Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι λάστιχα και τι αμορτισερ για GV 2.5 V6 1999, απόψεις?

Τι λάστιχα και τι αμορτισερ για GV 2.5 V6 1999, απόψεις?

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 14 Ιαν 2007, 19:52

Αγαπητοί φίλοι γειά σας και πάλι από την Αργεντινή....

Πρέπει να αλλάξω λάστιχα (235/60/16) και αμορτισέρ στη Suzuka μου (κλίνεται κατα το "τζουτζούκα"). Δεν θα ήθελα να αλλάξω διάσταση αλλά ούτε και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου , ο οποίος είναι κατα κύριο λόγο ασφάλτινος με ολίγον από εκτός δρόμου σε soft version.

Σε ότι αφορά τα λάστιχα, βρίσκομαι μεταξύ των Michelin Synchrone και των Bridgestone Dueler H/T 687. Στην Αργεντινή υπάρχει έντονο πρόβλημα ολίσθησης στο ψιλόβροχο αλλά και στην βροχή γενικότερα λόγω κακής πρόσφυσης της ασφάλτου στην πόλη.

Σε ότι αφορά τα αμορτισέρ βρίσκομαι μεταξύ των Fric Rot MAX-ΜΟΝRΟΕ (νομίζω ονομάζεται ADVENTURE στην Ευρώπη) και Sachs θέλοντας να μην σκληρύνω την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις λακούβες και τις ανωμαλίες του δρόμου (έχουμε και μωρό που του αρέσει να τρώει στην καμπίνα επιβατών...). Εναλλακτικές λύσεις δίνει και η ΚAYAΒΑ με τα Excel-G και τα Gas-a-Just.

Τι γνώμη έχετε? Άλλες προτάσεις ? Θα ήθελα να αποφύγω λύσεις αμερικανικής κατασκευής (Rancho & OME) διότι έχουν την φήμη σκληρών αμορτισερ και προσωπικά καθε άλλο παρα για σκληρή χρήση τα θέλω. Απλά πράματα. 99% πόλη και καμμιά βόλτα σε βατό χωματόδρομο. Να έχουν σωστό κράτημα στις στροφές χωρίς ακρότητες σε σκληράδα και άνεση.
Μην μου πείτε ότι επέλεξα λάθος αυτοκίνητο διότι αυτό βρέθηκε μεταχειρισμένο από γνωστό, σε βατή τιμή, τοτε που αγοράστηκε ....και το προορίζα για λίγο πατημένο χωματόδρομο χωρίς να ανησυχώ για την ακεραιότητα του αυτοκινήτου.

Θα εκτιμούσα πολύ την άποψή σας ....

Με πολλούς φιλικούς χαιρετισμούς από την μακρυνή Αργεντινή ...
Τελευταία επεξεργασία από Constantinos και 16 Ιαν 2007, 15:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Τι λάστιχα και τι αμορτισερ για GV 2.5 V6 1999, απόψεις?

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 15 Ιαν 2007, 10:09

Aν υποθέσουμε οτι τα προιόντα έχουν τις ίδιες προδιαγραφές, τότε θα σου πρότεινα τα syncrone που είναι πιο μαλακά.(Νομίζω πως στην Ελλάδα δεν έρχονται πλέον,..άσχετο).
Τώρα για αμορτισέρ σου κάνουν και τα ADVENTURE και τα Gas-a-just με τα πρώτα να έχουν ελαφρά καλύτερη ποιότητα κατασκευής και τα δεύτερα να είναι λίγο πιο στιβαρά σε συνθήκες φορτίου.
Αργεντινή ε?!!!αχ και να ερχόμασταν για καμμιά βόλτα!!!
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Geolandar G051

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 16 Ιαν 2007, 06:28

Στο http://www.tirerack.com βλέπω ότι τα Yokohama Geolandar G051 τα πάνε περίφημα σε σχόλια χρηστών. Έχει κανείς ιδεά τι λενε? Τα έχει δοκιμάσει κανείς ? Οι τύποι πάντως στο site το βγάζουν κατά πολύ καλύτερο σε βαθμολογία? Τι γίνεται αλήθεια ρε παιδιά ?
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Geolandar G051

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 16 Ιαν 2007, 07:04

Τα yokohama είναι πιο μαλακά από τα bridgestone, πιο σκληρά από τα michelin, έχουν πιο καλή σχεδίαση πέλματος για Α/Τ χρήση και καλύτερη αποχέτευση στα νερά.Οι διαφορές στην σκληρότητα της γόμας δεν είναι πολύ μεγάλες. Αν η τιμή και η διαθεσιμότητα δεν παίζουν κανένα ρόλο θα σου έλεγα συνοπτικά τα εξής
Α/Τ χρήση, yokohama
σχεδόν αποκλειστικά άσφαλτος, michelin
minimum φθορά μετά από πολλά χιλιόμετρα και σε πετρώδες τερέν, bridgestone.
Πάντως για την χρήση που θέλεις άφοβα διαλέγεις οποιοδήποτε ελαστικό,και τα τρία θα σου κάνουν την δουλειά τους.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Αναρτήσεις και άλλα καλά

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 16 Ιαν 2007, 15:19

Δημήτρη σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.

Σ΄αρέσει η ιδέα της Αργεντινής εε; Θα σου δώσω μερικές πληροφορίες έτσι για να γαργαλήσω την offroad όρεξη των συνφορουμιτών ....

Η Χιλή που ήμουν πριν ήταν καλύτερη πάντως και τα καλά μέρη off-road, με πατημένο χωματόδρομο, περισσότερα και πιό κοντά (ξεκινούσες από τα 1000 χλμ. και πάνω). Για άγρια πράματα (Inca trail, Altiplano, έρημος Atacama, παγετώνες Torres del Paine) και άλλα καταπληκτικής ομορφιάς τοπία, έπρεπε να πάς μακρυά (ξεκινούσες από τα 2.000 χλμ. και έφτανες στα 3.000 χλμ.). Οι αποστάσεις είναι μόνο για το πήγαινε χωρίς να υπολογιστούν τα χιλιόμετρα που θα κάνεις εκεί. Για παράδειγμα για να φτάσω με αυτοκίνητο στην περιοχή των ηφαιστείων και των λιμνών χρειάστηκα 980 χλμ. Με λίγες εκδρομές, όταν επέστρεψα είχα 3.600 χλμ. στο κοντερ.

Στην Αργεντινή για να κάνεις τις ίδιες διαδρομές και να βρείς τοπία ίδια σε ομορφιά ξεκινάς από τα 2.000 χλμ.. Άρα δεν συμφέρει και παίρνεις αεροπλάνο και όταν φτάσεις στον προορισμό σου νοικιάζεις αυτοκίνητο τύπου Nissan King Cab 2.4 με καμπίνα 5 ατόμων όμως. Εαν βάλεις κάτω τα έξοδα βενζίνης και τις ενδιάμεσες διανυκτερεύσεις που πρέπει να κάνεις σου έβγαινε το ίδιο με το αεροπλάνο αλλά κέρδιζες σε μέρες.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν εξοπλίζω το GV. Όλα είναι μακρυά και θέλουν πολλές μέρες (και χρήματα, εδώ ο τουρισμός είναι ακριβός). Εαν με πιάσουν μεταφυσικές ανησυχίες προτιμώ να πάω εκεί με αεροπλάνο και να νοικιάσω αυτοκίνητο εκεί.

Εαν σου ανοίξει η όρεξη, ..... εδώ είμαστε .....

Να σε ρωτήσω κάτι.

Έχεις ιδέα από αμορτισέρ τι γίνεται; Από αυτά που γράφω πιό πάνω, τι θα έπρεπε να βάλει κανείς για να έχει καλά κρατήματα στίς στροφές, άνεση στον πατημένο χωματόδρομο, ανθρώπινη "απορρόφηση" των ανωμαλιών του δρόμου αλλά και άνεση στον αυτοκινητόδρομο; Τα Sachs τι λένε από σκληράδα; Δεν θα ήθελα να αρχίσει κοπανάει στις λακούβες το αυτοκίνητο λόγω σκληρών αμορτισέρ (σαν τα Rancho 5000 π.χ.).
Μήπως και κανένας άλλος φίλος έχει άποψη;

Σας ευχαριστώ και σας στέλνω πολλούς χαιρετισμούς από τη μακρυνή Αργεντινή.

Κωνσταντίνος
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Κανείς ;

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 16 Ιαν 2007, 21:23

Τι έγινε ρε παιδιά; Κανείς δεν άκουσε κανεις δεν δοκίμασε ποτέ κανένα τύπο από τα αμορτισέρ που αναφέρω; Όλοι εργαστασιακά βάζουν;

Εδώ βρίσκω Monroe Adventure και ενα άλλο μοντέλο που το λένε Fric Rot MAX- Μonroe, Sachs, από KAYABA βρίσκω Excel και Gas-a-Just. Τι εμπειρίες έχει ο κόσμος εδώ;

Για πόλη τα προορίζω στην οποία υπάρχουν και κομμάτια φτιαγμένα από πέτρα (αφημένα είναι το σωστό - δεν τα έχουν ασφαλτοστρώσει), ταξίδι σε εθνική με βροχή που πέφτει με τους κουβάδες και όλιγον χωματόδρομο με πατημένο χώμα.

Μιά βοήθεια πλιζ ....

Βάζω την οικογένειά μου μέσα και το κακόμοιρο το αυτοκίνητο πάει βάρκα γιαλό ....

Πολλούς χαιρετισμούς
Τελευταία επεξεργασία από Constantinos και 18 Ιαν 2007, 18:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 17 Ιαν 2007, 07:52

To γεγονός του ότι δεν σου απαντάνε οι υπόλοιποι οφείλεται μάλλον στο ότι τόσο τα sachs όσο και τα άλλα αμορτισέρ που αναφέρεις (εκτός από τα adventure και τα KYB) δεν πολυκυκλοφορούν εδώ.Κι εγώ γι' αυτά τα δύο θα σου πω, μάλλον θα πρέπει να δοκιμάσεις τα monroe τα οποία και σου συστήνω μιας και είναι ένα οικονομικό all-around αμορτισέρ που δεν θα σου αρέσει (μαλακό) μόνο αν είσαι πολύ γρήγορος.
Η Αργεντινή είναι για μένα σαν μύθος και κάποια στιγμή θα την επισκεφθώ και σαν αφετηρία ενός μεγάλου ταξιδιού προς τον νότο.Αχχχ να 'ξερες τι με κάμνεις!!!
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Παταγονία Αργεντινής - Χιλής

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 17 Ιαν 2007, 16:33

Καλώς να ορίσεις Δημήτρη.

Για να σε γαργαλήσω ακόμη περισσότερο σου στέλνω μερικά links ....

http://www.interpatagonia.com

http://www.argentinaxplora.com

http://www.paseosenchile.cl
κοίτα από Temuco και κάτω που αφορά το Νότο της Χιλής. Από την πόλη Villarica μέχρι και το Puerto Montt , η περιοχή είναι γεμάτη ηφαίστεια, ποτάμια γεματα πέστροφες και σολομούς, καταρράκτες και λιμνες πεντακάθαρες. Σε αυτές κάνουν τα καλοκαιρινά μπάνια τους οι Χιλιανοί. Το κομμάτι αυτό είναι εξαιρετικής ομορφιάς και ιδιαίτερα σημαντικό αξιοθέατο κατα την άποψη μου. Έχω πάει και αξίζει ιδιαίτερα. Εκεί υπάρχουν επίσης οικισμοί ινδιάνων από τις φυλές Araucanos (θα τούς ακούσεις να τούς λένε Mapuche στη Χιλή) και νοτιότερα Uyiches (αυτοί οι τελευταίοι λένε ότι προέρχονται από μίγμα Ελλήνων και ντόπιων - δεν ξέρω περισσότερα. Εμφανισιακά πάντως δεν θυμίζουν τους ινδιάνους της περιοχής).
Το ασφαλτοστρωμένο τμήμα σταματάει στο Puerto Montt. Από εκεί ξεκινά η φημισμένη, κατά τους ντόπιους, Carretera Austral. Τα 2.500 km , τα οποία διανύεις πηδώντας από νησάκι σε νησάκι με ferry boats λένε ότι είναι αξέχαστη εμπειρία. http://www.navimag.com
Θέλει μία εβδομάδα για να την περάσεις. Στο τέλος καταλήγεις στο πιό τουριστικό μέρος της Χιλής το Torres del Paine (http://www.torresdelpaine.cl) και την Punta Arenas (εκεί είναι το διεθνές αεροδρόμιο). Στο ενδιάμεσο (κατά μήκος της Carretera Αustral δηλαδή) δεν θα συναντήσεις πολλά σπίτια και κόσμο. Είναι πολύ αραιοκατοικημένο το σημείο λόγω αντίξοων καιρικών συνθηκών το χειμώνα (πολλές βροχές και κρύο της αρκούδας). Καμμία ασφάλεια αυτοκινήτου δεν σε καλύπτει στην Carretera Austral), ούτε έρχεται οδική βοήθεια αν κάτι πάει στραβα. Θα είσαι μόνος σου. Γι' αυτό και κανείς δεν πάει. Συνέπεια αυτού βέβαια θα είναι να δεις παρθένα δάση και τοπία ανέγγιχτα από ανθρώπινο χέρι, απ' ότι λένε γνωστοί που έχουν πάει (η ακριβής έκφρασή τους είναι: "έτσι ήταν η Νότιος αμερική όταν ανακαλύφθηκε"). Ξενοδοχεια δεν έχω ακούσει να έχει κατά μήκος της Carretera Αustral. Έχει όμως πολλά και πολυτελή ξενοδοχεία στην Punta Arenas και στο Torres del Paine (http://www.hotelesdelapatagonia.cl). Στην Carretera Αustral γενικά τη βγάζουν με σκηνή οπότε το κρύο της νύχτας θα αποτελέσει περίεργο σύντροφο. Αν βρέξει κιόλας .... έδεσες ! Μπορεί όμως να βρείς κάποια σπίτια όπου θα δεχθούν να σου παραχωρήσουν κάποιο δωμάτιο με κάποιο αντίτιμο όμως, όπως συμβαίνει σε πολλά μέρη της Χιλής. Γιατί όχι και εκεί λοιπόν? Αυτό το υποθέτω εγώ, όμως. Όπως σου εξήγησα οι σχετικές πληροφορίες σε ότι αφορά τη στέγαση, για το σημείο είναι ελάχιστες. Παραλιακά θα συναντήσεις μερικά εκτροφεία σολομού. Αυτή θα είναι η μοναδική οδική αλλά και γενικότερη βοήθεια σου.

Οι καλύτεροι οδηγοί Χιλής για τον σκοπό αυτό είναι οι Turistel (http://www.turistel.cl ). Εκδίδουν οδηγό και στά αγγλικά. Ο οδηγός στα Ισπανικά όμως είναι πιό πλήρης και πιό αναλυτικός.

Στο Torres del Paine μπορείς να πάς και από Αργεντινή και να έχεις όλο το δρόμο με Άσφαλτο. Περισσότερα χιλιόμετρα και χωρίς τη μαγεία της Carretera Austral της Χιλής. Ετοιματζίδικα πράματα, αλλά θα έχεις οδική βοήθεια να κάτι πάει στραβα. Διάσημα σημεία από την Αργεντίνικη πλευρά της Παταγονίας είναι η χερσόνησος Valdez (εκεί υπάρχουν μεγάλοι πληθυσμοί πιγκουΐνων και επίσης εμφανίζονται οι φάλαινες τον Οκτώβριο και Νοέμβριο), η Ushuaia (εκεί βρίσκεται ο φάρος που περιγράφει και ο Ιούλιος Βερν στο βιβλίο του "ο φάρος στην άκρη του κόσμου".

Κάνε μία προετοιμασία σε ισπανικά (τα χρήσιμα σε ότι αφορά φαγητό, βλάβες αυτοκινήτου, στέγαση και πάρε ενα phrasebook μαζί σου (το πρακτικότερο είναι της Lonely Planet και συγκεκριμένα το Latin American Spanish Phrasebook). O κόσμος εκεί κάτω στο Νότο αλλά και γενικότερα στο Νότο της Αργεντινής και της Χιλής, δεν μιλά Αγγλικά εκτός από το Torres del Paine. To τι θα αντικρύσεις όταν φτάσεις τελικά στο Torres del Paine λένε ότι δεν περιγράφεται με λέξεις. Εχει και ένα παγετώνα (Glaciar Gray) . Aπό την πλευρά της Αργεντινής Παταγονίας έχει τον παγετώνα Perrito Moreno. Πρόσεχε επίσης να βρέθεις εκει καλοκαίρι ή το πολύ μέχρι μέσα Φθινοπώρου του Νοτίου Ημισφαιρίου (Χειμώνας έως μέσα Ανοίξεως στα δικά μας μέρη). Μετά ο καιρός χαλάει πολύ και αρχίζουν δυνατές βροχές και άνεμοι που φτάνουν σε ταχύτητα και τα 100 χλμ την ώρα. Θυμίσου ότι έχουμε αντίθετες εποχές λόγω Νοτίου Ημισφαιρίου. Ο χειμώνας μας είναι καλοκαίρι για αυτούς δηλαδή και το φθινόπωρό μας , είναι άνοιξη εκεί.

Αυτά τα ολίγα έτσι για ορεκτικό. Αν θέλεις κάτι άλλο πες μου.

Κωστας

Club Suzuki Argentina http://www.suzukiclub4x4.com.ar
Automovil Club Argentina http://www.aca.com.ar
Club Automovil Chile http://www.automovilclub.cl
National Parks of Chile http://www.conaf.cl
National Parks of Argentina http://www.argentinaturistica.com

Καλή περιήγηση και διασκέδαση
Τελευταία επεξεργασία από Constantinos και 18 Ιαν 2007, 15:38, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Παταγονία Αργεντινής - Χιλής

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 18 Ιαν 2007, 07:41

Πολλά,πολλά ευχαριστώ......αχχχχ! τι με κάμνεις [-o<
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Μonroe Sensatrac

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 18 Ιαν 2007, 15:41

Ποιά η γνώμη σας για το συγκεκριμένο αμορτισέρ σε Grand Vitara; Το έχει βάλει κανείς; Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μας πεί πως πάει;

Δήμητρη κοίτα το άρθρο , αν θέλεις, διότι προσέθεσα κάποια στοιχεία και links.

Saludos
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Μonroe Sensatrac

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Ιαν 2007, 07:17

Κωνσταντίνε, αφού δεν θέλεις κάτι ιδιαίτερο off-road και δεν πρόκειται να ξεκινήσεις τις μετατροπές για να σκαρφαλώνεις παντού σαν πηθίκι, γιατί δεν βάζεις τα original της Suzuki??? Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί ;-)
- Με Old Man Emu (Αυστραλέζικα) θα ψηλώσει και θα αλλάξει συμπεριφορά το αυτοκίνητο λόγω ακριβώς αυτού, αλλά και πάλι είναι πολύ άνετα αν πάρεις όλο το σετ μαζί με ελατήρια
- Τα αμορτισέρ Adventure είναι σε κανονικές διαστάσεις, φτηνά και προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος
- ΚΥΒ δεν θα ξαναβάλω, φτηνά μεν αλλά με πολύ μικρή διάρκεια ζωής...
- Τα υπόλοιπα που αναφέρεις δεν τα έχω ακούσει ποτέ...

Με αυτά που γράφεις για την Αργεντινή, είμαι σίγουρος ότι έχεις κάνει τον Superspy να ετοιμάζει εκδρομή προς τα εκεί...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 19 Ιαν 2007, 16:05

Δυστυχως τα Adventure δεν τα βρίσκω εδώ , και σε όποιον τα αναφέρω αρχιζει σχόλια του τύπου "είναι σκληρά" κτλ. Αυτό που δεν μου λέει είναι το ΄πως το γνωρίζει όμως ....
Τέλος πάντων!
Εδώ βρήκα, από τις γνωστές μάρκες, Rancho 5000 και 9000 (πάλι με σχόλια "σκληρά και ακριβά") , ένα τοπικής κατασκευής Monroe Fric-Rot-ΜΑΧ, τα Monroe Sensatrac αμερικάνικα, Sachs τοπικής κατασκευής, KAYABA Ιαπωνίας Excel-G kai Gas-a-Just. Η αντιπροσωπεία εδώ (General Motors-Chevrolet τα λένε εδώ) βάζει αμορτισερ της AC Delco. Εχουν και άλλες ντόπιες μάρκες αποκλειστικά για εσωτερική κατανάλωση (Corven, Sadar). Το κύριο πρόβλημα εδώ είναι ότι εαν ένα είδος προϊόντος παράγεται εδώ, το αντίστοιχο εισαγώμενο το φορολογούν άγρια με αποτέλεσμα να ξεπερνά το διπλάσιο του κόστους της νορμαλ τιμής του στην Ελλάδα. Το παραπάνω μέτρο το εφαρμόζουν για να βοηθήσουν την ντόπια βιομηχανία.

Θυμάστε το σήριαλ με τις μπανάνες Κρήτης, όπου πουλούσαν τις κανονικές μπανάνες παράνομα στις εθνικές οδούς? Κάπως έτσι συμβαίνει με τα αμορτισερ Old Man Emu. Αν θέλεις τη συγκεκριμένη μάρκα στα φέρνουν από Η.Π.Α. κάποιοι ανεξάρτητοι εισαγωγείς αλλά αν κάτι πάει στραβά , νίπτουν τας χείρας τους! Σου λένε το αμίμητο "μου ζήτησες τα συγκεκριμένα αμορτισέρ και στα έφερα από Η.Π.Α. για να σε βοηθήσω (και έβγαλα και το κατιτίς μου ) , για υποστήριξη πρέπει να απευθυνθείς κατευθείαν στο τάδε κατάστημα στις Η.Π.Α. !!"
Τόσο καλά... Τέλος πάντων όπως βλέπω κλίνω πρός τα Monroe-Sensatrac. Πιστεύω να με βγάλουν καμμιά 30.000 χλμ. τουλάχιστον. Ο Αλλάχ να βάλει το χεράκι του διότι εδώ η αγορά είναι περίεργη. Το τι βάζουν πάνω στα αυτοκίνητά τους δεν περιγράφεται. Δεν έχω δεί στη ζωή μου πιό σκουριασμένα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στους δρόμους , αλλά και ούτε είχα ξαναδεί (δύο φορές μέχρι στιγμής) ακραξόνια να σπάνε καθ' οδόν στην Εθνική στα 20 μέτρα μπροστά μου με 120 χλμ/ώρα !!! Οι τύποι εξφενδονίστηκαν πάνω στην διαχωριστική μπαριέρα και μετά διεγραψαν τροχία κατά πλάτος του δρόμου, διασχίζοντας και τις 6 λωρίδες της Εθνικης !
Εδώ δεν υφίσταται ακόμη Κ.Τ.Ε.Ο. , οπότε μπορείται να φανταστείτε τι κυκλοφορεί από αυτοκίνητο του 1960. Ισως για αυτό να θρηνούν 7000 νεκρούς το χρόνο. Οδηγούν βέβαια και σαν παλαβοί. Είναι μνημειώδης δε η δυσκολία τους να κρατήσουν τη λωρίδα τους, αλλάζωντας την καθε τρεις και λίγο και στρίβωντας από οποιαδήποτε λωρίδα προς την κατεύθυνση που τους ενδιαφέρει. Από δευτερη αλλά και τρίτη λωρίδα δηλαδή.

Αν κάνεις τα έχει περάσει σε τζιποειδές και έχει να μου πεί κάποια άποψη θα του ήμουν ευγνώμων.

Σας ευχαριστώ για τις εώς τώρα απαντήσεις.

Κώστας από Αργεντινή
Τελευταία επεξεργασία από Constantinos και 19 Ιαν 2007, 17:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Τουρ. υπηρεσίες στην Αργεντινή-η άλλη πλευρά του νομίσματος

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 19 Ιαν 2007, 17:06

Προσοχή με την Αργεντινή ειδικά, παιδιά, σε ότι αφορά τις κρατήσεις ξενοδοχείων, εσωτερικών αεροπορικών εισιτηρίων και την οργάνωση διαφόρων εκδρομών, από ντόπια πρακτορεία.
Μερικά πρακτορεία εδώ είναι ασυνεπή σε βαθμό απάτης. Ειδικά αυτά που φαίνονται στο Ιντερνετ. Έχουν συμβεί αρκετά περιστατικά, με αποτέλεσμα ο κόσμος να φτάνει εδώ από Ελλάδα και να διαπιστώνει ότι ούτε ξενοδοχεία υπάρχουν, ούτε τοπικές εκδρομές έχουν κανονιστεί !! Όσο για τα χρήματα που πληρώσατε, σας τα επιστρέφουν μόνον δια της δικαστικής οδού.
Οι ντόπιοι που ξέρουν και ταξιδεύουν πολύ, όταν θέλουν αεροπορικά εισιτήρια πηγαίνουν κατευθείαν στις αεροπορικές εταιρείες και μόνον....
Πολύ αξιόλογη (σε συνέπεια στις κρατήσεις, ποιότητα υπηρεσιών και αεροσκαφών) εδώ είναι η LAN (http://www.lan.com), χιλιανή εταιρεία που εκτελεί πτήσεις και εντός Αργεντινής. Την συγκεκριμένη την προτιμώ ακόμη και από όλες τις ευρωπαικές. Στις αποσκευές ΠΑΝΤΟΤΕ θα πρέπει να βάζετε κάποιο είδος ασφάλειας ώστε να μην ανοίγει. Ακόμη πιό σίγουρο είναι το προστατευτικό ναυλον με το οποίο τυλιγουν τις βαλίτσες , διότι το συνοδεύει έγγραφη ασφάλεια 1200 δολ. !! Το τελευταίο είναι και το ουσιαστικό κέρδος. Θυμηθείτε ότι αν εξαφανιστεί, η μόνη σας αποζημίωση από τις αεροπορικές εταιρείες, θα είναι 10 δολ για κάθε δηλωμένο κιλό. Αν έχετε π.χ. 25 κιλά και δηλωθούν 20 κιλά , θα παρετε 200 δολ. αποζημίωση.
Αν κάτσει στραβή με πρακτορείο, τα χρήματα διεκδικούνται μόνον μέσω χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών που εμπλέκουν το κράτος (Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή) και που έχουν σαν κεντρική ιδέα, όμως, ένα περίεργο στυλάκι του είδους "Τι θέλει μωρέ αυτός ο ξένος τώρα?".
Φυσικά μιλώ για περιστατικά που γνωρίζω προσωπικά και όχι για το σύνολό τους. Προσωπικά δεν λειτουργώ με πρακτορεία πια, μιάς και η διάρκεια συνεργασίας με ένα πρακτορείο δεν εξασφαλίζει την εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας στο μέλλον. Οι ποιότητα αυτή παρουσιάζει διακυμάνσεις από την πείρα μου.
Τον ξένο σε αυτές τις χώρες τον βλέπουν σαν αγελάδα για άρμεγμα και όχι σαν πελάτη που θέλει τις υπηρεσίες για τις οποίες πλήρωσε.
Μην δείχνετε ευπιστία. Όσο μπορείτε , να δένετε τον πράκτορα, ή το γραφείο ενοικιάσεως αυτοκινήτων με έγγραφες συμφωνίες και συμβόλαια. ΤΙΠΟΤΕ στο μιλητό. Ο δε πράκτορας να σας αναφέρει αναλυτικά, ρητά και εγγράφως τις υπηρεσίες που θα σας παρασχεθούν στο e-mail ή στο FAX με το οποίο θα συννενοείστε, όπως και ότι πληρώθηκε και εξοφλήθηκε για τις υπηρεσίες που ζητήσατε. Σε περίπτωση προβλήματος μόνον αυτά τα έγγραφα θα σας σώσουν.

Ότι κρατήσεις χρειάζεστε καλυτερα να τις κάνετε είτε από Ελλάδα είτε επί τόπου, μόλις φτάσετε στη χώρα, απευθείας με τα ξενοδοχεία, αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι ότι δεν θα χάσετε τα χρήματά σας. Πάντοτε υπάρχει στέγη και επίσης θα μπορέστε να αποφύγετε την παραμονή σε περιοχές περίεργες από πλευράς εγκληματικότητας. Εδώ οι ληστείες συνοδεύονται σχεδόν πάντα από πιστόλι το οποίο και θα χρησιμοποιήσουν αν δεν ικανοποιήσετε τα αιτήματά τους. Αυτό να το βάλετε καλά στο μυαλό σας. Εδώ σε σκοτώνουν για πλάκα κατα την διάρκεια ληστειών ή κλοπής αυτοκινήτων πάνω στο δρόμο την ώρα που είστε μέσα και οδηγείτε. Κατα συνέπεια, μέσα στην πόλη προσέξτε που θα μείνετε !! Όταν οι ντόπιοι σας πούν "μην πηγαίνετε εκεί τη νύχτα", ακούστε τους. Η προτροπή τους αφορά τις αυξημένες πιθανότητες να συμβεί κάτι.

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ
Με τα παραπάνω δεν θέλω να σας κάνω να τρομάξετε, απλά θέλω να έχετε, στο μέτρο του δυνατού πληρέστερη ενημέρωση και εικόνα.
Η Νότιος Αμερική ΔΕΝ είναι Ευρώπη.
Τα όπλα εδώ είναι και πολλά και φθηνά και εύκολο τα να βρείς. Η εγκληματικότητα δε σε μικρές ηλικίες (9 έως 16 ειδικά) είναι σύνηθες φαινόμενο και υποκινείται από τους ίδιούς τους γονείς καθόσον οι ανήλικοι εδώ και στη Χιλή δεν φυλακίζονται αλλά αφήνονται αμέσως ελεύθεροι σε περίπτωση σύλληψης, οπότε και συνεχίζουν ακάθεκτοι.
Στην επαρχία τα πράγματα είναι πιό ήρεμα. Στο κέντρο της πόλης οι πιθανότητες περίεργου συμβάντος είναι λιγότερες, στα προάστια της πόλης οι πιθανότητες είναι πολύ αυξημένες (εκεί ΔΕΝ σταματάς ούτε στα κόκκινα φανάρια, ειδικά από το σούρουπο και μετά μέχρι να ξεκινήσει η καθημερινή κίνηση της πόλης).
Στις περιοχές της πόλης που έχουν κοντά τους παράγκες, δεν πλησιάζεις ούτε με ποδήλατο, ούτε πεζός , και φυσικά ούτε με αυτοκίνητο. Αυτό το λέω διότι, αν δεν ξέρεις, είναι λογικό αμα δείς ένα πεζοδρόμιο δίπλα στο ποτάμι να πείς "πάω να νοικιάσω ένα ποδήλατο για να γυρίσω λιγο".

Παιδιά επαναλαμβάνω, δεν προσπαθώ να σας τρομάξω αλλά από τη άλλη δεν θα ήθελα να μην ξέρετε τα πιθανά ενδεχόμενα και να μου πέιτε μετά "δεν μας τα πες αυτά αγαπητέ" , ή "μας τα παρουσίασες ρόδινα". Είναι κρίμα να ξεκινάς ένα ταξίδι και να σου βγαίνει ξινό λόγω του ότι δεν είχες πλήρη ενημέρωση και την πάτησες σε προφανείς παγίδες.

Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι άλλο , ας μου πεί.

Υπάρχουν πολλά που πρέπει να ξέρει κάποιος όταν προτίθεται να ταξιδέψει σε μία χώρα με άλλη νοοτροπία και άλλο βιοτικό επίπεδο.
Δεν τα αναφέρω για να μην κουράσω.

Να είστε καλά και να έχετε πάντοτε καλά ταξίδια

Κώστας
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Ερώτηση πρός τον moderator

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 20 Ιαν 2007, 02:42

Θέλετε να μεταφέρω τα γραφόμενα περί Αργεντινής σε άλλο κεφάλαιο, μήπως και φανούν χρήσιμα και σε άλλους αναγνώστες ή πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται? Λέω ....
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Ερώτηση πρός τον moderator

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 25 Ιαν 2007, 08:23

Κωνσταντίνε καλημέρα, αν θέλεις να μας πεις κι άλλα για την Αργεντινή μιας και είναι πολύ-πολύ ενδιαφέρωντα, τότε θα σου πρότεινα ν΄ανοίξεις ένα θέμα στην ενότητα ''πάμε έξω'' για να το βλέπουν όλοι όσοι ψάχνωνται με τα ταξίδια.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης