Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

καταγραφή Προβλημάτων/ Αντιμετώπιση / Βελτιώση

Δημοσίευσηαπό gv-lis » 29 Δεκ 2006, 11:44

Αν σκεφτούμε το συνολικό αριθμό GV με το GPS αυτό που θα κυκλοφορήσουν, θα ήμαστε ο μεγαλύτερος χρήστης ενός συστήματος GPS στην Ελλάδα. Άρα μπορούμε να διεκδικήσουμε καλύτερες τιμές από μια εταιρία σαν την TELENAVIS ή την NGI που έχει το Destinator (που όλοι θεωρούν το καλύτερο..)
Όσο για την εγκατάσταση των χαρτών από την αντιπροσωπία, προσωπικά δεν θα περιμένω εις το διηνεκές...μακάρι να δώσουν χάρτες δωρεάν αλλά μετά την πώληση του αυτοκινήτου...
gv-lis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 20:30
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GK » 29 Δεκ 2006, 12:04

Εγώ έμενα κάπου προς το πανεπιστήμιο. Σε κάτι καινούργια δωμάτια πάνω από ένα προπατζίδικο. Πολυ καλή εξυπηρέτηση και πολυ καλή τιμή. 60 το δίκλινο. Νομίζω λεγόνταν Yannis Appartments. Πολύ όμορφα τα Ιωάννινα. Πηγα και Ελάτη Περτούλι στην επιστροφή και έμεινα και ένα βράδυ εκεί. Πάτησα αρκετό χιόνι και πάγο σε περιφερειακούς δρόμους και αρκετή λάσπη.
Έχεις μάθει τίποτα νεότερο για το bluetooth hands free??
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gv-lis » 29 Δεκ 2006, 12:19

Όχι, δεν ξέρω τίποτα. Περιμένω τηλέφωνο από την αντιπ/πια.
gv-lis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 20:30
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alfakias » 04 Ιαν 2007, 00:06

Προβλημάτων αρχή λοιπόν για μένα ελπίζοντας να μη συνεχιστούν-χλμ.13300

Α) Από τις 12000 χλμ είχε αρχίσει να ακούγεται από μπροστά -κυρίως δεξιά-ενα γκλουπ όταν πέρναγα λακούβες μετρίου μεγέθους και ιδιαίτερα οταν το GV ήταν ακόμη σχετικά κρύο.Τώρα τα πράγματα επιδεινώθηκαν,ο θόρυβος μεγάλωσε και ακούγεται συνεχώς ακόμη και σε ανεπαίσθητες ανωμαλίες του δρόμου.Προσωπικό συμπέρασμα ότι είναι αμορτισέρ η κάτι συμβαίνει στα top mount.
B) Απο συμπλέκτη πως πάμε συνάδελφοι;Αμ δε που πάμε.Για ρίξτο καμιά ωρίτσα σε κίνηση με συνεχές σταμάτα ξεκίνα και μετα κάνε πως θέλεις να φύγεις γρήγορα από φανάρι.Το δικό μου πάπαλα,τραντάζεται ολόκληρο αν και στη συνέχεια δεν δείχνει να έχει κάποιο πρόβλημα(το ίδιο είχε συμβεί και σε δοκιμή του περιοδικού DRIVE αλλά για το 1600,μόνο που εκεί ήταν δοκιμή στο βουνό και όχι στην Πατησίων)
Τονίζω ότι όλα αυτά συμβαίνουν όταν το αυτοκίνητο πέσει σε μεγάλη κίνηση η όταν είναι φορτωμένο και ανεβαίνεις κανα αργό μονοπάτι.Σε όλες τις υπόλοιπες στιγμές συμπεριφέρεται αψογα.
Αυριο πρωι λοιπόν πάμε για αντιπροσωπεία φορώντας καλού κακού και ένα ινδιάνικο φτερό σε περίπτωση που ακούσω καμία λαλακία του στυλ : μήπως και είστε νέος οδηγός και δεν το πάτε το όχημα; :evil: :evil: :evil: ή μην ανησυχείτε δεν ειναι τιποτα θα στρώσει.
Αυτά λοιπόν και είδωμεν....... :firestarter: :firestarter:
Άβαταρ μέλους
alfakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2005, 08:52
Τοποθεσία: ΠΟΛΥΓΩΝΟ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 04 Ιαν 2007, 03:27

Χρόνια Πολλά σε όλους και καλή χρονιά με υγεία και πολλά γούστα εντός και κυρίως εκτός δρόμου. Φίλε alfakias αυτά τα γκλουπ που λες τα έχω εγώ από την 1η μέρα που πήρα το αυτοκίνητο ακόμη δεν πήγα στην αντιπροσωπεία σχεδόν τα συνήθισα. Αλλά αυτό που αναφέρεις για τον συμπλέκτη πρώτη φορά το ακούω και ταράζομαι μιάς που με το προηγούμενο έκανα 70.000 χλμ. ρυμουλκώντας τροχόσπιτο σκάφος και μέσα στην άμμο μόνιμα (σκάφος) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα ας ελπίσουμε ότι είναι μεμονωμένο γεγονός, αναμένουμε νεότερα και εύχομαι να είναι προβλήματα της πλάκας.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GK » 09 Ιαν 2007, 08:58

Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους! Μετά από 1 1/2 μήνα που έχω το αυτοκίνητο
και περίπου 4.000 χλμ μπορώ να πω πως είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Κάτι που με ενοχλεί λίγο και θέλω να ρωτήσω αν το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς είναι το τράνταγμα το πίσω καθισμάτων. Τραντάζουν και χτυπάνε υπερβολικά ακόμα σε μικροανωμαλίες του οδοστρόματος, κυρίως όταν δεν κάθεται κάποιος πίσω. Αν έχετε το ίδιο πρόβλημα το αντιμετωπίζεται με κάποιον τρόπο;;
Επίσης έχω κάποιο ανεπαίσθητο μικροτρίξιμο στον εμπρός αριστερό αεραγωγό.
Εσείς πως τα πάτε από τριγμούς;;
Μεση κατανάλωση μέχρι τώρα 11λτ/100χλμ. Ή στάθμη του λαδιού έχει κατέβει περίπου 1cm από το ανώτατο σημείο, αλλά είναι ακόμα αρκετά πάνω από τη μέση των δύο δεικτών ανώτατου και κατώτατου σημείου. Από τι έχω καταλάβει είναι φυσιολογική μια κατανάλωση λαδιού αυτής της τάξης. Δεν ξέρω όμως σε τι ποσότητα λαδιού σε λίτρα αντιστοιχεί. Φαντάζομαι ότι είναι περίπου 300 με 400 ml.
Αυτά προς το παρόν.
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό antasp » 09 Ιαν 2007, 21:58

GK έγραψε:Κάτι που με ενοχλεί λίγο και θέλω να ρωτήσω αν το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς είναι το τράνταγμα το πίσω καθισμάτων. Τραντάζουν και χτυπάνε υπερβολικά ακόμα σε μικροανωμαλίες του οδοστρόματος, κυρίως όταν δεν κάθεται κάποιος πίσω. Αν έχετε το ίδιο πρόβλημα το αντιμετωπίζεται με κάποιον τρόπο;;
Επίσης έχω κάποιο ανεπαίσθητο μικροτρίξιμο στον εμπρός αριστερό αεραγωγό.
Εσείς πως τα πάτε από τριγμούς;;

Για το θέμα των καθισμάτων τσέκαρε αυτό το topic
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-4816.html
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 12 Ιαν 2007, 02:43

Στο δικό μου πάντως η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη μέχρι στιγμής αλλά είναι πολύ νωρίς.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 12 Ιαν 2007, 02:48

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι έχει σχέση με ανακαλύψεις βελτιώσεις κτλ. εκτός των προβλημάτων πρέπει να γράφεται εδώ για να έχει αξία το topic και να βοηθά όλους μας. Και το λέω γιατί βλέπω να ανοίγονται topic με νέα πράγματα (pc in car) τα οποία μετά λίγο καιρό θα είναι στον πάτο του ενδιαφέροντος ενώ εδώ θα είναι πάντα.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gv-lis » 12 Ιαν 2007, 14:34

Γειά χαρά σε όλους. Παρατήρησα ότι το κάλυμμα του μοχλού ταχυτήτων δεν καλύπτει όλη την ...οπή και φαίνονται κάτι καλώδια απο μέσα...Έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο?
gv-lis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 20:30
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 12 Ιαν 2007, 15:23

Χθές είχα πάει για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία . Συμπλήρωσα 23.000 χλμ , πρίν αδειάσει τα λάδια ζήτησα από τον μάστορα να κοιτάξει τον δείκτη , δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι , και από ότι μου είπε ο κινητήρας θα ανοίξει για τα καλά μετά από τα 40.000 χλμ.
Καθώς το GV ήταν σηκωμένο στην ράμπα και το κοιτούσα από κάτω , ανακάλυψα μια ελάχιστη ψιλοδιαροή στο σασμάν (ίσα ίσα που "δάκρυζε")
Μόλις το επισήμανα στο μηχανικό , μου είπε ότι δεν είναι άξιο λόγου , και όπως διαπιστώσαμε ήθελε λίγο σύσφιξη στις βίδες τις φλάντζας , οι οποίες "πήραν" λίγο με το σφίξιμο.
Αυτά παίδες , καλό ΣΚ!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό geoponos » 15 Ιαν 2007, 12:13

Καλή εβδομάδα !!!
Χαζεύοντας το νέο απόκτημα, 5θ κοίταξα από κάτω και διαπίστωσα την ύπαρξη σκούριάς σε μερικά σημεία. Έντονα είναι στις βάσεις από το καζανάκι της εξάτμισης, στο σημείο σύνδεσης του σωλήνα με το καζανάκι και σε μερικά άλλα σημεία λιγότερο. Είναι νορμάλ αυτό?? Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος???
Επίσης κάτω από το κάθισμα του οδηγού τα καλώδια (κίτρινα), αυτά για το beeper της ζώνης είναι σχεδόν χύμα και φτάνονται εύκολα από τα πόδια των πίσω επιβατών.
Όσον αφορά το προηγούμενο θέμα του gv-lis εμένα δεν έχει κενό από ότι είδα.
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό GK » 15 Ιαν 2007, 12:28

Φίλε geoponos, καλορίζικο και καλοτάξιδο! Εγω το έχω 2 μήνες τώρα.
Φαντάζομαι πως πήρες το diesel αν όχι γιατί όχι;; Εμείς εδώ στην Αθήνα ονειρευόμαστε τα diesel αλλά η νομοθεσία δεν μας το επιτρέπει ακόμα.
Όσον αφορά τη σκουριά που αναφέρεις υπάρχει και σε μένα. Το είχα κοιτάξει και εγώ από κάτω και είχα διαπιστώσει σκουριά στα σημεία που αναφέρεις. Φυσιολογικό δεν ξέρω αν είναι πάντως σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι ωραίο να το βλέπεις. Εχει να κάνει με την ποιότητα των συγκεκριμένων υλικών. Ευτυχώς τα συγκεκριμένα σημεία δεν είναι ζωτικής σημασίας.
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » 17 Ιαν 2007, 00:45

Ειμαι εδω και μια εβδομάδα ένας όχι καί τόσο ευτυχισμένος κάτοχος NEW GV 2000 cc με 800 χιλ. Παράτηρησα τα εξής μικροπροβληματακια. 1ον. Σκουριά στά σημεία που αναφέρει ο geoponos 2ον. Κούνημα θεσης οδηγού δεξιά - αριστερά (μαλλον χρειάζεται κάποιο σφιξιματάκι) 3ον. Κούνημα πισω θεσης μπρός - πίσω(πλάτη). Και πάμε στα πιο σοβαρά. Ενώ βάζω πρώτη ταχύτητα και δείχνει οτι εχει κουμπώσει καλά, μερικές φορές μου τη πετάει έξω. Και το κερασάκι στη τούρτα; Δοκιμάζοντας τα συστήματα τετρακίνησης και γυρνώντας τελικά το διακόπτη στη νορμάλ θέση 4Η και βάζοντας πρώτη ταχύτητα για να φύγω, μου ανάβει στο ταμπλώ η ένδειξη Ν που ξεμπλοκάρει τα διαφορικά και το αμάξι δεν κουνάει ρούπι. Μετακινώ το διακόπτη επιλογής τετρακίνησης σε όλες τις θέσεις μήπως ξεμπλοκάρει αλλά τίποτα. Τελικά έσβησα τον κινητηρα,ξαναέβαλα μπρος διορθώθηκε το πρόβλημα και μπόρεσα να φύγω. Δοκιμάζοντας όμως μετά το αντίθετο( δηλ. απο τη θέση 4Η γύρισα το διακόπτη στη θέση Ν ) αντί να ξεμπλοκάρουν τα διαφορικά και να ακινητοποιηθεί το αμάξι,αυτό κινούνταν κανονικά.
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 00:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 17 Ιαν 2007, 03:16

Φίλε edelweisalexis μην πανικοβάλεσαι αλλά διάβασε το manual του αυτοκιμήτου για τις αλλαγές αυτές που έκανες. Προυποθέτουν κάποια διαδικασία για να λειτουργήσουν. Εκτός της αλλαγής από 4h σε 4h κλειδωμένα διαφορικά και αντίστροφα, που απαιτείται μόνο η περιστροφή διακόπτη. Τώρα για τα καθίσματα τα έχω και εγώ αλλά είναι αμελητέα ποσότητα και διορθώνονται. Έχεις αμαξάρα μην μασάς τίποτα.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες