Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

HELP - Αγορά/Οδηγίες προς νέους ναυτιλλομενους

HELP - Αγορά/Οδηγίες προς νέους ναυτιλλομενους

Δημοσίευσηαπό GVito » 02 Ιούλ 2007, 16:10

Παιδιά γειά σας

πρόσφατα ανακάλυψα το forum σας το οποίο βρίσκω πολύ χρήσιμο. Συγχαρητήρια στους μετέχοντες.
Είμαι έτοιμος να κλείσω αυτήν την εβδομάδα το GVitara 3d και από αύριο ξεκινάω να γυρνάω τους αντιπροσώπους. Ενδιαφέρομαι για την δεύτερη έκδοση με τους επιπλέον αερόσακους.
Έχω μπερδευτεί αρκετά σχετικά με τα παρακάτω:
1) Autoprofit or not autoprofit?
Γιατί έχει χαμηλότερες τιμές; Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάποια διαφορά σε ποιότητα ή κάποιο πρόβλημα με τα services? Το navigator που δίνει είναι ίδιο με του Σφακιανάκη;
2) Υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος που έχετε να συστήσετε; Κάποιος που ενδεχομένως να δίνει επιπλέον εξοπλισμό/δώρα;
3) Έχετε να μου δώσετε καμια συμβουλή σχετικά με αυτά που χρειάζεται να ρωτήσω/προσέξω;

Μέχρι Πέμπτη θα το έχω κλείσει, οπότε όποια συμβουλή καλοπροαίρετη.
Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον :-)
GVito

Υ.Γ. Αν το ίδιο θέμα έχει ξεκινήσει πρόσφατα, ζητώ συγνώμη που το άνοιξα εδώ. Έχω ξεκινήσει να διαβάζω όλα τα παλιά postings αλλά ειλικρινά παίρνει πάρα πολύ ώρα.
Άβαταρ μέλους
GVito
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 15:52

HELP - Αγορά/Οδηγίες προς νέους ναυτιλλομενους

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Ιούλ 2007, 14:49

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ GVITO!ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΛΙΟ GV 1,6.ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΩ ΣΕ ΚΑΤΙ...ΑΠΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟΤΑΧΙΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ...... :P
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό artaserse » 06 Ιούλ 2007, 16:06

Γεια σου φίλε,

Δίκαιο και λογικό το δίλημμά σου. Πιστεύω ότι τον ίδιο προβληματισμό είχαμε όλοι σχεδόν οι κάτοικοι της Αθήνας τουλάχιστον όταν ήρθαμε σε επαφή με τα 'μεγάλα' καταστήματα, για πρώτη φορά. Παρόλο που προσωπικά πιστεύω ότι η μόνη διαφορά ανάμεσα στις εταιρίες είναι τα χρήματα, το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό για την τελική απόφαση. Όταν ρώτησα την ίδια την AUTO PROFIT για τη διαφορά στο κόστος, μου απάντησαν ότι αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι θέλουν να λέγονται αντιπρόσωποι. Τίποτε άλλο. Απ'όσο ξέρω και αντιλαμβάνομαι από την προσωπική μου εμπειρία, η εποχή της αποκλειστικότητας και των αντιπροσώπων ανήκει στο παρελθόν με μοναδική ίσως εξαίρεση τη SUZUKI Ευρώπης που εδρεύει στη Γερμανία. Μια βόλτα στα αντίστοιχα sites σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Ελλάδα θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι το μόνο σταθερό σημείο αναφοράς που έχεις είναι το ίδιο το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις και όχι οι εταιρίες, οι οποίες διεθνώς δεν νομίζω να φημίζονται ούτε για την πελατοκεντρική τους φιλοσοφία ούτε έχουν και κάποια άμεση συγγενική σχέση μεταξύ τους. Ωστόσο, όλα αυτά δεν αναιρούν το γεγονός ότι ο Σφακιανάκης δραστηριοποιείται στην αγορά 50 χρόνια, μιλάει απευθείας με Ιαπωνία και είναι ο μεγαλύτερος στη χώρα μας για SUZUKI (πλέον πουλάει και άλλες μάρκες). Eπίσης, όλα αυτά δεν αναιρούν το γεγονός ότι στα Service θα δείξει την ίδια φροντίδα (ή αδιαφορία) στο αυτοκίνητό σου είτε είσαι δικός τους είτε είσαι AUTO PROFIT ή κάτι άλλο (υπάρχουν και άλλοι ακόμα φθηνότεροι). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι Made in Japan και απ'όσο ξέρω είναι τυποποιημένο, παντού το ίδιο και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα από όπου και αν το παραγγείλεις!
Άβαταρ μέλους
artaserse
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 15 Μαρ 2007, 23:56
Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό GVito » 06 Αύγ 2007, 09:35

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Sorry για το καθυστερημένο posting αλλά ήταν μια δύσκολη εποχή με δουλειά κλπ.

Τελικά την έκανα την κίνηση: έτσι όπως τα ζύγισα, με συνέφερε να πάω σε αντιπρόσωπο του Σφακιανάκη. Είμαι εδώ και τρεις σχεδόν εβδομάδες, κάτοχος ενός μαύρου 1.6.
Τρομερά ικανοποιημένος μέχρι τώρα. Περιμένω να περάσω τα 1500 χλμ (όπως μου είπαν από την αντιπροσωπεία) για να το βγάλω και λίγο offroad να δω τι γίνεται.

Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον
GVito
Άβαταρ μέλους
GVito
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Αύγ 2007, 11:49

οτι και αν σου πουνε στα 1500 να το αλλαξεις λαδια κινητηρα και στα πρωτα 10.000 βαλβολινες.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό GVito » 06 Αύγ 2007, 14:16

Γιατί το λες;;;;
Διάβασα στο manual που λέει ότι η πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει στα 7,500 χλμ και μου έκανε εντύπωση.
Μάλιστα τους πήρα τηλ σήμερα το πρωί να το επιβεβαιώσω και μου είπαν να μην ανησυχώ, να το πάω στα 7,500 χλμ.

Εσύ άλλαξες στα 1,500;
Ευχαριστώ,
Άβαταρ μέλους
GVito
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Αύγ 2007, 15:53

ετσι ελεγανκαι για το παλιο....το ιδιο.αλλα επειδη μερος της εργασιας μου ειναι οι κινητηρες γενικα καλο ειναι στα 1500 να το στεγνωσεις.το μονο που θα χασεις ειναι 4 λιτρα λαδι.παντως θα κανεις καλο στον κινητηρα.να θυμασαι οτι λαδι να βαζεις( απο ιμησυνθετικο μεχρι φουλ συνθετικο) στα 7500 πεταμα.τις βαλβολινες εγω καθε 30000 τις πεταω.το μανιουαλ λεει καθε 45.επισης καθε αλλαγη λαδιων να αλλαζεις και φιλτρο.ειναι πολυ καλο για το μοτερ.και μονο μαμα φιλτρο γιατι πολλα ημιτασιον δεν εχουν μεσα βαλβιδα υποπιεσης που κρατα μερος των λαδιων ψηλα.αυτο συμβαινει σε ολους τους 4stroke κινητηρες.αλλο πολυ καλο για τον κινητηρα ειναι οταν χρειαστει αλλαγη να τοποθετησεις αντιπαρασιτικα μπουζι ιριδιου στον κινητηρα που ειναι για 100χιλ χλμ.στο κοστος ειναι η μια η αλλη αλλα σιγουρα θα εχεις καλυτερη ποιοτητα ρευματος(μπλε σπινθηρα),καλυτερη καυση(μπλε)φλογακαι συνεπως μικροτερη καταναλωση.ακομη φιλτρο εφ ορου ζωης κ&ν.οτι ωρα θελεις το καθαριζεις και εχεις μονιμως καινουριο φιλτρο.ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις για το μοτερ σου.ιδιως αν το χωνεις και σε χωμα.και μετα απο 2 χρονια να μου πεις να σου στειλω ενα σπρει για να καθαρισεις απο τα μπουζι το χωρο καυσης και τις βαλβιδες,χωρις να βαλεις κατσαβιδι πουθενα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Αύγ 2007, 16:03

ΜΗΝ πας σε αντιπροςωπεια. :evil: ξεχασα να το πω.εμενα μια φορα να μην πω σε ποια μου ζητησανε 200 ευρο για λαδια και εμπρος τακακια. :shock: :shock: ....ενοειται οτι δεν εκανα το σερβις και δεν ξαναπατησα.και να φανταστεις οτι τα τακακια ητανε ακομη αφαγωτα.και αν πηγαινεις να επιμενεις να εισαι κοντα στο αμαξι κατα την διαρκεια του σερβις.πολλοι δεν αλλαζουν λαδι αλλα συμπληρωνουν οσο "τσιμπησε ο κινητηρας"λογω φθορας.κατι αλλο δεν εχω να πω.απο εκει και περα το τι θα κανεις η δεν θα κανεις στο gv σου ειναι δικο σου θεμα.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό GVito » 06 Αύγ 2007, 16:20

οκ,
ευχαριστώ για τις συμβουλές σου
Άβαταρ μέλους
GVito
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Αύγ 2007, 19:57

να εισαι καλα.το θεμα ειναι εδω οποιος ξερει κατι περισσοτερο να το λεει.κανενας δεν τα ξερει ολα.ετσι ολοι θα γλιτωσουμε πολλα....και χρηματα και κοπο.....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό k.l. » 06 Αύγ 2007, 20:00

Το να μην πάει σε αντιπροσωπεία είναι πολύ απόλυτο. Το ένα από τα δύο εξουσιοδοτημένα service της περιοχής μου είναι που με κράτησε στη μάρκα όταν άλλξα αυτοκίνητο και όσο αναφορά τον τομέα service δε το έχω μετανοιώσει καθόλου γιατί και σωστοί είναι και ότι πρέπει να αλλαχθεί αλλάζει και οι χρεώσεις είναι ικανοποιητικότατες. Το θέμα εξουσιοδοτημένο service είναι να βρεθείς σε σωστό άνθρωπο ανεξαρτήτου μάρκας.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό daemonhook » 06 Αύγ 2007, 23:47

Καλησπερα σε ολους.Καινουργιος στο φορουμ και στην τετρακινηση....Εχω δυο μηνες το GV(πενταθυρο)και εχω κολησει...
Για την αλλαγη λαδιων χωρις να ειμαι ειδικος,θα συμφωνησω με τον KONGV1.6.Στο δικο μου αλλαξα λαδια (παντα μα παντα και φιλτρο)στα 2000 χλμ.Σε ολα τα αυτοκινητα που περασαν απο τα χερια μου καινουργια εκανα το ιδιο.Στην αρχη αλλαζα καθε 2500χλμ και μετα τα 10000χλμ,αλλαζα καθε 5000 βαζοντας λαδια που ειχαν ονομαστικη διαρκεια 10000χλμ....
Ισως να το θεωρησετε υπερβολη,αλλα πιστευω οτι η ζωη του κινητηρα ειναι το λαδι.
Κανενα απο τα προηγουμενα αυτοκινητα και προς το παρων και το GV δεν μου εκαψε ποτε λαδια,οσο και αν τα ζοριζα.....Μπορει να ειμαι και λαθος αλλα ο χρονος δεν με εχει διαψευσει...
Άβαταρ μέλους
daemonhook
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 14 Μάιος 2007, 21:11

Δημοσίευσηαπό nignis » 07 Αύγ 2007, 09:16

δηλαδη παιδια, αν κάποιος υπερβει μέχρι και 2-3 φορές το οριο της αλλαγης λαδιων-φιλτρου κατα 1000 ή 1500 χλμ, τι μπορεί να του συμβει αργότερα??Δε μιλαμε να το κάνει συνέχεια, αλλά λόγω συνθηκών να αναγκαστει να αλλάξει αργότερα....

Για όσους δεν κατάλαβαν, μιλάω για το οριο που λένε στα συνεργεια, όπως πχ τα 7500 χλμ γαι το GV
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 07 Αύγ 2007, 15:14

K.L. εχεις και εσυ δικαιο αν οντως πεσεις σε γνωστους.εγω εχω ενα φιλο που δουλευε παλια σε HONDA-MITSUBISHI και τωρα ανοιξε το δικο του μαγαζι.με ικανοποιει απολυτα και εκει κανω και εργασιες μονος μου αν χρειαστει.φιλε niqnis ΠΟΤΕ μην το κανεις αυτο.δεν θα παθεις τιποτα αμεσα αλλα ρημαζεις τον κινητηρα.το λαδι ειπαρχει για 3 λογους.1)ψυχει2)λιπαινει3)καθαριζει.οταν το καθυστερεις και χανει τις ιδιωτητες του τοτε φθειρει πιο γρηγορα τον κινητηρα.επισης οι διαφοροι αισθητηρες που λειτουργουν με την πιεση η υποπιεση του κινητηρα πολλες φορες θα παιρνουν λαθος ενδειξεις.αυτο συμβαινει και οταν πολλες φορες αλλαζουμε το ιξωδες του λαδιου απο αυτο που δινει ο κατασκευαστης.επισης το καμμενο η αχρηστο λαδι μπορει να σε διμιουργησει προβλημα και στα υδραυλικα ωστηρια.γενικα μειωνεις το χρονο ζωης του κινητηρα σου,την αποδωση και αυξανεις την καταναλωση.Σωστος ο φιλτατος daemonhook.συμφωνω μαζι του.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό k.l. » 07 Αύγ 2007, 18:10

Δεν είναι θέμα γνωστού είναι θέμα σωστού ανθρώπου. Πρίν αγοράσω Suzuki δεν τους ήξερα αλλά τα τελευταία 5.5 χρόνια που μου κουράρουν τα αυτοκίνητα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες