Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ GRAND VITARA 2006

ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 08 Νοέμ 2006, 02:47

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ GV ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 08 Νοέμ 2006, 03:16

ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ. ΠΡΙΝ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ 4Χ4 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ VITARA 3D, ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΡΑ ΤΟ SAMURAI ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΑΡΚΕΤΑ, ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ GV CABRIO 3D, ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ GV 5D, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ ΝΕΟ GV. ( ΣΑΝ ΛΙΓΟ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΛΑΤΡΕΥΩ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ OFF ROAD (ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ) ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΚΑΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΚΥΛΙ ΜΑΥΡΟ. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΨΗ, ΑΛΛΑ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΘΕΡΘΩ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. (ΟΤΑΝ ΤΟ 1993 ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ VITARA ΦΥΓΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΠΗΛΙΟ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΠΕΒΑΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ MANUAL ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΝΑΜΕ 6 ΩΡΕΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΛΑΜΜΕΝΟ). ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΝ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΚΤΛ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ SAMURAI ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΟΒΕΡΟΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 08 Νοέμ 2006, 04:19

:alright: :alright:
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό alfakias » 08 Νοέμ 2006, 13:44

Κατ'αρχάς να πω ότι δεν χρειάζεται να γράφεις με κεφαλαία,ως συνήθως όλοι γράφουμε με μικρά.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο για το ροντάρισμα αρκεί βέβαια να μη δουλεύεις συνεχώς σε υψηλές στροφές.
Προσωπικά για τα πρώτα 1000km δεν ξεπερνούσα τις 4000σαλ,ενώ για τα επόμενα 3000km άνοιγα ομαλά μεχρι τις 5000σαλ.Παραπάνω δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πηγαίνει κάποιος το GV μιας και δεν κερδίζει και πολλά από δύναμη αντιθέτως κερδίζει σε θόρυβο.
Τη στιγμή αυτή έχω κάνει 12000km και παρατήρησα σαφή βελτίωση στη χροιά του κινητήρα.
Καλορίζικο και καλτάξιδο.
Άβαταρ μέλους
alfakias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2005, 08:52
Τοποθεσία: ΠΟΛΥΓΩΝΟ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 09 Νοέμ 2006, 01:45

Ευχαριστώ για την απάντηση alfakias, δηλαδή πήγες προσεκτικά ως τα 3.000 χλμ. Με την ρυμούλκηση π.χ. τροχόσπιτο από ποιά χιλιόμετρα θα έπρεπε να το επιχειρήσω.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 09 Νοέμ 2006, 03:53

Έχει κανείς από εσάς μπαγαζιέρα οροφής, κάνει θόρυβο ανεβάζει την κατανάλωση, είναι στους ανέμους πρόβλημα,γενικά θέλω μία γνώμη για μπαγαζιέρα μιάς που τα προβλήματα χώρου υπάρχουν πάντα.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 09 Νοέμ 2006, 20:11

Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλορίζικο το GV :wink:
Η μπαγαζιέρα θα σου λύσει το πρόβλημα χώρου ειδικά αν έχεις την 3θ έκδοση,μεταβάλλει όμως και τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου οπότε και λίγο περισσότερο θόρυβο θα έχεις και θα επιρρεαστεί η κατανάλωση ενα ελάχιστο.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 10 Νοέμ 2006, 01:52

Ευχαριστώ για το καλοσόρισμα, όσο αφορά την μπαγαζιέρα λες να υπερβάλω μιάς που παρείγγειλα το πεντάθυρο? βέβαια όταν δεν είχα παιδιά ο χώρος ήταν πίσω τεράστιος ακόμα και στο δίπορτο που είχα, τώρα μονίμως στο πίσω κάθισμα είναι το καθισματάκι του μπέμπυ και πίσω καρότσια και όλα τα συναφή τσιμπράκαλα. Και κάτι άλλο έχει το new GV κάποιο σύστημα που υποκαθιστά το μπλοκέ?
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 15 Νοέμ 2006, 03:48

Λοιπόν το ένθετο φυλλάδιο που δίνει η Sukuki Hellas λέει: για τα πρώτα 2.000 χλμ. μην υπερβαίνετε τις 3.500 σ.α.λ., τα ελαστικά, τα φρένα και ο συμπλέκτης (μηχανικό κιβώτιο) χρειάζονται στρώσιμο για τουλάχιστον 200 χλμ.. Ενώ το εγχειρίδιο της Suzuki λέει: Η μελλοντική απόδοση και αξιοπιστία του κινητήρα εξαρτώνται από την φροντίδα και τις προφυλάξεις κατά τα πρώτα χλμ. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες κατά τα πρώτα 960 χλμ. ????????????.
1. Κατά την εκκίνηση όχι απότομα στροφές κινητήρα ζέσταμα προοδευτικά.
2. Όχι σταθερή ταχύτητα, ροντάρεται καλύτερα με διαφορετικές ταχύτητες.
3. Όχι απότομα ξεκινήματα.
4. Όχι απότομα φρεναρίσματα κατά τα πρώτα 320 χλμ.
5. Όχι αργή οδήγηση έχοντας στο κιβώτιο μεγάλη ταχύτητα.
6. Οδήγηση στις μεσαίες στροφές.
7. Όχι ρυμούλκηση κατά τα πρώτα 960 χλμ.

ΤΕΛΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ
Προσέχεις ιδιαιτέρως όλα αυτά μαζί μέχρι τα 3.000 χλμ.
Το 1 το προσέχεις για πάντα,
2 ως τα 1.000 χλμ.
3 ως τα 3.000 χλμ.
4 ως τα 1.000 χλμ.
5 για πάντα
6 προοδευτικά και τελική απελευθέρωση στροφών μετά τα 7.500 χλμ.
7 Όσο πιο αργά γίνεται. (τουλάχιστον μετά τα 7.500 χλμ.

Αυτά εφάρμοσα στο προηγούμενο GV kai sta 67.000 χλμ. που το πούλησα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. ΤΥΧΑΙΟ Η ΟΧΙ δεν ξέρω.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό antasp » 15 Νοέμ 2006, 12:21

SilverArrow έγραψε:Ευχαριστώ για το καλοσόρισμα, όσο αφορά την μπαγαζιέρα λες να υπερβάλω μιάς που παρείγγειλα το πεντάθυρο? βέβαια όταν δεν είχα παιδιά ο χώρος ήταν πίσω τεράστιος ακόμα και στο δίπορτο που είχα, τώρα μονίμως στο πίσω κάθισμα είναι το καθισματάκι του μπέμπυ και πίσω καρότσια και όλα τα συναφή τσιμπράκαλα. Και κάτι άλλο έχει το new GV κάποιο σύστημα που υποκαθιστά το μπλοκέ?


Δεν υπερβάλλεις. Καταρχήν να σου ζήσει ο μπέμπης. Εγώ πάντως με 2 παιδιά και συνεπώς 2 παιδικά καθίσματα εννοείται ότι έβαλα μπαγκαζιέρα γιατί τα σχεδόν 400lt του GV μοιάζουν συρτάρι...
Πάντως δεν μπορώ να πω ότι ο θόρυβος από την μπαγκαζιέρα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση (έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο μας είναι και λίγο θορυβώδες). Η κατανάλωση αυξήθηκε βέβαια αλλά όχι και καμιά τρελή διαφορά. Σε μια διαδρομή 400χλμ πρέπει να έκαψα περίπου 4-5lt παραπάνω (κινούμενος με τις ίδιες ταχύτητες πάντα)
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 28 Νοέμ 2006, 03:55

Φίλε antasp έχεις καμία καλή πρόταση για μπαγαζιέρα, μπάρες.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 28 Νοέμ 2006, 03:58

Είδες τι κάθαρμα είμαι κετευθείαν στο ψητό. Να σου ζήσουν και τα δικά σου παιδιά (ηλικίες?) να είστε όλοι καλά στην οικογένεια σου και να χαίρεστε ότι κάνετε. Από ότι κατάλαβα έχεις το νέο GV 2.000 5D.
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό antasp » 28 Νοέμ 2006, 10:14

SilverArrow έγραψε:Φίλε antasp έχεις καμία καλή πρόταση για μπαγαζιέρα, μπάρες.


Και μπάρες και μπαγκαζιέρα έχω βάλει αυτά της Suzuki (δωράκι όταν το αγόρασα). Μπορείς να τα δεις στο site στο τμήμα με τα αξεσουάρ.
Ειδικά οι μπάρες νομίζω ότι ταιριάζουν και πολύ στο αυτοκίνητο.
Η μπαγκαζιέρα είναι 380lt και μαζί με αυτήν χωράνε όλα τα πράγματα των παιδιών και της γυναίκας (και μια σακουλίτσα με τα ρούχα μου :lol: )
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό antasp » 28 Νοέμ 2006, 10:18

SilverArrow έγραψε:Είδες τι κάθαρμα είμαι κετευθείαν στο ψητό. Να σου ζήσουν και τα δικά σου παιδιά (ηλικίες?) να είστε όλοι καλά στην οικογένεια σου και να χαίρεστε ότι κάνετε. Από ότι κατάλαβα έχεις το νέο GV 2.000 5D.

Ευχαριστώ. Η κοριτσάρα μου είναι 3 και ο αλητάκος μου είναι 1. Το χάος!!!
Έχω το GV2000 5d JLXA.
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 29 Νοέμ 2006, 01:36

Να τα χαίρεσαι και πάλι φίλε antasp να είναι πάντα γερά, ο δικός μου είναι 15 μηνών. Το ίδιο αυτοκίνητο έχουμε πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει, αυτό το περίεργο προστατευτικό θερμοκρασίας που έχει μέσα στον κινητήρα συντονίζει (κάτι σαν σκεύος sanitas).
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 64 επισκέπτες