλπ αρα μπορεις να το βρεις σε τετοια καταστηματα εχει πολλα τετοια στον πειραια
εγω θα το παρω απο ενα εδω στην αγια παρασκευη
ξαναβαζω τις 2 σελιδες που λενε για την χρηση του (εχουν ξαναμπει στην ενοτητα 4χ4 tirfor -κιθαρα)
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... irfor1.htm
http://www.expeditionswest.com/equipmen ... _winch.htm
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 08 Σεπ 2007, 22:35

δεν ξερω γιατι δεν μπαινουν αλλα οποιος ενδιαφερεται μπορει να τα δει στα θεματα 4χ4 ενοτητα tirfor -κιθαρα
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 08 Σεπ 2007, 22:44

ναι κωστα δευτερα παιρνω οποτε θα παμε να το δοκιμασουμε τωρα σκευτομαι πως θα δυναμωσω τις δεστρες του ατοκινητου
και αν ειναι να βαλω αλλη μια μπρος και μια πισω δηλ να ειναι ζευγαρια για να μοιραζεται το βαρος οταν το τραβας
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Σεπ 2007, 11:47

για να ενισχυσεις τις δεστρες θα πρεπει να βγουν και να τις πας σε μηχανουργο να σου κατασκευασει αλλες πιο ισχυρες.αυτο συνεπαγεται αρκετα χρηματα.γιαιτ οι δεστρες τωρα τι εχουν?λεει πουθενα ποσο δυνατες ειναι?εννοω ποσα κιλα τραβημα αντεχουν?
κατι αλλο που συζητησα σημερα για τους ηλεκτρικους εργατες με καποιον που εχει.εχουν αρκετο βαρος(60kgr)που για εμενα ειναι αρνητικο.φανταζομαι οτι ο συνδιασμος με μεταλλικους προφυλακτηρες θα πρεπει να ειναι απαγορευτικος οσον αφορα το βαρος για το 1,6 που εχω...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 09 Σεπ 2007, 17:12

για τις δεστρες σκευτομαι βασικα να βαλω αλλη μια ιδια σε καθε μερια η με κοληση η με τρυπα ωστε να τις ενωνω με ιμαντα
οταν τρβαω ωστε να μοιραζεται το βαρος.
για τον εργατη που λες σκεψου οτι το 60 κιλα που λες ειναι στο μπροστα μερος που ειναι η μηχανη και ειναι ηδη βαρυ και οπως
λες 1600 εχουμε ουτε καν 2000cc οποτε....
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Σεπ 2007, 17:39

επισης κατι ακομη....απο το 2005 που το βολταρω σε χιονι-λασπη-γρασιδι-νεροφαγωματα MIA φορα εχω κολλησει.μιλαμε η λασπη ηταν πολυ πυχτη και εφτασε λιγο πιο κατω απο την πορτα....το εβγαλα με τη ρυμουλκηση απο ενα opel campo.δυστηχως δεν ειχα τη φ. μηχανη μαζι μου.εκει πιστευω οτι αν εβαζα νεκρα με την κιθαρα να το τραβουσα 1μ. που τοσο ηθελε για να ξεκολησει.το βλεπω πιο προσιτο το θεμα κιθαρας.και πιο φτηνο και οτι δεν το κουβαλας παντα.πρεπεινα δοκιμασουμε την κιθαρα...με ποσο συρματοσχοινο συνοδευεται απο την αγορα της?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 09 Σεπ 2007, 17:41

20μ
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Σεπ 2007, 20:31

δινουν και τσαντακι με ολα μεσα η και εδω θελει pat?των ποσων κιλων θα αγορασεις?1600 θα ελεγα μας υπερκαλυπτει..αλλα εχω την περιεργεια να το βουλιαξω στις λασπες και να δω αν βγαινει εστω και 1μ. με την κιθαρα...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 09 Σεπ 2007, 22:45

θα εισαι οκ εκτος βεβαια απο ιμαντες και κλειδια ναυτικα .αν δεις στο site με 800 τραβανε defender οποτε καταλαβαινεις αλλα δεν ξερω ακομα μαλλον για 1600 για καθε ενδεχομενο. αυριο οταν θα ειμαι εκει θα αποφασισω παντως.θα το δεις απο κοντα αν τραβαει και θα μου πεις
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες