Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ GV2006 2lt

ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ GV2006 2lt

Δημοσίευσηαπό antasp » 15 Μάιος 2006, 15:22

Χαιρετώ τα παλαιότερα μέλη.
Είμαι νέος στο club καθώς και στο off - roading καθώς στις 19/4/2006 απέκτησα το GV2006 2lt και από τότε περιμένω κάποιον να με ξυπνήσει γιατί ονειρεύομαι. Το αυτοκίνητο είναι super και θέλω όλους να σας ευχαριστήσω γιατί διαβάζοντας τα σχόλια σας στο forum με βοηθήσατε (καθότι άσχετος με τα off-road, SUV κ.τ.λ.) να κάνω την σωστή επιλογή.
Ελπίζω να τα λέμε συχνά από εδώ και μπρος
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΜΕ GV2006 2lt

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 15 Μάιος 2006, 15:24

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ !
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 16 Μάιος 2006, 07:09

Καλως τον ...!!
Καλοταξιδο και να το χαρεις .....

Ως αναφορα την επιλογη σου ειναι πού πολυ καλη .......την ιδια εκανα κ εγω ... :wink: :lol: :lol: :lol:

Μη διστασεις να λες οτι απορια εχεις ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Storm » 16 Μάιος 2006, 08:38

Kαλορίζικο! Καλοτάξιδο! Και καλώς ήλθες ...!
Περιμένουμε και άλλα σχόλια για το νέο σου τουτού!!!! :)
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 16 Μάιος 2006, 10:29

Φίλε μου καλώς ήρθες και καλώς μας βρήκες !!

Καλορίζικο το όχημα , και να είσαι γερός να το χαρείς .
Ως ένας , από τους πρώτους κατόχους του νέου GV 2lit (22/9/05) στο forum , και μετά από 12.000 χλμ παντός εδάφους , θα ήθελα απλώς να επικροτήσω την επιλογή σου , και να σου πω ότι μέρα με την μέρα θα το αγαπήσεις πιο πολύ , και θα σου προσφέρει πολλές-πολλές συγκινήσεις :D :D :D
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό antasp » 16 Μάιος 2006, 12:11

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500km με το GV εκ των οποίων τα 1.200km σε μια εκδρομούλα στην Λευκάδα. Η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο είναι απίστευτη - πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα δεν έχω ξανακάνει και γενικά δεν έχω παράπονο όσον αφορά την συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Μέχρι 4.500 στροφές στον κινητήρα ήταν αρκετές για άνετο ταξίδι και προσπεράσεις όπου χρειάστηκε στον Αθηνών - Πατρών. Ο θόρυβος όχι ικανός να ξυπνήσει τα δύο μωρά στο πίσω κάθισμα (Σε ευχαριστώ θεέ μου) και η γυναίκα χαμογελαστή (εξαιρετικά σπάνιο γεγονός). Το τρέμουλο στον μοχλό των ταχυτήτων όχι σημαντικό (στο test drive που είχα κάνει μου φάνηκε πιο έντονο - το μέλλον θα δείξει) άσε που έχει αρχίσει να μου αρέσει - Μήπως έχω χάσει την μπάλα από την χαρά μου??? :D
Όσον αφορά την συμπεριφορά του στο χώμα νομίζω ότι το αυτοκίνητο με ξεπερνάει κατά πολύ (καθότι και άσχετος όπως προείπα στο off-road)- ένα δύσβατο χωματόδρομο για το σπίτι μου στο νησί τον πέρασα νιώθοντας καλύτερα από την άσφαλτο.
Αλήθεια τα λάστιχα της μαμάς του (Bridgestone Dueler H/T 684 αν θυμάμαι καλά) λένε κάτι ? Συμβουλές για το πότε και με τι να τα αλλάξω?
Sorry για την πολυλογία παιδιά αλλά αν δεν το έχετε καταλάβει είμαι ενθουσιασμένος με το τουτού
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό Storm » 16 Μάιος 2006, 14:34

Εγώ έκανα ένα άλμα στο Astra που έχω και έβαλα BFGoodrich ... Πήρα το ρίσκο μαζεύοντας πληροφορίες κυρίως από το ιντερνετ. Ευτυχώς το λάστιχο είναι κορυφαίο και σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή και ιδανικό για Ελληνικούς δρόμους.
Εχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα 4x4 της BFGoodrich οπότε δεν βλέπω το λόγο να αλλάζω μάρκα στο Vitara ... :)

Αντιπροσωπεία: Michelin Hellas SA
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Santa » 16 Μάιος 2006, 22:34

antasp έγραψε:Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500km με το GV εκ των οποίων τα 1.200km σε μια εκδρομούλα στην Λευκάδα. Η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο είναι απίστευτη - πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα δεν έχω ξανακάνει και γενικά δεν έχω παράπονο όσον αφορά την συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Μέχρι 4.500 στροφές στον κινητήρα ήταν αρκετές για άνετο ταξίδι και προσπεράσεις όπου χρειάστηκε στον Αθηνών - Πατρών. Ο θόρυβος όχι ικανός να ξυπνήσει τα δύο μωρά στο πίσω κάθισμα (Σε ευχαριστώ θεέ μου) και η γυναίκα χαμογελαστή (εξαιρετικά σπάνιο γεγονός). Το τρέμουλο στον μοχλό των ταχυτήτων όχι σημαντικό (στο test drive που είχα κάνει μου φάνηκε πιο έντονο - το μέλλον θα δείξει) άσε που έχει αρχίσει να μου αρέσει - Μήπως έχω χάσει την μπάλα από την χαρά μου??? :D
Όσον αφορά την συμπεριφορά του στο χώμα νομίζω ότι το αυτοκίνητο με ξεπερνάει κατά πολύ (καθότι και άσχετος όπως προείπα στο off-road)- ένα δύσβατο χωματόδρομο για το σπίτι μου στο νησί τον πέρασα νιώθοντας καλύτερα από την άσφαλτο.
Αλήθεια τα λάστιχα της μαμάς του (Bridgestone Dueler H/T 684 αν θυμάμαι καλά) λένε κάτι ? Συμβουλές για το πότε και με τι να τα αλλάξω?
Sorry για την πολυλογία παιδιά αλλά αν δεν το έχετε καταλάβει είμαι ενθουσιασμένος με το τουτού


Συντοπίτη καλορίζικο σου εύχομαι και καλοτάξιδο....
Σίγουρα θα έχουμε ειδωθεί στην Αγια Παρασκευη τις τελευταίες μέρες. Αν δείς κανένα Νέο Santa Fe μαυρο, με αυτοκόλητο του φορουμ (Offroad.gr) πίσω, φώναξέ με να γνωριστούμε. Θα χαρώ πολύ.
Πιστεύω οτι τα λάστιχα που φορά απο την μάνα του το gv ειναι ιδανικά για τις Ελληνικές συνθήκες. Είναι mud and snow και ειναι και Bridgestone.
Αν τα αλλάξεις εκτός απο τα Bf Goodrich σου προτείνω και Pirelli.
Πάντως για περισσοτερο ασφαλτινη ζωή προτίμησε αυτά που ήδη έχεις.
Απέφυγε τα AT τα οποία σε ταχύτητες ανω των 130 <πλέουν> επικύνδυνα. Μόνο για offroad είναι τέλεια.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό antasp » 17 Μάιος 2006, 10:59

Santa έγραψε:
antasp έγραψε:Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500km με το GV εκ των οποίων τα 1.200km σε μια εκδρομούλα στην Λευκάδα. Η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο είναι απίστευτη - πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα δεν έχω ξανακάνει και γενικά δεν έχω παράπονο όσον αφορά την συμπεριφορά του στην άσφαλτο. Μέχρι 4.500 στροφές στον κινητήρα ήταν αρκετές για άνετο ταξίδι και προσπεράσεις όπου χρειάστηκε στον Αθηνών - Πατρών. Ο θόρυβος όχι ικανός να ξυπνήσει τα δύο μωρά στο πίσω κάθισμα (Σε ευχαριστώ θεέ μου) και η γυναίκα χαμογελαστή (εξαιρετικά σπάνιο γεγονός). Το τρέμουλο στον μοχλό των ταχυτήτων όχι σημαντικό (στο test drive που είχα κάνει μου φάνηκε πιο έντονο - το μέλλον θα δείξει) άσε που έχει αρχίσει να μου αρέσει - Μήπως έχω χάσει την μπάλα από την χαρά μου??? :D
Όσον αφορά την συμπεριφορά του στο χώμα νομίζω ότι το αυτοκίνητο με ξεπερνάει κατά πολύ (καθότι και άσχετος όπως προείπα στο off-road)- ένα δύσβατο χωματόδρομο για το σπίτι μου στο νησί τον πέρασα νιώθοντας καλύτερα από την άσφαλτο.
Αλήθεια τα λάστιχα της μαμάς του (Bridgestone Dueler H/T 684 αν θυμάμαι καλά) λένε κάτι ? Συμβουλές για το πότε και με τι να τα αλλάξω?
Sorry για την πολυλογία παιδιά αλλά αν δεν το έχετε καταλάβει είμαι ενθουσιασμένος με το τουτού


Συντοπίτη καλορίζικο σου εύχομαι και καλοτάξιδο....
Σίγουρα θα έχουμε ειδωθεί στην Αγια Παρασκευη τις τελευταίες μέρες. Αν δείς κανένα Νέο Santa Fe μαυρο, με αυτοκόλητο του φορουμ (Offroad.gr) πίσω, φώναξέ με να γνωριστούμε. Θα χαρώ πολύ.
Πιστεύω οτι τα λάστιχα που φορά απο την μάνα του το gv ειναι ιδανικά για τις Ελληνικές συνθήκες. Είναι mud and snow και ειναι και Bridgestone.
Αν τα αλλάξεις εκτός απο τα Bf Goodrich σου προτείνω και Pirelli.
Πάντως για περισσοτερο ασφαλτινη ζωή προτίμησε αυτά που ήδη έχεις.
Απέφυγε τα AT τα οποία σε ταχύτητες ανω των 130 <πλέουν> επικύνδυνα. Μόνο για offroad είναι τέλεια.


Santa ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο και το δικό σου αυτοκίνητο αφού πρέπει να το απέκτησες και εσύ πρόσφατα. Φοβερό το Santa Fe - το είδα και στην αντιπροσωπεία αφού είχα παραγγείλει το GV - ευτυχώς η διαφορά στην τιμή (λογικότατη για αυτά που προσφέρει) δεν με άφησε να προβληματιστώ για την επιλογή μου. Ελπίζω και εγώ να τα πούμε από κοντά μιας και είμαστε γείτονες. Θα είναι εύκολο να αναγνωρίσουμε ο ένας τον άλλο. Πρέπει να είμαστε οι μοναδικοί οδηγοί με μόνιμο χαμόγελο στα χείλη :P στην περιοχή
Άβαταρ μέλους
antasp
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 15 Μάιος 2006, 15:14
Τοποθεσία: Agia Paraskevi - Athens

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 19 Μάιος 2006, 20:06

Φίλε antasp καλορίζικο,καλοτάξιδο και καλολάσποτο το καινούργιο σου τουτού :thumbup: :thumbup:

Περιμένουμε εντυπώσεις ίσως και καμιά photo από το νέο σου παιχνίδι,να το χαρούμε όλοι μαζί :D :D

το ίδιο ισχύει και για τους φίλους TLG και mirmidonas που είναι κάτοχοι επίσης.

Δώστε μας τα φώτα σας να ονειρευτούμε γιατί με την αγωνία που έχω να το ξαναβρεθώ πίσω απ'το τιμόνι του, ο χρόνος περνά σπαρακτικά αργά :!: :!:
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Καλημέρα σας...

Δημοσίευσηαπό hunter » 22 Μάιος 2006, 11:18

....και καλώς σας βρήκα!!
Άλλος ένας.. ευτυχής κάτοχος GV 2000, μήπως χωράει στη παρέα σας; Νέος στο συγκεκριμένο forum, εδώ και 23 (για την ακρίβεια) ημέρες κάτοχος του νέου GV 2000, με 1500 χλμ. μέχρι στιγμής, και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το 3ο τετρακίνητο της… “καριέρας” μου.
Σαν χαιρετισμό, επιτρέψτε μου να χρησιμοποιήσω το σλόγκαν κάποιας άλλης εταιρείας αυτοκινήτων, που με εκφράζει απόλυτα: “Drive alive”!! για όλους μας.
hunter
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 04 Μάιος 2003, 13:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TLG » 22 Μάιος 2006, 14:46

Καλως ηλθες στην παρεα μας ......
Ολοι οι καλοι .....με GV .....χωρανε .... :D :D

Ειμαστε ολο αυτια να ακουσουμε τις μεχρι τωρα εντυπωσεις σου ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Εντυπώσεις

Δημοσίευσηαπό hunter » 23 Μάιος 2006, 15:46

Αγαπητέ TLG σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα :) ,
όπως καταλαβαίνεις, τα 1500 χλμ. είναι πολύ λίγα για να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη και περιμένω τον χειμώνα, για να δείξει το.. τουτού μου τις αρετές του!! :wink:
Στα ασφάλτινα χιλιόμετρα που έχω κάνει, με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο με τη σταθερότητα του και δεν με ενοχλούν κάποιοι λίγοι θόρυβοι από τη μετάδοση, ενώ από πλευράς κατανάλωσης, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμένα (με προσεκτική οδήγηση).
Να πω μόνο ένα μικρό "παράπονο", που ίσως αξίζει να το συζητήσουμε ή να πούμε τις εμπειρίες μας:
Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός διακόπτης για την εμπλοκή των "αργών" σχέσεων. Το λέω αυτό για τον εξής λόγο:
Σε εκτός ασφάλτου διαδρομές στη χώρα μας, από τέτοια εποχή (και πιο νωρίς), μέχρι και Οκτώβριο (πολλές φορές και Νοέμβριο), δεν αντιμετωπίζουμε συνήθως χιόνια και βροχές. Αντίθετα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ανηφόρες (που μετά από λίγο γίνονται κατηφόρες) με μεγάλη κλίση και αρκετά βράχια για.. γαρνιτούρα, ενώ οι στροφές σε τέτοιους δρόμους είναι συνήθως.. "φουρκέτες". Νομίζω θα ήταν πιο χρήσιμο, λοιπόν, να μπορώ να επιλέξω αργές "σχέσεις", χωρίς να έχω μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό μου. Ούτως ή άλλως υπάρχει η υποδομή στο αυτοκίνητο, θα αρκούσε απλά άλλος ένας διακόπτης για να έχω μια πολύ χρήσιμη (κατά την ταπεινή μου άποψη) δυνατότητα στη διάθεση μου. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι η ροπή του αυτοκινήτου είναι σχετικά ψηλά (4000 σαλ.), ίσως αυτή η δυνατότητα να αποδεικνύονταν πολύ λειτουργική για μερικούς οδηγούς.
Απλά μια σκέψη μου και αφορμή, ίσως, για κουβεντούλα.
hunter
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 04 Μάιος 2003, 13:36
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Μάιος 2006, 23:17

Συμφωνω κ επαυξανω ...Δυστυχως πολυ λιγα αυτοκινητα εχουν αυτη τη δυνατοτητα....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό JATH » 24 Μάιος 2006, 08:41

HUNTER ΕΓΡΑΨΕ

Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός διακόπτης για την εμπλοκή των "αργών" σχέσεων. Το λέω αυτό για τον εξής λόγο:
Σε εκτός ασφάλτου διαδρομές στη χώρα μας, από τέτοια εποχή (και πιο νωρίς), μέχρι και Οκτώβριο (πολλές φορές και Νοέμβριο), δεν αντιμετωπίζουμε συνήθως χιόνια και βροχές. Αντίθετα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ανηφόρες (που μετά από λίγο γίνονται κατηφόρες) με μεγάλη κλίση και αρκετά βράχια για.. γαρνιτούρα, ενώ οι στροφές σε τέτοιους δρόμους είναι συνήθως.. "φουρκέτες". Νομίζω θα ήταν πιο χρήσιμο, λοιπόν, να μπορώ να επιλέξω αργές "σχέσεις", χωρίς να έχω μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό μου.

ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΞΕΚΟΛΗΜΑ ΑΠΟ ΛΑΣΠΗ/ΧΙΟΝΙ ΚΤΛ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ G.VITARA ???
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες