Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ GV2006 2lt

Δημοσίευσηαπό hunter » 24 Μάιος 2006, 10:50

Φίλε JATH,
δεν είμαι ειδικός στη τετρακίνηση, θα σου πω όμως τι έχω καταλάβει εγώ από τη μικρή μου εμπειρία: Ανάλογα με τη κατάσταση του δρόμου που θέλεις να διασχίσεις, επιλέγεις την κατάλληλη δυνατότητα του αυτ/του σου. Πολύ χοντρικά λοιπόν, επιλέγεις το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (π.χ. λάσπη, χιόνι), ενώ τις "αργές" σχέσεις τις χρησιμοποιείς όταν χρειάζεσαι αυξημένη ελκτική δύναμη (π.χ. έντονη ανηφόρα).
Μπορείς να πας με τις "αργές" σχέσεις όση απόσταση θέλεις, αλλά..., έχει νόημα; Εννοώ ότι κάθε τι που θα χρειαστείς, το επιλέγεις πριν το χρειαστείς και το αποεπιλέγεις όταν δεν το χρειάζεσαι.
Ελπίζω να βοήθησα.
hunter
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 04 Μάιος 2003, 13:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TLG » 24 Μάιος 2006, 14:09

Μα το συστημα δουλευει ΑΚΡΙΒΩΣ οπως κ στο προηγουμενο GV με την διαφορα οτι πλεον το αυτοκινητο ειναι ΜΟΝΙΜΑ 4κινητο ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 24 Μάιος 2006, 20:23

Δεν έχω καταλάβει για πιό λόγο να έχεις αργά χωρίς την εμπλοκή του κεντρικού διαφορικού,πιό είναι το ατού της :?: :?:

Απ' ότι ξέρω ο συνδιασμός αργά+κλείδωμα είναι ότι καλύτερο για να κινηθείς εκτός δρόμου σε δύσκολα κομμάτια,ανηφόρες-κατηφόρες.Στις μεν ανηφόρες έχεις ΔΙΠΛΑΣΙΑ ελκτική ικανότητα,που μεταφράζεται στην πράξη 1500~2000 rpm με πρώτη και το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται σε κατσίκι,στις δε κατηφόρες
έχεις το "φρένο" από τον κινητήρα και την μετάδοση (αν κάνω λάθος διορθώστε με)
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό TLG » 25 Μάιος 2006, 00:34

RaNtApLaN έγραψε:
Απ' ότι ξέρω ο συνδιασμός αργά+κλείδωμα είναι ότι καλύτερο για να κινηθείς εκτός δρόμου σε δύσκολα κομμάτια,ανηφόρες-κατηφόρες.Στις μεν ανηφόρες έχεις ΔΙΠΛΑΣΙΑ ελκτική ικανότητα,που μεταφράζεται στην πράξη 1500~2000 rpm με πρώτη και το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται σε κατσίκι,στις δε κατηφόρες
έχεις το "φρένο" από τον κινητήρα και την μετάδοση (αν κάνω λάθος διορθώστε με)


ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι ειναι ....αν μαλιστα το συστημα συνοδευεται και απο 2 μπλοκε διαφορικα μπρος πισω ( :roll: :D ) τοτε μιλαμε για το απολυτο ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 26 Μάιος 2006, 21:38

TLG έγραψε:Συμφωνω κ επαυξανω ...Δυστυχως πολυ λιγα αυτοκινητα εχουν αυτη τη δυνατοτητα....

Πραγματι το εχουν μονο τα niva,καθως -εν μερει-και ελαχιστα sorento οπως του aenaon,kyran,panayiotis
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Μάιος 2006, 18:37

panayiotis έγραψε:
TLG έγραψε:Συμφωνω κ επαυξανω ...Δυστυχως πολυ λιγα αυτοκινητα εχουν αυτη τη δυνατοτητα....

Πραγματι το εχουν μονο τα niva,καθως -εν μερει-και ελαχιστα sorento οπως του aenaon,kyran,panayiotis

Τα Νίβα ΔΕΝ έχουν μπλοκέ διαφορικά μπρός-πίσω,αλλά μόνο το κεντρικό.
Μπλοκέ (για δυνατότητα επιλογής 0 ή 100% ) μόνο με after market λύσεις.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Μάιος 2006, 22:43

Νομίζω ότι αυτό:
panayiotis έγραψε:TLG έγραψε:
Συμφωνω κ επαυξανω ...Δυστυχως πολυ λιγα αυτοκινητα εχουν αυτη τη δυνατοτητα....

Πραγματι το εχουν μονο τα niva,καθως -εν μερει-και ελαχιστα sorento οπως του aenaon,kyran,panayiotis

αναφερόταν σε αυτό:
hunter έγραψε:Να πω μόνο ένα μικρό "παράπονο", που ίσως αξίζει να το συζητήσουμε ή να πούμε τις εμπειρίες μας:
Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός διακόπτης για την εμπλοκή των "αργών" σχέσεων. Το λέω αυτό για τον εξής λόγο:
Σε εκτός ασφάλτου διαδρομές στη χώρα μας, από τέτοια εποχή (και πιο νωρίς), μέχρι και Οκτώβριο (πολλές φορές και Νοέμβριο), δεν αντιμετωπίζουμε συνήθως χιόνια και βροχές. Αντίθετα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ανηφόρες (που μετά από λίγο γίνονται κατηφόρες) με μεγάλη κλίση και αρκετά βράχια για.. γαρνιτούρα, ενώ οι στροφές σε τέτοιους δρόμους είναι συνήθως.. "φουρκέτες". Νομίζω θα ήταν πιο χρήσιμο, λοιπόν, να μπορώ να επιλέξω αργές "σχέσεις", χωρίς να έχω μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό μου. Ούτως ή άλλως υπάρχει η υποδομή στο αυτοκίνητο, θα αρκούσε απλά άλλος ένας διακόπτης για να έχω μια πολύ χρήσιμη (κατά την ταπεινή μου άποψη) δυνατότητα στη διάθεση μου. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι η ροπή του αυτοκινήτου είναι σχετικά ψηλά (4000 σαλ.), ίσως αυτή η δυνατότητα να αποδεικνύονταν πολύ λειτουργική για μερικούς οδηγούς.
Απλά μια σκέψη μου και αφορμή, ίσως, για κουβεντούλα.

οπότε πράγματι το Niva έχει αυτή τη δυνατότητα και μάλιστα διαθέτει άλλον λεβιέ για να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό και άλλον για τα κοντά. Επίσης και το ατμοσφαιρικό Forester έχει αυτή τη δυνατότητα και μάλιστα η αλλαγή από κοντό σε κανονικό γίνεται και εν κινήση, κάτι που νομίζω δεν γίνεται στο Niva (έτσι δεν είναι?). Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι ιδιαίτερα χρήσιμη επιλογή και ειδικά για όσους τραβούν τροχόσπιτο ή σκάφος νομίζω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες