Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

"GV 2006 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ" ΤΟ "ΧΩΝΕΤΑΙ"?

ΧΡΗΣΗ ΣΕ OFF ROAD GV 2006 KAI OXI MONO

Το δημοψήφισμα λήγει στις 08 Απρ 2007, 13:55

ΣΠΑΝΙΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΕ OFF ROAD ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ
2
17%
ΑΡAIA ΣΥΧΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ "LIGHT" OFF ROAD ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ
6
50%
ΑΡΑΙΑ ΣΥΧΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΕΧΤΡΕΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ LIGHT ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ
1
8%
ΜΟΝΟ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΩΜΑΤΑΚΙ
3
25%
 
Σύνολο ψήφων : 12

"GV 2006 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ" ΤΟ "ΧΩΝΕΤΑΙ"?

Δημοσίευσηαπό gmak » 29 Μαρ 2007, 13:55

Με αφορμη 2 εξορμησεις που εχω κανει στο βουνο απο την στιγμη που το αγορασα (πριν ενα μηνα), και επειδη παρολο που δεν το λυπήθηκα και το εχωσα σε λασπες πετρες χιονια(ναι βρηκα και χιονια) νεροφαγωματα κλπ κλπ βρηκα και 2-3 φορες απο κατω, αλλά απο την άλλη ειμαι και μυρμήρης και το ποναω, θεωρω οτι το ταλαιπωρησα....

το ζητημα ειναι αν οντως δεν ειμαι υπερβολικος και το ταλαιπωρησα η οτι τελικα αντεχουν ειναι γιαυτην την δουλεια και δεν εχουν αναγκη σε τετοιου ειδους "ταλαιπωριες"

απο την αλλη το να επιλεγεις απο την αρχη να παιρνεις 4χ4 με 3 διαφορικα και δυνατοτητες εκτος δρομου δεν ειναι να το εχεις μονο σε πεζοδρομια η σε "ασφαλτινους" χωματοδρομους...η οπως ειπε ενας φιλος "ειναι σαν να παιρνεις κυνηγοσκυλο και το εχεις στο σαλονι"

το σιγουρο παντως ειναι οτι θελει ποδιες

εσεις τι χρηση του κανετε?το "χωνεται"?

παντως εχει δυνατοτητες που αν δεν παει στα βαθια δεν το βλεπουμε
Τελευταία επεξεργασία από gmak και 10 Σεπ 2007, 18:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

"GV 2006 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ" ΤΟ "ΧΩΝΕΤΑΙ"?

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Μαρ 2007, 15:06

Γειά σου συναγωνιστή gmak!
Μεγάλο θέμα έπιασες, με φιλοσοφικές προεκτάσεις.... :roll:
Να μπει κανείς ή να μη μπει?
Δύσκολο ερώτημα.
Νομίζω ότι ο καθένας πρέπει να βρει σιγά σιγά τις ισορροπίες του και να πηγαίνει μέχρι εκεί που τον "παίρνει".
Πολλές φορές αυτό δε σημαίνει μέχρι εκεί που μπορεί να τον πάει το αμάξι, αλλά μέχρι εκεί που το λέει η καρδούλα του. Και σε καινούργιο αμάξι τα όρια πολλές φορές μπαίνουν νωρίς γιατί κακά τα ψέματα η τσέπη πονάει.
Η καλή παρέα βοηθάει να μπεις σε μέρη που μόνος σου δε θα έμπαινες και ειδικά σε λάσπες, χιόνια, άμμο όπου συνήθως το μόνο που ρισκάρεις είναι να κολλήσεις.
Τώρα στα πολύ κακοτράχαλα οι ζημιές καραδοκούν και το καινούριο αμάξι δεν το βάζεις εύκολα ακόμα και αν σε βοηθάει η παρέα να βρεις τα σωστά πατήματα. Οι ποδιές σίγουρα βοηθούν τα μέγιστα σε τέτοιες περιπτώσεις και νομίζω ότι είναι η 1η κίνηση αναβάθμισης του αυτοκινήτου (εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα).
Άποψή μου λοιπόν, βάλε καμία ποδίτσα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και βουρ για βόλτες με τους skartous :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "GV 2006 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ" ΤΟ "ΧΩΝΕΤΑΙ"

Δημοσίευσηαπό gmak » 29 Μαρ 2007, 15:24

Pajerinho έγραψε:Γειά σου συναγωνιστή gmak!
Μεγάλο θέμα έπιασες, με φιλοσοφικές προεκτάσεις.... :roll:
Να μπει κανείς ή να μη μπει?
Δύσκολο ερώτημα.
Νομίζω ότι ο καθένας πρέπει να βρει σιγά σιγά τις ισορροπίες του και να πηγαίνει μέχρι εκεί που τον "παίρνει".
Πολλές φορές αυτό δε σημαίνει μέχρι εκεί που μπορεί να τον πάει το αμάξι, αλλά μέχρι εκεί που το λέει η καρδούλα του. Και σε καινούργιο αμάξι τα όρια πολλές φορές μπαίνουν νωρίς γιατί κακά τα ψέματα η τσέπη πονάει.
Η καλή παρέα βοηθάει να μπεις σε μέρη που μόνος σου δε θα έμπαινες και ειδικά σε λάσπες, χιόνια, άμμο όπου συνήθως το μόνο που ρισκάρεις είναι να κολλήσεις.
Τώρα στα πολύ κακοτράχαλα οι ζημιές καραδοκούν και το καινούριο αμάξι δεν το βάζεις εύκολα ακόμα και αν σε βοηθάει η παρέα να βρεις τα σωστά πατήματα. Οι ποδιές σίγουρα βοηθούν τα μέγιστα σε τέτοιες περιπτώσεις και νομίζω ότι είναι η 1η κίνηση αναβάθμισης του αυτοκινήτου (εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα).
Άποψή μου λοιπόν, βάλε καμία ποδίτσα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και βουρ για βόλτες με τους skartous :D


Φιλε σκαρτε....εχεις απολυτο μα απολυτο δικιο...να δω ποτε θα βρεθουμε μαζι σε μια τετοια βολτα τουλαχιστο τα εργοστασιακα να γινουν 2 αλλά και γιατι οι τοποθερησεις σου και οι αντιληψεις σου σε διαφορα θεματα του χωρου με αντιπροσωπευουν απολυτα οποτε συναγωνιστη και συμπολιτη πρεπει να ανεβουμε και κανα πρασουδι με το χιονακι που εχει απομεινει..... :P :P
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Re: "GV 2006 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ" ΤΟ "ΧΩΝΕΤΑΙ"

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Μαρ 2007, 15:49

Θα βρεθεί η ευκαιρία και θα την πάμε τη βόλτα. Στην ίδια πόλη είμαστε και έχουμε την ίδια τρέλα. Έχουμε και το www.skartaekato.gr οπότε δε χανόμαστε (να κάνουμε κόμμα εμείς οι "εργοστασιακοί" γιατί δεν είμαστε και πολλοί στους skartous :D ).
Τώρα για να δώσω και λίγη τροφή στο θέμα (γιατί ξεφύγαμε λίγο) θα πω ότι η αίσθηση μου είναι ότι τα νέα GV δεν τα πολυχώνουν οι ιδιοκτήτες τους.
Με αυτό δεν θέλω να πω (ή να υπονοήσω) κάτι για το αμάξι, αλλά οφείλεται μάλλον στο ότι ο μέσος αγοραστής του νέου GV είναι πιο on road σε σχέση με αυτόν του παλαιού.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: "GV 2006 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ" ΤΟ "ΧΩΝΕΤΑΙ"

Δημοσίευσηαπό gmak » 29 Μαρ 2007, 16:24

Pajerinho έγραψε:Θα βρεθεί η ευκαιρία και θα την πάμε τη βόλτα. Στην ίδια πόλη είμαστε και έχουμε την ίδια τρέλα. Έχουμε και το www.skartaekato.gr οπότε δε χανόμαστε (να κάνουμε κόμμα εμείς οι "εργοστασιακοί" γιατί δεν είμαστε και πολλοί στους skartous :D ).
Τώρα για να δώσω και λίγη τροφή στο θέμα (γιατί ξεφύγαμε λίγο) θα πω ότι η αίσθηση μου είναι ότι τα νέα GV δεν τα πολυχώνουν οι ιδιοκτήτες τους.
Με αυτό δεν θέλω να πω (ή να υπονοήσω) κάτι για το αμάξι, αλλά οφείλεται μάλλον στο ότι ο μέσος αγοραστής του νέου GV είναι πιο on road σε σχέση με αυτόν του παλαιού.




και εγω αυτην την αίσθηση έχω....και αυτο ηταν η αιτια της δημιουργιας του θεματος οσο και της ψηφοφοριας
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 29 Μαρ 2007, 20:32

Παίδες καλησπέρα ,

εγώ πιστεύω ότι το παλαιό gv ήταν περισσότερα χρόνια στην αγορά με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλά aftermarket καλούδια.
Αυτό έκανε πολλούς από τους κατόχους του που είχαν την αγάπη για το βουνό να ασχοληθούν και να βρουν πιο εύκολα αναρτήσεις λάστιχα κτλ από ότι στο καινούργιο.
Το ίδιο συνέβαινε και με το απλό vitara και γι αυτό καθιερώθηκαν ως ‘καθαρόαιμα’ εκτός δρόμου οχήματα.
Το δικό μας κακά τα ψέματα έχει διαφορετικό στήσιμο και από ότι λένε όλοι δύσκολα θα βγουν τα ίδια aftermarket όπως παλαιά.
Παρ όλα αυτά δεν νομίζω να πείρε κανείς το νέο GV για να το στήσει π.χ για αγώνες αν και πολύ θα ήθελα να το έβλεπα στο μέλλον.
Αυτά έχουν να κάνουν με τις βλέψεις και τις ανάγκες του ιδιοκτήτη.
Αν για παράδειγμα σου αρέσουν οι εκδρομές και η αίσθηση της οδήγησης σε δασικούς δρόμους (με λάσπη, χιόνι κτλ) τότε με ποδιές και λίγο ύψος (αν μπορούσαμε!!!) εγώ θα ήμουν καλυμμένος.
Αν κάποιος βλέπει παραπάνω μάλλον θα πρέπει να περιμένει (για το Gv)…
Ο οδηγός παίζει και αυτός τον ρόλο του, και πόσο εξοικειωμένος είναι με το όχημα του .
Εγώ δεν είχα δοκιμάσει να περάσω από κομμάτια που θεώρησα ‘δύσκολα’ σε εκδρομή μόνος μου , και στη επόμενη εκδρομή με παρέα πέρναγα από τρεις χειρότερα..
Με καλή παρέα μαθαίνεις και περνάς καλύτερα.
Προσωπικά και κλείνω, το αμάξι το πήρα για να είναι το μέσο να πηγαίνω στην φύση και όσο το έχω αυτό θα προσπαθώ να κάνω.
Φυσικά και με πειράζει που βρίσκει μερικές φορές από κάτω η που γρατζουνίζεται αλλά αποζημιώνομαι με τις εικόνες που κρατάω στο μυαλό μου.
Όσο πιο γρήγορα λοιπόν το εξοπλίσουμε τόσο καλύτερα για μας και για αυτό.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 29 Μαρ 2007, 21:02

για την ιστορια..μολις σημερα εμαθα οτι υπαρχει αναρτηση ψηλωματος χωρις να αλλαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου..απο την old man emu....του δινει 60mm αν καταλαβα καλα..οσο για τις ποδιες...τις παρηγγειλα το απογευμα...μετα το πασχα θα τις φοραω :twisted: :twisted: :twisted:
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 29 Μαρ 2007, 21:34

Παιδια καλησπερα.Ειδα σημερα με ενδιαφερων το θεμα που ανοιξατε.Εχω και εγω το νεο GV και μαλιστα το 3θυρο που δεν εχει τις κοντες σχεσεις.Το εχω παει αρκετες φορες σε δυσκολες διαδρομες και τα καταφερε μια χαρα.Ομως οπως ειπατε και εσεις θελει μετατροπες γιατι βρισκει απο κατω συχνα και το λυπαμαι και επιπλεον σκεφτομαι και τις ζημιες που μπορει να βγαλει.Χρειαζετε λαστιχα,ποδια οπως πολυ σωστα αναφερατε και επισης αυτο το παρανοικο καζανακι που κρεμεται απο πισω και βρισκει συνεχεια,χρειαζετε ενα ''μαζεμα''(μου εχει ξεκρεμασει τουλαχιστον 3 φορες).Οποιαδηποτε μετατροπη υπαρχει και γνωριζουμε να τις ανακοινωνουμε εδω για να κανουμε το χομπυ μας με περισσοτερη ασφαλεια και ευχαριστηση!!
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό FOX4 » 29 Μαρ 2007, 22:00

Γειά σας συνάδελφοι κατα σύμπτωση gmak και εγώ το δικό μου GV το έχω 1 μήνα και έχω πάει 2 εκδρομές εκτός (παιδιά να σας χαιρετήσω ξέχασα είμαι καινούργιος στην παρέα) σίγουρα λυπάσαι να το βάλεις στα δύσκολα όσο είναι καινούργιο και χωρίς διάφορα καλούδια π.χ. ποδιές αλλά πιστεύω θα περάσει. Στην δεύτερη εκδρομή παρασύρθηκα λίγο ,και στην ποδιά έφυγε το ένα κλίπς και κρεμόταν σίγουρα όμως αν είχε ποδιές αλουμινίου ή κάτι τέτοιο θα ένιωθα ποιο ασφαλής. Άρα επόμενη κίνηση ποδιά για αυτό gmak ενημέρωσε μας για τις ποδιές όταν τις βάλεις φωτό και τέτοια
Άβαταρ μέλους
FOX4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 15:00
Τοποθεσία: Πεύκη Αττική

Δημοσίευσηαπό gmak » 30 Μαρ 2007, 01:01

FOX4 έγραψε:Γειά σας συνάδελφοι κατα σύμπτωση gmak και εγώ το δικό μου GV το έχω 1 μήνα και έχω πάει 2 εκδρομές εκτός (παιδιά να σας χαιρετήσω ξέχασα είμαι καινούργιος στην παρέα) σίγουρα λυπάσαι να το βάλεις στα δύσκολα όσο είναι καινούργιο και χωρίς διάφορα καλούδια π.χ. ποδιές αλλά πιστεύω θα περάσει. Στην δεύτερη εκδρομή παρασύρθηκα λίγο ,και στην ποδιά έφυγε το ένα κλίπς και κρεμόταν σίγουρα όμως αν είχε ποδιές αλουμινίου ή κάτι τέτοιο θα ένιωθα ποιο ασφαλής. Άρα επόμενη κίνηση ποδιά για αυτό gmak ενημέρωσε μας για τις ποδιές όταν τις βάλεις φωτό και τέτοια

μιοα πρωτη πληροφορηση ειναι οτι δεν βαζω "μαμα" ποδιες λογω του οτι εχουν γυρω στα 750 ευρω αλουμινιου 6 χιλιοστων
τις βαζω "φτιαχτες" και μαλιστα για να ριξω το κοστος ακομα πιο κατω την μεσαια ποδια που δεν εχει αναγκη απο βαρος την φτιαχνω απο ατσαλι και την μπροστινη ποδια απο αλουμινιο....χωρις ακομα να εχω τελικη τιμη μια πρωτη τιμη ειναι γυρω στα 300-350 ευρω
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 30 Μαρ 2007, 02:39

Xωρις να θελω να την πω σε κανεναν οδηγο απλα αν θες βολτες στο βουνο τα καινουργια 4χ4 δεν κανουν (απο θεμα κινησης ειναι 100% καλητερα κ πιο ασφαλη απο τα παλια) ουτε ποδιες ουτε ψηλωματα θα βοηθησουν γιατι πολυ απλα τα αυτοκινητα δεν δεχοντε μετατροπες οπως τα παλια (κ αν ακομα δεχτουν δυσκολα καποιος θα παρη ενα GV η ενα KIA η ακομα κ ενα TERIOS για να το χωση στις λασπες). Ακομα τα καινουργια ειναι μεστην παλστικουρα προσωπικα με το Φεροζα μου (15 χρονον αυτοκινητο κ παντα με φερνει πισω) το εχω καταπονηση κ δεν εχει σπαση τιποτα (μονο στραβωνουν διαφορα λιγο η πορτα λιγο η ποδια λιγο ο πισω προφυλαχτηρα) κ ακομα τα καινουργια 4χ4 βγαινουν ολο κ πιο χαμηλα απο τα παλια λες κ ειναι τιποτα σαυρες. Γιαυτο η μονη λυση ειναι η πας normal εκδρομες σε στηλ πικ νικ λιγο φυση χιονι η παιρνεις ενα παλαιοτερο 4χ4 κ το κανεις οτι θες κ το πας οπου θες. Γιαυτο οσοι εχουμε καινουργια αυτοκινητα μην βλεπουμε ενα SAMURAI (παραδειγμα ειπα αλλα για offroad ειναι το number 1 πιστευω) που παιρνα ενα λοφο για την πλακα η ενα βραχο η ενα ποταμι μην τον ακολουθησουμε υπαρχουν κ εναλλακτικες διαδρομες. Παντως εγω το καινουργια GV το παιρνα με τα χιλια για normal πραγματα κ αν βασταγε η τσεπη μου θα κραταγα κ το FEROZA για τα αγρια. Κ αφηστε τις ποδιες κ τα ψηλωματα οπως εχει πει ενα φιλος "ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΕΧΕΙ"
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 30 Μαρ 2007, 03:17

Για να σηκώσετε το νέο GV υπάρχει ήδη λύση και μπορείτε να τη δείτε εδώ : http://www.rocky-road.com/grandvitara.html .
Οι ποδιές και τα μεγαλύτερα λάστιχα είναι επίσης απαραίτητα !!
Πάντως μην περιμένετε να ανοίξετε δρόμους εκεί που δεν υπάρχουν , απλά με αυτά τα καλούδια θα πάτε ποιο μακριά και χωρίς το φόβο ζημιάς .

Υ.Γ.: Χαίρομαι ιδιαιτέρα που βλέπω ότι αρχίσατε να ασχολιέστε και με άλλα πράγματα εκτός από τα μπ3πλέιερ και τα σκαλοπάτια και τα λοιπά !!! 8)
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό teroulas » 30 Μαρ 2007, 08:43

Βρισκονται σε καλο δρομο
Οσο για τον Αχιλλεα εχω να του πω οτι αν δεν ηταν καποιος να τον τραβα συνεχεια θα εμενε στο βουνο μεχρι την Ανοιξη χιχιχιχιχιχιχι
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 30 Μαρ 2007, 10:04

mprizolas έγραψε:Υ.Γ.: Χαίρομαι ιδιαιτέρα που βλέπω ότι αρχίσατε να ασχολιέστε και με άλλα πράγματα εκτός από τα μπ3πλέιερ και τα σκαλοπάτια και τα λοιπά !!! 8)

Η μεγαλύτερη αλήθεια Μιχάλη...άντε ρε παιδιά γιατί τους τελευταίους μήνες όλο για σκαλοπάτια, χρωμιωμένα bull-bar και δερμάτινα σαλόνια διαβάζαμε... :!: :!: :!:
Μη φοβάστε να το "χώσετε", το αυτοκίνητο αντέχει στις καταπονήσεις και σχεδόν πάντα οι δυνατότητές του είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που πιστεύετε. Συμφωνώ ότι οι ποδιές είναι απαραίτητες γιατί είναι πολύ χαμηλό, από κει και πέρα μια καλή ανάρτηση (π.χ. ΟΜΕ) και μια τετράδα χωμάτινα λάστιχα είναι τα μόνα που χρειάζονται για να το ευχαριστηθείτε, στο κάτω κάτω για αυτή τη χρήση δεν το πήρατε ?? (αν όχι, τότε διαλέξατε λάθος αυτοκίνητο)...
Είναι λογικό να μην υπάρχουν τόσες after market λύσεις γιατί αφενός είναι περισσότερο ασφάλτινος ο προσανατολισμός του και αφετέρου το παλιό GV κυκλοφορούσε πολλά χρόνια στην αγορά και ήταν best seller, αυτό όμως δεν πρέπει να σας στερεί τη χαρά της διασκέδασης στη φύση, "χώστε το"... :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gmak » 30 Μαρ 2007, 10:20

[quote="mprizolas"]Για να σηκώσετε το νέο GV υπάρχει ήδη λύση και μπορείτε να τη δείτε εδώ : http://www.rocky-road.com/grandvitara.html .
Οι ποδιές και τα μεγαλύτερα λάστιχα είναι επίσης απαραίτητα !!
Πάντως μην περιμένετε να ανοίξετε δρόμους εκεί που δεν υπάρχουν , απλά με αυτά τα καλούδια θα πάτε ποιο μακριά και χωρίς το φόβο ζημιάς .

Υ.Γ.: Χαίρομαι ιδιαιτέρα που βλέπω ότι αρχίσατε να ασχολιέστε και με άλλα πράγματα εκτός από τα μπ3πλέιερ και τα σκαλοπάτια και τα λοιπά !!! 8)[/quote

συνφουριτη μπριζολα σχετικα με το υστερογραφο σου θελω να συμπληρωσω σαν νεος στον χωρο της τετρακινησης, οτι αν παρει καποιος την αποφαση να παει εστω και light σε off road αποδραση στο βουνο παντα με παρεα απο εμπειρους στο ειδος, τοτε θα καταλαβει οτι αυτα τα αυτοκινητα οσο και ασφαλτινα και αν ειναι δεν ειναι για την ασφαλτο μονο....]η "γκρινια" και η "απορια" γιατι εχουν φτασει στο Θεο οι τιμες των 4χ4 θα καταλαγιασει εστω και λιγο οταν θα καταλαβει καποιος τι στιγμες μπορει να σου προσφερει ενα 4χ4 ειτε ειναι θεα ειτε ειναι εξευρευνηση ειτε ειναι αδρεναλινη.Τωρα για τον συνφουριτη heroicentaur...γιατι φιλε μου ντε και καλα πρεπει να βγαλουμε εκτος τα νεα 4χ4...εγω το μονο παραπονο που ειχα οταν πηγα offroad ηταν το υψος και τα λαστιχα...αν ειχα λιγο υψος ακομα και χωματινα λαστιχα θα ημουν πολυ ανετος χωρις αγχος γαι το αυτοκινητο και την καταπονηση του..ετσι "μαμα"οπως ηταν ακολουθησε τιμιοτατα τα υπολοιπα φτιαγμενα..εκει που χρειαστηκε ακολουθησα εναλλακτικη διαδρομη,αλλα ειχα "μπουκωμενα"λαστιχα απο τις λασπες και σε νεροφαγωματα εβρισκα -οχι πολυ- απο κατω με αποτελεσμα σαν ψαρακας που ειμαι να αγχωνομαι...κατα τα αλλα ομως δεν ειχα κανενα παραπονο με το αυτοκινητο...και οπως εχω πει κατα καιρους το gv το πηρα οχι να οργωνω ουτε να κλαδευω πουρναρια και θαμνους...θεωρω ομως οτι ειναι αδικο για αυτο το αυτοκινητο να ειναι μονο στους δρομους μιας πολης...μπορει να κανει πολλα πολλα παραπανω....

τις προαλλες ειδα ενα gv σε γνωστο μαγαζι της Πατρας για αυτοκινητα, που ο ανθρωπος εβαζε σκαλοπατια καμερες πισω καμερες μπροστα οτι θες περαν απο αυτα που πραγματικα ηθελε το αυτοκινητο...λιγο ακομα και το ειχε κανε ι επιβατικο...δεν επαιρνε καλυτερα ενα δρομου? με αυτο ουτε στα πρωτα χιλιομετρα μια χωματινης διαδρομης δεν μπορουσε να παει...ρωτω λοιπον...γιατι το πηρε?? ποιες ηταν οι αναγκες του? εγω πχ σταθμισα οτι εχω εξοχικο στο βουνο σε 1200 μετρα υψομετρο παω παραλια συχνα ηθελα χωρους και ηθελα και σωστη συμπεριφορα στον δρομο χωρις ανακατεματα..και βεβαιως καταναλωση...πεστε μου αν με καλυπτει η οχι το αυτοκινητο...στον δρομο μου βεβαια αργοτερα προεκυψαν οι "σκαρτοι" ..εχοντας το μικροβιο της τετρακινησης αυτο εξελιχτηκε σε "αρρωστια"....εκει συνηδητοποιησα την αλλη πλευρα του αυτοκινητου που μου ηταν εντελως αγνωστη...αν δεν ειχα την παρεα και χωρις τις προτροπες τους δεν θα το εχωνα εκει που αν ημουν μονος η με την γυναικα θα ελεγα πω πω τι ειναι αυτο!!!συμφωνω πληρως με τις αποψεις του μπριζολα οσο βεβαια και των υπολοιπων που λενε οτι ολα εχουν καποιο οριο...μην τα μηδενιζουμε ομως... :D
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες