Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΕΝΖΙΝΗ 95 & 100 Οκτανίων

ΒΕΝΖΙΝΗ 95 & 100 Οκτανίων

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 07 Σεπ 2006, 08:19

Χαιρετώ τους συναδέλφους
Καλό φθινόπωρο και καλό χειμώνα , με πολλές λάσπες και χιόνια !!

Μετά από 18.000 χλμ , και αφού συμβουλεύτικα τα μαστόρια στο επίσημο συνεργείο της αντιπροσωπείας , δοκίμασα την 100στάρα βενζίνη .
Η διαδρομή μου ήταν 300 ΧΛΜ , από το μέρος μου πρός Αθήνα .
Ειλικρινά παιδιά δεν κατάλαβα καμία απολύτως διαφορά στην πράξη. Τό μόνο που μου φάνηκε διαφορετικό , ήταν ίσως ότι ο κινητήρας λειτουργούσε πιο αθόρυβα . Καμία άλλη διαφορά ούτε στο "τράβηγμα" ούτε στα ρεπρίζ . Για τελική δεν ξέρω δεν το πήγα γιατί είχα την οικογένεια μέσα , αλλά και τα radar στην εθνική . Συμπέρασμα , τζάμπα πλήρωσα 20 λέπτα το λίτρο παραπάνω , πέρα δηλαδή από τα θεωρητικά περί καλύτερης καύσης του κινητήρα , χωρίς κάπνες και προστασίας των μπέκ , πάνω στην οδήγηση δεν κατάλαβα τίποτα .
Όποιος έχει κάνει ανάλογη δοκιμή , ας μας πεί και αυτός την εμπειρία του .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

ΒΕΝΖΙΝΗ 95 & 100 Οκτανίων

Δημοσίευσηαπό typod » 07 Σεπ 2006, 08:35

Την διαφορά την καταλαβαίνεις στα δύο τρία γεμίσματα και με την προηπόθεση ότι είναι 100 οκτανίων.Εγώ βάζω μόνο καταστάρα απο δικό μου πρατήριο αλλά όταν είμαι εκτός απλή και μόνο.Φέτος το καλοκαίρι έβαλα βενζίνη και το αυτοκίνητο δεν τράβαγε με τίποτα όπως επίσης έβαλα απλή εκο και νόμιζα ότι είχα καταστάρα.Τι να πείς κομπίνες του κερατά στα πρατήρια.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 07 Σεπ 2006, 09:46

Κάποιοι αντιπαραθέτουν , ότι η υψηλότερη τιμή της 100στάρας , ισοβαθμίζεται από το γεγονός ότι κάνεις περισσότερα χλμ , σε σχέση με την 95άρα . ούτε κάτι τέτοιο διαπίστωσα , αφού στο γυρισμό ξαναέβαλα πάλι 100άρα στο ίδιο σημείο που βάζω συνήθως καύσιμα στην επιστροφή .
Ή ουσία είναι πάντως αυτό που προανέφερες - ασχέτως αν δουλεύεις 100 η 95 οκτανίων - ότι είναι καλό να βάζεις βενζίνη , σταθερά από γνωστό σου πρατήριο , και όχι από δω και από κει κυνηγόντας την φθηνή τιμή .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό hunter » 07 Σεπ 2006, 21:03

Σε προηγούμενο αυτοκίνητο μου, άφησα το ρεζερβουάρ να αδειάσει τελείως και μετά το γέμισα με 100άρα. Επανέλαβα αυτή τη διαδικασία 2-3 φορές, (άδειασμα και μετά γέμισμα) γεμίζοντας πλέον μόνο με 100άρα. Και συνέχισα να τη χρησιμοποιώ για 3 χρόνια και περίπου 50.000 χλμ.
Αποτελέσματα σε σχέση με την 95άρα, πάντα με πολύ προσεκτική μέτρηση:
1) Κατανάλωση μέσα στη πόλη: Καμμία διαφορά.
2) Επιδόσεις (ρεπρίζ, τελική κλπ): Καμμία διαφορά, ίσως ελαφρά πιο αθόρυβη-"μαλακή" λειτουργία του κινήτηρα.
3) Κατανάλωση σε ταξίδι: Από 9,5 λίτρα/100km (με 95άρα), κατέβηκα με τη 100άρα στα: 7,6 λίτρα/100km (η ελάχιστη μέτρηση), με πιο συνηθισμένη κατανάλωση τα 8 έως 8,5 λίτρα/100km. Η μεγαλύτερη μέτρηση με 100άρα ήταν 8,9 λίτρα/100km.
4) Κατανάλωση εκτός ασφάλτου: Παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες και μόνο εκτίμηση μπορώ να κάνω. Πιστεύω, γενικά, ότι κινούμενος με 3η (κυρίως) ή 4η σχέση στο κιβώτιο, σε καλό χωματόδρομο χωρίς κλίσεις, η κατανάλωση μπορεί να κατέβει και κάτω από τα 7 λίτρα/100km.
5) Κατανάλωση με ταχύτητες πάνω από 125 χλμ/ώρα: Καμμία διαφορά.
6) Γενική εντύπωση: Παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος οδήγησης και (από οικονομικής πλευράς) η διαφορά στη τιμή ανάμεσα σε 95άρα και 100άρα, η οποία τελικά είναι οριακή (υπέρ της 100άρας), σε σχέση με τα επιπλέον χιλιόμετρα που έκανα. Ουσιαστικό κέρδος για τον οδηγό μένει μόνο από την όποια καλύτερη λειτουργία κινητήρα (αν είναι σωστό αυτό) και ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό, από πλευράς μακροζωίας του κινητήρα και εξόδων συντήρησης.
hunter
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 04 Μάιος 2003, 13:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TLG » 09 Σεπ 2006, 13:35

hunter έγραψε:
6) Γενική εντύπωση: Παίζει μεγάλο ρόλο ο τρόπος οδήγησης




Τhat's all folks !!!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 10 Σεπ 2006, 16:44

Θα παραθέσω το παρακάτω link το οποίο πιστεύω θα σας δώσει μια μικρή βοήθεια.
www.carbibles.com/
Γενικά εγώ αποφεύγω την 100αρα, και λόγω χρημάτων και επειδή δεν μου χρειάζεται. Από την στιγμή που ο κατασκευαστής προτείνει είδος βενζίνης, γιατί να χρησιμοποιήσεις κάτι άλλο?
Για να εκμεταλευτεί ο κινητήρας τα παραπάνω οκτάνια πρέπει να είναι και κατάλληλα κατασκευασμένος. Για παράδειγμα τα sport αυτοκίνητα έχουν την δυνατότητα να τα εκμεταλευτούν. Τα υπόλοιπα????
Και ένα τελευταίο που έχω ακούσει αλλά δεν ξέρω αν ισχύει 100% είναι το εξής:
Οτι τα πρόσθετα που βάζουν στην 100αρα περιέχουν θείο σε μεγαλύτερες ποσότητες από ότι στην απλή βενζίνη, το οποίο επικάθεται στους κυλίνδρους και προοδευτικά διαβρώνει τον κινητήρα.
Αυτό το αναφέρω με κάθε επιφύλαξη και περιμένω και τις απόψεις σας.
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 10 Σεπ 2006, 17:03

Το site που παραθέτεις είναι εκπληκτικό στο σύνολό του...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teroulas » 11 Σεπ 2006, 08:26

Εμένα όταν βάζω 100άρα 'δυναμώνει' κάπως χαμηλά, αλλά ψηλα δεν του αρεσει καθολου, μοιαζει μπουκωμενο
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες