Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND VITARA DIESEL 3D

Δημοσίευσηαπό gmak » 06 Ιουν 2007, 15:00

τα vitara 2005-2006 οπως το δικο μου δεν εχουν την δυνατοτητα να εχουν ενδειξη μεσης καταναλωσης...εγω εχω αρχειακι στο www.spritmonitor.de οπου θα δειτε καταναλωσεις και αλλων diesel vitara 1.9...

αν βρεθει αξιοπιστη προταση αναρτησης θα με ενδιεφερε να την ακουσω..
εχεις βρει μπλοκε για το βιταρα?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 06 Ιουν 2007, 15:12

ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΡΙΝ 15 ΗΜΕΡΕΣ
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό suzukakias » 06 Ιουν 2007, 21:53

Το ιδιο και σε μενα δειχνει km/lt και δεν αλλαζει
Άβαταρ μέλους
suzukakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 20:32

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 06 Ιουν 2007, 22:14

ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΡΤΙΔΑΣ... ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ MPG/L OXI OTI ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΔΗΛΑΔΗ.. ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ Κ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ..
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό suzukakias » 06 Ιουν 2007, 23:28

mountainrider έγραψε:ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ... Κ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ.. ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΠΟ SERVICE? ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ Κ ΓΙΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΣΤΑ DIESEL ΒΟΗΘΑΕΙ Κ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ... ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ GV..


ΦΙΛΕ mountainrider
Οσο αφορα για τσιπακι που λες καπου ειχα δει στο site www.skartaekato.gr
που ανεβαζε την ιπποδυναμη στα 155 αλογα :D θα ψαξω να το βρω καποια στιγμη και να σου το στειλω να το εχεις.Εκτος αν το θυματε ο gmak που το αναφεραν και στο στειλει πρωτος.

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
Άβαταρ μέλους
suzukakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 20:32

Δημοσίευσηαπό suzukakias » 06 Ιουν 2007, 23:31

mountainrider έγραψε:ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΡΤΙΔΑΣ... ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ MPG/L OXI OTI ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΔΗΛΑΔΗ.. ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ Κ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ..


Και κατι που ξεχασα εχεις ρωτησει για αυτο στην αντιπροσωπεια αν γινεται να αλλαζει και στα δικα μας :?:
Άβαταρ μέλους
suzukakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 20:32

Δημοσίευσηαπό Dimitris_gti » 07 Ιουν 2007, 07:53

Kalhmera,
gia thn anaklhsh to brhka edw:http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2795&Itemid=61
Einai h deyterh pou symbainei mexri twra gia to diesel.
Oso gia to trantagma me th xrhsh tou argou mou synaibei kai se mena mia fora. 8ewrhsa oti htan la8os diko mou (symplektarisma) h den eixe prolabei na koumpwsei swsta to argo. Den gnwrizw akribws.

H8ela na rwthsw an ginetai h endeijh ths katanalwshs, na to deixnei se lt\km kai oxi km\lt pou to deixnei twra.
Eyxaristw prokatabolika.
Grand Vitara 1.9D 3D
Άβαταρ μέλους
Dimitris_gti
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 06 Ιουν 2007, 08:58

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 07 Ιουν 2007, 13:31

ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ SUZUKI ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.. ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. ΤΟΥΣ ΥΠΕΔΕΙΞΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ Κ ΤΑ ΚΟΝΤΑ. Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΝΤΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΟΠΗΔΑΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ.. Κ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.. ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!! ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ.. 1) ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΣΥΜΠΛΕΞΗ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΗ 2) ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ "ΑΚΟΥΕΙ" Κ 3) ΟΤΙ Η ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ Κ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠ΄ΟΨΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ Κ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΡΑ ΣΤΑ DIESEL.
ΡΩΤΗΣΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ.. ΟΝΤΩΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΣΩΛΗΝΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ...
ΤΕΛΟΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ. ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4H ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙΑ η ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥ IMPREZA.. ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4HLOCK ΓΙΝΕΤΑΙ 50-50 (Κ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΑ 47-53 ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ) Κ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ.. ΣΤΗ ΘΕΣΗ LOCK ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΑΕΥΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Κ ΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΞΟΝΕΣ (ΚΑΡΟ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ..
ΤΟ ΔΙΑ ΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΣΤΟ 1.6.. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ 4MODE ΑΣ ΤΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ. ΑΥΤΑ....................
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 07 Ιουν 2007, 16:28

mountainrider έγραψε:ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ SUZUKI ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ.. ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. ΤΟΥΣ ΥΠΕΔΕΙΞΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ Κ ΤΑ ΚΟΝΤΑ. Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΝΤΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΟΠΗΔΑΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ.. Κ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.. ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Κ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!! ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΞΗΣ.. 1) ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΣΣΥΜΠΛΕΞΗ ΤΗΣ ΟΠΙΣΘΕΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΗ 2) ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ "ΑΚΟΥΕΙ" Κ 3) ΟΤΙ Η ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ Κ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠ΄ΟΨΗΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ Κ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΡΑ ΣΤΑ DIESEL.
ΡΩΤΗΣΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ.. ΟΝΤΩΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΣΩΛΗΝΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ...
ΤΕΛΟΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ.
ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ. ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4H ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΝΑΖΙΑ η ΔΙΣΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥ IMPREZA.. ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4HLOCK ΓΙΝΕΤΑΙ 50-50 (Κ ΟΧΙ ΜΟΝΙΜΑ 47-53 ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ) Κ ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ.. ΣΤΗ ΘΕΣΗ LOCK ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΑΕΥΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Κ ΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΞΟΝΕΣ (ΚΑΡΟ) ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ..
ΤΟ ΔΙΑ ΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΣΤΟ 1.6.. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ SITE ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ 4MODE ΑΣ ΤΟΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ. ΑΥΤΑ....................



Νομιζω οτι υπαρχει λαθος σε αυτα που λες...πρωτα απο ολα σου εγραψα οτι το ιδιο με την οπισθεν το κανει και σε εμενα..αρα δεν επρεπε να ησουνα εκπληκτος...
2 η αναλυση με τα διαφορικα κατα την γνωμη μου ειναι λαθος..

στην 4h μονιμη τετρακινηση 47-53 με διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και δυνατοτητα μεταβολης της εμπλοκης οπως λες..

στην 4hlock κλειδωνει το διαφορικο στο 50/50 χωρις δυνατοτητα μεταβαλλομενης εμπλοκης

στην 4hlow κλειδωμενο διαφορικο 50/50 με αργα...

αν δεν κανω λαθος το βιταρα δεν εχει καρο...το καρο ειναι το μπλοκε...

αν το ιμπρεζα εχει την ιδια τετρακινηση με το φορεστερ τοτε το πισω διαφορικο λειτουργει οπως το κεντρικο του βιταρα αλλα συμφωνα με αυτα που εχω διαβασει το "περιορισμενης" του φορεστερ ειναι αποτελεσματικοτερο απο το βιταρα λογω πισω διαφορικου
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 07 Ιουν 2007, 21:25

ΕΓΩ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.ΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4Η ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ 4ΗLOCK.ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΩΣ "ΚΑΡΟ"ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ Κ ΜΕ ΤΑ ΑΡΓΑ ΜΠΛΟΚΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ 50-50 ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.
ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FORESTER ΔΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ SUBARU ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΜΠΛΕΞΗΣ. (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟ) ΟΝΤΩΣ ΔΕ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΞΟΝΑ ΕΝΕΡΓΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΟΡΣΕΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ.... ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΤΟ 47-53 ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΕΚΕΙ ΔΕ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ..
ΚΑΘΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ η ΠΙΣΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΧ ΤΟΡΣΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ Κ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟ LAND CRUISER η KAI ΣΕ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟ MR2 THS TOYOTA ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΤΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ SUBARU ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥ.. ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΤΟ ΠΟΤΕ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ... ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΡΙΟ Κ ΕΚΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΑΛΙ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΙΔΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.. ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΤΟΡΣΕΝ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (suretrack ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙ Η SUBARU ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ.
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 08 Ιουν 2007, 00:19

κοιτα...συζητηση κανουμε....ουτε εγω ειμαι μηχανικος..και μαλιστα απο οτι βλεπω εισαι πιο πολυ καρτατισμενος σε αυτα παροτι εγω, μιας και ξερεις και αλλου ειδους διαφορικα..πχ τορσεν που εγω δεν τα ξερω....
οσο αφορα το μπλοκε-καρο.....γιατι θελεις να βαλεις πισω μπλοκε? εγω εξακολουθω να πιστευω οτι το βιταρα δεν εχει καρο....η μπορει να δινω λαθος ορισμο στην εννοια καρο.....καποιος που να ξερει κατι παραπανω ας μας διαφωτισει λιγο...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 08 Ιουν 2007, 00:48

Μη το πολυζοριζεται το πράμα ,ευχαριστηθηται το αμάξι είναι άπαιχτο ,-<πίστευε και μη ερεύνα> –καλημέρα
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 08 Ιουν 2007, 01:14

ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ Κ ΕΤΣΙ... ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ... ΑΡΑ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΑΡΚΟΥΝ.. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ 4Χ4 ΚΟΛΛΑΝΕ Κ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ "ΚΑΡΟ" ΡΩΤΗΣΤΕ Κ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΩ ΣΩΣΤΑ.. ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ...
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ Η SUZUKI ANAKOINΩΝΕΙ 6,5 ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ Κ 7,7 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ.. ???? ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΤΑ DIESEL ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΑ 30000ΧΛΜ Κ ΠΕΦΤΕΙ Κ ΛΙΓΟ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΣΥΜΕΡΑ 12 ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΜΕ ΜΕΙΚΤΗ ΧΡΗΣΗ??? ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΥΤΟ.. ΤΟ 11 ΜΕ 10,5 ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.. ENA SORENTO K ENA X3 2.0 AKOMA K TO PATHFINDER ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΤΟΣΟ.. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ Χ3 ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ 7.. ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΞΩ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ??? ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΟ 8,7 ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΠΑΝΙΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ.. Κ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕΤΑΞΥ 1500 ΜΕ 2800 ΣΤΡΟΦΕΣ.. ΕΧΩ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ 500ΧΛΜ ΕΝΩ ΑΛΛΑ ΦΤΑΝΟΥΝ Κ ΤΑ 900! ΕΧΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΒΑΙΑ.. 55Λ.
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 08 Ιουν 2007, 01:38

55 λιτρα αυτονομια ή 65? το τριθυρο εχει μικροτερο ντεποζιτο?εγω με 65 λιτρα εχω αυτονομια -ΠΡΙΝ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΡΕΖΕΡΒΑΣ- απο 580 εως 600 που θεωρητικα η ρεζερβα ειναι αλλα 10 λιτρα...οποτε γυρω στα 650 ....το καλυτερο νουμερο που εχω πιασει ειναι 8,14 σε εθνικη και το χειροτερο 10 οταν παω βολτα με τους σκαρτους και βεβαια δεν παμε ποτε απο ασφαλτο...χωμα κροκαλα,χωραφια...

οσο για τα κοληματα....προσφατα κολησα σε μια πλαγια με γρασιδι...ολα τα συστηματα δουλεψαν αψογα....τιποτα....οι υπολοιποι σκαρτοι ανεβαιναν λες και πηγαιναν εκδρομη...εγω με φορα με αργα και με οδηγιες στο να μην κοψω...γιατι ολο αυτο?διοιτι ημουν ο μοναδικος με μαμισια λαστιχα....η διαφορα ηταν τεραστια...ενα pimin με περιπου τα ιδια λαστιχα ανεβηκε πιο ευκολα λογω βαρους....αλλα δεν πθιστευα ποτε οτι τα λαστιχα θα καναν τετοια διαφορα...

επανερχομαι στην καταναλωση....μου φαινετε αφυσιολογικο αυτο που σου συμβαινει..τα 500 κμ που αναφερεις ειναι μαζι με ρεζερβα ή οχι?αν οχι νομιζω οτι εισαι καλος...
μην συγκρινεις με αλλα.....το βιταρα εχει μονιμη πραγματικη τετρακινηση....πολλες τριβες...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 08 Ιουν 2007, 01:59

ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ Κ ΑΠΟ ΠΕΤΕΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΕ 10Λ ΜΕΣΟ ΟΡΟ Κ 55Λ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ.. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΛΙΤΡΟ ΚΑΝΩ 9,5 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ.. ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΧΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ.. Κ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ.. ΧΘΕΣ ΕΚΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΧΩΜΑ ΕΙΔΑ 12,5Λ/100 ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΠΑΘΩ ΣΥΓΚΟΠΗ.. ΠΑΤΡΑ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 120ΧΛΜ ΣΤΟ GPS Κ ΜΕ 150 ΣΤΟ ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΕΚΑΨΕ 9,8Λ.. ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΤΑ DIESEL EXOYN ENA ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟ Κ ΚΑΙΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑΩ ΑΥΤΟ Κ ΚΑΙΕΙ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ.. ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΜΕ 80-100 ΟΚ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΡΟΠΗ Κ ΔΕ ΤΡΧΕΙ ΚΑΣΤΑΝΟ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ 100? ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΜΑΙ.. ΓΙΑΥΤΟ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η 6Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.. ΣΤΑ 120 ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ 2000 ΣΤΟΦΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΤΟ 7.. ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ..
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες