Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

καταγραφή Προβλημάτων/ Αντιμετώπιση / Βελτιώση

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 20 Φεβ 2007, 19:13

Καλησπερα.Ηθελα να ρωτησω αν ξερεις κανεις να μου πει.Εχω το καινουριο GV 1.6 και ειναι περιπου 2 εβδομαδες τωρα που ακουω ενα θορυβο στο πισω μερος καπου στα καθισματα.Το ακουω οταν περναω απο λακουβες και γενικα απο ασχημο δρομο,κατι σαν να φταιει στο ''δεσιμο'' τον καθισματων.Δεν μπορω να προσδιορισω.Διαβασα οτι και αλλοι με το ιδιο αμαξι ειχαν κατι αντιστοιχο με εμενα.
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 20 Φεβ 2007, 19:35

Φίλε jtgiannis εκεί είναι το πρόβλημα, στο ''δεσιμο'', όπως είπες!
Δεν είναι τίποτα, αν πας σε ένα ταπετσιέρη θα σου μονώσει το σημείο που δένει το κάθισμα με το πάτωμα (σε μένα έντυσε με παχιά μοκέτα το σίδερο που είναι στο πάτωμα και κουμπώνει το κάθισμα) και ο θόρυβος θα εξαφανιστεί.
Το ίδιο πρόβλημα είχε και το vitara που είχα πριν και λύθηκε με τον ίδιο τρόπο.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 20 Φεβ 2007, 19:49

Μμμμ...καλα το υποψιαστικα..Οκ σε ευχαριστω πολυ RaNTApLaN,τωρα σιγουρευτικα.Θα το φτιαξω γιατι με ψιλοεκνευριζει.Επισης προβληματακια εχω με το κιβωτιο.Καμια φορα δεν κουμπωνει η 1η και η οπισθεν.Εσενα το κιβωτιο ειναι ενταξει?Εχω διαβασει εδω στο forum οτι εχει βγαλει και σε αλλους αυτο το προβλημα.Κριμα που δεν βγαζει το 3θυρο με αυτοματο κιβωτιο!
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 20 Φεβ 2007, 20:13

Φίλε jtgiannis ζορίζεται να την πάρει ή στην πετάει?
Στο δικό μου την αρχή ζοριζόταν να την πάρει κυρίως όταν ήταν κρύο το κιβώτιο.Με τον καιρό στρώνει και τώρα (μοντέλο 11/2005, 14.500 χλμ περίπου) δεν έχω κανένα πρόβλημα.Είναι πολύ μαλακό το κιβώτιο και δεν ζορίζεται!!
Αν στην πετάει, ίσως να έχει πρόβλημα.
Περίμενε μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιών κι αν δεις ότι συνεχίζει να ζορίζεται ανάφερε το στον μηχανικό σου.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 20 Φεβ 2007, 20:39

Ζοριζεται να την παρει,ευτυχως δεν την πεταει.Μου το κανει και οταν ακομα εχω οδηγησει για περιπου μιση ωρα και παραπανω.Ειδικα οταν ειμαι στο φαναρι και απο νεκρα παω να βαλω 1η και η οπισθεν το κανει γενικως και αοριστως!!Το δικο μου ειναι 04/2006 στα 11.000χλμ περιπου.Εκανα ηδη το πρωτο σερβις στα 7.500χλμ αλλα δεν διορθωθηκε.Θα το τσεκαρω συντομα στον μηχανικο.Ενα ακομα προβληματακι ειχα στην αρχη που το πηρα με το χειροφρενο.Ηταν χαλαρο και δεν επιανε καλα.Μεχρι τα 8.000χλμ περιπου.Το τσεκαρα στο συνεργειο το εσφιξαν και απο τοτε βραχος!!!
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό geoponos » 22 Φεβ 2007, 21:58

Σε συνέχεια του Post με τις ταχύτηες !!! 2300 km και στο δεύτερο ταξίδι χθες στην Αθηνά η κατάσταση ήταν τραγική !!! Δεν έμπαινε καμια ταχύτητα. ειδικά όταν χρειαζόταν να κατεβάσω για προσπέραση.. Χρειαζόταν να πατήσω 2 και 3 φορές το συμπλέκτη και άν. Το αποκορύφωμα. Στα τελευταία διόδια δεν εμπαινε τίποτα. Αναγκάστηκα να το σβήσω να βάλω πρωτη και να ξεκινήσω.
Σήμερα πήγα αντιπροσωπεία και ήξεραν το πρόβλημα. Έκαναν εξαέρωση του κυκλώματος του συμπλέκτη. Η διαδικασία κράτησε περίπου 45 λεπτά. Ο συμπλέκτης έγινε τώρα πιο σκληρός. Στη δοκιμή με το μηχανικό κάναμε περίπου 20 χλμ χωρίς πρόβλημα.
Να δούμε τώρα στο επόμενο μεγάλο ταξίδι τι θα παίξει.
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό iguana » 04 Μαρ 2007, 13:03

Χθές σε μια εκτός δρόμου εξόρμηση Gv. 2.0 , 2700 km βρέθηκα σε ένα δύσκολο σημείο και ισως και λόγω δικής μου απερίας μύρισε ο συμπλέκτης αρκετά και απότι ειδα έβγαλε και λίγο καπνό μόλις άνοιξα μπροστά.Παρόλαυτα δεν παρατήρησα καμία διαφορά στην λειτουργία στον δρόμο μετα . Είναι κάτι που πρέπει να πάω να κοιτάξουν η να μήν ανυσυχώ? Η αλλαγή συμπλέκτη είναι μεσα στην εγγύηση ?
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 09 Μαρ 2007, 02:54

Φίλε GK με τα λάδια δεν έχεις ποτέ κατανάλωση μην ανυσηχείς αυτό συμβαίνει μόνο στην αρχή σε όλα τα αυτοκίνητα επειδή οι κινητήρες είναι ακόμα σφιχτοί.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GK » 09 Μαρ 2007, 09:29

SilverArrow έγραψε:Φίλε GK με τα λάδια δεν έχεις ποτέ κατανάλωση μην ανυσηχείς αυτό συμβαίνει μόνο στην αρχή σε όλα τα αυτοκίνητα επειδή οι κινητήρες είναι ακόμα σφιχτοί.


Σε ευχαριστώ silverarrow. Τι έκανες με το πρόβλημα συντονισμού που είχες; Εγώ έλυσα το πρόβλημα απο το τράνταγμα των πίσω καθισμάτων βάζοντας απλά διπλή μοκέτα από κάτω και πιέζοντας τα να κουμπώσουν. ο θόρυβος σχεδόν εξαφανίστηκε!!
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 03 Απρ 2007, 02:55

Παιδιά γειά σας είχα καιρό να μπώ στο forum μας έφαγαν οι δουλειές. Την Πέμπτη θα πάω συνεργείο για τα 7.500 χλμ και θα έχουμε νέα για τα μικροπροβλήματα του αυτοκινήτου (προβλήματα νεότητας) αυτά που έχω αναφέρει και παλιότερα. Το Σαββατοκύριακο έκανα μία εκδρομή 500 χιλιομέτρων και όλα ήταν καλά δηλαδή θέλω να πω ότι πέραν αυτών που επισήμανα στα πρώτα 100 χλμ. δεν υπάρχει κάτι που να με χαλάει το αυτοκίνητo είναι super, και αναφέρομαι μέχρι στιγμής για την άσφαλτο, για τα υπόλοιπα μετά το καλοκαίρι περίοδο όπου το ξεσκίζω, τον Σεπτέμβριο θα έχω ολοκληρωμένη άποψη για το νέο GV. Θα σας ενημερώσω για την μετά service κατάσταση μιας που έχω ετοιμάσει μία πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα την οποία θα παραδώσω στο service για τα πράγματα που θέλω να γίνουν. Για να πάρεται μία ιδέα ζητώ, αλλαγή κοτσαδόρου (δεν τον έχω χρησιμοποιήσει) γιατί είναι Ελληνικός και εγώ είχα πάντα Γερμανικό, και το θέμα της ρυμούλκησης είναι για μένα φλέγον. Επίσης θα μάθω περισσότερα για μία αναβάθμιση που παίζει στην Suzuki εργοστασιακή με εγγύηση και δίνει 24 άλογα επιπλέον. Χαιρετισμούς σε όλους, υστερόγραφο (ο κινητήρας είναι ακόμη σφικτός και η κατανάλωση μεγάλη)
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dynamitis » 03 Απρ 2007, 11:15

φιλε SilverArrow τι μαρκα ειναι ο κοτσαδορος που σου περάσανε?Δεν ειναι γνησιος με καποιες προδιαγραφες τις εταιρίας?
Άβαταρ μέλους
Dynamitis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 07 Μαρ 2007, 18:39
Τοποθεσία: Κεντρο,Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό cnik » 03 Απρ 2007, 12:26

Με το κοτσαδόρο ΑL-KO της SUZUKI τον αποσπωμενο ποσα κιλα μπορουμε να τραβήξουμε ξέρει κάποιος; Δηλαδή αν είναι κάποιος κολλημένος σε λάσπη μπορούμε να τον τραβήξουμε βάζοντας το συρματόσχοινο στη κεφάλη του κοτσαδόρου ή υπάρχει κίνδυνος; Είναι προτιμώτερο απο τη δέστρα;
Άβαταρ μέλους
cnik
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Αύγ 2005, 18:09
Τοποθεσία: Αγιάσος-Μυτιλήνης-Λέσβου

Δημοσίευσηαπό alfakias » 03 Απρ 2007, 13:23

Τα γκλουπ από τα μπροστά αμορτισέρ εξαφανίστηκαν στο service των 15.000 κμ.Με λίγο σπρέυ σιλικόνης στα top mount το GV ησύχασε και δεν σκούζει.Μήπως να έχουμε ένα πάντα μαζί μας;
Άβαταρ μέλους
alfakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2005, 08:52
Τοποθεσία: ΠΟΛΥΓΩΝΟ-ΑΘΗΝΑ

καταγραφή προβλημάτων/ Αντιμετώπιση / Βελτίωση

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 03 Απρ 2007, 13:58

Η περίπτωση αναβάθμισης-ιπποδύναμης είναι ενιαφέρουσα , αναμένουμε πληροφορίες

Για το γκλούπ στα αμορτισέρ για βοήθησε λίγο.Τι εννοείς σπρέυ σιλικόνης , και πού ?

PKKGV2006 Αλλά αγορασμένο το 2005

Καλές διαδρομές
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

καταγραφή προβλημάτων/ Αντιμετώπιση / Βελτίωση

Δημοσίευσηαπό alfakias » 04 Απρ 2007, 00:39

Βγάζεις τα καπάκια των αμορτισέρ πάνω στους θολους και ψεκάζεις με το σπρέυ.Σπρέυ σιλικόνης βρίσκεις σε χρωματοπωλεία η σε super market(Praktiker π.χ).Φαίνεται ότι το πλαστικό στα top mount είχε στεγνώσει γι'αυτο και τα γκλουπ όταν τα αμορτισέρ ήταν κρύα
Άβαταρ μέλους
alfakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2005, 08:52
Τοποθεσία: ΠΟΛΥΓΩΝΟ-ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες