Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό antasp » 29 Νοέμ 2006, 17:10

SilverArrow έγραψε:Να τα χαίρεσαι και πάλι φίλε antasp να είναι πάντα γερά, ο δικός μου είναι 15 μηνών. Το ίδιο αυτοκίνητο έχουμε πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει, αυτό το περίεργο προστατευτικό θερμοκρασίας που έχει μέσα στον κινητήρα συντονίζει (κάτι σαν σκεύος sanitas).


Έχω κάνει 14.600χλμ μέχρι στιγμής.
Κι ο δικός μου ο γιος 15 μηνών είναι (Αύγουστο έσκασε μύτη). Θα τους στείλουμε φαντάρους μαζί (εγώ σκέφτομαι να τον στείλω από τώρα μπας και κοιμηθώ λιγάκι... :lol: ) Το μόνο μέρος που κοιμάται ήσυχα πάντως είναι μέσα στο GV...
Αυτό που λες πάντως για το προστατευτικό πάντως δεν το έχω παρατηρήσει - θα το τσεκάρω.
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 30 Νοέμ 2006, 03:09

Εμένα έσκασε μύτη 1/9 (ίδια σειρά φαντάροι) και γενικά κοιμάται τα βράδια αντίθετα μέσα στο GV μας βγάζει το λάδι λες να του βάλω πίσω καμία οθόνη να βλέπει το Navigation να ξεχνιέται. Για δες το ρε φιλαράκι αυτό με το προστατευτικό γιατί εμένα συντονίζει κάτσε καλά εκτός και τελικά δεν είναι από αυτό όπως μου είπαν, το δικό σου το έχει?
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 30 Νοέμ 2006, 03:54

SilverArrow έγραψε:Εμένα έσκασε μύτη 1/9 (ίδια σειρά φαντάροι) και γενικά κοιμάται τα βράδια αντίθετα μέσα στο GV μας βγάζει το λάδι λες να του βάλω πίσω καμία οθόνη να βλέπει το Navigation να ξεχνιέται. Για δες το ρε φιλαράκι αυτό με το προστατευτικό γιατί εμένα συντονίζει κάτσε καλά εκτός και τελικά δεν είναι από αυτό όπως μου είπαν, το δικό σου το έχει?
:horseshit:
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 30 Νοέμ 2006, 03:56

ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΔΟΚΙΜΗ
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iguana » 08 Δεκ 2006, 17:31

Παιδιά αναφερθήκατε για το ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά για το καλό στρώσιμο του κινητήρα και οι πληροφορίες σας είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικές.Έχω μια απορία όμως όσο αναφορά την εκτός δρόμου οδήγηση.Μπορώ να δοκιμάσω τα locks και τα κοντά(όχι για άγρια πράγματα κυρίως για την περιέργεια) πριν στρώσει ο κινητήρας ή καλό είναι να περάσω τα 3000 χιλιόμετρα και μετά να αρχίσω τις εκτός δρόμου διαδρομές?
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 09 Δεκ 2006, 01:56

Λογικά δεν υπάρχει πρόβλημα να χρησιμοποιήσεις τις κοντές σχέσεις αρκεί οι στροφές στον κινητήρα να είναι αυτές που δουλεύεις για το στρώσιμο το ίδιο ισχύει και με το διαφορικό κλειδωμένο απλά να μην το ζορίσεις ιδιαίτερα. Καλοτάξιδο φιλαράκι να είσαι γερός να το χαρείς.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 25 Δεκ 2006, 02:26

Γειά σας παίδες χρόνια πολλά σε όλους και καλά Χριστούγεννα. Είμαι στα 2.000 χλμ. και πηγαίνω μέχρι 2000 στροφές ξέρει κανείς αν προβλέπεται κανένα ξεκάπνισμα του κινητήρα ή συνεχίζω έτσι.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 27 Δεκ 2006, 01:53

Sorry όχι 2.000 αλλά 4.000 στροφές.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό antasp » 27 Δεκ 2006, 10:51

SilverArrow έγραψε:Sorry όχι 2.000 αλλά 4.000 στροφές.


Χρόνια πολλά φιλαράκι - Υγεία και ευτυχία σε εσένα και την οικογένεια σου.
Δώστου να καταλάβει θα έλεγα εγώ (με μέτρο πάντα) - καλό θα ήταν για τον κινητήρα να δουλέψει και σε λίγο μεγαλύτερες στροφές.
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 04 Ιαν 2007, 03:40

Χρόνια πολλά και σε σένα αγαπητέ φίλε antasp ελπίζω να πέρασες πολύ καλά και σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2007 με πολύ πολύ υγεία για σένα και την οικογένεια σου. Είμαι στα 2.400 χλμ. μόνο λες να το κάνω κανένα ξεκάπνισμα ή να περιμένω μετά τα 4.000 χλμ. Μπορεί μέσα στο μήνα να κατέβω Αθήνα αν συμβεί αυτό θα σε ενημερώσω μήπως και συναντηθούμε. Μακάρι να γίνει να κόψω καμιά χιλιάδα χλμ.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iguana » 05 Ιαν 2007, 18:56

Καλή χρονιά σε όλους!
Υπάρχει διαφορά στην απόδοση του gv σε σχέση με το είδος της βενζίνης ?Χρειάζεται δηλαδή plus η δεν έχει διαφορά με την απλή.Ρωτάω γιατί σε μερικά αυτοκίνητα είναι αντιληπτη η διαφορά ένω σε άλλα όχι. Επίσης μήπως όσο διαρκεί το ροντάρισμα είναι καλύτερα να βάζουμε plus η δεν παίζει ρόλο?
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό antasp » 09 Ιαν 2007, 22:05

SilverArrow έγραψε:Χρόνια πολλά και σε σένα αγαπητέ φίλε antasp ελπίζω να πέρασες πολύ καλά και σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2007 με πολύ πολύ υγεία για σένα και την οικογένεια σου. Είμαι στα 2.400 χλμ. μόνο λες να το κάνω κανένα ξεκάπνισμα ή να περιμένω μετά τα 4.000 χλμ. Μπορεί μέσα στο μήνα να κατέβω Αθήνα αν συμβεί αυτό θα σε ενημερώσω μήπως και συναντηθούμε. Μακάρι να γίνει να κόψω καμιά χιλιάδα χλμ.


Καλή χρονιά SilverArrow με υγεία πάνω απ'όλα. Ξεκάπνισε το να το χαρείς...
Πάντως αν δεν κατέβεις Αθήνα μάλλον θα ανέβω εγώ για 3 ημέρες τέλος του μήνα Θεσσαλονίκη (μάλλον θα το ξαναροντάρω το GV :P ). Πιστεύω κάπου κάπως να συναντηθούμε (αν και θα ανέβω για δουλειά - δηλαδή εργάσιμες και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις κι εσύ)
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 12 Ιαν 2007, 02:39

Καλή Χρονιά και πάλι Antasp του έριξα μία φορά ένα 6000 στροφές για να συνηδητοποιήσει τι το περιμένει στο μέλλον (είμαι σπαστικός στα πρώτα 7.000 χλμ αλλά μετά το ξεσκίζω) φιλαράκι ενημέρωσε με αν ανέβεις για να συναντηθούμε εγώ μάλλον θα πάω Γιάννινα το Σάββατο.Μακάρι γιατί έχω μόνο 2.700.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iguana » 15 Ιαν 2007, 09:34

Είναι καλυτερα στις αλλαγές ταχυτήτων να αφήνουμε τον συμπλέκτη αμέσως η ειναι προτιμότερο πιο αργά και ομαλά? Πως διατηρείται καλυτερα? Ακούω διαφορετικές αποψεις και έω μπερδευτεί...
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό geoponos » 15 Ιαν 2007, 12:01

Φίλε Iguana το ψάχνεις και εσύ όπως και εγώ. Έχω την άποψη και μετά από διάφορες απόψεις και συμβουλές ότι πρέπει να δουλέυπυμε το αυτοκίνητο σε κξανονικές συνθήκες και απλά να μην ξεπερνούμε τις 4.000 με 4.500 στροφές. Όσον αφορά το συμπλέκτη που λες νομίζω ότι η ομαλή εναλλαγή είναι η καλύτερη. Το έχω 6 μέρες και εχω κάνει μέχρι στιγμής μόνο 300 km. Ας όψεται η δουλειά. Πάνως δοκίμασα και τα αργά του το σ/κ και είναι πολύ καλά.
Επειδή ανεβαινω λόγω δουλειά αρκετά συχνά Θεσσαλονίκη μορούμε να τα πούμε και από κοντά.
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες