Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Old man emu ανάρτηση και Mad ελατήρια για GV 1.6 kai 2.0!!!

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 09 Σεπ 2007, 17:36

στο λεω γιατι εχω ενα περιοδικο που λεει για pajero pinin με OME +5cm και εχει και φωτο χωρις πατεντες
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Σεπ 2007, 20:05

Λύσεις για να ψηλώσεις το Pinin υπάρχουν. Και μιλάω για δοκιμασμένες λύσεις.
Ίσως όχι όσες υπάρχουν για τα Vitara και GV, αλλά υπάρχουν.
Τα OME, όπως σωστά είπε ο kon.gv, είναι ψηλοπατέντα με OME από RAV4 και παρόλο που έχω δει 2 αμάξια που την φοράνε και δουλεύουν καλά εγώ δε θα την έβαζα (δε θέλω πατέντες στο αμάξι μου).
Δοκιμασμένη λύση υπάρχει πχ. απ' την Taubenreuther (ελατήρια King Spring και Koni αμορτισέρ).
Δοκιμασμένο είναι και το Dobinson ελατήρια Kayaba αμορτισέρ.
Καλή δουλειά (απ' ότι έχω ακούσει) κάνει και η bi-mors στην Κρήτη.
Πέρα αυτών υπάρχουν πολύ δοκιμασμένες λύσεις σε Ιταλία και Ιαπωνία τις οποίες δυστυχώς δεν τις βρίσκεις στην Ελλάδα. Δεν νομίζω όμως να είναι δύσκολο να τις παραγγείλεις και να στις στείλουν.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Σεπ 2007, 20:28

το κακο ειναι να μην σου βγει ο κουκος-αηδονι...παντος με τον st-pinin που ψαχνουμε ακομη δεν εχουμε φως....μακαρι να γινει κατι.....σιγουρα θα το δημοσιευσω...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό gmak » 09 Σεπ 2007, 21:10

ουτε για gv 2006 υπαρχει ομε
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Σεπ 2007, 14:50

δεν το γνωριζα οτι δεν εχουν βγαλει ΟΜΕ για νεο gv γιατι απλα δεν το ειχα ψαξει.απο την στιγμη που εχουν βγαλει για rav4 πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου...καπου ειχα δει και μια αλλη λυση για το νεο gv.αν την θυμηθω θα την βγαλω στη φορα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 19 Σεπ 2007, 08:02

ακομη μια φορα εχω μεινει με τις καλυτερες εντυπωσεις τοσο εκτος δρομου οσο και σε χωματοδρομο και ασφαλτο με την επιλογη που εκανα.εχω βγαλει καποιες φωτος εκτος δρομου οσον αφορα τις μεγιστες διαδρομες του gv με ΟΜΕ-MAD.υποβαλλω την πρωτη φωτο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 19 Σεπ 2007, 08:05

ο αντιθετος τροχος εμπαινε ολος μεσα χωρις να βρισκει εξωτερικα ουτε στοπανω μερος των πλαστικων.το gv απο εκεινη την πλευρα εμοιαζε με φτιαγμενη σαυροκουρσα.να πως ητανε...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 19 Σεπ 2007, 09:53

KON.GV1,6 έγραψε:δεν το γνωριζα οτι δεν εχουν βγαλει ΟΜΕ για νεο gv γιατι απλα δεν το ειχα ψαξει.απο την στιγμη που εχουν βγαλει για rav4 πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου...καπου ειχα δει και μια αλλη λυση για το νεο gv.αν την θυμηθω θα την βγαλω στη φορα.


Μήπως εννοείς της Rocky road;
Το έψαξα εγώ , σαν λύση είναι φθηνή αλλά αν ανατρέξεις στο http://metatrox.net/modules/news/
(που είναι για το νέο gv), όσοι έχουν πάει σε αυτή την λύση δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι.
Κακή ποιότητα(σκουριές στα αμορτισέρ στον πρώτο χρόνο) , αλλαγή συμπεριφοράς του αυτοκίνητου (μεγαλύτερη πλεύση στο αμάξωμα)..
Όλοι συμφωνούν να περιμένουμε την ΟΜΕ η οποία είναι στα σκαριά να βγάλει λύση για το νέο GV.
Υπομονή λοιπόν..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 19 Σεπ 2007, 13:12

grandjohn έγραψε:
KON.GV1,6 έγραψε:δεν το γνωριζα οτι δεν εχουν βγαλει ΟΜΕ για νεο gv γιατι απλα δεν το ειχα ψαξει.απο την στιγμη που εχουν βγαλει για rav4 πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου...καπου ειχα δει και μια αλλη λυση για το νεο gv.αν την θυμηθω θα την βγαλω στη φορα.


Μήπως εννοείς της Rocky road;
Το έψαξα εγώ , σαν λύση είναι φθηνή αλλά αν ανατρέξεις στο http://metatrox.net/modules/news/
(που είναι για το νέο gv), όσοι έχουν πάει σε αυτή την λύση δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι.
Κακή ποιότητα(σκουριές στα αμορτισέρ στον πρώτο χρόνο) , αλλαγή συμπεριφοράς του αυτοκίνητου (μεγαλύτερη πλεύση στο αμάξωμα)..
Όλοι συμφωνούν να περιμένουμε την ΟΜΕ η οποία είναι στα σκαριά να βγάλει λύση για το νέο GV.
Υπομονή λοιπόν..


συμφωνω και επαυξανω....αναμονη για ΟΜΕ
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 19 Σεπ 2007, 14:10

grandjohn έγραψε:
KON.GV1,6 έγραψε:δεν το γνωριζα οτι δεν εχουν βγαλει ΟΜΕ για νεο gv γιατι απλα δεν το ειχα ψαξει.απο την στιγμη που εχουν βγαλει για rav4 πιστευω οτι ειναι θεμα χρονου...καπου ειχα δει και μια αλλη λυση για το νεο gv.αν την θυμηθω θα την βγαλω στη φορα.


Μήπως εννοείς της Rocky road;
Το έψαξα εγώ , σαν λύση είναι φθηνή αλλά αν ανατρέξεις στο http://metatrox.net/modules/news/
(που είναι για το νέο gv), όσοι έχουν πάει σε αυτή την λύση δεν είναι και πολύ ευχαριστημένοι.
Κακή ποιότητα(σκουριές στα αμορτισέρ στον πρώτο χρόνο) , αλλαγή συμπεριφοράς του αυτοκίνητου (μεγαλύτερη πλεύση στο αμάξωμα)..
Όλοι συμφωνούν να περιμένουμε την ΟΜΕ η οποία είναι στα σκαριά να βγάλει λύση για το νέο GV.
Υπομονή λοιπόν..

αυτο ενοουσα καποτε το ειχα δει...οχι απο κοντα αλλα σε φωτο.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Οκτ 2007, 14:38

υστερα απο σχετικη μελετη σε αρκετα θεματα(γωνιες προσεγγισης-απομακρυνσης εδαφικων εμποδιων, καποια cm υψος κατω ακριβως απο τις πορτες,κεντρο βαρους οχηματος,μετατροχιο,κλισεις μετωπικες και πλαγιες)αποφασησα να κανω bodylift στο GV.κατι σχετικα φτηνο και ισως για καποιους περριτο.η ολη φαση πηρε σχεδον 2 ωρες και δεν χρειαστηκε να βγαλω η να μετατρεψω κατι σοβαρο πανω στο τζιπ.οσον αφορα την οδηγικη συμπεριφορα δνε καταλαβα αν αλλαξε κατι.σε γνωστους δρομους το "εχωσα"με τα ιδια χιλιομετρα.απλα μου αρεσε παρα πολυ το γεγονος οτι πηραν υψος τα σημεια που ηθελα.προφυλακτηρες και ακριβωςκατω απο την πορτα.υποβαλλω φωτο απο το gv μου πλεον ξηλωμενο απο τα bull-bar και πλαινα σκαλοπατια τα οποια μπαινουν με καποιες μικρες μετατροπες των βασεων.
Εικόνα
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 27 Οκτ 2007, 14:46

επισης να προσθεσω οτι μου κοστισε 250ευρω.επισης κατι που παρατηρησα ειναι οτι τα εμπρος σωληνακια φρενων με την αναρτηση ΟΜΕ-MAD και με bodylift 3,5 cm τεντονονται σε μεγιστη διαδρομη αναρτησης.ετσι θα τα αντικαταστησω με αλλα μεγαλυτερου μεγεθους.με τις επομενες εξορμησεις θα γραψω εντυπωσεις θετικα-αρνητικα οσον αφορα το συγκεκριμενο bodylift.αν και στην αρχη ειχα καποια επιφυλαξη το τελικο αποτελεσμα μου αρεσε παρα πολυ.οχι μονο απο αισθητικη πλευρα που για εμενα ειναι το τελευταιο αλλα ηταν οτι ακριβως ηθελα στα σημεια που το ηθελα.υποβαλλω και μια δευτερη φωτο.
Εικόνα
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 27 Οκτ 2007, 15:13

KON.GV1,6 έγραψε:επισης να προσθεσω οτι μου κοστισε 250ευρω.επισης κατι που παρατηρησα ειναι οτι τα εμπρος σωληνακια φρενων με την αναρτηση ΟΜΕ-MAD και με bodylift 3,5 cm τεντονονται σε μεγιστη διαδρομη αναρτησης.ετσι θα τα αντικαταστησω με αλλα μεγαλυτερου μεγεθους.με τις επομενες εξορμησεις θα γραψω εντυπωσεις θετικα-αρνητικα οσον αφορα το συγκεκριμενο bodylift.αν και στην αρχη ειχα καποια επιφυλαξη το τελικο αποτελεσμα μου αρεσε παρα πολυ.οχι μονο απο αισθητικη πλευρα που για εμενα ειναι το τελευταιο αλλα ηταν οτι ακριβως ηθελα στα σημεια που το ηθελα.υποβαλλω και μια δευτερη φωτο.
Εικόνα
ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ BODY. ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ Η' ΣΤΗ Ν.ΙΩΝΙΑ? ΩΡΑΙΟ ΠΑΝΤΟΣ,ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ? ΛΟΓΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΩΜΕΝΟΣ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

b.l.

Δημοσίευσηαπό cousto » 27 Οκτ 2007, 16:40

Καλοριζικο... δειχνει αλλο αυτοκινητο εδεσε πολυ ωραια. Ποσους αποστατες χρησιμοποιησες? Εγω το εβαλα με 150€ στο Γερακα. Ασε που σε βλεπω για αποστατες τροχων τωρα :D :D :D
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Re: ...

Δημοσίευσηαπό cousto » 27 Οκτ 2007, 17:13

KON.GV1,6 έγραψε:να και αλλη μια φωτο του ελαστικου kl71.δεν γνωριζω σε τι διαστασεις ερχονται στην Ελλαδα!!!αυτο ερχεται για 15"ζαντα?αν ναι σε τι μεγεθος?αν καποιος γνωριζει ας δωσει απαντηση...

Νομιζω οτι βγαζει περισοτερους κωδικους σε 15" απο οτι σε 16",ειδα 205/80/16 σε 3d gv 1.6 και ηταν πολυ ομορφο.
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες