Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA DIESEL 3D

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA DIESEL 3D

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 05 Ιουν 2007, 00:46

ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΤΟΣ Κ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ..
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.9 ΛΙΤΡΩΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ Κ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΡΙΘΥΡΟΥ ΑΛΛΑ Κ ΤΟΥ 5ΘΥΡΟΥ DIESEL ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΤΑΘΥΡΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΕΩΣ..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ 3ΥΘΡΟ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ Κ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ! (ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ)ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ Κ ΡΟΠΗΣ. ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΡΑΧΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΝ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 40ΚΜ/ΩΡΑ. ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΚΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ 180 Κ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΝΤΗ 5Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ η Η ΑΠΟΥΣΙΑ 6ΗΣ..ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 150 ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ Κ ΓΙΑ ΤΟ 5ΘΥΡΟ. ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΑ 160 ΕΙΝΙΑ ΣΤΙΣ 4000 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΙΑ DIESEL...ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΑΜΗΛΑ Κ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟ..
ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΠΟΛΥ.. ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΨΕΥΔΩ ΤΑ 7L/100KM!!!!!!Η ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 8.5 ΕΩΣ 10 ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.. Κ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ..ENW ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΒΛΕΠΕΙ ΕΥΚΟΛΑ 12L/100KM... ΤΑ DIESEL ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 3ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΒΕΣ..ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ.. Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 1500 ΕΩΣ ΤΙΣ 3200ΠΕΡΙΠΟΥ..Κ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕ ΚΡΕΜΑΕΙ ΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΤΡΑΒΑΣ.. ΚΑΤΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 1300 ΔΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ..
ΘΟΡΥΒΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΟΥΤΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΦΙΡΙΓΜΑ ΤΟΥ TURBO ΕΙΝΑΙ ΠΩΡΩΤΙΚΟ..ΟΔΗΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ Κ ΑΜΕΣΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ Κ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ. ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΤΟΣ ΛΟΓΙΚΩΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝ Κ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ,....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΕΙ.. ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Κ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ(ΣΥΜΒΙΜΑΣΜΟΣ)
ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ 5ΘΥΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ DIESEL... Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΝΤΩΣ.. ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TERIOS Η ΤΟ SORENTO ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ Κ ΤΟ 5ΘΥΡΟ..ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΤΕΛΟΣ ΤΟ 3ΘΥΡΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 1.6!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ..
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

συμφωνω

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 05 Ιουν 2007, 14:17

συμφωνω απολυτα μαζι σου ,εγω εχω το βεζινοικινητο 5θυρο GV ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο καταναλωση μετρημενη πολλες φορες μεσο ορο 11,5 ,και πολυ καλο στην οδηγικη συμπεριφορα σε οποιεσδηποτε συνθηκες ,δεν το συγκρινω με τιποτα με τα TERIOS - SORENTO κλπ
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Χαιρετώ

Δημοσίευσηαπό Dimitris_gti » 06 Ιουν 2007, 09:18

Xairetw ola ta melh autou tou portal. An kai eimai anagnwsths edw kai arketo kairo, shmera grafw gia prwth fora. Exw GV 3D to 1,9D edw kai merikous mhnes. Symfonw me ta parapanw.
Ayto pou h8ela na rwthsw, einai ean ma8ate gia thn anaklhsh pou trexei. Meta apo prosklhsh ths gai elegxo, exw kleisei ena rantebou me thn antiproswpia gia to tsekaroun.
Kai ena deytero erwthma, ean yparxei kapoia podia katw apo to kinhthra. Ypochiazomai oti se kapoio jeeping egine ftiari kai to afhsa katw. Ean ypaerxei ontws podia, symferei na agorasw ths Suzuki h kapoio after market?
Eyxaristw prokatabolika.
Grand Vitara 1.9D 3D
Άβαταρ μέλους
Dimitris_gti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 06 Ιουν 2007, 08:58

Re: ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA DIESEL 3D

Δημοσίευσηαπό gmak » 06 Ιουν 2007, 10:14

mountainrider έγραψε:ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Κ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΤΟΣ Κ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ..
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.9 ΛΙΤΡΩΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ Κ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΡΙΘΥΡΟΥ ΑΛΛΑ Κ ΤΟΥ 5ΘΥΡΟΥ DIESEL ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΤΑΘΥΡΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΣΤΩ Κ ΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΕΩΣ..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ 3ΥΘΡΟ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΑΝ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ Κ ΡΕΠΡΙΖ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ! (ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ)ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ Κ ΡΟΠΗΣ. ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΡΑΧΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΝ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 40ΚΜ/ΩΡΑ. ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΚΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ 180 Κ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΝΤΗ 5Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ η Η ΑΠΟΥΣΙΑ 6ΗΣ..ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 150 ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ Κ ΓΙΑ ΤΟ 5ΘΥΡΟ. ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΑ 160 ΕΙΝΙΑ ΣΤΙΣ 4000 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΙΑ DIESEL...ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΘΩΣ Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΑΜΗΛΑ Κ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟ..
ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΠΟΛΥ.. ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΨΕΥΔΩ ΤΑ 7L/100KM!!!!!!Η ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 8.5 ΕΩΣ 10 ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.. Κ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ..ENW ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΒΛΕΠΕΙ ΕΥΚΟΛΑ 12L/100KM... ΤΑ DIESEL ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΑ 3ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΒΕΣ..ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ.. Η ΔΥΝΑΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 1500 ΕΩΣ ΤΙΣ 3200ΠΕΡΙΠΟΥ..Κ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΔΕ ΚΡΕΜΑΕΙ ΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΤΡΑΒΑΣ.. ΚΑΤΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 1300 ΔΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΔΗΛΑΔΗ..
ΘΟΡΥΒΟΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΟΥΤΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΦΙΡΙΓΜΑ ΤΟΥ TURBO ΕΙΝΑΙ ΠΩΡΩΤΙΚΟ..ΟΔΗΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ Κ ΑΜΕΣΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ Κ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΚΟΜΑ. ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΝΤΟΣ ΛΟΓΙΚΩΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝ Κ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ,....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΕΙ.. ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Κ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ(ΣΥΜΒΙΜΑΣΜΟΣ)
ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ 5ΘΥΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ DIESEL... Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΝΤΩΣ.. ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TERIOS Η ΤΟ SORENTO ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΘΥΡΟ Κ ΤΟ 5ΘΥΡΟ..ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.. ΤΕΛΟΣ ΤΟ 3ΘΥΡΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 1.6!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ..


φιλε μου συμφωνω απολυτα σε πολλα πραγματα που εγραψες αλλα και διαφωνω σε ορισμενα....πχ κανεις δεν ειπε οτι το diesel μπορει να δει καταναλωση 7/100 οταν η αντιπροσωπεια δινει 7,7/100...στο δικο μου 5θυρο δεν εχω δει ποτε 12/100 ουτα καν 10...σε ολες τις χρησεις...αποτελεσμα μετα απο πολλα χιλιομετρα να εχω αυτο που λεει η υπογραφη μου 8,9/100 με τασεις προς τα κατω...
το τεριος και το σορεντο δεν εχουν το ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ τετρακινησης που εχει το βιταρα..ακομη και το σορεντο με τα αργα δεν ειναι το ιδιο με το βιταρα....
αν και δεν μου αρεσει να μιλαω για τελικη σε αυτα τα αμαξια(συμφωνω για το ταξιδι στα 150) εγω εχω δει ταχυτητες και 185-190 με το 5θυρο...ποσο μαλλον με το τριθυρο...μου κανει εντυπωση...επισης θελω να μου πεις τι προβλημα υπαρχει με τα κοντα....τι καταναλωση εχεις εως τωρα?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 10:54

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΣ.. ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΛΛΑΡΟ ΝΟΜΙΖΩ.. ΡΩΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.. ΠΟΔΙΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΙΤΑΡΑΚΙ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΒΕΒΑΙΑ... ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ.... ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΩ ΟΜΩΣ.. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ.
ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΟΠΙΣΘΕΝ Κ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΑΝΗΦΟΡΑ) ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΕΚΩ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ!! ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΝ Κ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κ ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΔΕ ΤΟ ΖΟΡΙΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ JEEP ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ.. ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΣΕ ΑΜΜΟ ΔΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΕΔΑΦΟΣ.. ΤΟ MANUAL ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΑΡΓΟ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΕΔΑΦΟΣ Κ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΑΛΛΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΗΦΟΡΑ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ?? ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΟΝΤΑ Κ ΠΡΩΤΗ Η ΑΛΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΡΕΝ.. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ...
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 11:03

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΙΛΕ GMAK ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 9.5 Κ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.... ΕΧΩ ΔΕΙ Κ 11+
ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ 4000 ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΤΑ 8 ΑΛΛΑ ΕΧΩ Κ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ.. ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ Κ ΕΘΝΙΚΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ km/l Κ ΟΧΙ l/100km...... K ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!!
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 06 Ιουν 2007, 11:36

mountainrider έγραψε:Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΙΛΕ GMAK ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 9.5 Κ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.... ΕΧΩ ΔΕΙ Κ 11+
ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ 4000 ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΤΑ 8 ΑΛΛΑ ΕΧΩ Κ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ.. ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ Κ ΕΘΝΙΚΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ km/l Κ ΟΧΙ l/100km...... K ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!!


εγω το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο οποτε δεν μπορω να σου πω τι καταναλωση ειχα "νεος"...κοντευω τωρα τα 30000..σε φιλο μου με 5θυρο με λιγα χιλιομετρα εχει δει και 7,9/100...η ενδειξη δεν αλλαζει στο οργανο παρολο που το αναφερει στο μανιουαλ..για την οπισθεν μου το κανει και μενα αυτο οντως μερικες φορες οχι ολες..δεν το εχω ψαξει παντως γιατι το κανει...μερικες φορες στο diesel καις λιγοτερο "πατημενος" πανω απο το turbo και κατω απο την ροπη....γενικα απο οτι εχω καταλαβει το diesel θελει μερικως αλλη συμπεριφορα απο την βενζινη για την καταναλωση ειδικα οταν ειναι με turbo...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 12:12

ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ... Κ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ.. ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΠΟ SERVICE? ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ Κ ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΣΤΑ DIESEL ΒΟΗΘΑΕΙ Κ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ... ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ GV..
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 06 Ιουν 2007, 12:39

mountainrider έγραψε:ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ... Κ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ.. ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΠΟ SERVICE? ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ Κ ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΣΤΑ DIESEL ΒΟΗΘΑΕΙ Κ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ... ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ GV..


εχω μερικες αποριες...τα κοντα που θα τα χρησιμοποιεις συνεχεια?το μπλοκε γιατι το θελεις αφου εν μερει το "περιορισμενης ολισθησης" μπορει να κανει την δουλεια του?το πας σε τοσο extreme καταστασεις που να σου ειναι απαραιτητο?εγω απο την εμπειρια μου σε offroad το μονο που θελει το αμαξι ειναι λαστιχα...αν του βαλεις λαστιχα χωματινα ή εναλλακτικα παρεις μια τετραδα σιδερενιες ζαντες με αναγομωση λαστιχα να τα εχεις σαν δευτερο σετ, δεν εχεις προβλημα..αν παλι θελεις να κανεις οπωσδηποτε μια μετατροπη στο αμαξι αυτο ειναι το ελαχιστο ιδιως για σενα ψηλωμα..
εγω η πρωτη μετατροπη που του εκανα ηταν ποδιες αλουμινιου...φθινοπωρο ερχονται τα λαστιχα...αργοτερα ισως ψηλωμα...αργοτερα ομως...οσο αφορα το τσιπακι το εχω ακουσει ,αλλά δεν σκοπευω να κανω καμια κινηση διοιτι παρολο πιο βαρυ απο το δικο σου(5θυρο) δεν εχω παραπονο απο την ιπποδυναμη μου
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 06 Ιουν 2007, 13:53

[code][/code]
Τελευταία επεξεργασία από STEVE1970 και 06 Ιουν 2007, 13:57, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 06 Ιουν 2007, 13:55

gmak έγραψε:
mountainrider έγραψε:Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΙΛΕ GMAK ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 9.5 Κ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.... ΕΧΩ ΔΕΙ Κ 11+
ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ 4000 ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΤΑ 8 ΑΛΛΑ ΕΧΩ Κ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ.. ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ Κ ΕΘΝΙΚΗ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ km/l Κ ΟΧΙ l/100km...... K ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Κ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!!


εγω το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο οποτε δεν μπορω να σου πω τι καταναλωση ειχα "νεος"...κοντευω τωρα τα 30000..σε φιλο μου με 5θυρο με λιγα χιλιομετρα εχει δει και 7,9/100...η ενδειξη δεν αλλαζει στο οργανο παρολο που το αναφερει στο μανιουαλ..για την οπισθεν μου το κανει και μενα αυτο οντως μερικες φορες οχι ολες..δεν το εχω ψαξει παντως γιατι το κανει...μερικες φορες στο diesel καις λιγοτερο "πατημενος" πανω απο το turbo και κατω απο την ροπη....γενικα απο οτι εχω καταλαβει το diesel θελει μερικως αλλη συμπεριφορα απο την βενζινη για την καταναλωση ειδικα οταν ειναι με turbo...


μια απωρεια μπορω να εχω συγνωμη δηλ αλλα την καταναλωση με τοοοοση ακριβεια πως την μετρατε? εχει το GV ενδειξη για μεσαια καταναλωση η΄στιγμιαια?
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 14:22

ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Κ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.. ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ... ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΔΙΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ.. ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ.. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΛΑΣΠΕΣ ΧΙΟΝΙΑ ΑΜΜΟ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑΚΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ.. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΒΟΗΘΑΕΙ.. ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΡΕΜΑΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΝΑ ΓΛΥΣΤΡΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΥΣΗ... ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΕΡΟΦΑΓΩΜΑΤΑ ΚΡΕΜΑΣΕ Η ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΑ Κ ΕΣΚΑΒΕ Η ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.... ΔΕ ΛΕΩ ΠΕΡΑΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ.. ΔΕ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ... ΟΙ ΠΟΔΙΕΣ ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΙ..
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 14:30

ΑΠΟΡΙΑ:
ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΚΙΝΗΘΩ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ? ΕΝΝΟΩ ΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ Κ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΤΑ ΦΡΕΝΑ Κ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ?? ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΜΕΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ?
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 06 Ιουν 2007, 14:33

ΣΟΥ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ? ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ,ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ[b][/b]
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 14:44

ΠΑΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΜΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ .. ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ.. ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ GV TOY 2006-7 ETΣΙ? ΔΙΑΒΑΣΕ Κ ΤΟ MANUAL..ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΣΗ Κ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ KM/L...... ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ.. ΜΕΡΙΚΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ!
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες