Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Lock-Right - συμπεριφορα υπο συνθήκες

Lock-Right - συμπεριφορα υπο συνθήκες

Δημοσίευσηαπό panjo » 04 Μάιος 2007, 12:58

Θα ήθελα τα φώτα κάποιου που έχει χρησιμοποιήσει Lock-Right σε σουζουκι και αν είναι δυνατό να μου αποντήσει ή εξηγήσει τα παρακάτω

συμπεριφορα υπο συνθήκες

1) χιόνι σε άσφαλτο (το μαζεύεις στις στροφές όλη την ώρα?)
2) αμμουδιά (σε αφήνει να χαράξεις πορεία ή σε τραβά τα μούτρα?)
3) μέτριες στροφές σε περιφεριακό δρόμο (μπορώ πάνω απο 70 ή θα φάω τα μούτρα μου?)
4) μέτριες στροφές σε Βρεγμένο περιφεριακό δρόμο (θα πάει 60 ή γιούχου?)
5) σε ένα 'σφιχτό' θα με αφήσει να ελιχθώ ή να πάρω και κανα σταυρό μαζί μου?
6) πόσο ζωη θα μείνει στα ταλαίπωρα πίσω ημιαξόνια (215/75Ρ15)
7) άλλες φθορές εκτός γκρούπ?

ελπίζω να μη σας ζάλισα
ευχαριστώ
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Μάιος 2007, 13:53

Αχχχχ συζήτηση που άνοιξες.... :D :D :D
Λοιπόν, από αυτά που έζησα (το είχα στο Jimny 3 μήνες), είδα, άκουσα, θα πω τα εξής:

Αν εξαιρέσεις το θόρυβο (κλακ-κλακ) που κάνει στις στροφές (όπου και απεμπλέκεται), δεν υπάρχει περίπτωση να σε τρομάξει ή να φερθεί "περίεργα" κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (το δοκίμασα παντού), με την προϋπόθεση ότι έχει γίνει σωστά η τοποθέτηση, το μόνο που πρέπει να έχεις λίγο υπόψη σου είναι να μην πατάς απότομα γκάζι στην είσοδο της στροφής όταν γλυστράει, τίποτα άλλο...
Τώρα, έχω δύο σοβαρές ενστάσεις επί του θέματος, 1ον) σε κλειστές στροφές με λίγα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο σκορτσάρει έντονα (κλωτσάει), αυτό είναι πολύ εκνευριστικό, πρέπει ή να πατάς συμπλέκτη ή να πατάς περισσότερο γκάζι, αυτός είναι και ο λόγος που το έβγαλα, 2ον) κόβει αρκετά το αυτοκίνητο, μόλις το έβγαλα νόμιζα ότι τόσο καιρό είχα τραβηγμένο το χειρόφρενο 1 σκάλα... :!: :!:
Για το σκορτσάρισμα, πολλοί φίλοι θα σου πουν ότι έφταιγε ότι ήθελαν περισσότερο πλανάρισμα οι ροδέλες ή οι πλανήτες στο πίσω μέρος τους, εγώ λέω ότι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χρειάζεται πατέντες για να μπει κάτι το οποίο είναι φτιαγμένο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... :evil: :evil:
Ένας άλλος λόγος που προτιμώ το air-locker είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις και να μάθεις τα όρια του αυτοκινήτου σου (αφού μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις ελεύθερος, να βρεις τα σωστά πατήματα κλπ) κάνοντάς σε καλύτερο οδηγό τελικά, αυτό πιστεύω είναι πολύ σημαντικό για όλους... :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό panjo » 05 Μάιος 2007, 17:46

Ευχαριστώ, διαφωτιστικός μπορω να πώ.
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό bisba » 16 Μάιος 2007, 14:27

) χιόνι σε άσφαλτο (το μαζεύεις στις στροφές όλη την ώρα?) οχι ειναι οκ
2) αμμουδιά (σε αφήνει να χαράξεις πορεία ή σε τραβά τα μούτρα?) μια χαρα και εκει κανενα προβλημα
3) μέτριες στροφές σε περιφεριακό δρόμο (μπορώ πάνω απο 70 ή θα φάω τα μούτρα μου?) κανενα προβλημα
4) μέτριες στροφές σε Βρεγμένο περιφεριακό δρόμο (θα πάει 60 ή γιούχου?) κανενα προβλημα
5) σε ένα 'σφιχτό' θα με αφήσει να ελιχθώ ή να πάρω και κανα σταυρό μαζί μου? κανενα προβλημα
6) πόσο ζωη θα μείνει στα ταλαίπωρα πίσω ημιαξόνια (215/75Ρ15) κανενα προβλημα .
7) άλλες φθορές εκτός γκρούπ? τιποτα .

το ολο θεμα ειναι πως θα τοποθετιεθει .

το εχω στο αμαξι και με μεγαλυτερα λαστιχα απο αυτα που λες με κανενα προβλημα .

αμα θες συνεργειο τοποθετιση στυλε μου πμ .

παντα ομως μιλαω για πισω .
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron