Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND NEW

GRAND NEW

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 15 Μάιος 2007, 15:20

ειναι αληθεια οτι οταν προτοπαρεις το Grand Vitara ειναι πολυ σκληρο στην οδηγηση,πατας γκαζι και δεν πηγαινει σαν να σερνεται κατι τετοιο,δεν εχει ρεπριζ,εχει συμβει σε αλλους?
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Re: GRAND NEW

Δημοσίευσηαπό evan » 15 Μάιος 2007, 22:10

STEVE1970 έγραψε:ειναι αληθεια οτι οταν προτοπαρεις το Grand Vitara ειναι πολυ σκληρο στην οδηγηση,πατας γκαζι και δεν πηγαινει σαν να σερνεται κατι τετοιο,δεν εχει ρεπριζ,εχει συμβει σε αλλους?


Οδήγησα το GV ενός φίλου που είχε 5.500χλμ στο κοντέρ και η αίσθηση που αποκόμισα ήταν αυτή ακριβώς που περιγράφεις.Δεν ξέρω αν φταίει που ήταν σχετικά άστρωτο το αυτοκίνητο αλλά στη λ. Σχιστού για παράδειγμα δεν έλεγε να πάει πάνω από 80-90(στην ανηφόρα εννοείται).Ενδιαφέρομαι για το GV, αλλά το σκέφτομαι μετά απ΄αυτό.
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 16 Μάιος 2007, 00:39

φιλε evan και εγω ειμαι στη φαση να το παρω και κολησα ,δεν ξερω αν μαθεις κατι στειλε το ,επισης μου ειπαν για πολυ καταναλωση
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό chrislar » 16 Μάιος 2007, 01:17

Καλησπέρα..
Μετά την οδήγηση του 5θυρου διαπίστωσα πως ναι το αυτοκίνητο είναι λιγάκι αργό..Αλλά είναι 4Χ4 ρε παιδιά και όχι GTI..Αν θέλετε πάρτε το CRV το καινούργιο αλλά τότε θα βλέπετε από μακριά τα G.V. να κάνουν off-road..
Γιατί όμως δεν παίρνετε το diesel;Ειδικά το 3θυρο είναι φοβερό...Πολύ ροπή,ρεπρίζ φοβερές και γενικά ωραία αίσθηση στο δρόμο..Εκτός κι αν μένετε Αθήνα..Αλλά πάλι όλα γίνονται.........
Άβαταρ μέλους
chrislar
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2007, 18:02

Δημοσίευσηαπό evan » 16 Μάιος 2007, 07:06

STEVE1970 έγραψε:φιλε evan και εγω ειμαι στη φαση να το παρω και κολησα ,δεν ξερω αν μαθεις κατι στειλε το ,επισης μου ειπαν για πολυ καταναλωση

Οπωσδήποτε οδήγησέ το πριν το πάρεις για να έχεις προσωπική άποψη.Ας μας πουν και όσοι το έχουν ήδη-χωρίς προκατάληψη-τη δική τους εμπειρία.
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό evan » 16 Μάιος 2007, 07:09

chrislar έγραψε:.......Γιατί όμως δεν παίρνετε το diesel;Ειδικά το 3θυρο είναι φοβερό...Πολύ ροπή,ρεπρίζ φοβερές και γενικά ωραία αίσθηση στο δρόμο..Εκτός κι αν μένετε Αθήνα..Αλλά πάλι όλα γίνονται.........


Λες να...;
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό iguana » 16 Μάιος 2007, 10:17

Νομίζω πως εξαρτάται και από το πως έχει συνηθίσει κανείς να οδηγεί. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να το οδηγήσεις σαν gt και ειδικότερα στην αρχή που το κρατάς κάτω από 3000-3500 στροφές λόγω στρωσίματος είναι αργό και δυσκολεύει.Η μηχανή όμως σιγά σιγά ανοίγει .εγώ είμαι στα 5500 τώρα και διαπιστώνω μεγάλη διαφορά.Επειδή έχω συνηθίσει και από το προηγούμενο αυτοκίνητο να οδηγάω με κάπως υψηλές στροφές δεν με προβληματίζει καθόλου.Γενικά πιστεύω ότι πάει πολύ καλά δεδομένου της κατηγορίας του και θα προβληματίσει μόνο όποιον θέλει να το οδηγάει σαν gt.Τότε καλύτερα να πάρει κάποιο άλλο με τις ανάλογες υποχωρήσεις στο off-road φυσικά.Σε κάθε περίπτωση ένα test drive είναι απαραίτητο για να βάλει ο καθένας τα δικά του κριτήρια.
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alfakias » 16 Μάιος 2007, 11:35

Συμφωνώ με τον φίλο iguana .Όντως το αυτοκίνητο δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο και ούτε έχει τις φοβερές ρεπρίζ.Το δικό μου έχει τώρα 17.500 κμ και έχει ανοίξει κάπως χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο.Η αίσθηση που έχω είναι ότι μοιάζει με ένα μεσαίο 1600 cc.Πάντως σε πρόσφατο ταξίδι στην Πρέβεζα συμπεριφέρθηκε άψογα για τα κιλά του ,ταξίδευε άνετα με 150 κμ/h και όταν την άκουγε με το στροφόμετρο στις 6000 σαλ ήταν ακόμη καλύτερα αν εξαιρέσουμε τον θόρυβο που ήταν αρκετός.
Άβαταρ μέλους
alfakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2005, 08:52
Τοποθεσία: ΠΟΛΥΓΩΝΟ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 16 Μάιος 2007, 15:22

απο καταναλωση πως παει το προγουμενο μου αυτοκινητο ηταν το grand vitara 2000 του 2002 και ημουν σχετικα ικανοποιημενος 12-14λ μεσο ορο το καινουργιο τι λεει?
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό sanny » 17 Μάιος 2007, 08:31

Καλημέρα σε όλους σας.
Αύριο μετά από αναμονή ενάμιση μήνα παραλαμβάνω το επιτέλους το δικό μου GV 2000. Διαβάζοντας όλα τα σχόλια θα ήθελα να επισημάνω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα βασικά του ατού είναι η στιβαρότητα και η ποιότητα κατασκευής (είμαι κάτοχος τριών μοντέλων της εταιρείας για διάστημα περίπου δέκα χρόνων και το μόνο χρειάστηκα σε αυτό το διάστημα είναι τα τακτικά service). Σε ότι αφορά επιδόσεις για εντός δρόμου, γιατί για εκτός δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το συζητήσουμε, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Τώρα για όποιον επιθυμεί επιταχύνσεις και γενικά sport οδήγηση πιστεύω ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν υπάρχει κατάλληλο και ασφαλές !!! αυτοκίνητο γι’αυτό (λόγο μεγέθους, υψηλού κέντρου βάρους και το πιο σημαντικό άλλης φιλοσοφίας κατασκευής). Ασφαλώς στη κατηγορία των SUV υπάρχούν επιλογές πολλές και καλές, όμως κάποιός που επιλέγει το GV πρέπει να γνωρίζει ότι δεν ανήκει σε αυτή τη κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
sanny
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 07 Μαρ 2007, 13:52
Τοποθεσία: Κερατέα Αττικής

Δημοσίευσηαπό sanny » 17 Μάιος 2007, 08:32

Καλημέρα σε όλους σας.
Αύριο μετά από αναμονή ενάμιση μήνα παραλαμβάνω το επιτέλους το δικό μου GV 2000. Διαβάζοντας όλα τα σχόλια θα ήθελα να επισημάνω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα βασικά του ατού είναι η στιβαρότητα και η ποιότητα κατασκευής (είμαι κάτοχος τριών μοντέλων της εταιρείας για διάστημα περίπου δέκα χρόνων και το μόνο χρειάστηκα σε αυτό το διάστημα είναι τα τακτικά service). Σε ότι αφορά επιδόσεις για εντός δρόμου, γιατί για εκτός δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το συζητήσουμε, το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο. Τώρα για όποιον επιθυμεί επιταχύνσεις και γενικά sport οδήγηση πιστεύω ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν υπάρχει κατάλληλο και ασφαλές !!! αυτοκίνητο γι’αυτό (λόγο μεγέθους, υψηλού κέντρου βάρους και το πιο σημαντικό άλλης φιλοσοφίας κατασκευής). Ασφαλώς στη κατηγορία των SUV υπάρχούν επιλογές πολλές και καλές, όμως κάποιός που επιλέγει το GV πρέπει να γνωρίζει ότι δεν ανήκει σε αυτή τη κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
sanny
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 07 Μαρ 2007, 13:52
Τοποθεσία: Κερατέα Αττικής

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 17 Μάιος 2007, 08:34

Εγώ παιδιά έχω γράψει 30.000 χλμ , το όχημα δεν έχει καμιά σχέση με το πως δούλευε και επιτάνχυνε μέχρι τα 15-20.000 χλμ. Είναι πολύ πιο ζωηρό , πολύ πιο πρόθυμο να "φύγει" , και έχει πέσει αρκετά η κατανάλωση του . Με μέσο όρο , γύρω στα 9-11 lit/100 , και με ταχύτητες 120-140 χλμ/h . Σε συζήτηση με τα μαστόρια της αντιπροσωπείας , οι οποίοι είναι χρόνια στην δουλειά και έμπειροι , μου είπαν ότι αναλόγως το πως το δουλεύεις - ο κινητήρας είναι πολύ σφιχτός - και σε κάποιους που το δουλεύουν πολύ ήπια , μπορεί να πάρει και 60-70.000 χλμ να ανοίξει !!!!
θεωρώ επίσης , ότι το ωφέλιμο εύρος στροφών για να κινείσαι άνετα και να είσαι πάντα μέσα στην ροπή , είναι από 4.000 έως 5.500 στροφές .
Εκεί ο κινητήρας "γουργουρίζει" ευχάριστα , και το γκάζι σε ακούει !!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό sanny » 17 Μάιος 2007, 08:54

Δηλαδή για ένα καινούργιο αυτοκίνητο ποια είναι η πρόταση σου.
Ας υποθέσουμε για τα πρώτα 7.500 χιλ. Τι τύπου οδήγηση, πόσες στροφές, γεμίσματα στις ταχύτητες κλπ.
Άβαταρ μέλους
sanny
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 07 Μαρ 2007, 13:52
Τοποθεσία: Κερατέα Αττικής

Δημοσίευσηαπό iguana » 17 Μάιος 2007, 09:21

sanny έγραψε:Δηλαδή για ένα καινούργιο αυτοκίνητο ποια είναι η πρόταση σου.
Ας υποθέσουμε για τα πρώτα 7.500 χιλ. Τι τύπου οδήγηση, πόσες στροφές, γεμίσματα στις ταχύτητες κλπ.


Μέχρι τα πρώτα 3000 κράτα το κατω απο 3000-3200 στροφές και καλύτερα κάνε χιλιόμετρα εκτός πόλης με διαφορετικές ταχύτητες. Από 3000 μέχρι 4500 χιλ ανέβαζε σταδιακά μέχρι 4500-5000 στροφές. Μετά τα 6000 πρέπει να ανεβάσεις και μέχρι τα κόκκινα για να αρχίσει να ανοίγει. Γενικότερα μέχρι τα 5000-6000 θέλει μαλακές αλλαγες και ήρεμη οδήγηση.Από εκεί και μετά κατά την γνώμη μου πρέπει να αρχίσεις να το ζορίζεις και όσο σε παίρνει.
Η κίνηση ανάμεσα στις 4000-5000 στροφές είναι πολύ άνετη και ο κινητήρας βγάζει ένα πολύ γλυκό γρύλισμα.Κάτω απο τις 3000 δεν δίνει πολλα ίσως και λόγω βάρους ενώ πάνω από 5500 αρχίζει και θορυβεί.
Μόλις το μάθεις και το προσαρμόσεις και στον δικό σου τρόπο οδήγησης θα δείς ότι θα σε αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο στον δρόμο.(Γιατί εκτος δρόμου δεν χρειάζεται να αναφέρω που μπορεί να φτάσει)
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dfouz » 18 Μάιος 2007, 16:23

iguana έγραψε:
sanny έγραψε:Δηλαδή για ένα καινούργιο αυτοκίνητο ποια είναι η πρόταση σου.
Ας υποθέσουμε για τα πρώτα 7.500 χιλ. Τι τύπου οδήγηση, πόσες στροφές, γεμίσματα στις ταχύτητες κλπ.


Μέχρι τα πρώτα 3000 κράτα το κατω απο 3000-3200 στροφές και καλύτερα κάνε χιλιόμετρα εκτός πόλης με διαφορετικές ταχύτητες. Από 3000 μέχρι 4500 χιλ ανέβαζε σταδιακά μέχρι 4500-5000 στροφές. Μετά τα 6000 πρέπει να ανεβάσεις και μέχρι τα κόκκινα για να αρχίσει να ανοίγει. Γενικότερα μέχρι τα 5000-6000 θέλει μαλακές αλλαγες και ήρεμη οδήγηση.Από εκεί και μετά κατά την γνώμη μου πρέπει να αρχίσεις να το ζορίζεις και όσο σε παίρνει.
Η κίνηση ανάμεσα στις 4000-5000 στροφές είναι πολύ άνετη και ο κινητήρας βγάζει ένα πολύ γλυκό γρύλισμα.Κάτω απο τις 3000 δεν δίνει πολλα ίσως και λόγω βάρους ενώ πάνω από 5500 αρχίζει και θορυβεί.
ευΜόλις το μάθεις και το προσαρμόσεις και στον δικό σου τρόπο οδήγησης θα δείς ότι θα σε αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο στον δρόμο.(Γιατί εκτος δρόμου δεν χρειάζεται να αναφέρω που μπορεί να φτάσει)



Συμφωνώ με τον φιλο iguana. Έχω 9000km, και το αυτοκίνητο βελτιώνεται συνεχώς.Προχθές επιστρέφοντας από Κόρινθο με 140-150 και με AC ανοιχτό έκλεισα το ράδιο, και το αμάξι κυλούσε πολύ ευχάριστα και με γλυκό και όχι δυνατό θορυβο, αφού το παρατήρησε και η γυναίκα μου, που δεν οδηγεί. Η βελτίωση σε σχέση με τα πρώτα χμ. είναι παραπάνω από εμφανής. Κατ' αρχήν δεν χάνεις ποτέ αλλαγές και ο μοχλός κινείται και με τα δάχτυλα.Επειτα και με τετάρτη τραβάει θετικά μέχρι τα κόκκινα χωρίς να "σκούζει".Μέσα στην πόλη τώρα καλύτερα να μην ανεβάζεις απότομα στροφές γιατί θορυβει, είναι προτιμότερο να εκμεταλλεύεσαι την ροπή και να κινείσαι με τρίτη ακόμα και με μικρή ταχύτητα χωρίς να το πνίγεις βέβαια,
καθώς έτσι και λιγότερο θόρυβο κάνει και δεν καίει πολύ. Παρεπιπτόντως και η κατανάλωση μειώνεται σταδιακά. Στο τελευταίο γέμισμα έκαψε 11 lt όλο μέσα στην πόλη, χωρίς όμως κανένα σοβαρό μποτιλιάρισμα. Οι επιδ'οσεις β'εβαια για να μην παραμυθιαζόμαστε είνα όντως όπως ενός 1600 hatchback
σαν το focus πχ ελαφρά πιο αργό από σταση, με καλύτερες ρεπριζ απο χαμηλα λόγω μεγαλύτερου κινητήρα. Ευχαριστώ.
dfouz
Άβαταρ μέλους
dfouz
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Φεβ 2007, 16:29
Τοποθεσία: χολαργος αθηνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες