Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Old man emu ανάρτηση και Mad ελατήρια για GV 1.6 kai 2.0!!!

b.l.

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Οκτ 2007, 17:15

φιλτατε AXELWNA στην φιλαδελφεια το εκανα.σε περιμενα να ερθεις απο εκει να το δεις.στον προφυλακτηρα κανονικα επρεπε να γινουν δυο πραγματα.η να κοπει απο κατω το πλαστικο σε μερικα σημεια και να βγουν τα προβολακια η να κοπει στις ακρες το μεταλλο.δεν εκανα τιποτα αφου σε λιγο καιρο θα βαλω επανω μεταλλικο προφ. και αυτον θα τον πουλησω σε τιμη ευκαιριας μιας που δεν τον χρειαζομαι.απλα τωρα εχω μονο τον πλαστικο προφυλακτηρα χωρις πισω την σιδερια.δεν επηρεαζει σε κατι απλα ειναι αδυναμο σε περιπτωση ατυχηματος.υπομονη 20 μερες....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: b.l.

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Οκτ 2007, 17:19

cousto έγραψε:Καλοριζικο... δειχνει αλλο αυτοκινητο εδεσε πολυ ωραια. Ποσους αποστατες χρησιμοποιησες? Εγω το εβαλα με 150€ στο Γερακα. Ασε που σε βλεπω για αποστατες τροχων τωρα :D :D :D

ευχαριστω πολυ.καλο ειναι!!χρησιμοποιηθηκαν 8 αποστατες οσα δηλαδη και τα δεσιματα του body στο σασι.
γιατι να βαλω αποστατες τροχων?δεν μου χρειαζονται.οταν αγορασα τις 15"ζαντες φροντισα να εχουν αρνητικο offset και λιγο πιο εξω απο το "μαμα".βεβαια ο καιρος θα δειξει.εσυ εχεις αποστατες πανω?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: ...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Οκτ 2007, 17:23

cousto έγραψε:
KON.GV1,6 έγραψε:να και αλλη μια φωτο του ελαστικου kl71.δεν γνωριζω σε τι διαστασεις ερχονται στην Ελλαδα!!!αυτο ερχεται για 15"ζαντα?αν ναι σε τι μεγεθος?αν καποιος γνωριζει ας δωσει απαντηση...

Νομιζω οτι βγαζει περισοτερους κωδικους σε 15" απο οτι σε 16",ειδα 205/80/16 σε 3d gv 1.6 και ηταν πολυ ομορφο.

οντως ειναι ομορφο και θα μου ελυνε πιο ευκολα το προβλημα που ειχα οταν εψαχνα mud ελαστικα.αλλα μετα εχεις αλλους μπελαδες στο κεφαλι,οπως καταναλωση,ροπη,μακρυτερες σχεσεις,κλπ.
βεβαια ο καθενας μπορει(και ειναι και δικαιωμα του)να κανει ο,τι θελει.εγω προτιμησα mud ελαστικο που να πλησιαζει πιο πολυ τη μαμα διαμετρο και μεχρι τωρα ειμαι πολυ ευχαριστημενος τοσο απο αποδοση οσο και απο καταναλωση.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: b.l.

Δημοσίευσηαπό cousto » 28 Οκτ 2007, 17:59

KON.GV1,6 έγραψε:
cousto έγραψε:Καλοριζικο... δειχνει αλλο αυτοκινητο εδεσε πολυ ωραια. Ποσους αποστατες χρησιμοποιησες? Εγω το εβαλα με 150€ στο Γερακα. Ασε που σε βλεπω για αποστατες τροχων τωρα :D :D :D

ευχαριστω πολυ.καλο ειναι!!χρησιμοποιηθηκαν 8 αποστατες οσα δηλαδη και τα δεσιματα του body στο σασι.
γιατι να βαλω αποστατες τροχων?δεν μου χρειαζονται.οταν αγορασα τις 15"ζαντες φροντισα να εχουν αρνητικο offset και λιγο πιο εξω απο το "μαμα".βεβαια ο καιρος θα δειξει.εσυ εχεις αποστατες πανω?

Ναι εχω αποστατες 2,5cm ανα τροχο και εχω βαλει ζαντες 16" απο GV με το μεγαλο αρνητικο offset (ειναι 2 τυποι). Εχει φαρρδυνει πολυ αλλα ειναι τρενο σε στροφες!!! Ισως αν μπορεσω να βαλω κ/π 5,12 (με τις τιμες που ζητανε δεν παιζω, εχω βαλει να δουν Γερμανια) γιατι τωρα εχω 4,62 και ειναι λιγο αργο.Για προφυλακτηρα που λες αν ξερεις κατι πες δεν λεει να μας γδυνουν συνεχεια εχει ξεφυγει η κατασταση και ζητανε οσα τους λειπουν, εγω πλεον τα κανω μονος οσα μπορω και ξερω και τι μου γινεται.
Χαιρετω.
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 28 Οκτ 2007, 18:20

Ο σιδερένιος προφυλακτήρας μπροστά είναι παράνομος σε αυτοκίνητα τα οποία δεν τον διαθέτουν από το εργοστάσιο, σε περίπτωση ατυχήματος θα δημιουργήσει νομικά και οχι μονο προβλήματα.

Ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να δείτε είναι το τι γίνεται με τους αερόσακους του αυτοκινήτου επίσης θα μεταφέρει τα φορτία ακόμα και από τις πιο μικρές συγκρούσεις στο σασί, και το grand vitara έχει ψεύτικο σασί (έχει πάχος αλουμινόχαρτου)

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 28 Οκτ 2007, 21:14

φιλτατε cousto σημερα το πηγα πολυ γρηγορα σε στροφες και δεν καταλαβα το παραμικρο.μιλαω για ταχυτητες που πηγαινα και πριν το bodylift.για τα κ/π που το ξερεις οτι εχεις 4,62?το αναγραφει πουθενα?ποιο μοντελο εχεις?για μεταλλικο προφυλακτηρα θα παω στον ξανθο γιατι εχω κατι ιδεες για ελαφρια κατασκευη και στοιβαρη εκει που χρειαζεται.τους μαμα προφυλακτηρες δεν τους εχω πειραξει και θα τους πουλησω σε λογικη τιμη σε οποιον τζηπα τους χρειαστει.

φιλαρα pskoul εχεις απολυτο δικιο οσον αφορα την παρανομια.ακομη και οι ποδιες απο κατω ειναι παρανομες...αλλα δεν με χαλαει καθολου.οπως οι αλλοι ετσι και εγω.ασε μη μου την καρφωσει και σηκωσω πειρατικο μπαιρακι στην κεραια του CB....μονο εδω γινονται αυτα τα καραγκοζιλικια.το σασι του gv ειναι οκ.μια ζωη την εχουμε.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό cousto » 28 Οκτ 2007, 22:14

Εχω Vitara V6 2.0 1997 και φοραει 4,62 απο μαμα (37δοντια/8) το επομενο ειναι το 4,88 (39/8) και λεω να παω στο 5,12 (41/8) γιατι εχω αλλαξει βημα απο λαστιχα και εχω μακρυνει... Θα βαλεις και εργατη? Αυτο θελω και εγω ελαφρια κατασκευη και οχι αυτα τα θηρια που βαζουν.
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 28 Οκτ 2007, 23:02

Φίλτατε KONGV ειμαι μαζι σου, προχωρατο το πας καλα,θα γινει το πιο μάχιμο κυριλέ gv και θα το χώνουμε παντου!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Οκτ 2007, 17:57

cousto έγραψε:Εχω Vitara V6 2.0 1997 και φοραει 4,62 απο μαμα (37δοντια/8) το επομενο ειναι το 4,88 (39/8) και λεω να παω στο 5,12 (41/8) γιατι εχω αλλαξει βημα απο λαστιχα και εχω μακρυνει... Θα βαλεις και εργατη? Αυτο θελω και εγω ελαφρια κατασκευη και οχι αυτα τα θηρια που βαζουν.

ο προφυλακτηρας που εχω κατα νου μαζι με την βαση του εργατη ζυγιζει 22 κιλα περιπου.αν σκεφτεις οτι ο μαμα προφυλακτηρας μαζι με το bull bar μου φτανουν τα 14 αρα εμπρος φτανω τα +8 κιλα.οκ πιστευω.πισω τωρα θα ειμαι +6 κιλα η και κατι λιγοτερο με τον μεταλλικο προφυλακτηρα.πιστευω πολυ καλη λυση.επισης ο εργατης που θελω 6500lbs ζιγυζει περι τα 30-32 κιλα.βεβαια θα τον βαλω πολυ αργοτερα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Οκτ 2007, 18:05

ST-pinin έγραψε:Φίλτατε KONGV ειμαι μαζι σου, προχωρατο το πας καλα,θα γινει το πιο μάχιμο κυριλέ gv και θα το χώνουμε παντου!

ηδη η παραγγελια δωθηκε σημερα προτου καν δω τι μου εγραψες εδω. :wink: βασικα μου χρειαζοτανε καλυτερες γωνιες προσεγγισης και αποχωρησης απο την μια και απο την αλλη δεν ηθελα να καταστρεψω τους μαμα προφυλακτηρες λογω bodylift αλλα και λογω διαδρομων εκτος δρομου.και να μην τους πουλησω θα τους εχω spare η για μελλοντικη χρηση.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 29 Οκτ 2007, 22:47

μολις ολοκληρωθουν και οι κατασκευες θα μπουν και οι σχετικες φωτο μεσα στο βουνο.τελος.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Νοέμ 2007, 22:21

χτες τελειωσε και η φαση της κατασκευης των μεταλλικων προφυλακτηρων.βεβαια ακομη δεν εχουν τοποθετηθει αφου απο δευτερα θα βρισκονται στο φανοποιειο για το τελικο σταδιο της βαφης.το gv το εχω απο χτες εντελως "ινδιανικο"στιλ χωρις εμπρος και πισω προφυλακτηρες.επισης εχω τοποθετησει και τα σκαλοπατια με τροποποιημενες βασεις υστερα απο το bodylift αλλα σαφως πιο μικρα και πιο διακριτικα.υποβαλλω φωτο απο το gv μου.
Εικόνα
οι γραμμες αποικονιζουν στο περιπου τις νεες γωνιες προσεγγισης-απομακρυνσης.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Νοέμ 2007, 22:28

επισης εχω κανει καποιες αλλαγες στα αρχικα σχεδια των μεταλλικων προφυλακτηρων.το ρεζερβοκαλλυμα μαζι με τη ρεζερβα θα παραμεινει στη θεση του χωρις να υπαρχει λειτουργικο προβλημα.επισης το μπροστινο bull bar που ειχα εχει τοποθετηθει πανω στον εμπρος προφθλακτηρα(μερος του)ενω οι 2 βασεις του θα χρησιμοποιηθουν για την στιρηξη της ποδιας εμπρος.απλα αυτο θα γινει τελευταιο αφου περαστει ο προφυλακτηρας.απλο και ευκολο.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 10 Νοέμ 2007, 22:43

Λάθος υπολογίζεις φίλε Κώστα τις γωνίες.Δώσε λίγο περισσότερο τράτο...Ξέρω τι σου λέω...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Νοέμ 2007, 16:28

εχεις δικιο γιατι στη φωτο φαινονται πολυ αποτομες.μολις βαλω τους προφυλακτηρες εκτος απο τις μπρος-πισω φωτος θα βγαλω ξεχωριστα φωτο απο τα πλαγια για τον καθε ενα.
πως τον ειδες τον ινδιανο παντως?καλο?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες

cron