Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ο παλιός είν' αλλιώς!!!!!!!

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 21 Οκτ 2006, 22:51

ted4x4 έγραψε:tasos953 εχεις το παξερο το 2λιτρο απο οτι καταλαβα. ευχαριστιμενος?
ποια εκδοση εχεις την full?

Ναί το τετράπορτο 2,0 GDI. Τώρα από έκδοση δεν ξέρω, μιας και το 2001 που το πήρα, ο εξοπλισμός περιορίζονταν σε 2 αερόσακους, A/C, ηλ. παράθυρα, ραδιοκασετόφωνο, (το μανίσιο ραδιοσιντί το έβαλα εγώ από Γερμανία). Τα απολύτως απαραίτητα δηλαδή.
Με έχει καλύψει απόλυτα άν και είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο, έχω 105000 χλμ, χωρίς πρόβλημα (μόνο σέτ δίσκου- πλατώ-ρουλμάν έχω αλλάξει εξ αιτίας των πολλών ρυμουλκήσεων κολλημένων σταχιόνια κυρίως), φοράω ακόμα τα μανίσια αμορτσέρ που λυπάμαι να τα αλλάξω γιατί όταν τα μετράω βγαίνουν από 85 έως 95%.....
Όσο για το πόυ πηγαίνει εκτός; Εγώ σίγουρα φοβάμαι και σταματάω πρίν αυτό "κολώσει". :wink: :wink:
Στα ταξίδια άν δεν ζητάς επιδόσεις GT σε καλύπτει εκτός από τον χώρο αποσκευών που είναι μόνο για τα εργαλεία, γρύλλο καυσαερίων, εφεδρικό μπιτόνι 10 λιτρων, ιμάντες, άντε και για μιά βαλίτσα.... :( :(
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 21 Οκτ 2006, 23:01

xontros έγραψε:Χεχεχε, τσιμπας ακόμα βλέπω :-) Άραγε θα έρθεις στο Συμπόσιο να γνωριστούμε επιτέλους?

Όχι μόνο τσιμπάω, το φχαριστιέμαι κι' απο πάνω.... :twisted: :twisted: :twisted:
Δυστυχώς θα λείπω στην Βαρκελώνη. :oops: :oops: :oops:
Άν και είναι λίγο μακρυά για να έρθω μέχρι εκεί με τα MUD μου φορεμένα για να βάλω γυαλιά σε μερικούς - μερικούς που το παίζουν "καθαρόαιμοι"
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ted4x4 » 21 Οκτ 2006, 23:04

εσυ θα εκανες αλλαγη το δικο σου με ενα GV 2000cc ή το θεωρεις ανωτερο απο το suzuki?
Άβαταρ μέλους
ted4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 20:01
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Οκτ 2006, 19:47

ted4x4 έγραψε:εσυ θα εκανες αλλαγη το δικο σου με ενα GV 2000cc ή το θεωρεις ανωτερο απο το suzuki?

Απαντήσεις αυτού του είδους είναι δύσκολο να τις δώσει κανείς.
Το νέο GV είναι ένα πολύ καλό (από ότι μέχρις στιγμής φαίνεται) 4κινητο αυτοκίνητο, με πιό ασφάλτινα χαρακτηριστικά από το προηγούμενο. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα καλύψει και πιό extreme απαιτήσεις άν δεν λυπάται κανείς τις γρατζουνιές και τα κοπανήματα. Εγώ πρώτος έλεγα σε ανύποπτο χρόνο πώς το δικό μου φοβάται αργότερα από εμένα.
Προσωπικά θεωρώ πως το νέο Βιτάρα είναι πιό ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από το προηγούμενο και σαν τέτοιο απευθύνεται σε ευρύτερο κοινό από αυτό. Ίσως κάποιοι σκληροπυρηνικοί Σουζουκάδες να το αφορίζουν, αλλά τί να κάνουμε, υπάρχουν και τα παλιά σε μεταχειρισμένα ή και τα ..... ΠΙΝΙΝ!!!
Όσο για το άν άλλαζα το δικό μου με ενα νέο Βιτάρα; Ίσως , είναι πιό μουράτο, πιό χλιδάτο, λιγώτερο σκληρό, χωρίς ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, αλλά και εγώ πέντε χρόνια μεγαλύτερος από τότε που το είχα προτιμήσει από το προηγούμενο Βιτάρα που ήταν και φθηνότερο.
Μάλλον δεν θα το άλλαζα τελικά μιας και εξακολουθεί να με καλύπτει στα ταξίδια και στην πόλη και μέχρι στιγμής δεν μου αρνήθηκε κάτι εκτός......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ted4x4 » 22 Οκτ 2006, 20:41

λοιπον πηγα TD το rav4, και το GV 2000 , και εχω ολη την κυριακη ενα 2λιτρο pinin στα χερια μου ενος φιλου.
- οσον αφορα το rav4 δεν με ενθουσιασε και πολυ εμφανισιακα. λιγο καλυτερο απο τα αλλα δυο στο δρομο σε επιδοσεις και ενα κλικ πιο πανω σε ποιοτητα απο το GV 2000. σε εκτος δρομου για λιγο που το εβγαλα σε χωμα και λασπη δεν με ενθουσιασε και πολυ ο τροπος που μπαινει η τετρακινηση και οσον αφορα το κλειδωμα δε λεει και πολλα αφου μολισ οι τροχοι σπινιαρουν αρκετα ξεκλειδωνει (οριο 40χλμ/ωρα). στην ασφαλτο ειναι πιο γρηγορο απο τα αλλα, αλλα οχι και πιο σταθερο απο το GV και το pinin οταν ειναι 4χ4 στα ορια τους. γενικη εικονα καλη αλλα νομιζω πως δεν ειναι και για πολυ εκτος δρομου.
- το GV απο την αλλη πολυ καλο στα εκτος αλλα λιγακι βαρυ στην ασφαλτο. στα εκτος εδειξε οτι εχει δυνατοτητες για πολλα στην κατηγορια του σιγουρα ανωτερο απο το rav4. στην ασφαλτο ειναι λιγο πιο αργο αλλα πιο σταθερο. εμφανισιακα λεει πιο πολυ (υποκειμενικα).
- το pinin απο την αλλη ειναι πιο καθαροαιμο 4χ4 αλλα ποιοτητικα και αισθητικα δειχνει πιο πισω απο τα αλλα δυο.

μαλλον κλεινω για GV2000 αλλα απο που? σφα ή autoprofit. με μπερδεψαν πολυ και οι δυο. στην best μου ειπαν οτι τα αυτο που φερνει η autoprofit ειναι ελλατωματικα ( β διαλογης ), οτι η εγγυηση ξεκιναει απο την ημερομηνια εκτελωνισμου απο το βελγιο και βεβαια οτι τα service και οτι χρειαστει απο ανταλλακτικα τα κανουν στο σφα αρα δεν θα τα προσεξουν και πολυ επειδη δεν ειναι απο αυτους και θα περιμενω και 3 μηνες για ανταλλακτικα αν δεν εχουν. στην autoprofit απο την αλλη μου ειπαν οτι ολα ειναι κανονικα και η εγγυηση και ο εξοπλισμος βαζουν και το kenwood dvd system δωρεαν και ο λογος που ειναι πιο φθηνοι ειναι θεμα μικροτερου κερδους.
οποιος ξερει κατι παραπανω περιμενω αποψεις και βοηθεια....
ευχαριστω και συγνωμη για την πολυλογια
Άβαταρ μέλους
ted4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 20:01
Τοποθεσία: Γέρακας, Αττικής

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Οκτ 2006, 21:01

tasos953 έγραψε:
xontros έγραψε:Χεχεχε, τσιμπας ακόμα βλέπω :-) Άραγε θα έρθεις στο Συμπόσιο να γνωριστούμε επιτέλους?

Όχι μόνο τσιμπάω, το φχαριστιέμαι κι' απο πάνω.... :twisted: :twisted: :twisted:
Δυστυχώς θα λείπω στην Βαρκελώνη. :oops: :oops: :oops:
Άν και είναι λίγο μακρυά για να έρθω μέχρι εκεί με τα MUD μου φορεμένα για να βάλω γυαλιά σε μερικούς - μερικούς που το παίζουν "καθαρόαιμοι"




:D :D 8) 8)

Καλά πάμε, και ας αργούμε!!! :wink: :wink: Να "ζεσταθεί" το κλίμα!!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mpompakos » 23 Οκτ 2006, 08:28

NA μπω και εγω στην κουβενταα...εχω το gv foull εκδοση πριν κανα 2μηνο αγορασμενο η διαφορα της Auto profit se sxesi me thn personal best einai οτι το αμαξι ειναι εισαγωγη απο ολανδια,και εχει την δυνατοτητα ο τυπος να το φερνει χωρις ESP δηλαδη 1000 ευρωπουλα μειιον.βεβαια της 1ης εταιρειας εχει τα ξενον το κρουιζ κοντρολ και τα πληστικα φανων τι γινεται ομως με τις ρυθμισεις του εγκεφαλου θερμοστατες και λοιπα κλπ ας απαντησει καποιος.
Άβαταρ μέλους
mpompakos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Οκτ 2006, 08:13

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Οκτ 2006, 10:04

Ρε παιδιά, καλό το νέο GV αλλά προσωπικά το δικό μου θα το άλλαζα μόνο με το ΝΕΟ DIESEL!!!!!
1.900cc, 129 αλογάκια, και 30 ροπή??????????
1η, 2α,3η, λογικά πρέπει να τις ζωγράφιζει κανονικά!!!
Δηλαδή όσο η απόδοση ενός defender 2.500cc, με λιγότερα κιλά!!
Ασε που οι θόλοι του καινούργιου χωράνε άψογα και απευθείας τα 225/75/16 Μ/Τ !!
Καλό,ε ?? :wink: :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2006, 14:56

Το νέο GV μπορεί να πάρει 225/75/16 Μ/Τ??? Ενδιαφέρον!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό typod » 23 Οκτ 2006, 15:46

Εσείς που είσατε και διαβασμένοι μπορείται να μου πείτε αν μπαινει και μπλοκέ πίσω???Τεχνικά μιλάμε πάντα.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Οκτ 2006, 15:50

Μιχάλη,

αν δείς πώς κάθονται τα εργοστασιακά 225/70/16 θα καταλάβεις το περιθώριο για 225/75/16 ΜΤ.
Πρέπει να είναι ψιλο-οριακό, αλλά χωράει!
Ενδιαφέρον, δεν θα πεί τίποτα........ αλλά και τα 30.000 Ε που κοστίζει το 3πορτο δεν είναι και λίγα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 23 Οκτ 2006, 17:11

mpompakos έγραψε:NA μπω και εγω στην κουβενταα...εχω το gv foull εκδοση πριν κανα 2μηνο αγορασμενο η διαφορα της Auto profit se sxesi me thn personal best einai οτι το αμαξι ειναι εισαγωγη απο ολανδια,και εχει την δυνατοτητα ο τυπος να το φερνει χωρις ESP δηλαδη 1000 ευρωπουλα μειιον.βεβαια της 1ης εταιρειας εχει τα ξενον το κρουιζ κοντρολ και τα πληστικα φανων τι γινεται ομως με τις ρυθμισεις του εγκεφαλου θερμοστατες και λοιπα κλπ ας απαντησει καποιος.


Να σε ρωτήσω ρε mpompako επειδή δεν κατάλαβα (':?:') τι εννοείς με τις ρυθμισεις του εγκεφαλου θερμοστατες και λοιπα κλπ μπορείς να γίνεις πιο σαφής.... (':roll:')
Εγώ αντιστοιχα με εσενα έχω το gv full με ESP με τα ξενον, το κρουιζ κοντρολ και τα πληστικα φανων (από την Auto profitε από Ολλανδια όπως προείπες)... με 33.000€ απο τον Μαιο 2006 (':wink:') και είμαι απόλυτα ικανοποιημενος
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Οκτ 2006, 17:41

typod έγραψε:Εσείς που είσατε και διαβασμένοι μπορείται να μου πείτε αν μπαινει και μπλοκέ πίσω???Τεχνικά μιλάμε πάντα.


Για το καινούργιο GV ρωτάς??

Κάτσε να βγεί πρώτα καμιά αναρτησούλα...... κατευθείαν εσύ στο μπλοκέ! :evil:

Πάντως, δεν το βλέπω να βγαίνει έυκολα μπλοκέ για το νέο GV, καθότι το δίνουν ήδη με το "Ηλεκτρονικό Μπλοκέ" Traction Control κλπ, και επίσης το αλουμινένιο πίσω και εμπρός διαφορικό δεν ξέρω τι αντοχές θα έχει.
Την άποψή μου λέω φυσικά, αλλά που ξέρεις, μπορεί να βγεί κάτι τελικά. :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό typod » 23 Οκτ 2006, 17:50

Το δίλιτρο έχει αλουμινένια διαφορικά?Νόμιζα ότι τα έχει μόνο το 1.6..Πάντως τα ηλεκτρονικά μπλοκέ νομίζω ότι στα δύσκολα πιό πολύ κακό κάνουν παρά καλό.Αναρτησούλα έρχεται έρχεται.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες