Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BF GOODRICH AT KO Η BRIDGESTONE 694 ΣΕ G.V.2.5 V6 MY98???

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 08 Ιουν 2006, 21:03

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΑ Ο ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΦΑΓΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΩΤΕΡΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑ BF ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ (ΜΕ ΛΙΓΟ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΘΟΡΥΒΟ ΚΥΛΙΣΗΣ).
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΕΙΣΕΡΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BLACKCHRIS ME ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΜΑΛΟΝ ΣΕ 215-70-16 BF ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΕΙΑ BF GOODRICH AT KO 225-70 -16
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΤΟ 215-70 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΤΟ GV 2,5 V6 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ 235- 60 ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ? ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ 1 ΠΟΝΤΟ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΛΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΘΟΛΟ?
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 09 Ιουν 2006, 09:45

ΟΜΕ + 215/70/16 κανένα πρόβλημα :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 09 Ιουν 2006, 14:52

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ο.Μ.Ε.+3CM ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΛΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΩΝ ΣΕΤ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΟ ΑΒΣ?
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό vitarafan13 » 09 Ιουν 2006, 16:12

[quote="Metalaxe"][quote="vitarafan13"]ρε παιδια ας με βοηθησει καποιος...εχω ενα gv2.0 και το αγορασα σχεδον μολις κυκλοφορησε στην ελλαδα...δεν ξερω ομως τι λασιχα να βαλω...το πηγαινω πολυ εκτος δρομου γιοχι ενταξει και τα μαμισια bridgestone ειναι απλως ειναι H/T πραγμα που σημαινει πως ειναι πιο ασφαλτινα εως και υπερβολικα για ενα αμαξι σαν το gv που αν και ψιλο suv την δουλεια του την κανει στα εκτος :assshaking: :band: :horseshit:
Άβαταρ μέλους
vitarafan13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Ιουν 2006, 09:49

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 09 Ιουν 2006, 16:44

ΕΓΩ ΘΑ ΕΒΑΖΑ:

BF GOODRICH AT ΓΙΑ 50-50 ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ!!!! ΚΑΛΟ ΠΑΝΤΟΥ.

BRIDGESTONE 694 AT ΓΙΑ 50-50 ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ

MICHELIN SYNCHRON ΓΙΑ 80-20 ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΤΟ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ BF ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΑΤ CO.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΙ ΦΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥ?
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό vasilis » 09 Ιουν 2006, 18:26

mountainboy έγραψε:......... ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΜΑΛΟΝ ΣΕ 215-70-16 BF ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΕΙΑ BF GOODRICH AT KO 225-70 -16
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΤΟ 215-70 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΤΟ GV 2,5 V6 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ 235- 60 ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ? ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ 1 ΠΟΝΤΟ ΜΠΡΙΖΟΛΑ ΛΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΘΟΛΟ?



Γειά σου mountainboy,

1ον, πιστέυω οτι τα BFG ΑΤ, είναι μιά πολύ καλή επιλογή!
2ον, για το GV 2.500cc που έχεις, πιστέυω οτι το 215 είναι λιγάκι μικρό σαν πέλμα.
Μπορεί να μην βρίσκει πουθενά, αλλά δεν θα το επέλεγα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Προσωπικά και αφού έχεις βάλει την ΟΜΕ, θα κρατούσα τα 225/70/16 που έχεις και θα έφτιαχνα ένα αποστάτη για τα ελατήρια της τάξεως των 2 πόντων, (πράγμα που δεν κοστίζει και τίποτε το ιδιαίτερο) ούτως ώστε να γλυτώσεις απο το να βρίσκουν τα λάστιχα.
Βέβαια, δεν είναι και η καλύτερη λύση διότι έτσι μεγαλώνεις την φόρτιση των ελατηρίων.

Το αμάξι σου έχει δύναμη αρκετή, όχι μόνο για τα 225/70/16 αλλά και μεγαλύτερα απο αυτά.
Δυστυχώς δεν ξέρω πώς θα συμπεριφέρεται με ένα στενότερο πέλμα (215) σε σχέση με το εργοστασιακό (235) και προσωπικά αυτό είναι κάτι που με επηρεάζει στην επιλογή διάστασης γενικώς.

Ξανασκέψου το πρίν τα δώσεις (τα 225), άδικα ίσως. :wink:


Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Kwstas151 » 19 Ιουν 2006, 22:15

Τελικά mountainboy πως έλυσες το πρόβλημα.
Αν έβαλες τα 215/70/16 πες μας εντυπώσεις.
Και εγώ σκεφτόμουν να βάλω τα 225/70/16 στο 5πορτο gv 2.0 freestyle που έχω και το οποίο έχει ζάντες αλουμινίου.
Οι δικές μου ζαντες ειναι αυτές: http://clubs.pathfinder.gr/4x4cars/1693 ... 867&zoom=9
Τελευταία επεξεργασία από Kwstas151 και 21 Ιουν 2006, 14:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Kwstas151
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 18:01

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 20 Ιουν 2006, 22:52

ΤΕΛΙΚΑ ΑΦΗΣΑ ΤΑ 225/70/16 ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΓΙΑ GV ΜΕ 7J ΖΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 215/70/16 ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 19ΜΜ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ (235/60/16) ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΑΝ ΤΟ 694 ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ (225/70/16) ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΛΟΓΩ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ GV TO ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 215 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 225 ΣΟΥ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΛΥΣΙΔΕΣ (ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ).
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό Kwstas151 » 21 Ιουν 2006, 15:23

Ευχαριστώ mountainboy για την απαντησή σου.
Μπορείς να μου πεις αν οι ζάντες σου είναι ιδιες με τις δικές μου (δες παραπανω φωτό link).
Θα ήταν χρήσιμο καποιος που έβαλε λάστιχα 215/70/16 σε 5πορτο gv να μας πει συμπεριφορά του αυτ/του σε σχεση με την 235/60/16 και εντυπώσεις.-
Άβαταρ μέλους
Kwstas151
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 18:01

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 21 Ιουν 2006, 20:06

ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 7J ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ GV 2.0 ΕΙΧΑΝ ΛΑΣΤΙΧΑ 215/65/16 ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ 2,5 V6 ΕΙΧΑΝ ΤΑ 235/60/16 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΡΑΤΗΜΑΤΩΝ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΑ 235 ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΕ ΝΕΡΟΦΑΓΩΜΑΤΑ Η ΣΕ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΝΕΣΗ ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΒΡΟΧΗ.... ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ 215/70/16 ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΤΕΛΕΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ GV 2.0 - 2,5 ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΕΝ ΑΛΑΖΕΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΑΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΟ ΟΧΙ ΜΟΣΤΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΛΛΑ ΟΥΣΙΑ (ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ 215 Α.Τ. ΠΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΜΟΣΤΡΑ).
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Δημοσίευσηαπό mountainboy » 21 Ιουν 2006, 20:09

ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ GV.
Άβαταρ μέλους
mountainboy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 22 Μαρ 2006, 22:56

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες