Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA DIESEL 3D

Δημοσίευσηαπό k.l. » 08 Ιουν 2007, 08:28

Το κεντρικό διαφορικό είναι ρυθμισμένο σε κατάσταση ηρεμίας (κίνηση σε ευθεία) να μεταφέρει τη ροπή με κατανομή 47-53. Στα ελεύθερα διαφορικά όταν ένας τροχός σπιναρει τραβάει όλη τη ροπή είτε έχουμε ένα διαφορικό είτε τρία που έχει το βιτάρα, εδώ μπαίνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο παιχνίδι όπου αναγκάζει ποσοστό της ροπής να μεταφερθεί και στον άλλο τροχό όταν έχουμε το διαφορικό αυτό σε πίσω άξονα ή στον άλλο άξονα όταν βρίσκεται στο κεντρικό.
Η κατανάλωση στο πετρέλαιο κυμαίνεται μεταξύ 8,5-9,5 αλλά αυτή σταθεροποιείτε μετά τα 8-10 χιλιαδες km τώρα στην αρχή και ο κινητήτας είναι σφιχτός και εμείς χαρούμενοι με το γκάζι και την ροπή οπότε ανεβάζουμε ασυνάισθητα την κατανάλωση (εγώ τωρα στα 21000 έχω αρχίσει να κόβω το παιχνίδι με το γκάζι για να ακούω το turbo)
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 08 Ιουν 2007, 10:49

ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ.....
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 10 Ιούλ 2007, 17:17

Ρε παιδια με ολο το σεβασμο αλλα να γραφετε Ελληνικα και επισης οχι κεφαλαια γιατι μας βγηκανε τα ματια.-no offence.
Τωρα οσον αφορα την τετρακινηση του αμαξιου δεν θα πω πολλα εχετε πει εσεις περισσοτερα.
Μια φραση
Ειναι ακριβως το ιδιο συστημα με του Toyota Land Cruiser Prado J120-Torsen centre limited slip differential .
Τιποτ α αλλο...
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό daemonhook » 10 Ιούλ 2007, 22:55

k.l. έγραψε:Το κεντρικό διαφορικό είναι ρυθμισμένο σε κατάσταση ηρεμίας (κίνηση σε ευθεία) να μεταφέρει τη ροπή με κατανομή 47-53. Στα ελεύθερα διαφορικά όταν ένας τροχός σπιναρει τραβάει όλη τη ροπή είτε έχουμε ένα διαφορικό είτε τρία που έχει το βιτάρα, εδώ μπαίνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο παιχνίδι όπου αναγκάζει ποσοστό της ροπής να μεταφερθεί και στον άλλο τροχό όταν έχουμε το διαφορικό αυτό σε πίσω άξονα ή στον άλλο άξονα όταν βρίσκεται στο κεντρικό.

Καλησπερα σε ολους.Μια ερωτηση:Αυτο που λετε για το κεντρικο διαφορικο ισχυει και για το πενταθυρο βενζινοκινητο χωρις ESP;
Ευχαριστω προκαταβολικα......
Άβαταρ μέλους
daemonhook
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 14 Μάιος 2007, 21:11

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 11 Ιούλ 2007, 00:43

Σαφως 8)
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 13 Ιούλ 2007, 00:50

εισαι σιγουρος για αυτο που γραφεις για το κεντρικο διαφορικο? υπαρχει μια αλλη αποψη απο την αντιπροσωπεια οτι δεν εχει σχεση με torsen.... αλλα με την ιδιο συστημα που εχει το impreza στο πισω διαφορικο του...
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό k.l. » 13 Ιούλ 2007, 20:53

Το torsen ειναι διαφορετικόυ τύπου διαφορικό από το lsd. Το πρώτο μεταφέρει το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στο τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση ενώ το lsd μεταφέρει μέρος της ροπής στον άλλο τροχό αλλά δεν μπορεί να ξεπεράσει το 50-50. Τέτοιο διαφορικό έχει στο πίσω άξονα το forester. το impreza νομίζω χωρίς βεβαιότητα όμως οτι έχει ενeργο διαφορικό που είναι τελείως άλλο ανέκδοτο.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Ιούλ 2007, 10:14

k.l. έγραψε:Το torsen ειναι διαφορετικόυ τύπου διαφορικό από το lsd. Το πρώτο μεταφέρει το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στο τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση ενώ το lsd μεταφέρει μέρος της ροπής στον άλλο τροχό αλλά δεν μπορεί να ξεπεράσει το 50-50. Τέτοιο διαφορικό έχει στο πίσω άξονα το forester. το impreza νομίζω χωρίς βεβαιότητα όμως οτι έχει ενeργο διαφορικό που είναι τελείως άλλο ανέκδοτο.

Οχι δεν ισχύουν τα παραπάνω. Το ποσοστό της ροπής που μπορεί να μεταφερθεί έχει να κάνει με τη κατασκευή του διαφορικού και όχι με τον τύπο του. Με απλά λόγια lsd (περιορισμένης ολίσθησης) είναι όλα. Υπάρχουν όμως διάφορες υλοποιήσεις. Torsen, δισκάτα, σιλικονούχα κ.λ.π.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό apo » 20 Αύγ 2007, 14:32

Παληκαρια πια η τιμη στο συγκεκριμενο μοντελο ??
Άβαταρ μέλους
apo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Αύγ 2007, 15:58
Τοποθεσία: naxos

Δημοσίευσηαπό gmak » 20 Αύγ 2007, 22:41

παντως οσο αφορα το διαφορικο του βιταρα να σας διηγηθω κατι που μου συνεβηκε πριν 5 μερες...πηγαινοντας απο καλαβρυτα στην λιμνη τσιβλου σε χωματινη διαδρομη, εκανα λαθος στην επιλογη δρομου και κατεβηκα ευκολα ενα μεγαλο νεροφαγωμα που υπηρχε στο δρομο...θεωρωντας οτι στο γυρνα δεν θα περασουμε απο κει...αμ δε....ηταν αδιεξοδο και μαλιστα το δευτερο αυτοκινητο που ηταν μαζι ενα ναβαρα προλαβε και δεν κατεβηκε το νεροφαγωμα και με οπισθεν γυρισε πισω....μαλιστα πηρε θεση ωστε να με τραβηξει...εχοντας 3 ατομα μεσα προσπαθησα στην ανηφορα πια να περασω το νεροφαγωμα...οπως και φοβομουνα μιας και δεν ειχα επιλογες στους δυο αριστερα τροχους ειχα προσφυση στον πισω δεξια μηδεν προσφυση οπως και μπροστα δεξια ελαχιστη προσφυση...στην αρχη ο πισω δεξια που δεν ειχε προσφυση γυρισε τρελλα κανοντας με να πιστεψω οτι "ως εδω ητανε" ξαφνικα ο πισω τροχος που ειχε την προσφυση αρχισε να σπρωχνει παροδικα και διακεκομενα..πχ οπως κανει μια αλυσιδα που αναπηδαει ενα δοντι...αυτοηταν περασα το νεροφαγωμα διαγωνια με καθε φορα καποιο τροχο να ειναι στον αερα...περιττο να σας πω οτι στο ναβαρα δεν το πιστευαν και περιττο να σας πω οτι δεν προσπαθησαν καν να κατεβουν....

δεν ξερω αν οντως ετσι λειτουργησε το περιορισμενης αυτο που ξερω ειανι οτι οτι και αν ειναι ειμαι πολυ τυχερος που το εχω..
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 21 Αύγ 2007, 00:03

Που είναι οι φωτό ΟΕΟ ?????
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό gmak » 21 Αύγ 2007, 00:38

mprizolas έγραψε:Που είναι οι φωτό ΟΕΟ ?????


αυτο ακριβως αναρωτηθηκα και εγω....πανω στην αγωνια τους ξεχασαν να βγαλουν μια μικρουλα φωτο ετσι για να δουμε το βιταρα, το νεο βιταρα απο αλλη αποψη που δεν εχει σχεση με cyber σκαλοπατια κοτσαδορους και ipod.
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 21 Αύγ 2007, 01:28

Πες την αλήθεια ..... ( Μη φοβάσαι δεν θα το δουν εδώ ) .

Πες ότι ένα Navara με 200 άλογα δεν μπορεί να ακολουθήσει το GV. Και ότι από ντροπή φρόντισαν να μην υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία :!: :!:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό gmak » 21 Αύγ 2007, 18:38

mprizolas έγραψε:Πες την αλήθεια ..... ( Μη φοβάσαι δεν θα το δουν εδώ ) .

Πες ότι ένα Navara με 200 άλογα δεν μπορεί να ακολουθήσει το GV. Και ότι από ντροπή φρόντισαν να μην υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία :!: :!:



βασικα το ναβαρα ηταν με τα 133 αλογα το παλιο μοντελο....για το καινουργιο δεν ξερω...παντως τα 200 αλογα εκει που ημουνα δεν παιζαν κανενα ρολο δεν ηταν ζητημα δυναμης :D :D
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Αύγ 2007, 12:27

Αυτό που λειτούργησε ήταν το λεγόμενο traction control που διαθέτει.

Πες την αλήθεια ..... ( Μη φοβάσαι δεν θα το δουν εδώ )
Μπορεί ο λεγάμενος να βάζει αναζήτηση την λέξη και να πέσει στην συζήτηση :twisted: :twisted: :twisted:
Πέρα από την πλάκα δεν νομίζω να έχει σχέση με τα 200 ή τα 133 άλογα αλλά με τον οδηγό :P
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες