Dimis4X4 έγραψε:Συμπληρωνω προς αποφυγη παρεξηγησης.........
Δεν μου εχει εμφανιστει κανενα προβλημα με τα φρενα !!!!!
Αλλά επειδή δεν μπορω να συγκρατησω ευκολα το ποδι μου απο το γκαζι (ακομα και με SUV) γι'αυτο θελω μα προσθετη ασφαλεια....
(Και μια μικρη παραθεση,για το οχημα που πήραμε....
Το τριημερο πήγα στην ορεινη αρκαδια, απο οπου και καταγομαι, αφου λοιπον το εσκισα σε οποια χωματινη διαδρομη εβρισκα μπροστα μου σαν λυσασμενος με στερητικό συνδρομο και αφου γυρισα διαφορα φαραγγια (Λουσιου, Βουραικού, κτλ) στην επισροφή από Τρίπολη προ Κόρινθο έβαλα το Cruise Control στα 150-160 χλμ/ωρα και γυρισα χλιδη. Τελικά εκτός από εκτος δρόμου είναι υπέροχο και στα εντός δρόμου....!!!) ΑΥΤΑ
ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΟΥ . ΩΣΤΟΣΟ ΕΡΕΥΝΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΛΛΟ. ΕΜΑΘΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙ ΟΛΑΝΔΙΚΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ :
ABS/EBD/BRAKE ASSIST ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ GV ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ «ΠΗΡΑΜΕ» ΣΤΗΝ ΟΛΑΝΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ “HIGH EXECUTIVE” ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (KAI ESP).
ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ . ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΩΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΛΛΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Μ…………. ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ (!) ΜΕ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ. ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ SPORT ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ .ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ MARKETING ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΚΡΙΒΑ). ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΗ ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ (ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΞΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΚΟΥΖΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΦΑΖΟΥΝ)
Υ.Γ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΡΕΙΝΗ ΑΡΚΑΔΙΑ : ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΓΚΑΔΙΑ;