Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SUZUKI GV NEW

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 16:54

Καλισπέρα σε όλους σήμερα εχω ένα ακομη θέμα :
αποτι γνορίζεται ειμαι κάτοχος gv 2003 1,6 αλλα τόρα θα προστεθεί ενα ακομι 1.6 3d GV (το καινούριο) στην οικογένια μασ σαν βοηθητικό και οχι κυριο αφτοκινητο, απο την αρχη που το ακουσα δεν μου καθισε καλα.
Αυτο που με ενδιαφερει τώρα ειναι τι επεμβασεισ μπορουν να γινουν στο αφτοκινητο για καλητερες off-road δυνατοτητες καθώσ θα δουλεφτεί και αυτό σαν off-road γιατι ετσι οπως ειναι το θεωρω αχρηστο σε σχεση με τη δικο μου
(το μόνο που δεν με νδιαφερει ειναι να το σηκώσω με αλλες αναρτησεισ) παρακλώ δώστε μου λύσεις
ΑΓΑΠΗΤΟΙ OFFROADAKIDES περιμένω για ακόμη μια φορά τα φώτα σας
ΣΑΣ ΕΦΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΕΝΙΟΣ
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό k.l. » 22 Μάιος 2007, 17:36

παρε το DDiS με τα κοντά, άλλαξέ του λάστιχα και έχεις ένα αυτοκίνητο καλύτερο και από το δικό σου εκτός δρόμου.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 19:39

Φίλε Κ.Ι έχεις δίκιο σαυτο που λες αλλα αν ειχα πάρει αυτο ηξερα τι να κάνω, δώσε μου λύση εαν γνωρίζεις για το 1,6.
ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Μάιος 2007, 21:56

Το μόνο που μπορείς να κάνεις (ουσιαστικό) απο οτι λέγεται για το 1600, είναι να βάλεις διακόπτη ή δεν ξέρω και γω τι άλλο, που να μπορεί να ενεργοποιήσει το βοηθητικο κιβώτιο.
Τα αργά του δηλαδή.
Τί αλλο να του κάνεις?
Αντε και κανα φίλτρο, αντε και τίποτε μπουζί..... δεν μπορώ να ξέρω τι αλλο "παίζει" για το καινουργιο.

Ειλικρινά δεν ξέρω κατι άλλο, πιθανόν τα παιδιά που έχουν το καινούργιο να γνωρίζουν περισσότερα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 22:02

εχει βοηθητικο κιβώτιο? νομιζω η κατανομη ειναι σταθερη δεν μεταβαλετε.
το προβλημα μου ειναι στην μεταδοση οτι δεν εχει αργο .Με αυτο που μου ειπες πως μπορουμε να μαθουμε αν ισχυει και τι χριαζεται
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Μάιος 2007, 22:07

Υπάρχει το σταθερό κλείδωμα 50-50 στα γρήγορα.
Το βοηθητικό κιβώτιο υπάρχει και υπάρχουν και τα γρανάζια του "αργού" μέσα (απο ότι λένε και έτσι θα 'ναι).
Το μόνο που μένει είναι να τα ενεργοποιήσεις.
Ακουσα οτι η μετατροπή μπορεί να γίνει στην Ιταλία με εγγύηση απο suzuki.
Γίνεται και στην Ελλάδα, αλλά δεν ξέρω με τί εξασφαλίσεις.
Αλλά αξίζει τον κόπο?
Μόνο αν το κόστος είναι σχετικά χαμηλό.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 22:11

αρα δουλευει 50-50 και οταν κολησει καπου βάζει μονο του το βοηθητικό δηλαδη αργο?οκ σευχαριστω πολυ αλλα να μαθουμε απο καπιον λεπτομεριες αν γνορίζεις μην το αφησοθμε ετσι το θεμα βασιζομαι πανω σου σαν παλιοτεροσ εδω.
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Μάιος 2007, 22:18

Ωπ, περίμενε.....

Το 1600, έχει ΜΙΑ επιλογή μόνο......απλά να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό του και να γίνεται 50-50 σταθερό.
όταν το ξεκλειδώσεις δουλέυει σε διαφορετικά ποσοστά.
Δεν δουλέυονται καθόλου τα αργά του.

Θα δουλέψουν μόνο αν επέμβεις στο βοηθητικό κιβώτιο με κάποιο τρόπο και με την χρήση κάποιου διακόπτη (έξτρα πιθανόν ή αγοράζεις ένα απο suzuki) μπορέσεις και τα ενεργοποιήσεις και τότε θα έχεις κλείδωμα 50-50 και αργά.
Τώρα έχεις κλείδωμα 50-50 στα 4Η.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 22:22

δηλαδη ενοισ οτι εχει κουμπι απο τη μαμα του που γινετε 50-50? ή ειναι παντα 50-50 και δεν εχεισ καμια παρεμβαση?
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Μάιος 2007, 22:42

Ωπ, γράψε λάθος Μένιο.

Sorry, είχα άλλο στο μυαλό μου και 'εγραψα λάθος.....
Δεν υπάρχει διακόπτης που να κλειδώνει σε 50-50, αλλά είναι μόνιμα 47:53 η κατανομή (θυμάμαι καλά?)
Οπότε άκυρο το παραπάνω για το κλείδωμα στα 4Η.
Η διαδικασία όμως για να λειτουργήσεις το βοηθητικό δεν πάυει να ισχύει...... και τότε θα έχεις τις επιλογές..... 4Η κλειδωμένο, και 4L κλειδωμένο.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 22:44

Ωραια πονταρω πανω σου στο να μαθουμε τι μπορουμε να κανουμε με την τετρακινηση ειτε σε καπιο site ειτε απο καπιο φιλο σου σαν παλιοτεροσ εδω μεσα
ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΝΙΟΣ
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Μάιος 2007, 22:48

Αν είσαι Αθήνα είναι πολύ πιο έυκολο για σένα να μάθεις ρωτώντας, απο οτι για μένα στην Κρήτη.
Πιστέυω οτι αν κάποιο απο τα παιδιά γνωρίζει επ αυτου, θα σου απαντήσει σίγουρα.
Πολύ ευχαρίστως πάντως αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι.

Βασίλης.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό menios » 22 Μάιος 2007, 22:50

ΟΚ βασιλη αθηνα αλλα που? στην suzuki?
Άβαταρ μέλους
menios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 31 Οκτ 2006, 14:14
Τοποθεσία: ΦΟΙΤΗΤΗΣ

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Μάιος 2007, 23:07

Κοίτα τί χρειάζεται πάνω-κάτω για να γίνει η μετατροπή του βοηθητικού (αν είναι όλα σωστά).....

Mechanically:

- add the counter shaft for 4L with it's bearings
- add the mating 4L gear on the output shaft
- change the fixed forks for the actuated forks

Electrically:

- add the 4WD module (don't know yet if the other computers need to be changed)
- the dash switch
- bits of harness under the truck
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

SUZUKI GV NEW

Δημοσίευσηαπό k.l. » 23 Μάιος 2007, 07:50

αυτό που λένε όλοι είναι οτι το καβούκι του κεντρικού διαφορικού (που περιέχει και το βοηθητικό κιβώτιο) είναι ίδιο στο 1,6 & στο 1,9 οπότε πιθανόν να μπορεί να εγκατασταθεί το βοηθητικό κιβώτιο (τουλάχιστον δεν διαβασα πουθενα να έχουν ανοίξει διαφορικό για να δούν το μιχανισμό του αργού). Επίσης το κεντρικό διαφορικό του 1,6 όπως και στα μεγαλύτερα είναι τύπου LSD (περιορισμένης οιλίσθησης) δηλαδή μεταβάλει μόνο του το ποσοστό εμπλοκής ανάλογα με τις συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες