Νομίζω ότι αυτό:
panayiotis έγραψε:TLG έγραψε:
Συμφωνω κ επαυξανω ...Δυστυχως πολυ λιγα αυτοκινητα εχουν αυτη τη δυνατοτητα....
Πραγματι το εχουν μονο τα niva,καθως -εν μερει-και ελαχιστα sorento οπως του aenaon,kyran,panayiotis
αναφερόταν σε αυτό:
hunter έγραψε:Να πω μόνο ένα μικρό "παράπονο", που ίσως αξίζει να το συζητήσουμε ή να πούμε τις εμπειρίες μας:
Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός διακόπτης για την εμπλοκή των "αργών" σχέσεων. Το λέω αυτό για τον εξής λόγο:
Σε εκτός ασφάλτου διαδρομές στη χώρα μας, από τέτοια εποχή (και πιο νωρίς), μέχρι και Οκτώβριο (πολλές φορές και Νοέμβριο), δεν αντιμετωπίζουμε συνήθως χιόνια και βροχές. Αντίθετα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ανηφόρες (που μετά από λίγο γίνονται κατηφόρες) με μεγάλη κλίση και αρκετά βράχια για.. γαρνιτούρα, ενώ οι στροφές σε τέτοιους δρόμους είναι συνήθως.. "φουρκέτες". Νομίζω θα ήταν πιο χρήσιμο, λοιπόν, να μπορώ να επιλέξω αργές "σχέσεις", χωρίς να έχω μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό μου. Ούτως ή άλλως υπάρχει η υποδομή στο αυτοκίνητο, θα αρκούσε απλά άλλος ένας διακόπτης για να έχω μια πολύ χρήσιμη (κατά την ταπεινή μου άποψη) δυνατότητα στη διάθεση μου. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι η ροπή του αυτοκινήτου είναι σχετικά ψηλά (4000 σαλ.), ίσως αυτή η δυνατότητα να αποδεικνύονταν πολύ λειτουργική για μερικούς οδηγούς.
Απλά μια σκέψη μου και αφορμή, ίσως, για κουβεντούλα.
οπότε πράγματι το Niva έχει αυτή τη δυνατότητα και μάλιστα διαθέτει άλλον λεβιέ για να μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό και άλλον για τα κοντά. Επίσης και το ατμοσφαιρικό Forester έχει αυτή τη δυνατότητα και μάλιστα η αλλαγή από κοντό σε κανονικό γίνεται και εν κινήση, κάτι που νομίζω δεν γίνεται στο Niva (έτσι δεν είναι?). Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι ιδιαίτερα χρήσιμη επιλογή και ειδικά για όσους τραβούν τροχόσπιτο ή σκάφος νομίζω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό.