menios έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!
ΠΡΙΝ 4 ΜΕΡΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΣΤΟ GV ΜΙΑ ΦΥΛΤΡΟΧΟΑΝΗ SIMOTA ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΟΥΜΠΟΣΕ
ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΕΝΑΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΜΗΝΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ ΛΑΜΠΑΚΙ CHECK ENGINE Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΩΣ ΑΝΕΠΑΙΣΘΗΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΕΝΙΟΣ
Menios καλώς ήλθες στο forum.
Α)Ο αισθητήρας δίνει πληροφορίες θερμοκρασίας στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου ώστε να ρυθμίζει ανάλογα το μίγμα του καυσίμου. Καλό είναι να είναι στη θέση του. Μικρό το κακό έως εδώ.
Β) Η φιλτροχοάνες επιτρέπουν ταχύτερη (ελεύθερη) εισαγωγή αέρα στον ψεκασμό με αποτέλεσμα την "καλύτερη" πλήρωση του κυλίνδρου με καύσιμο μίγμα. Καλό αυτό αλλά, δεν είναι και turbo
Γ) Η φιλτροχωάνες το πετυχαίνουν αυτό γιατί έχουν μεγαλύτερα ανοίγματα από το φίλτρο που τοποθέτησε ο κατασκευαστής. Μεγαλύτερα ανοίγματα σημαίνει πως ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ μόρια ΣΚΟΝΗΣ μπορούν να περάσουν στον κινητήρα σου με αποτέλεσμα να δρουν σαν γυαλόχαρτο σε όλα τα κινούμενα μέρη. Οι φθορές που προκαλούνται μειώνουν δραστικά την αξιοπιστία του κινητήρα σου, μαυρίζουν τα λάδια και άλλα δεινά που αν τα κατανοήσεις θα πας τρέχοντας να βγάλεις την φιλτροχοάνη, που το μόνο που σου έδωσε από απόδοση είναι θόρυβος.
Δ) σε συνθήκες off road όχι μόνον χρησιμοποιούμε πιο "κλειστά" φίλτρα αλλά τα "λαδώνουμε" με ειδικά υγρά για να προστατέψουμε τον κινητήρα μας.
Φιλικά