Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

καταγραφή Προβλημάτων/ Αντιμετώπιση / Βελτιώση

Δημοσίευσηαπό gmak » 10 Απρ 2007, 18:24

σε εμενα μυρισε ο συμπλεκτης βαζοντας την οπισθεν και αργα για να ξεκολησω εναν φιλο...αλλα και στην μονιμη τετρακαινηση σε ψιλοζορι εχει μυρισει....μαλιστα με τα αργα εβγαλε και καπνο...

xtrail δεν ειναι κριτηριο αυτο να το αγορασεις η οχι....το αμαξι ειναι παντου φοβερο....θες ασφαλτο θες χωμα
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό jtgiannis » 11 Απρ 2007, 01:53

thomas78 έγραψε:το 3θ GV δεν εχει "κοντα", απλα μονιμη τετρακινηση. Μου εχει τυχει σε κατηφορα-ασφαλτο (Διόνυσος-Αττικης) με δευτερα. Επισης σε μικρη ανηφορα με λιγο λασπη. Οι συνθηκες δεν ηταν xtreme με υπερβολικο πατιναρισμα κτλ.

Φιλε thomas78 και εγω το 3θυρο εχω,ενα χρονο ακριβως με 15400χλμ.Το εχω παει σε εκδρομες offroad και σε δυσκολες συνθηκες.Μια φορα μονο μου μυρισε ο συμπλεκτης οταν σε αποτομη ανηφορα το ξεκινησα και δεν ειχα προσφυση λογω λασπης.Στις κατηφορες δεν του βαζω 2α.Μονο 1η για να φρεναρει με τον κινητηρα.Παντως ειμαι γενικοτερα υποψιασμενος για την αντοχη του συμπλεκτη και μια και θα κανω και το σερβις των 15000χλμ ελπιζω να μην μου βγαλει και εμενα προβλημα..''φυσιολογικης φθορας''.....
Άβαταρ μέλους
jtgiannis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 28 Δεκ 2006, 00:49
Τοποθεσία: ΑΛΙΜΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 11 Απρ 2007, 08:34

gmak σίγουρα δεν είναι κριτήριο αλλά προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει γενικά πρόβλημα ή είναι θέμα χειρισμού.
Δεν θέλω με τίποτα να τρέχω σε αντιπροσωπίες και να ζητώ (ακόμα και με δικαστικό εκβιασμό) να κάνουν σωστά τη δουλειά τους -αλλαγές και σωστή συντήρηση εντός εγγύησης (το έχω πάθει)-
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 11 Απρ 2007, 10:05

xtrail έγραψε:gmak σίγουρα δεν είναι κριτήριο αλλά προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει γενικά πρόβλημα ή είναι θέμα χειρισμού.
Δεν θέλω με τίποτα να τρέχω σε αντιπροσωπίες και να ζητώ (ακόμα και με δικαστικό εκβιασμό) να κάνουν σωστά τη δουλειά τους -αλλαγές και σωστή συντήρηση εντός εγγύησης (το έχω πάθει)-



παντως μιλησα με φιλο με το ιδιο αυτοκινητο και ειχε τα ιδια συμπτωματα...μου ειπε να μην ανυσηχω ειναι γνωρισμα τις suzuki...και να πω κατι που το ανεφερε ο jtgiannis και δεν το ειχα παρατηρηση...οσο μπορω να θυμηθω ο συμπλεκτης εχει μυρισει οταν τον εχω ψιλοζορισει σε συνθηκες οχι απολυτα προσφυσης...λασπη κλπ κλπ
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 11 Απρ 2007, 10:53

Βασικά απ' ότι έχω καταλάβει οι "ευαίσθητοι" συμπλέκτες είναι κοινό γνώρισμα όλων των σύγχρονων 4κίνητων, αλλού περισσότερο και αλλού λιγότερο. Ο λόγος είναι μάλλον ότι προσπαθούν να τους κάνουν απαλούς και φιλικούς στην καθημερινή χρήση, χάνοντας όμως σε ανθεκτικότητα.
Αυτό που μπορούμε εμείς να κάνουμε είναι ή να πάρουμε κάποιο με αυτόματο κιβώτιο (που δεν το κάναμε) ή να προσέχουμε να μην πατινάρουμε τον συμπλέκτη.
Η δική μου εμπειρία με το Pinin λέει ότι στις αρχές είχα συχνά μυρωδιά από το συμπλέκτη, χωρίς όμως καπνό και κυρίως χωρίς ν' αλλάξει κάτι στην απόδοσή του (ευτυχώς).
Τώρα το χώνω σε πολύ πιο δύσκολες καταστάσεις και δεν μου μυρίζει καθόλου.
Ίσως όταν είναι καινούργιος να έχει την τάση να μυρίζει πιο εύκολα.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι στις αρχές που δεν είχα εμπειρία έκανα λάθη και τον ζόριζα χωρίς λόγο. Το πιο συχνό λάθος, που έκανα κατά κόρων, είναι όταν πας να ξεκινήσεις σε ανηφόρα με λάσπη και αρχίζεις να σπινάρεις χωρίς να κινείται το αμάξι. Ασυναίσθητα συνεχίζεις να πατάς συμπλέκτη γιατί το αμάξι δεν κινείται αλλά οι τροχοί κινούνται μια χαρά, άσχετα αν δεν έχουν πρόσφυση να πάνε το αμάξι μπροστά. Αφήνουμε λοιπόν κατευθείαν το συμπλέκτη χωρίς να τον πατινάρουμε και όταν βρουν πρόσφυση (αν βρουν) οι τροχοί θα ξεκινήσουμε.
Επίσης μεγάλη προστασία παρέχουν και τα κοντά, για όσους διαθέτουν.
Τα χρησιμοποιούμε όχι μόνο όταν δεν μπορούμε να περάσουμε με τα κανονικά, αλλά και προκαταβολικά για να πηγαίνει πιο ξεκούραστα το αμάξι, χωρίς να ζορίζουμε το συμπλέκτη στα σταμάτα-ξεκίνα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 12 Απρ 2007, 01:32

Για το φαινόμενο του συμπλέκτη θα πρέπει να μελετήσουμε τις περιπτώσεις που συνέβη τα μοντέλα των αυτοκινήτων τα χιλιόμετρα (επιμένω ότι κάποιοι φίλοι μπερδέυονται από την μυρωδιά των κεριών) και από εκεί και πέρα την συμπεριφορά μας στον συμπλέκτη στα πρώτα 1000 χιλ. Εγώ έχω 3 φίλους εδώ Θεσσαλονίκη που έχουν το πεντάθυρο με 20.000, 15.000, 5.000 χλμ. και δεν έχουν το παραμικρό με τον συμπλέκτη και το αναφέρω γιατί ρυμουλκούν και οι τρείς φουσκωτά, και τροχόσπιτα, και δεν ξέρω αν μπορείτε να φανταστείτε τι σημαίνει αυτό για έναν συμπλέκτη να βγάζει ένα βάρος 2 τόνων και 1 τόνου κατά περίπτωση από την γλίστρα (είναι το σημείο που τραβάς το σκάφος για να βγεί από την θάλασσα) ή να το ρυμουλκείς αναβαίνοντας τις ανηφόρες της Καρδίας για Χαλκιδική. Και μάλιστα στην ερώτηση μου για το πως είναι η ρυμούλκηση με το νέο GV ή απάντηση ήταν απολαυστική σε σχέση με το προηγούμενο. Τα ίδια θα κάνω και εγώ σε λίγο οπότε θα έχετε και την δική μου εμπειρία πάντως και εγώ δεν έχω κανένα παράπονο με τον συμπλέκτη και ασ έφαγα άπειρα χιλιόμετρα μποτιλιαρίσματος 1η 2α σταμάτα ξεκίνα. Υπενθυμίζω ότι είμαι στα 7.500 χλμ. Τώρα για την απάντηση που έδωσαν περί φυσιολογικής φθοράς μου φαίνεται απίστευτη αδυνατό να πιστέψω ότι Service Suzuki απάντησε έτσι,(μαθαίνοντας πράγματα όμως για μία άλλη αντιπροσωπεία εδώ Θεσ/νίκη και πάλι, τελικά πείθομαι ότι συμβαίνουν και στις Suzuki) στην δική μου αντιπροσωπεία δεν υπάρχει περίπτωση ούτε ένα στο εκατομμύριο να τύχεις τέτοιας αντιμετώπισης, αλλά φίλε Thomas 78 δεν μας διευκρίνησες τι είναι αυτό που διέγνωσαν τι σημαίνει πρόβλημα στον δίσκο. Ένας φίλος παλιότερα κάθε 15.000 χλμ. με άλλης μάρκας αυτοκίνητο είχε πρόβλημα με τον συμπλέκτη του, τελικά διαπίστωσε μόνος κάποια στιγμή ότι από συνήθεια πατούσε μονίμως τον συμπλέκτη 3-4 πόντους χωρίς να το καταλαβαίνει είχε μόνιμα το πόδι του πάνω του. Σε όλα τα manual των αυτοκινήτων σε κάποιο σημείο αναφέρει ότι δεν πρέπει να ακουμπάς το πόδι σου στον συμπλέκτη παρά μόνο στις αλλαγές. Παιδιά προσπαθώ να βοηθήσω για να βγάλουμε αν μπορούμε συμπέρασμα ή να βρούμε την αιτία, δεν κάνω τον έξυπνο.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GK » 12 Απρ 2007, 08:58

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!!
Να πω και εγω την εμπειρία μου αναφορικά με τον συμλέκτη!! Έχω 7000 χλμ και μου έχει μυρίσει δύο τρεις φορές!! Τελευταία φορά μου μύρισε στην Πασχαλινή εξόρμηση στην Άνδρο -απ’ όπου και κατάγομαι- σε μια όπισθεν σε ανηφορικό χωματόδρομο. Μου έκανε εντύπωση γιατί στα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα στο ακριβώς ίδο σημείο δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Βέβαία τις επόμενες μέρες -γιατι το σημείο αυτό είναι έξω από το σπίτι μου -προσπάθησα να μην «παίζω» με το συμλέκτη αλλά να αποσυμλέκω άπαξ. Πάντως προβληματίστηκα και αναρωτήθηκα τι θα γίνει σε δύσκολα off road κομάτια;;;
Μήπως στα δύσκολα πρέπει να χρησιμοποιούμε κοντό για να μην ταλαιπωρούμε τον συμλέκτη;;
Άβαταρ μέλους
GK
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 13:04
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό thomas78 » 12 Απρ 2007, 09:30

Αγαπητε φιλε SilverArrow, αντιλαμβανομαι πληρως τον προβληματισμο σου, σιγουρα οταν δεν κανουμε ορθη χρηση του συμπλεκτη θα εχουμε προβληματα και το πιο ευκολο θα ειναι να γυρισουμε πισω στην αντιπροσωπεια ζητωντας ευθυνες. Στην προκειμενη περιπτωση αυτο που με προβληματιζει (μαλλον περισσοτερο με εξοργιζει) ειναι:

1) (Δυστυχως) το 90% της χρησης του αυτοκινητου ειναι Εθνικη οδό – Αττικη Οδο χωρις καμια ταλαιπωρια το συμπλεκτη.
2) Εχω ηδη αλλαξει 3 αυτοκινητα 4χ4 με 75.000, 100.000 χλμ χωρις αντιστοιχο προβλημα.
3) Στις ελαχιστες light off road εξορμησεις που εχω κανει μεχρι στιγμης και στα χλμ του δεν δικαιολογειται τετοια φθορα – προβλημα (τι θα γινει οταν θα το ζορισουμε λιγο?).

Ο μηχανικος της αντιπροσωπειας που εξετασε το αυτοκινητο (δεν το ελυσε) μου ειπε οτι υπαρχει προβλημα με τον συμπλεκτη (με το πατημα αρχιζει να μυριζει που σημαινει οτι εχει φθαρει) και πρεπει να προχωρησω σε αλλαγη δισκο-πλατο-ρουλεμαν. Ζητωντας εξηγηση για το πως μπορει να συνεβει μου απαντησε οτι μαλλον εχει φθαρει λογο ταλαιπωριας – ειναι φυσιολογικη φθορα και η εγγυηση δεν θα με καλυψει. Αρχιζοντας να κανω το δυσκολο και απαιτωντας να με καλυψει η εγγυση διοτι η φυσιολογικη φθορα δεν δικαιολογειται στα 10.000χλμ, μου απαντησε οτι ο συμπλεκτης θα κρατησει ακομα για 10.000-20.000 χλμ και να μην ανησυχω.....
Αυτο που εχει πρωτευων σημασια δεν ειναι αν θα μου αλλαξουν το συμπλεκτη η οχι ( αν χρειαστει υπαρχουν τα ενδικα μεσα), ειναι ο σεβασμος και η επαγγελματικη αντιμετωπιση απο τις αντιπροσωπειες είτε αυτες λεγονται Suzuki ειτε Volvo ειτε οτιδηποτε αλλο και οχι η αποποιηση ευθυνων απο αστοχια υλικων η αλλη αιτια. Ανελπιστα σε μεταχειρισμενο αυτοκινητο που εχω αγορασει κατα την παραμονη μου στο Βελγιο, στους 6 μηνες παρουσιαζοντας προβλημα ο συμπλεκτης, τον αλλαξαν μεσα στην εγγυηση.
Άβαταρ μέλους
thomas78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Απρ 2007, 09:22

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 13 Απρ 2007, 00:41

Φίλοι Panjerinho, Gk, Thomas 78 όλοι έχετε δίκιο και είστε πολύ κοντά στην αιτία του (προβλήματος). Σήμερα λοιπόν πήγα στην αντιπροσωπεία και έμαθα τι γίνεται. Στα παλιότερα αυτοκίνητα και μιλώ για όλες τις μάρκες ο συμπλέκτης, πλατώ κτλ. ήταν κατασκευασμένα κατά μεγάλο ποσοστό από ένα υλικό (μου το είπαν αλλά δεν θυμάμαι την ονομασία του) το οποίο ήταν ανθεκτικότατο αλλά μη φιλικό στο περιβάλλον. Υπάρχει λοιπόν παγκόσμια και κατεπέκταση Ευρωπαική οδηγία για την μη συμμετοχή απαγόρευση αυτού του υλικού στην κατασκευή αυτών των μερών. Το αποτέλεσμα είναι ότι πράγματι οι συμπλέκτες σε όλα τα νέα αυτοκίνητα μυρίζουν εύκολα όταν ζοριστούν και ζόρι δεν σημαίνει ρυμούλκηση, εκτός δρόμου οδήγηση, όπισθεν για ξεκόλλημα, λάσπες, ή απότομη κατηφόρα με δευτέρα. Ζόρι σημαίνει έντονη χρησιμοποίηση του συμπλέκτη πατινάρισμα. Θα πρέπει λοιπόν να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τον συμπλέκτη μόνο για τις αλλαγές των ταχυτήτων. Μου τα είπε ο φίλος μου μηχανικός στη αντιπροσωπεία και συνέχισε απαντώντας στις ερωτήσεις μου, δεν πρέπει να ανυσηχούμε όταν μυρίζει ο συμπλέκτης είναι στην κατάσταση που ήταν ο παλιότερος όταν δεν μύριζε, αποτέλεσμα είναι όμως η διάρκεια ζωής του να είναι μικρότερη από παλιότερα και φυσικά οι αντιπροσωπείες χαίρονται ιδιαιτέρως που φροντίζουν το περιβάλλον και κατεπέκταση την τσέπη τους. Τώρα για την αντιμετώπιση σου Thomas 78 μου είπε ότι είναι άκρως απαράδεκτη ή να απευθυνθείς σε άλλη αντιπροσωπεία ή να απαιτήσεις αλλαγή εδώ και τώρα είναι 100% στην εγγύηση.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 13 Απρ 2007, 01:30

Η επίσκεψη μου στην αντιπροσωπεία είχε ωσ σκοπό την επίλυση του προβλήματος συντονισμού που είχε το αυτοκίνητο από την ημέρα που το πήρα και τον παρουσίαζε αυτό τον θόρυβο μεταχύ 1.000 και 2.000 στροφών.
Κάτω από την καμπίνα του οδηγού εκεί που τελειώνει η μηχανή στα αριστερά φεύγουν προς τα πίσω δύο μεταλλικά σωληνάκια βενζίνης και λαδιού. Δεν ακουμπούν μεταξύ τους ούτε στο αμάψωμα παρόλα αυτά συντόνιζαν στις συγκεκριμένες στροφές γιατί θα έπρεπε σε αυτό το σημείο να υπάρχουν κατά μήκος τους και σε απόσταση συνολική 60-70 πόντους μικρές πλαστικές βάσεις στήριξης μη συντονισμού τους. Τοποθετήθηκαν καμμιά δεκαριά Tire ups και το πρόβλημα λύθηκε δόξα το θεό και επιτέλους ησύχασα, πάντως θα μπορούσα να το λύσω και νωρίτερα αλλά δεν είχα εγώ τον χρόνο. Προβλήματα νεότητας που υπάρχουν σε νέα μοντέλα αυτοκινήτων και που στην πορεία της παραγωγής λύνονται. Επειδή ήμουν απο΄κάτω του για κανα μισάωρο και το χάζευα με ευχαρίστηση διαπίστωση την μη ύπαρξη της παραμικρής σκουριάς ( εκτός από δύο έμβολα στήριξης της εξάτμισης που είναι φυσιολογικό) 'οπως όμως και την επιτακτική ανάγκη για ποδιές αν και έχει τις δικές του αλλά είναι πλαστικές. Μιλάμε για πολύ εντυπωσιακή εικόνα από κάτω παιδιά μεγάλη τεχνολογία στιβαρή κατασκευή, αν μπορείτε επιδιώξτε το να το κάνετε θα σας ανεβάσει, μου άρεσε πολύ και η βάση του κοτσαδόρου τα πιασίματα της και το πάχος της (αν μπεί μακρύτερη βίδα επανατοποθετείται και ο κρίκος ρυμούλκησης),(αποσπάται ο κοτσαδόρος και ξαναμπαίνει σε ένα δεύτερο) το δοκίμασα εκεί και ήταν τόσο εύκολο.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 13 Απρ 2007, 01:54

σορρυ φιλε μου...εχει το grandvitrara πλαστικες ποδιες?αν εχει τοτε οι δικες μου που ειναι? :?: :?: :?:
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 13 Απρ 2007, 02:19

gmak όλη η μηχανή είναι καλυμμένη με πλαστική ποδιά.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό thomas78 » 13 Απρ 2007, 11:46

Φιλε Silverarrow, μου φαινεται οτι θα το φερνω για service Θεσσαλονικη. Μετα απο το σχετικο εκνευρισμο, την αλλη εβδομαδα εχω ραντεβου στην αντιπροσωπεια για να λυσουν τον συμπλεκτη - αντικατασταση. Το κλιμα ειναι πολυ αρνητικο απο μερους τους και ειμαι περιεργος τι θα μου πουν στο τελος. Θα ενημερωσω για τις εξελιξεις.
Άβαταρ μέλους
thomas78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Απρ 2007, 09:22

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 13 Απρ 2007, 13:26

gmak έγραψε:σορρυ φιλε μου...εχει το grandvitrara πλαστικες ποδιες?αν εχει τοτε οι δικες μου που ειναι? :?: :?: :?:


Στις κλέψανε φιλε Gmak γιατι δεν θα βρουν πιο ανθεκτικες :D :D

Στην τελευταια εκδρομη καθομουν και βιδωνα την μπροστινη γιατι ειχε κρεμασει σαν γλώσσα.
Ειχα παρει βεβαια κατι κλαδια απο κατω και φαινεται εκει την ξηλωσα, αλλά δεν ειναι να τις εμπιστευεσαι γενικώς τις μαμίσιες.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 13 Απρ 2007, 14:05

grandjohn έγραψε:
gmak έγραψε:σορρυ φιλε μου...εχει το grandvitrara πλαστικες ποδιες?αν εχει τοτε οι δικες μου που ειναι? :?: :?: :?:


Στις κλέψανε φιλε Gmak γιατι δεν θα βρουν πιο ανθεκτικες :D :D

Στην τελευταια εκδρομη καθομουν και βιδωνα την μπροστινη γιατι ειχε κρεμασει σαν γλώσσα.
Ειχα παρει βεβαια κατι κλαδια απο κατω και φαινεται εκει την ξηλωσα, αλλά δεν ειναι να τις εμπιστευεσαι γενικώς τις μαμίσιες.


φιλε μου το θεμα δεν ειναι οι ποδιες διοτι ουτως η αλλως απο χθες φοραω 3 ποδιες 2 ατσαλινες και 1 αλουμινιο αλλα γιατι να λειπουν...επειδη το πηρα μεταχειρισμενο φοβαμαι πως οι ποδιες πηγαν υπερ πιστεως σε κανα σκληρο offroad....αυτο φοβαμαι.....βεβαια πηρα τηλ αυτον που εβαλε τις ποδιες και τον ρωτησα αν ειχε δει ποδιες και μου ειπε οτι ειχε δει μια που καλυπτε στο σασμαν..δεν ξερω ποια ειναι αυτη η ειναι αυτη που λετε εσεις...παντως μου μπηκανε ψηλοι στα αυτια και ψιλοχαλαστηκα με αυτο...

πηγαινοντας σε εξορμησεις δεν σημαινει οτι δεν ποναω το αμαξι μου και δεν το προσεχω...αλλωστε γιαυτο εδωσα 400 ευρω για ποδιες
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες