Αχχχχ συζήτηση που άνοιξες....
Λοιπόν, από αυτά που έζησα (το είχα στο Jimny 3 μήνες), είδα, άκουσα, θα πω τα εξής:
Αν εξαιρέσεις το θόρυβο (κλακ-κλακ) που κάνει στις στροφές (όπου και απεμπλέκεται), δεν υπάρχει περίπτωση να σε τρομάξει ή να φερθεί "περίεργα" κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (το δοκίμασα παντού),
με την προϋπόθεση ότι έχει γίνει σωστά η τοποθέτηση, το μόνο που πρέπει να έχεις λίγο υπόψη σου είναι να μην πατάς απότομα γκάζι στην είσοδο της στροφής όταν γλυστράει, τίποτα άλλο...
Τώρα, έχω δύο σοβαρές ενστάσεις επί του θέματος, 1ον) σε κλειστές στροφές με λίγα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο σκορτσάρει έντονα (κλωτσάει), αυτό είναι πολύ εκνευριστικό, πρέπει ή να πατάς συμπλέκτη ή να πατάς περισσότερο γκάζι, αυτός είναι και ο λόγος που το έβγαλα, 2ον) κόβει αρκετά το αυτοκίνητο, μόλις το έβγαλα νόμιζα ότι τόσο καιρό είχα τραβηγμένο το χειρόφρενο 1 σκάλα...
Για το σκορτσάρισμα, πολλοί φίλοι θα σου πουν ότι έφταιγε ότι ήθελαν περισσότερο πλανάρισμα οι ροδέλες ή οι πλανήτες στο πίσω μέρος τους, εγώ λέω ότι είναι
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να χρειάζεται πατέντες για να μπει κάτι το οποίο είναι φτιαγμένο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
Ένας άλλος λόγος που προτιμώ το air-locker είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις και να μάθεις τα όρια του αυτοκινήτου σου (αφού μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις ελεύθερος, να βρεις τα σωστά πατήματα κλπ) κάνοντάς σε καλύτερο οδηγό τελικά, αυτό πιστεύω είναι πολύ σημαντικό για όλους...