Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δισκόπλακες σε Jimny

Δημοσίευσηαπό CostasV » 12 Φεβ 2004, 06:30

Το δικό μου Jimny είναι του '99 και έχει 50.000km. Σχεδόν το ίδιο προβλημα αντιμετωπίζω εδω και 4 χρόνια και συγκεκριμένα παρατηρώ τα εξης:
Φρενάροντας το αυτοκίνητο και ενώ η ταχύτητα είναι περίπου 70km/h παρουσιάζεται ένα τρέμουλο στο τιμόνι και μέχρι η ταχύτητα να πέσει στα 50km/h.
Σχεδόν λίγο πριν σταματίσει το αυτοκίνητο και ενω πατάω λίγο το πεντάλ (σχεδόν μισό) έχεις την αίσθηση οτι το φρένο <<πιάνει>> και <<αφήνει>> διαδοχικά μέχρι να ακινητοποιηθεί τελείως το όχημα.
Το έχω τσεκάρει σε ευθυγράμμιση και φρενόμετρο και διαπιστώσαμε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα (τιμονιού, συστήματος πέδισης) αλλά μία δισκόπλακα είναι λίγο στραβή γεγονός που προκάλεσε σίγουρα η απότομη μεταβολή θερμοκρασίας από είσοδο μου σε ποτάμι μετά από δύσκολο κομμάτι με κατηφόρα με φρένα που είχαν ζεσταθεί έντονα.
DON' T WORRY, BE HAPPY :D
Άβαταρ μέλους
CostasV
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Μάιος 2003, 12:07
Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Panvai » 12 Φεβ 2004, 10:43

CostasV έγραψε:Το δικό μου Jimny είναι του '99 και έχει 50.000km. Σχεδόν το ίδιο προβλημα αντιμετωπίζω εδω και 4 χρόνια και συγκεκριμένα παρατηρώ τα εξης:
Φρενάροντας το αυτοκίνητο και ενώ η ταχύτητα είναι περίπου 70km/h παρουσιάζεται ένα τρέμουλο στο τιμόνι και μέχρι η ταχύτητα να πέσει στα 50km/h.
Σχεδόν λίγο πριν σταματίσει το αυτοκίνητο και ενω πατάω λίγο το πεντάλ (σχεδόν μισό) έχεις την αίσθηση οτι το φρένο <<πιάνει>> και <<αφήνει>> διαδοχικά μέχρι να ακινητοποιηθεί τελείως το όχημα.
Το έχω τσεκάρει σε ευθυγράμμιση και φρενόμετρο και διαπιστώσαμε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα (τιμονιού, συστήματος πέδισης) αλλά μία δισκόπλακα είναι λίγο στραβή γεγονός που προκάλεσε σίγουρα η απότομη μεταβολή θερμοκρασίας από είσοδο μου σε ποτάμι μετά από δύσκολο κομμάτι με κατηφόρα με φρένα που είχαν ζεσταθεί έντονα.
DON' T WORRY, BE HAPPY :D

Το να στραβώσει μετά από ποτάμι - κατηφόρα λογικότατο.
Το να στραβώνουν μόνο με κίνηση στην Αθήνα και μάλιστα μετά από 5000 χλμ, είναι λιγο αφύσικο. Μια φορά αυτό με τα σινεμπλόκ θα το κοιτάξω και θα σας πώ.
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό max » 12 Φεβ 2004, 10:57

Υπάρχει ένας ο οποίος ζυγίζει το αυτοκίνητο ως σύνολο και όχι κάθε τροχό ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα είναι ότι ζυγίζετε ο τροχός μαζί και στο σύστημα κίνησης και εξαλείφει και το παραμικρό τρέμουλο. Το μειονέκτημα είναι ότι οι τροχοί πρέπει να μπαίνουν πάντα στην ίδια θέση στα ίδια μπουλόνια αλλιώς όλό το ζύγισμα πήγε περίπατο.
Όσοι έχουν εμπλοκή με ασφάλτινους αγώνες ίσως τον ξέρουν μιλάω για τον ΤΣΑΚΙΣΤΟ που είναι πίσω από την Πάντειο.
Ίσως πρέπει να δοκιμάσει κάτι τέτοιο εάν δεν λύνεται αλλιώς το πρόβλημα και δεν είναι δίσκοι.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό Panvai » 12 Φεβ 2004, 11:25

max έγραψε:Υπάρχει ένας ο οποίος ζυγίζει το αυτοκίνητο ως σύνολο και όχι κάθε τροχό ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα είναι ότι ζυγίζετε ο τροχός μαζί και στο σύστημα κίνησης και εξαλείφει και το παραμικρό τρέμουλο. Το μειονέκτημα είναι ότι οι τροχοί πρέπει να μπαίνουν πάντα στην ίδια θέση στα ίδια μπουλόνια αλλιώς όλό το ζύγισμα πήγε περίπατο.
Όσοι έχουν εμπλοκή με ασφάλτινους αγώνες ίσως τον ξέρουν μιλάω για τον ΤΣΑΚΙΣΤΟ που είναι πίσω από την Πάντειο.
Ίσως πρέπει να δοκιμάσει κάτι τέτοιο εάν δεν λύνεται αλλιώς το πρόβλημα και δεν είναι δίσκοι.

Max

Αυτό δεν το ήξερα
Ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω ελπίζω να μην γδύνει
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Δημοσίευσηαπό panjo » 14 Φεβ 2004, 13:06

Ο πιο συνηθισμενος λόγος είναι οι ζάντες αλουμινίου, που αν και πολύ ανθεκτικές σε off road χρήση, είναι απαράδεκτες στο ζύγισμα. Επιμέρους προβλήματα είναι ενδεχομένως οι δισκόπλακες, αλλά μετά απο τόσο ποτάμι, πραγματικά δε νομίζω ότι είναι και τόσο ευαίσθητες. Σε χρήση εκτός δρόμου βέβαια όπου τα 'αργά' αντικάθιστούν το φρένο η είσοδος σε νερό δεν είναι επιφοβη. Αν τώρα εχουν 'ανάψει' τα φρένα και τα βουτάμε... τοτε είναι επόμενο. Τέλος όπως ανέφερε και ο Pino, για αυτούς που το jimny τους έχει χρονίσει, τα σινεμπλόκ αποτελούν μια ακόμη 'αδυναμία'. Φάτε τα και αλλάξτε τα. Επίσης, αλλάζετε μαστόρους μέχρι να βρείτε αυτον που σας ταιριάζει. Εμένα ο 3ος ήταν τελικά ο κατάλληλος...

Φιλικά
Panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό cliff » 24 Φεβ 2004, 19:37

Λοιπόν κι ένας φίλος αντιμετώπισε πρόβλημα με τους δίσκους του Τζίμνι του (ιαπωνικό, κλειστό) οι οποίοι όπως μου είπε στράβωσαν γύρω στις 6.000 χλμ! Τους αντικατέστησε με Brembo έναντι 70 ευρώ (και οι 2) και από τότε όλα είναι μια χαρά.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες