Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό leon » 02 Ιαν 2007, 11:01

Καλημέρα και καλή Χρονιά

Επειδή σκέπτομαι ίσως έπειτα από 11 χρόνια και 2 Feroza να αλλάξω σε κάτι μεγαλύτερο (5πορτο) και ή ιδέα ενός μεταχειρισμένου GV είναι η μία από τις 2 πιθανές λύσεις και μάλλον η επικρατέστερη (η άλλη είναι Pinin 2000), θα ήθελα να μου πείτε κάποιος από εσάς που έχετε αντίστοιχα αυτοκίνητα, ποιές είναι η διαφορές μεταξύ του 2000 και του 2500 εκτός από το πολύ φανερό του κινητήρα. και ποιές η διαφορές του Face Lift με τα προηγούμενα και πότε έγινε το face lift (νομίζω το 2003).

Επίσης δώστε μου και καμμιά ιδέα με κοστολόγιο για ψήλωμα γενικά (body ή/και αναρτήσεις) όχι πολύ όμως γιατί το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για καθημερινή χρήση στην Αθήνα, οικογενειακές εκδρομές στα βουνά και αγώνες Rally Raid και Αντοχής, οπότε πρέπει να απέχουμε από την τούμπα.

Ευxαριστώ από πριν όποιον ενδιαφερθεί και μου απαντήσει :)
Λεωνίδας Μασλίας
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 02 Ιαν 2007, 12:55

Φίλε Λεωνίδα έχω το πρώτο gv (m.y.98) σε v6 2,5 δεν έχει καμία σχέση με το δίλιτρο είναι δύο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα, εκτός απο το μοτέρ που κάνει την μεγάλη διαφορά (οχι κραδασμοί, αφθονη ροπή, μεταξωτή λειτουργία ,το διλιτρο ειναι ασθενικό και θορυβώδες) έχουν και διαφορα στο μετατρόχιο με του 2,5 να ειναι μεγαλύτερο(wide)
αν το βρεις και σε αυτόματο ώπως το δικο μου τοτε μιλάμε για την μερα με την νύχτα.
επίσης το 2,5 ειναι πολυ πιο αξιοπιστο (δεν βγάζει το κλασσικο προβλημα των διλιτρων με το ψυγείο ουτε πασχει πουθενα,στην παρέα εχουμε δυο v6 2,5 και ουδέποτε παρουσίασαν το παραμικρό προβλημα ,ειναι και τα δύο αυτοματα)και λογω του αυτόματου σασμαν δεν ακουγονται ποτε θορυβοι απο τους αξονες μεταδοσης (ξερεις απο το φεροζα).
Τωρα για τα μοντελα αλλαξαν το 2003 οι διαφορες ειναι στο σαλονι (το μετα το 03 εχει σαλονι που μοιαζει με του καινουργιου gv 06) και λιγο στην μασκα μπροστα, ωπως και λιγα παραπανω ιππακια(φθανει τα 150 εναντι 144 του παλιοτερου) επισης απο το 01-02 το βγαζαν με την καινουργια μασκα μονο αλλα με το παλιο ταμπλο που προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο. Κάποια απο τα τελευταια βγηκαν και με αυτοματο 5άρι σασμαν και πιστευω οτι ειναι τα καλυτερα gv που φτιαχτηκαν ποτε!
Για βελτιωση η λυση ειναι μονοδρομος και ακουει στο ονομα old man emu αμορτισερ και ελατηρια ψηλώματος +3cm τα εχω εδω και 7 μηνες και κυριολεκτικα ειναι καταπληκτικα
το αμαξι ειναι μαλακο οσο πρεπει στο χωμα με μεγαλες διαδρομες (+7cm) και τραπεζι στην ασφαλτο χωρις να κοπαναει η να γερνει υπερβολικα, κοστος 1000 ευρω με περαστικα που τα αξιζει μεχρι φραγκο. body lift υπαρχουν αλλα δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητα εκτος και θες να το κάνεις unimog αλλα θα χασεις σε συμπεριφορα στο δρομο
λογω υψηλου κεντρου βαρους. Τιμες για gv απο 14000 για μοντελο 98-99 μεχρι 20-22000 για τα τελευτεα μοντελα με turbodiesel 109 ιππων.
Να προσεξεις τους δυο προκαταλυτες που συνηθως στα 2,5 ειναι χαλασμενοι αν εχουν πανω απο 70-80000 χλμ ,κοστος επισκευης περιπου 1000 ευρω μαζι με αισθητηρες L
η τους αφηνεις κουφιους και παει και καλυτερα το αμαξι και βγαζει καρτα ετσι κι αλλιως αυτα για τα μοντελα μεχρι 2001 γιατι τα μετα του 2001 δεν παρουσιαζουν αυτο το προβλημα το οποιο ειναι και το μοναδικο που παρουσιαζει αυτο το σκυλι!
Tελος σου ευχομαι καλη χρονια με ενα gv κατα προτιμηση 2,5 v6 auto και οτι αλλη πληροφορια θελεις μην διστασεις να την ζητησεις!!!

ΥΓ καταναλώσεις γυρω στα 11,5 για αυτοματο και 11 για manual πολυ μικρες σε σχεση με τα συγχρονα suv με την μονιμη τετρακινηση, αλλα και απο τα διλιτρα λογω μεγαλυτερης δυναμης.
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 02 Ιαν 2007, 14:43

Γιατι 2 ΦΕΡΟΖΑ? Μαλλον εχουμε την ιδια αρρωστια κ εγω Φεροζα εχω. Παντως εγω θα πηγαινα για το 2.5 αλλα δεν μπορεις να το εχεις για αγωνες κ για ψωνια κ για μεσα στην αθηνα (εκτος αν τα χεις κ σου περισευουν)
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό leon » 02 Ιαν 2007, 15:15

heroicentaur έγραψε:Γιατι 2 ΦΕΡΟΖΑ? Μαλλον εχουμε την ιδια αρρωστια κ εγω Φεροζα εχω. Παντως εγω θα πηγαινα για το 2.5 αλλα δεν μπορεις να το εχεις για αγωνες κ για ψωνια κ για μεσα στην αθηνα (εκτος αν τα χεις κ σου περισευουν)


Γιατί μέσα στα 11 χρόνια πήγα από μοντέλο του 93 σε αυτό του 97
Επειδή δεν μου περισσεύουν χρησιμοποιώ ένα για όλα. Αν είχα πολλά θα είχα ένα αυτοκίνητο για κάθε χρήση :twisted:
Λεωνίδας Μασλίας
Άβαταρ μέλους
leon
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 22:34
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή, Αθήνα

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιαν 2007, 13:33

Το GV το 2.5 v6 είναι πολύ καλό αμάξι και γενικά νομίζω ότι θα σε καλύψει. Θα σου πρότεινα όμως να οδηγήσεις και ένα Pinin 2.0GDi πριν επιλέξεις. Χάνεις λίγο σε χώρους και ίσως οριακά σε επιδώσεις (αν και στα ρεπρίζ μάλλον όχι). Φαινομενικά χάνεις και σε δυνατότητες βελτίωσης, αλλά με λίγο ψάξιμο όλα γίνονται.
Που κερδίζεις?
Αν και δεν ξέρω τις τιμές των μεταχειρισμένων φαντάζομαι ότι έχει μικρότερο κόστος απόκτησης
Μικρότερη κατανάλωση (αν και οι διαφορές σε τέτοια αμάξια δεν είναι μεγάλες οπότε δεν νομίζω ότι αυτό πρέπει να επηρεάσει την απόφασή σου)
Σε ευχρηστία στην πόλη (κυρίως λόγω διαστάσεων)
Σε συμπεριφορά εντός δρόμου
Στην ύπαρξη LSD πίσω (ή μήπως έχει και το GV το 2.5?)
Και κυρίως στην επιλογή 4κίνησης με ελεύθερο διαφορικό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και στην άσφαλτο (ειδικά τη βρεγμένη) αλλά και στα rally raids που σ' ενδιαφέρει.
Αν μάλιστα δώσεις κάποια χρήματα παραπάνω για το ψήλωμα και κοιτάξεις προς την ralliart Ιταλίας τότε θα έχεις μια πραγματική πολεμική μηχανή

Α.... χάνεις και στα κοντά που είναι λίγο "μακρύτερα" αλλά δε θ' αντιμετωπίσεις πρόβλημα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 03 Ιαν 2007, 14:07

συμφωνω μονο με το οτι εχει ελευθερο κεντρικο και παει στην ασφαλτο με τα τεσσερα αλλα αυτο συνεπαγεται μεγαλες καταναλωσεις κατα τα αλλα και πιο ακριβο ειναι και πιο ακριβα ανταλλακτικα εχει και ειναι και μικροτερο σε χωρους, το δε πισω LSD σε καποιες συνθηκες (κινηση σε γλιστερη πλαγια) μπορει να διμιουργησει σοβαρα προβληματα και επικινδυνες καταστασεις χωρια που ποτε δεν εχεις πραγματι ελευθερο το πισω διαφορικο
και που θελει αλλαγες στα δισκακια ενιοτε συχνες. Πιστευω (και οχι μονο εγω) πως ενα χειροκηνιτο μπλοκε(πχ ARB) ειναι πολυ καλυτερο και περνει το gv. Επίσης θελω να πω πως αν μιλαμε για αυτοματο gv 2,5 v6 η διαφορα στην αισθηση οδηγησης με το πινιν ειναι τεραστια με αυτη του gv να ειναι κλασεις καλυτερη. ΑΑ να μην ξεχασω στα rallye raids ετσι κι αλλιως πας με την τετρακινηση οποτε δεν εχεις κανενα μειονεκτημα εναντι του πινιν αντιθετα πλεονεκτεις των suv γιατι ειναι σαν να εχεις μονιμα κλειδωμενο κεντρικο διαφορικο.
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιαν 2007, 14:51

Βασικά να ξεκαθαρίσω ότι δε θεωρώ ότι υπάρχει καλύτερο και χειρότερο αμάξι. Κατά την άποψη μου υπάρχουν αμάξια που υπερτερούν σε κάποια σημεία και άλλα που υπερτερούν κάπου αλλού.
Ο καθένας (αφού πρώτα το ψάξει και τα οδηγήσει) επιλέγει αυτό που του ταιριάζει.
Υπό αυτή την έννοια δεν προτείνω στον leon να πάρει το Pinin, αυτό που προτείνω είναι να το οδηγήσεις πριν αποφασίσεις καθώς πιστεύω ότι έχει κάποια χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στις ανάγκες σου.
Τώρα όσον αφορά τα 100% μπλοκέ που λέει ο mountainboy (και το Pinin παίρνει ARB πίσω, καταργώντας όμως το LSD) συμφωνώ ότι δεν έχει καμία σχέση με το LSD σε, ας μου επιτραπεί η έκφραση, trial συνθήκες όπου οι ταχύτητες είναι μικρές και ξεκολλάνε συχνά οι τροχοί από το έδαφος.
Σε συνηθισμένες συνθήκες σε άσφαλτο, σε normal off road αλλά και σε γρήγορο off road (όπως στα rally raids) το LSD βοηθάει τα μέγιστα.
Επικίνδυνες καταστάσεις δε δημιουργεί, ούτε σε γλιστερή πλαγια, απλώς αλλάζει λίγο η συμπεριφορά και θέλει λίγο εξοικείωση.
Αυτόματο βγαίνει και το Pinin αν και στην Ελλάδα δεν κυκλοφόρησαν πολλά.
Από rally raids δεν έχω εμπειρία, αλλά όταν θέλω να κινηθώ γρήγορα στο χώμα επιλέγω 4κίνηση μ' ελεύθερο διαφορικό. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλύτερη απ' ότι με κλειδωμένο και μειώνεις και τις φθορές της μετάδοσης αν υπάρχουν κομμάτια με καλή πρόσφυση.
A και στο Pinin μπορείς και εν κινήση να μπλοκάρεις το διαφορικό αν δεις τα σκούρα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιαν 2007, 14:54

Να προσθέσω ότι στην άσφαλτο με 4κίνηση η κατανάλωση δεν αυξάνεται πολύ (ίσως μόνο σε ταξίδια αλλά εκεί κατά κανόνα δε χρειάζεται εκτός και αν θες να πηγαίνεις με 160-170 στις στροφές). Περισσότερο αυξάνεται με το air condition το καλοκαίρι.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 03 Ιαν 2007, 16:02

Συμφωνω οτι το πινιν ειναι ενα συγχρονο αυτοκινητο και μια καλη αγορα αλλα θα ηθελα να πω οτι η ιδια η mitsubishi δεν βαζει lsd στα μεγαλα pajero ωπως και η toyota το καταργησε τελειως σε ολες τις εκδοσεις του land cruizer και το αντικατεστησε με χειροκινητο λογω προβληματων στην συμπεριφορα του αυτοκινητου αλλα και αξιοπιστιας. Πρωσωπικα σε πλαγια πινιν φιλου ενω πηγαινα παραληλα με την κληση και διπλα σε χαντακι με μια καλη γκαζια γυρισα με το πισω μερος στο χαντακι και τη μουρη στο βουνο πραγμα που δεν θα συνεβαινε ποτε με ελευθερο πισω διαφορικο.
σιγουρα βοηθαει αλλα θελει συνεση στο γκαζι και προσοχη, αλωστε εχει μικρο κοστος και μπορεις να το βαλεις οτι ωρα θελεις any way. Ξαναλεω οτι το πινιν υπερεχει λογω του κεντρικου διαφορικου και μονον στην ασφαλτο αλλα ετσι η καταναλωση αυξανει πολυ,
κατα τα αλλα το gv εχει να αντιταξει ξεχωριστο σασι τυπου σκαλας εναντι του αυτοφερομενου του πινιν με οτι συνεπαγεται αυτο στις αντοχες και στην ακαμψια, δυναμη απο τον καταπληκτικο v6 και ποιοτητα κυλισης στην αυτοματη ειδικα εκδοση που το πινιν δεν μπορει σε καμια περιπτωση να συναγωνιστει!
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιαν 2007, 16:39

Βασικά καλό είναι μάλλον να μη το συνεχίσουμε σε αντιπαράθεση. Να μη χαλάσουμε και το θέμα του φίλου leon.
Είναι προφανές ότι διαφωνούμε, όπως και το ότι ο καθένας υποστηρίζει το αυτοκίνητό του (άμα δεν παινέψεις το σπίτι σου.....).
Απλά ήθελα με τα προηγούμενα post να επισημάνω στον leon κάποια πλεονεκτήματα του Pinin που μάλλον τον ενδιαφέρουν.
Να πω μόνο για το lsd ότι στο παράδειγμα που αναφέρεις τα πράγματα είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες. Σε τέτοιες περιπτώσεις θέλει μαλακά το γκάζι και εν ανάγκη λίγο διαγώνια προς την πλαγιά με συνεχές πάτημα-άφημα του γκαζιού.
Σκέψου όμως και την περίπτωση που έχει λάσπη ή χιόνι και θέλεις να γυρίσεις με την μούρη προς την πλαγιά για να την ανέβεις. Χωρίς lsd μπορεί να μη γυρίσεις ποτέ ενώ με lsd αρκεί μια γκαζιά.
Όσο για το ότι στα ακριβά 4κίνητα τείνει να μην τοποθετείται πλέον δεν έχει να κάνει με προβλήματα συμπεριφοράς ούτε αξιοπιστίας.
Προβλήματα αξιοπιστίας ίσως να έχουν τα after market LSD, τα εργοστασιακά δε νομίζω. Τουλάχιστον στα Mitsubishi που τα παρακολουθώ δεν έχω ακούσει ποτέ για πρόβλημα.
Τα καινούρια 4κίνητα λοιπόν έχουν τα ηλεκτρονικά κόλπα που προσπαθούν ν' αντικαταστήσουν το lsd (αν και απ' ότι ακούω δεν τα καταφέρνουν το ίδιο καλά). Προτιμούν να βάζουν ένα 100% μπλοκέ με τα γνωστά πλεονεκτήματα του και την δουλεία του lsd προσπαθούν να την κάνουν τα ηλεκτρονικά.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 03 Ιαν 2007, 17:05

συμφωνω να μην συνεχισουμε την αντιπαραθεση ειδικα αν αντι για επειχηρηματα χρισιμοποιουμε φρασεις τυπου <δεν νομιζω να>σιγουρα μπερδευουμε και κουραζουμε τον αναγνωστη ειμε υπερ του lsd στο κεντρικο διαφορικο(αν και υπαρχουν πλεον και καλυτερες λυσεις) αλλα οχι στον πισω αξονα που τον προτιμω ελευθερο η εμπλεκομενο κατ επιλογη, το ιδιο φιλοι και γνωστοι που σιγα σιγα πετανε τα lsd και βαζουν μπλοκε που λειτουργει οταν πραγματικα το χρειαζεσαι στ αληθεια οσο για το παραδειγμα το θεωρω ατυχες αν ηθελες να στριψεις μπρος την μερια της πλαγιας αρκει να στριψεις το τιμονι και να πας εκει που θες αν πιστευεις οτι χωρις lsdδεν θα τα καταφερνες δεν ξερω τι να σου απαντησω ειλικρινα. Και κατι ακομα γιατι ο κολητος με το πινιν καθε φορα που παμε βολτα με πριζει να αλαζουμε αυτοκινητα και εκστασιαζεται να οδηγει το gv μου αποκαλωντας το πινιν <καροτσακι>??? εγω βεβαια μονο καροτσακι δεν το θεωρω καθως ειναι απο τα καλυτερα στην κατηγορια και παει πολυ καλα σε σχεση με τα vitara 8-16 valves που ειχα πριν και σε σχεση με πολυ πιο ακριβα οχηματα. τελος θελω να ευχηθω καλη χρονια σε ολους με πολλες ωραιες εξορμησεις με κεφι και ορεξη για περιπετεια που νομιζω μετραει πιο πολυ απο το ιδιο το αυτοκινητο!
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Re: Διαφορά GV2000 με GV2500 - Μετατροπή GV (Ερώτηση)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιαν 2007, 18:00

mountainboy έγραψε:αληθεια οσο για το παραδειγμα το θεωρω ατυχες αν ηθελες να στριψεις μπρος την μερια της πλαγιας αρκει να στριψεις το τιμονι και να πας εκει που θες

Αν έχεις φόρα ναι. Αν κινείσαι με πολύ μικρή ταχύτητα ή ακόμα περισσότερο αν προσπαθείς να ξεκινήσεις και να στρίψεις προς την πλαγιά δεν είναι τόσο εύκολο. Αν δεν υπάρχει καλή πρόσφυση οι τροχοί που κοιτάνε προς την πλαγιά (και δέχονται μικρό βάρος) θ' αρχίσουν να σπινάρουν και το αμάξι δε θα έχει δύναμη να γυρίσει προς τα πάνω.
Anyway συμφωνώ μαζί σου ότι το κατ' επιλογήν 100% μπλοκέ είναι άλλη φάση, αλλά επαναλαμβάνω την άποψη μου (και κλείνω μ' αυτό) ότι για καθημερινή αλλά και για γρήγορη off road κίνηση το LSD είναι πολύ χρήσιμο
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες