Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΡΟΝΤΑΡΙΣΜΑ GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 17 Ιαν 2007, 03:33

Παιδιά τα πάντα πρέπει να γίνονται ομαλά φυσικά και οι αλλαγές ταχυτήτων και πάνω και κάτω, και πάνω από όλα να μην ζορίζεται με μεγάλη ταχύτητα 3η,4η σε χαμηλές στροφές. Πρόσφατα μίλησα με τον μηχανικό στην αντιπροσωπεία και μου είπε (3.000 χλμ.) να το πάω όσες στροφές θέλω από εδώ και πέρα αλλά για ρυμούλκηση όχι ακόμα. Εγώ θα συνεχίσω 4.000-4.500 με ξεκαπνίσματα. Καλοτάξιδα με πολλά γούστα σε όλους. Μην ξεχνάτε ότι ποτέ η suzuki δεν είπε ότι δεν το πήγες προσεκτικά για αυτό έπαθες την τάδε βλάβη (βλέπε ford). Οπότε είναι και προσωπικό θέμα του καθενός το στρώσιμο μετα τα 1.000 χλμ.( Χιλιόμετρα που προτείνει η αντιπροσωπεία να προσέχουμε)
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό iguana » 17 Ιαν 2007, 10:23

geoponos έγραψε:Φίλε Iguana το ψάχνεις και εσύ όπως και εγώ. Έχω την άποψη και μετά από διάφορες απόψεις και συμβουλές ότι πρέπει να δουλέυπυμε το αυτοκίνητο σε κξανονικές συνθήκες και απλά να μην ξεπερνούμε τις 4.000 με 4.500 στροφές. Όσον αφορά το συμπλέκτη που λες νομίζω ότι η ομαλή εναλλαγή είναι η καλύτερη. Το έχω 6 μέρες και εχω κάνει μέχρι στιγμής μόνο 300 km. Ας όψεται η δουλειά. Πάνως δοκίμασα και τα αργά του το σ/κ και είναι πολύ καλά.
Επειδή ανεβαινω λόγω δουλειά αρκετά συχνά Θεσσαλονίκη μορούμε να τα πούμε και από κοντά.

Ναι οκ φίλε ,όποτε θέλεις.
Και εγώ δεν του έχω κάνει πολλα χιλιόμετρα ακόμα και δεν θελω να το ταλαιπωρήσω μέσα στην πολή τωρα στην αρχή.Αυτό το σκ θα το πάω πολύ.
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 04 Φεβ 2007, 02:36

Γεια σας παιδιά εγώ αισίως γράφω 4.100 χλμ. Το πηγαίνω ακόμη 4.000-4.500 στροφές το ρίχνω και κανένα ξεκάπνισμα που και που (τελικές στροφές). Έχει κανείς τροχόσπιτο ή σκάφος να μου πει σε ποιά χιλιόμετρα ρυμούλκησε και εντυπώσεις από την ρυμούλκηση π.χ. αν δεν έχει φρένα αυτό που ρυμουλκεί τι γίνεται με τα ABS μπαίνουν συνέχεια μιας που τα δικά μου έχουν ενεργοποιηθεί τρείς φορές χωρίς ρυμούλκηση.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TLG » 04 Φεβ 2007, 10:29

SilverArrow έγραψε:τι γίνεται με τα ABS μπαίνουν συνέχεια μιας που τα δικά μου έχουν ενεργοποιηθεί τρείς φορές χωρίς ρυμούλκηση.



Με τετοιους συντελεστες τριβης που εχουν οι δρομοι μας τι περιμενεις...
Εδω υπαρχουν δρομοι.....ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΙ :!: που πατας φρενο και μπαινει το ABS ......
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό mountainrider » 12 Φεβ 2007, 18:43

δε ξερω τι λετε για το στρωσιμο της μηχανης, παντως ενα renault scenic που εχω κ το σκιζω απο το πρωι μεχρι το βραδυ δεν στρωθηκε ποτε και τωρα που εχει 120000 χλμ παει μια χαρα κ ακουγεται πολυ καλα.. επισης δεν εχει ζητησει ποτε τιποτα ουτε εχει βγαλει προβλημα στη μηχανη τουλαχιστον μεχρι τωρα.. Τι παγωμενο, τι στον κοφτη ολη την ωρα για τα κυβικα του παει αερας!και χωρις προβληματα... ΒΕΒΑΙΑ το στρωσιμο συνισταται για περιπου 2000χλμ χωρις ομως το στροφομετρο στα κοκκινα αλλα σε ολο το ευρος των στροφων για καποια χλμ.. Για τα ντιζελ τι παιζει? μαλλον τα ιδια.....
mountainrider
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 13:54
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 17 Φεβ 2007, 03:49

Ναι ρε φίλε το ίδιο ισχύει παντού σε όλα τα αυτοκίνητα έρχονται με στρωμένο κινητήρα, και εμένα στην αντιπροσωπεία όταν το πήρα μου είπαν ξέσκισε το, αλλά τι αξία θα είχε το καινούργιο αυτικίνητο αν δεν ψαχθείς κάνεις υπομονή το πας προσεκτικά κτλ.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 19 Φεβ 2007, 03:36

Τι θα γίνει ρε παιδιά ρυμουλκεί κανείς εκτός από μένα να μου δώσει απάντηση στο πιο πάνω ερώτημα.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 19 Φεβ 2007, 08:41

SilverArrow έγραψε:Τι θα γίνει ρε παιδιά ρυμουλκεί κανείς εκτός από μένα να μου δώσει απάντηση στο πιο πάνω ερώτημα.


Εγώ έχω τραβήξει τρέϊλορ 2-3 φορές με ξύλα για το τζάκι. Βάρος 500 με 600 κιλά περίπου . To ABS δεν μου έχει ανάψει ποτέ , βέβαια τα κιλά είναι λίγα και το πήγαινε "αέρα" το ρυμουλκούμενο , σταθερά με εύκολο σταμάτημα , απλά πας πιο αργά , χάνεις σε ρεπρίζ , όπως εύλογα περιμένεις . Το εργαλείο έχει 25.000 χλμ , και δόξα το θεό απροβλημάτιστα.

Καλή Σαρακοστή !!!
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 09 Μαρ 2007, 03:13

Πάντα έτσι να είναι φίλε Mirmidonas και εσύ να το χαίρεσαι. Απλά εγώ μιλάω για 1-1,5 τόνο ρυμούλκησης, και τελικά θα σας δώσω εγώ πληροφορίες μιας που την επόμενη εβδομάδα θα την κάνω την δουλειά.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Fanis11 » 19 Μαρ 2007, 09:27

Πήρα που λέτε τον 5 ημερών GV 2000cc και το πήγα μέχρι το Ναύπλιο για να δω την συμπεριφορά του. Δυο πράγματα δεν μου άρεσαν και τόσο. Το ένα ήταν η κατανάλωση και το άλλο ήταν γενικά οι επιταχύνσεις του .

Να υποθέσω επειδή είχε ελάχιστα χιλιόμετρα το κοντέρ και ο κινητήρας είναι καινούργιος η κατανάλωση ήταν τόσο αυξημένη. H κατανάλωση θα βελτιωθεί η ότι θα παραμένει η ίδια? Εσείς πόσο καίτε ?
Τώρα για τις επιταχύνσεις να περιμένω κάτι καλύτερο η να αρκεσθώ στην ιδέα ότι πήρα off road αυτοκίνητο και όχι racing.
Άβαταρ μέλους
Fanis11
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 11:49
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό TLG » 19 Μαρ 2007, 09:36

Σε ολα τα αυτοκινητα τετοιου τυπου (λογω βαρους, αεροδυναμικης , μονιμης τετρακινησης) η καταναλωση ειναι ......τσιμπημενη ... (παντως θα βελτιωθει λιγο στο μελλον)

Επισης, οπως ακριβως το ειπες ....Πηρες off-road αυτοκινητο το οποιο κινειται με μεγαλη ανεση κ ασφαλεια στον δρομο , αλλα ψαξε να βρεις αλλου ;-) τις οποιεςδηποτε "συγκινησεις" και οχι στις ρεπριζ ..!


ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ !!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Fanis11 » 19 Μαρ 2007, 09:52

Ευχαριστω TLG!
Πιστευω ομως οτι θα βελτιωθουν τα πραγματα καθως στρωνει ο κινητηρας.
Άβαταρ μέλους
Fanis11
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 11:49
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 19 Μαρ 2007, 10:44

Φίλε Fanis11, ο κινητήρας είναι "σφιγμένος" στην αρχή. Με τον καιρό "ανοίγει", μην περιμένεις να βάζει φωτιά στην άσφαλτο απλά θα είναι πιο ζωντανός και πρόθυμος.

Καλοτάξιδο, να το χαίρεσαι!!!
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό geoponos » 19 Μαρ 2007, 11:18

Fanis καλοτάξιδο !!!
όντως η κατανάλωση είναι λιγο ανεβασμένη.. Εμένα 4.000 χλμ είανι περίπου στα 12 λίτρα /100. Μην ξεχνάς όμως ότι έχεις 2.000 κυβικά και βάρος κοντά στους 2 τόνους
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό Fanis11 » 19 Μαρ 2007, 15:13

ευχαριστω παιδια!
Άβαταρ μέλους
Fanis11
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 11:49
Τοποθεσία: Athina

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες