Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δισκόπλακες σε Jimny

Δισκόπλακες σε Jimny

Δημοσίευσηαπό Panvai » 10 Φεβ 2004, 13:51

έχω κάνει 43000 χλμ με το Jimny και έχω αλλάξει 3 φορές δισκόπλακες, ευτυχώς εντός εγγυήσεως, επειδή στραβώναν και έτρεμε το τιμόνι. Τώρα άρχισε ξανά να τρέμει έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο. Στο service της αντιπροσωπείας μου είπαν μα..., ότι φταίει επειδή το οδηγό εντός πόλης και ζεσταίνονται κτλ, την τελευταία φορά έβαλα οχι μαμίσια τακάκια θεωρητικά πιο μαλακά αλλά τίποτα. :(
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό max » 10 Φεβ 2004, 14:52

Ακαδημαϊκά το τρέμουλο στο τιμόνι από ποία ταχύτητα και επάνω το είχες?
3 φορές δίσκοι μου κάνει εντύπωση για Suzuki :shock: .


Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2004, 16:15

Μήπως βουτάς συχνά σε ποταμάκια ή λιμνούλες κλπ;

Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο με ζεστές δισκόπλακες, είναι φυσιολογικό να στραβώσουν. Πάντως μου φαίνετε υπερβολικό 3 φορές σε 43000 χιλ.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Panvai » 10 Φεβ 2004, 18:10

Το τρέμουλο το έχω γύρω στα 80 χλμ, σαν να έχουν πρόβλημα ζυγοστάθμισης τα εμπρός ελαστικά. Την προηγούμενη φορά είχα ζυγοσταθμίσει πρώτα τα λάστιχα και μέτα πήγα στο συνεργείο. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι οτι τρέχω
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό Panvai » 10 Φεβ 2004, 18:15

Την τελευταία φορά είχαν στραβώσει μετά από 5.000 χλμ. και αντιδρούσε η αντιπροσωπεία οτι φταίω εγώ, ήταν ντάλα καλοκαίρι και είχα κινηθεί μόνο εντός αθήνας
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2004, 18:54

Panvai έγραψε:Την τελευταία φορά είχαν στραβώσει μετά από 5.000 χλμ. και αντιδρούσε η αντιπροσωπεία οτι φταίω εγώ, ήταν ντάλα καλοκαίρι και είχα κινηθεί μόνο εντός αθήνας


Δεν ξέρω πολλά από jimny, αλλά κάτι δεν πάει καλά σίγουρα. Θεωρώ, πάντως, πως είναι σχετικά δύσκολο να στραβώσουν οι πλάκες με οδήγηση μέσα στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 10 Φεβ 2004, 18:58

Μηπως υπαρχει προβλημα με το συστημα διευθυνσης τη ζυγοσταθμιση η καμια στραβη ζαντα??? Αμα στραβωναν καθε τοσο οι δισκοπλακες την ειχαμε βαμμενη!!! Για παρε γνωμη απο αλλο συνεργειο γιατι μου φαινεται στα παιρνουνε για πλακα.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: Δισκόπλακες σε Jimny

Δημοσίευσηαπό pino » 10 Φεβ 2004, 20:56

Panvai έγραψε:έχω κάνει 43000 χλμ με το Jimny και έχω αλλάξει 3 φορές δισκόπλακες, ευτυχώς εντός εγγυήσεως, επειδή στραβώναν και έτρεμε το τιμόνι. Τώρα άρχισε ξανά να τρέμει έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο. Στο service της αντιπροσωπείας μου είπαν μα..., ότι φταίει επειδή το οδηγό εντός πόλης και ζεσταίνονται κτλ, την τελευταία φορά έβαλα οχι μαμίσια τακάκια θεωρητικά πιο μαλακά αλλά τίποτα. :(


Το θέμα αυτό είχε συζητηθεί και παλαιότερα αλλά τα post χάθηκαν από λάθος μας :oops:
Τότε είχαμε καταλήξει στο συμπέρασμα πως δεν είναι θέμα ζυγοστάθμισης ή κάποιου στραβώματος. Απλά τα λαστιχάκια (σινεμπλόκ) που υπάρχουν στην ράβδο tierod που ενώνει τον ατέρμονα του τιμονιού με τον τροχό (το μακρύ σίδερο που φαίνετε μπροστά από το διαφορικό μπροστά ) παρουσιάζουν ελαστικότητες με αποτέλεσμα το παίξιμο του τιμονιού στα 80 περίπου χιλ/ώρα. Το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου. Υπομονή ως που να χαλαρώσουν τελείως και τα αλλάζεις...
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Panvai » 10 Φεβ 2004, 21:28

Αν είναι τα σινεμπλοκ τότε όταν άλλαξα δισκόπλακες δεν θα σταμάταγε.
Από λάθος μου έγραψα 42000 ενώ έχω κάνει 52000
Τις προηγούμενες φορές το έκανε και όταν φρέναρα μέσα σε στροφές, πάλι με ταχύτητες γύρω στο 80-90 χλμ
Υποθέτω οτι άν ήταν τα σινεμπλοκ δεν θα το έκανε μέσα σε στροφές γιατί τότε τα σθνεμπλόκ είναι συμπιεσμένα.
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Φεβ 2004, 08:24

Οι δισκοπλακες στραβωνουν σε λιγα χιλιομετρα μονο απο αποτομη ψυξη,η γνωμη μου ειναι να βαλεις εμποριου και να δοκιμασεις μηπως αυτες που σου βαζουν για γνησιες ειναι της πλακας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Φεβ 2004, 12:21

Θα πω τη δική μου εμπειρία, και τα συμπεράσματα δικά σας:
είχα και εγώ στο Vitara ένα φοβερό τρέμουλο σε κάποιες ταχύτητες (100-110), και ακόμα περισσότερο στο φρενάρισμα περίπου στα 80, που νόμιζες ότι θα ξεκολλήσει το ταμπλώ. Επειδή το ένοιωθα έντονα στο "μισό" φρένο, άλλαξα τις δισκόπλακες με Brembo, και για κάποιο διάστημα υπήρχε μια μικρή βελτίωση αλλα το φαινόμενο τελικά δεν εξαφανίστηκε, οπότε για 1 χρόνο έβριζα τον φρενά νομίζωντας ότι έκανε κάτι στραβό στην τοποθέτηση. Μετά από 3 ζυγοσταθμίσεις σε διαφορετικούς λαστιχάδες, το πρόβλημα λύθηκε από μηχανικό που έκανε τον κόπο να οδηγήσει το αυτοκίνητο, και μετά έβαλε τις πιό καλές ζάντες μπροστά, και έκανε σωστή ζυγοστάθμιση σε σωστά καλιμπραρισμένο μηχάνημα. Δεν το πίστευα ότι ήταν θέμα ζυγοστάθμισης, αλλά τελικά έτσι αποδείχτηκε...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Φεβ 2004, 12:27

Panvai έγραψε:Την τελευταία φορά είχαν στραβώσει μετά από 5.000 χλμ. και αντιδρούσε η αντιπροσωπεία οτι φταίω εγώ, ήταν ντάλα καλοκαίρι και είχα κινηθεί μόνο εντός αθήνας


Ερώτηση:

Τις στραβές δισκόπλακες τις έβλεπες ή απλά στις άλλαζαν και αυτό ήταν όλο;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Panvai » 11 Φεβ 2004, 12:41

xontros έγραψε:Θα πω τη δική μου εμπειρία, και τα συμπεράσματα δικά σας:
είχα και εγώ στο Vitara ένα φοβερό τρέμουλο σε κάποιες ταχύτητες (100-110), και ακόμα περισσότερο στο φρενάρισμα περίπου στα 80, που νόμιζες ότι θα ξεκολλήσει το ταμπλώ. Επειδή το ένοιωθα έντονα στο "μισό" φρένο, άλλαξα τις δισκόπλακες με Brembo, και για κάποιο διάστημα υπήρχε μια μικρή βελτίωση αλλα το φαινόμενο τελικά δεν εξαφανίστηκε, οπότε για 1 χρόνο έβριζα τον φρενά νομίζωντας ότι έκανε κάτι στραβό στην τοποθέτηση. Μετά από 3 ζυγοσταθμίσεις σε διαφορετικούς λαστιχάδες, το πρόβλημα λύθηκε από μηχανικό που έκανε τον κόπο να οδηγήσει το αυτοκίνητο, και μετά έβαλε τις πιό καλές ζάντες μπροστά, και έκανε σωστή ζυγοστάθμιση σε σωστά καλιμπραρισμένο μηχάνημα. Δεν το πίστευα ότι ήταν θέμα ζυγοστάθμισης, αλλά τελικά έτσι αποδείχτηκε...

Οι brembo που έβαλες ήταν απλές ή αεριζόμενες; Τι τακάκια έβαλες brembo ή άλλα; Εγώ σκεφτόμουν να βάλω brembo και να αλλάξω τα μαρκούτσια. Πόσα ήταν το κόστος;
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό Panvai » 11 Φεβ 2004, 12:44

tazmania έγραψε:
Panvai έγραψε:Την τελευταία φορά είχαν στραβώσει μετά από 5.000 χλμ. και αντιδρούσε η αντιπροσωπεία οτι φταίω εγώ, ήταν ντάλα καλοκαίρι και είχα κινηθεί μόνο εντός αθήνας


Ερώτηση:

Τις στραβές δισκόπλακες τις έβλεπες ή απλά στις άλλαζαν και αυτό ήταν όλο;

Την πρώτη φορά τις είδα. Την τελευταία φορά φαντάζομαι οτι επειδή μίλησα και με τα κεντρικά (δεν θέλαν να τις βάλουν μέσα στην εγγύηση), το συνεργείο δεν θα έκανε λοβιτούρα.
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Φεβ 2004, 13:00

Panvai έγραψε:Οι brembo που έβαλες ήταν απλές ή αεριζόμενες; Τι τακάκια έβαλες brembo ή άλλα; Εγώ σκεφτόμουν να βάλω brembo και να αλλάξω τα μαρκούτσια. Πόσα ήταν το κόστος;

Απλές Brembo ήταν, με κόστος 20 χιλ. η μία. Επειδή οι δίσκοι είναι αρκετά μεγάλοι, δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα υπερθέρμανσης. Τα τακάκια παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο κατά τη γνώμη μου, σίγουρα δεν είναι Brembo, είναι άσχετη μάρκα γιατί τα έβαλα σε φρενά της γειτονιάς, αλλά έχουν βγει απίστευτα καλά και έχουν κάνει και 30.000 χιλιόμετρα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες