Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

air locker η μονιμο μπλοκε διαφορικο?

air locker η μονιμο μπλοκε διαφορικο?

Δημοσίευσηαπό tomi » 17 Απρ 2006, 18:34

Μετα απο τη σημερινη βολτα με το jimny μου καταλαβα οτι οι απαιτησεις μου μεγαλωσαν απο το μικρο μου. Σε μια διαδρομη στον Αγ.Στεφανο Αττικης το χρειαστηκα αρκετες φορες ποσο μαλλον αργοτερα που οι εξορμησεις μου θα αποκτησουν πιο δυσκολο χαρακτηρα καθως εθιζομαι ολο και περισσοτερο!

Τι πλεονεκτηματα και μειονεκτιματα εχουν οι καθεμια απο τις 2 λυσεις?

κατα ποσο θα επηρεαστει η αξιοπιστια της μεταδοσης?

Μετα απο μια συντομη ερευνα βλεπω οτι κανεις δεν αναφερει το ποσοστο εμπλοκης των μονιμων μπλοκε διαφορικων,υπαρχει καποιος λογος η απλα ακομα κ αυτοι που τα διαθετουν δεν γνωριζουν?

Τι κοστολογιο να υπολογισω για την καθε λυση?

Ευχαριστω εκ των προτερων οσους ενδιαφερθουν να με βοηθησουν...
Άβαταρ μέλους
tomi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 21:01
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Απρ 2006, 08:33

Τι εννοείς μόνιμο μπλοκέ διαφορικό ?? γίνε λίγο πιο σαφής... Η καλύτερη λύση κατ' εμένα είναι ένα air locker (π.χ. ARB) αν και πρόκειται για ακριβή λύση (περί τα 1200 €). Δοκίμασε όμως πρώτα να βελτιώσεις λίγο την ανάρτηση (διαδρομές) πριν μπεις σε έξοδα, θα δεις ότι η ανάγκη για locker θα είναι μικρότερη :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tomi » 25 Απρ 2006, 11:16

αυτη τη βδομαδα θα βαλω αναρτηση. επελεξα MAD+PROCOMP +6cm
το αποτελεσμα θα δειξει.
Μονιμο εννοω με δισκακια
Άβαταρ μέλους
tomi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 21:01
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικης

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Απρ 2006, 11:47

Καλές βόλτες, ελπίζω να μείνεις ευχαριστημένος από την ανάρτηση.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό manos77 » 25 Απρ 2006, 17:52

Αν ειναι με δισκακια ειναι ελεγχομενης ολισθισεις και οχι μπλοκε. Δεν ξερω τα συγκεκριμενα για του JIMNY αλλα του KIA SPORTAGE το LSD οπως το ονομαζει, σε λασπες, αμμο και χιονι οσο δηλαδι πατανε και οι δυο πισω τροχοι δουλευει καλα αλλα οταν ο ενας βρεθει στον αερα ειναι σαν να μην υπαρχει και θελεις ταχυτητα για να περασεις καποιο εμποδιο με κρεμασμα. Μονιμα μπλοκε ειναι μονο τα lock rite και detroit locker αλλα δεν ξερω τι κανουν στον δρομο.
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 26 Απρ 2006, 17:16

Περιορισμένης ολίσθησης δεν ξέρω εαν μπένει σε jimny.....
Oι εμπειρογνώμονες τι σου λένε???
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Απρ 2006, 10:18

jimnys έγραψε:Περιορισμένης ολίσθησης δεν ξέρω εαν μπένει σε jimny.....
Oι εμπειρογνώμονες τι σου λένε???

Γιάννη νομίζω ότι μπαίνει (κόστος περίπου 300 €) αλλά προσωπικά εγώ δε θα έβαζα, θέλω να έχω το απόλυτο έλεγχο για το πότε, πως και πόσο θα δουλέψει, προτιμώ ARB κι ας κοστίζει τα τριπλάσια και βάλε.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μάιος 2006, 10:07

Φίλοι Suzukάδες γειά,

μπήκα στο φόρουμ σας για να καταχωρήσω κάτι άλλο και είδα και αυτή τη συζήτηση.

Να σας υπενθυμίσω λοιπόν οτι υπάρχει και η άλλη λύση για 100% κατ' επιλογή μπλοκέ διαφορικό για τον εμπρός και τον πίσω άξονα.

Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο για τα SJ410 και SJ413 αλλά σε μερικούς μήνες θα υπάρχει και για τα Vitara, Jimny και μετά και για τα Grand Vitara.

H λύση ακούει στο όνομα ΚΑΜ και είναι ηλεκτρικά εμπλεκόμενο διαφορικό (με τέσσερα αξονάκια στήριξης, δυνατότερη κατασκευή και κυρίως ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ)
Η τιμή του είναι χαμηλότερη από το ARB και κυρίως δεν έχει να κάνει με συστήματα υψηλής πίεσης (ή υποπίεσης) αέρος όπως τα air locker. Δουλεύει με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό και έχει εμπλοκή σε 0.3 του δευτερολέπτου.

Πληροφορίες σε επόμενο τεύχος (μάλλον του Ιουνίου) ενός από τα δύο περιοδικά τετρακίνησης (αυτό είναι υπονοούμενο) όπου θα δημοσιευθεί η διαδικασία τοποθέτησης του σε Land Rover. (το συγκεκριμένο μάλιστα είναι το ακριβότερο και καλύτερο μοντέλο το οποίο λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης με πολύδισκο μηχανισμό στα κανονικά του και αν κανείς το χρειαστεί πατάει το κουμπί και γίνεται και 100% κατ' επιλογή μπλοκέ, πάντα μαζί με ενισχυμένα ημιαξόνια)

Χαιρετώ (και τώρα διαβάστε οι κάτοχοι Jimny και την άλλη καταχώρηση αναφορικά με τους τζόγους στον εμπρός άξονα)
pantg
 


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες