Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TAKOS - NACHOS JIMNY +3cm up

'Αξίζουν' οι φτηνές λύσεις, ή απλά δημιουργούν προβλήματα?

Εξαρτάται απο το αυτοκίνητο.
8
67%
ΝΑΙ
3
25%
ΟΧΙ
1
8%
 
Σύνολο ψήφων : 12

TAKOS - NACHOS JIMNY +3cm up

Δημοσίευσηαπό panjo » 31 Δεκ 2002, 10:05

θέμα: ΤΑΚΟΣ
Είμαι έτοιμος για το εγχειρημα κόστους 10 ευρώ + εργατικά για προσθήκη τάκου στα ελατήρια για αύξηση ύψους 3cm στο jimny. Παρακαλούντε όλοι οι καλοθελητές να διατυπώσουν αμερόληπτα και ρεαλιστικά τη γνώμη τους...

Διαδικαστικά, ερωτήματα & πιθανά μειωνεκτήματα..
1. Χαμηλό κόστος!!! (οτι δίνεις παίρνεις???)
2. Αστάθεια συστήματος διεύθυνσης???
3. Λειτουργεία ανάρτησης (πιο ψηλά)- πρόβλημα???
4. Παρενέργειες 'εγχείρησης'.... (θα οδηγήσει σε φθορές)

θέμα: ΝACHOS
νοστιμα (θα με πειράξουν αν φάω πολλά???)

Δώστε μου τα φώτα σας!!!
Ευχαριστώ Panjo.
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό mkivos » 31 Δεκ 2002, 15:05

Φίλε Panjo,

δεν είμαι και πολύ ενθουσιώσης με την ιδέα του τάκου στα ελατήρια.

1. Περιορίζεται η διαδρομή των αμορτισέρ
2. Περιορίζεται η ελευθερία των αξόνων.

Eγώ προτίμησα να αλλαξω όλο το σετ της ανάρτησης, γιατί έτσι και μεγάλωσε η διαδρομή ελατηρίων αμορτισέρ, άλλα βελτιώθηκε και η προοδευτικότητα και η αίσθηση. Μακρύτερο ελατήριο = ποιό γραμμικό και τα συγκεκριμένα περισσότερο αφράτα.(old man emu)

Για την συμπεριφορά στην άσφαλτο δεν μπορώ να πώ πολλα γιατί δεν έχω εμπειρία απο τακαρισμένο Jimny.
Πάντως το δικό μου, που είναι +4 εκ, λόγω της ποιό μαλακής ανάρτησης είναι ποιό ανασφαλές στις στροφές. Πιθανόν αyτό να μη το έχεις με το τακάρισμα. Το δικό μου όμως έχει και καλύτερη αίσθηση στην κύληση.

Πάντως νοοτροπία δική μου είναι εάν δεν έχω τα χρήματα για κάτι σωστό να μη κάνω τίποτε.

Φιλικά χρόνια πολλά
Άβαταρ μέλους
mkivos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 06 Δεκ 2002, 11:38

TAKOΣ jimny

Δημοσίευσηαπό panjo » 04 Ιαν 2003, 22:51

Αγαπητέ Mkivos
Ευχαριστώ για τη συμβουλή.
Θα ήθελα να επισημάνω ότι ο τάκος για τον οποίο αναφέρομαι θα τοποθετηθεί στη βάση του ελατηρίου-εκεί που 'πατάει' κι όχι ανάμεσα στο σπιράλ όπως κάνουν οι γκαζιάριδες σε κούρσες, για σκληρή ανάρτηση (στη δεύτερη περίπτωση για να ψηλώσεις θα έπρεπε να 'ξεχειλώσεις' τα ελατήρια).

Το να δουλεύει πιο ψηλά το αμορτισέρ δεν καταλαβαίνω πως περιορίζεται. Το ίδιο ισχύει και για την ελευθερία άξονα.
Παρακαλώ εξήγησε...

Ευχαριστώ Panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό mkivos » 07 Ιαν 2003, 20:39

Χρόνια πολλά,

Λοιπόν για να σου δώσω να καταλάβεις φίλε Panjo πως περιορίζεται η διαδρομή του αμμορτισερ θα χρειάζονταν ενα σχεδιάγραμμα.

Θα προσπαθήσω θεωρητικά όσο μπορώ και ελπίζω να βοηθήσω.

Εάν η διαδρομή του αμορτισέρ είναι απο το σημείο ισοροπίας 50% της συνολικής διαδρομής προ τα πάνω και 50% προς τα κάτω , όταν αναγκάσεις την ανάρτηση να ψηλώσει τότε το αμορτισέρ απλώνει και η διαδρομή του περιορίζεται σε 30% προς τα κάτω και τερματίζει νωρίτερα όταν η ανάρτηση κρεμάσει.

Ετσι τερματίζει το αμορτισέρ σε μικρότερη απόσταση προς τα κάτω και το ελατήριο, εφόσον είναι ποιό χαμηλά, νωρίτερα όταν συμπιεστεί χωρίς να έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια του αμορτισερ προς τα πάνω.

Ελπίζω να βοήθησα
Άβαταρ μέλους
mkivos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 06 Δεκ 2002, 11:38

Xmmm

Δημοσίευσηαπό panjo » 08 Ιαν 2003, 11:58

Ευχαριστώ για τις συμβουλές...
Τελικά αξίζει τον κόπο ή πολύ μανούρα για το τίποτα???
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό koninos » 13 Ιαν 2003, 17:30

Για το jimny (ειμαι κατοχος) υπαρχει λυση για σωστο ψηλωμα 5,5εκ με κοστος 320euro ελατηρια με τοποθετηση.Kαι αμορτισερ αεριου λαδιου με μεγαλυτερη διαδρομη με 230euro με τοποθετηση. Το εχω κάνει μετα απο πολυ ψαξιμο και αφου εκανα το λάθος να βάλω προσθηκες. Οι λυσεις ΑRB και Rancho ειναι ακριβες και μάλλον χάνουν σε άνεση. Για οποιαδηποτε παραπάνω διευκρινισεις Θωμας Παληκαρης τηλ.9425295 (ο ανθρωπος που με μεγαλη υπομονη και αρκετες δοκιμες βρηκε αυτη τη λύση...ανάλογη υπάρχει και για Vitara)
Άβαταρ μέλους
koninos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 13:26

??

Δημοσίευσηαπό panjo » 15 Ιαν 2003, 03:28

Τι προβλήματα αντιμετώπισες με τις προσθήκες?
Panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό koninos » 15 Ιαν 2003, 13:36

Τα ελατηρια με τις προσθηκες προφορτιζονται και κανουν ατσαλη τη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Χώρια που τα πισω αμορτισερ του Jimny δεν αντεχουν ουτε 3εκ ψηλωμα. ειναι πολυ κοντα. Τα μαμισια ελατηρια και αμορτισερ του ειναι οριακης ποιοτητας (οπως και στα περισσοτερα αυτοκινητα παραγωγης) καλυτερα ειναι να περιμενεις και να κανεις σωστη δουλεια με αλλαγη ελατηριων/αμορτισερ.Απλα επειδη οι λυσεις ΑRB και ProComp ειναι καπως ακριβες προτεινα αυτη που εκανα εγω και δουλευει.
Για τις προσθηκες ειμαι απολυτος ειναι ημιμετρο που δεν αξιζει, το δοκιμασα.

Κοninos
Άβαταρ μέλους
koninos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 13:26

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 17 Ιαν 2003, 11:33

Θα ήθελα να κάνω μία διόρθωση: δεν ξέρω τί γίνεται με την ανάρτηση της ProComp. Η ανάρτηση όμως της Old Man Emu κάνει το αυτοκίνητο πιό άνετο, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερες επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά, μιά και τα αμορτισέρ αζώτου είναι μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά. Ετσι ότι χάνουμε λόγω ύψους το κερδίζουμε λόγω ποιότητας των αναρτήσεων.

Και μία παρατήρηση όσον αφορά την τιμή: αν μιά υβριδική λύση, με όλα τα ρίσκα που αυτό εμπεριέχει, στοιχίζει γύρω στα 600 ευρώ, είναι ακριβή η Old Man Emu με τα 770 ευρώ;

Κι αν αυτό δείχνει ακριβό τί λετε για μία ανάρτηση Ironman με μόλις 496 ευρώ, ελατήρια και αμορτισέρ;

Γιάννης Αθανασίου
Τετρακίνηση
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό koninos » 17 Ιαν 2003, 16:23

Η λυση της ΟΜΕ σιγουρα ειναι εγγυημενης ποιότητας και αποδοσης.
Εγω απο την αλλη επειδη ειχα χρονο δοκιμασα κατι 25-30% φτηνοτερο εμεινα ικανοποιημενος και το ανεφερα ως μια εναλλακτικη.
Η ποιοτητα των προϊοντων της ΟΜΕ ειναι αδιαμφισβητητη και η τιμη τους λιγο τσιμπιμενη λογω της αποστασης της χώρας παραγωγης (ο φιλος Γιαννης βλ.Tetrakinisi κανει οτι ειναι δυνατο για να μένει το κόστος χαμηλα)
Προς Tetrakinisi...
1.Η προταση Ιronman ειναι για ψήλωμα ή οχι;;
2.Οι τιμες ειναι με τοποθετηση;;

Ευχαριστω εκ των προτερων
Άβαταρ μέλους
koninos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 13:26

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 17 Ιαν 2003, 17:19

Οι τιμές ειναι χωρίς τοποθέτηση.

Οι ανάρτηση της Ironman σηκώνει το Jimny 40mm από το αρχικό του ύψος. Γύρω στα 50 δηλαδή για ένα αυτοκίνητο που έχει "καθήσει".

Γιάννης Αθανασίου :arrow:
Tetrakinisi
 

TAKOS - ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Ιαν 2003, 17:59

Χωρίς λόγια.....


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6832
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό jimnys » 20 Ιαν 2003, 17:42

Πιστεύω οτι η λύση της Τετρακίνησης με την ΟΜΕ ανάρτηση είναι πολύ καλή, όπως και το site της ετερείας, την οποία πιστεύω θα τοποθετήσω στο δικό μου......
τιμή με τοποθέτηση?????
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό mkivos » 24 Ιαν 2003, 11:40

Αγαπητοί φίλοι,

Εγώ έχω τοποθετήσει την ανάρτηση της ΟΜΕ στο Jimny μου.

1. Στο βουνό. θεικό

2. Στη πόλη. Καλύτερό απο πρίν λόγω ύψους και σχετικά ποιό soft αίσθηση

3. Στο ταξίδι. Κουραστικό το αυτοκίνητο χάνει σε αίσθηση το τιμόνι, ευαισθησία στον πλάγιο άνεμο και το κυριότερο.. με πολλά χιλιόμετρα ,ειδικά η πίσω ανάρτηση , σε ανωμαλία του οδοστρώματος φορτίζεται και έχει μια τάση να εκτινάξει το πίσω μέρος σαν καταπέλτης. Επικίνδυνο εάν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε γρήγορη καμπή.

Βέβαια εγώ είχα και το εξής πρόβλημα μου δώθηκαν λάθος πίσω ελατήρια με διαφορετικό μήκος ( 2 εκ. διαφορά ) κωδ. 966 ενώ τα σωστά είναι τα 967 με το ίδιο μήκος. Η διαφορα των δύο κωδικών αφορά το μοντέλο της Αυστραλίας το οποίο έχει αυτή τη διαφορα απο κατασκευής αντίθετα με το Ευρωπαικό. Περιμένω να μου τα αλλάξουν.

Αυτό βέβαια έχει αρνητικές επιπτώσεις σε πολλούς παράγωντες. Είδωμεν...
Άβαταρ μέλους
mkivos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 06 Δεκ 2002, 11:38

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 24 Ιαν 2003, 14:47

Μεγάλο ζήτημα ανοιξες mkivos.

Το θέμα αφορα τα ευρωπαϊκά και τα γιαπωνεζικα Jimny.

Στην Ευρώπη έχουν πωληθεί και τα δύο.

Οπότε το καλύτερο είναι να βλέπεται χώρα κατασκευής, από την άδεια, πριν παραγγείλετε ανάρτηση ΟΜΕ.

Τα γιαπωνέζικα θέλουν μακρύτερο αριστερα, τα ευρωπαϊκά όχι. Εγώ έχω πουλήσει και τους δύο τύπους σε αυτοκίνητα που αγοράστηκαν στην Ελλάδα!!!

Γενικά όμως δεν είναι περίεργο τα αριστερά ελατήρια να είναι πιό μακριά από τα δεξιά. Το εφαρμόζουν πολλοί κατασκευαστές για να αποφύγουν το κρέμασμα αριστερά, λόγω τού ότι 9 στις 10 φορές το αυτοκίνητο μετακινείται μόνο με τον οδηγό του, οπότε υπολογίστε 70-100 κιλά περισσότερα αριστερά σε μόνιμη βάση.

Γιάννης Αθανασίου
Tetrakinisi
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες