Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

body lift ή σήκωμα;

body lift ή σήκωμα;

Δημοσίευσηαπό tomi » 03 Απρ 2006, 18:41

Θέλω μεγαλυτερη ελευθερια αναρτησης στο jimny μου. Ειναι απαραιτητο το σηκωμα η αρκει ενα body lift; κατα ποσο θα αλλιωθει η συμπεριφορα του στο δρομο με τη μια λυση κ ποσο με την αλλη;
Άβαταρ μέλους
tomi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 21:01
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικης

Re: body lift ή σήκωμα;

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Απρ 2006, 21:30

tomi έγραψε:Θέλω μεγαλυτερη ελευθερια αναρτησης στο jimny μου. Ειναι απαραιτητο το σηκωμα η αρκει ενα body lift; κατα ποσο θα αλλιωθει η συμπεριφορα του στο δρομο με τη μια λυση κ ποσο με την αλλη;



Μεγαλύτερη ελευθερία ανάρτησης με body lift :?: :shock: :?: :shock: :?:
Πώς θα γίνει αυτό???
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό jimnys » 04 Απρ 2006, 11:00

Τomi το body lift σηκώνει το αμάξωμα απο το σασί με σκοπό να χωρέσουν μεγαλύτερα ελαστικά χωρίς να βρίσκουν.
Η μεγαλύτερη ελευθερία ανάρτησης που ζητάς περιλαμβάνει ελατήρια και αμορτισέρ, κατα βάση ΑΝΑΛΟΓΑ με το ύψος(ελευθερία-κρέμασμα τροχού) που θέλεις να δώσεις.
Μέχρι τα 4 εκατοστα συν δεν χρειάζεσαι πρακτικά καμία άλλη αλλαγη.
Στα 4 εκ βρίσκεις τα εξείς :
1)OME Λύση έτοιμη, 4 ελατήρια-4 αμορτισέρ την βρίσκεις στα εξιδικευμένα μαγαζιά της αγοράς(x-treme, tetrakinisi,kokolakis, sirros, και άλλους εαν ξεχνάω)
2)Mad ελατήρια-ΟΜΕ αμορτισέρ(3,5 εκ) ΄συνδιασμός λίγο πιο σκλρός απο την ΟΜΕ, κρατάει καλύτερα στον δρόμο, έχει την ίδια ελευθερία άρθρωσης με την ΟΜΕ(την ελευθερία την δίνουν τα αμορτισέρ)
3)Mad-monroe(bielstein- kyb-koni ) συν ότι άλλο αμορτισέρ υπάρχει στηνμαμίσια διάσταση.(+2.5 εκ) ελαυθερία άρθρωσης, όση και του μαμίσιου...
Τα αμορτισέρ τα επιέγεις ανάλογα με το τι θες να κάνεις, οι σκληρότητες ειναι μεταβλητές, mad&bielstein θεωρούνται κορυφαία ιδίως για δρόμο..
Τα Mad τα βρίσκεις στην www.amorteam.gr(μαζί με τα μονρόε κανένα 300άρι νομίζω τώρα..), μαζί με τα μονρόε...

Για σήκωμα πάνω απο 6 εκ.

Είναι εξιδικυμένη λύση, θέλεις αλλαγή και διωρθώσεις και σε άλλα μηχανικά μέρη(πανάρ, σωληνάκια φρένων, μπράτσα, αποστάτες, κάστερ κτλκτλ)κοινώς όσο πιο πολύ ψηλώνεις τόσο πιο πολλά θέλεις.

Οτιδήποτε τεχνικό θέλεις να δεις για jimny συγκεκριμένα υπάρχει στο www.jimnyclub.com (χωρίς κόστος...).

Να προσέξεις πάντως την λύση με τα 30άρια ελαστικά που δίνουν κάποιοι, γιατί υπάρχουν τουμπαρίσματα στην Εθνική, και πάλι καλά που την γλίτωσαν τα παιδιά....
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό tomi » 05 Απρ 2006, 18:28

Μαλλον θα καταληξω σε ΟΜΕ με bielstein γιατι κανω πολλα χιλιομετρα στο δρομο. Οταν λες 30ρια ελαστικα τι εννοεις; ευχαριστω για την βοηθεια
Άβαταρ μέλους
tomi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 21:01
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικης

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 05 Απρ 2006, 21:25

Εννοει αυτα εδω.

Δυστυχως δεν ειναι το δικο μου.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό jimnys » 09 Απρ 2006, 00:44

tomi έγραψε:Μαλλον θα καταληξω σε ΟΜΕ με bielstein γιατι κανω πολλα χιλιομετρα στο δρομο. Οταν λες 30ρια ελαστικα τι εννοεις; ευχαριστω για την βοηθεια



OME & BIELSTEIN :shock:
Ενδιαφέρον συνδοιασμός, αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει, ίσως εαν έχει γνωστό(μην βάλεις Bielstein για jimny μιας και τα ΟΜΕ είναι +4 εκ απο τα μαμίσια, θα γίνει κούτσουρο εντελώς :? )
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό marios_new » 12 Απρ 2006, 11:56

Σωστός ο jimnys.
Άμα θες να πας μέχρι +4 βάλε το πακέτο της ΟΜΕ.Είναι καταπληκτικό set(και για δρόμο).
Μέχρι +6 δεν χρειάζεσαι σωληνάκια,πανάρ κλπ.
Άβαταρ μέλους
marios_new
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 10:35
Τοποθεσία: ptolemaida

Δημοσίευσηαπό tomi » 12 Απρ 2006, 15:47

Ειδα αλλη μια λυση με MAD ελατηρια + Procomp αμορτισερ στο +6 η οποια ειναι και πιο οικονομικη για τα δεδομενα μου. τι αποψη εχετε για αυτο το πακετο;
Άβαταρ μέλους
tomi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 21:01
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικης

Δημοσίευσηαπό panjo » 12 Απρ 2006, 16:58

Πάντα μιλάμε για ελαστικό 215/75 ή 195/80R15, αλλιώς ξέχνα προφυλακτήρες και πλαστικά.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ (μονόδρομος)
H OME θα σου δώσει το πολύ 3-4cm συνολική διαδρομή ανάρτησης, άρα δεν μιλάμε για ελευθερία ανάρτησης. Βέβαια είναι πολύ καλή στον δρόμο και εκτός δρομου και σηκώνει την κοιλιά του αυτοκινήτου 3-4cm.

BODY LIFT (the sure thing)
Για πραγματική ελεθερια αναρτησης πρέπει να βγάλεις τη ζυγαριά, η να την έχεις με πύρο και να την ελευθερώνεις σε off-road διαδρομές. Χωρίς ζυγαριά έχεις +15cm. Αυτό σημαίνει πως θές μπόι απο body lift 2'' διαφορετικά τα λάστιχα θα βρίσκουν άσχημα στους θόλους. Το παραγγέλνεις έτοιμο απο DGtuning ή απο τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, αν δεν έχεις ακρες μην το κάνεις μόνος θα βγεί πιο ακριβά.

Άρα
1. body lift (~400euro με περαστικα)
2. body lift & OME (~1000euro με περαστικα)

το ένα δεν εμποδίζει το άλλο, κανε πρώτα το Body lift και δεν αν θες καλύτερη συμπεριφορά ανάρτησης. Οποιαδήποτε άλλη ανάρτηση με +4εκ δεν λειτουργεί σωστά με τα τερματικά και μπορεί να σου κοψει σινεμπλόκ και να ακούς γκρακ γκρακ,,,


Μόνο με ΟΜΕ και χωρίς ζυγαριά θα σπάσεις τα πλαστικά.

Με ΟΜΕ (και BL) και μπορείς να κυκλοφορείς χωρίς ζυγαριά μονίμως αφού είναι πιο σκληρή ανάρτηση.


Marios_New δεν θες σωληνάκια μέχρι και +13cm, απλά ελευθερώνεις τα κλίπς (εώς 7cm) και επίσης (+13) γυρνάς τη σιδερένια γωνία προς τα κάτω (αυτή που βγαίνει απο τον κινητήρα)

καλή σκέψη
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό marios_new » 13 Απρ 2006, 08:50

tomi όσο την ψάχνεις τόσο θα βρίσκεις...

Ο panjo σωστός με την ζυγαριά(η δικιά μου στο γκαράζ).
αλλά panjo τα λεφτά που λές είναι πάρα πολλά.
Το βόδι από dgtuning πάει 170-180 (περαστικά 230?)πολλά είναι..με 100 ευρά βρίσκεις να σου το κάνουν....
Τα ΟΜΕ ο xtreme νομίζω τα έχει τώρα 590..τοποθέτηση άλλα 50 το πολύ

tomi βάλε βόδι και monroe+killen+6(το φοράνε πολλά jimny)
Άβαταρ μέλους
marios_new
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 10:35
Τοποθεσία: ptolemaida

Δημοσίευσηαπό panjo » 13 Απρ 2006, 12:03

Τα περαστικά βαριά βαριά κάπου εκεί είναι, αλλά πρέπει να καταλάβει ο tomi ότι αν σηκωθεί το αμάξι πάνω απο 3-4cm χάνει τη γεωμετρία του, τα εμπρος τερματικά δεν λειτουργούν (δεν τερματίζουν) άρα οι μπροστά βραχίονες λειτουργούν ώς τερματικά με αποτέλεσμα να κοπούν κάποια στιγμή τα σινεμπλόκ τους. το ίδιο ισχύει και για πίσω όπου το λάστιχο μπορεί να ακουμπά στο τετράγωνο σιδερένιο στοπερ του πίσω βραχίονα αλλά το άλλο αμορτισέρ δεν απλώνει και φυσικα και οι δύο πάλι βραχίονες δέχονται πιέσεις που εκτονώνονται στα σινεμπλόκ. Στην αρχή δεν το καταλαβάινεις αλλά σε μερικές εβδομάδες αν το πας εκτός δρόμου συχνά θα καταλάβεις. Μπορεί να βάλει τερματικά αλλά μονο πίσω καθώς εμπρός θα έχει πρόβλημα με την caster. Τα κάστερ κιτ που είναι έκκεντρα είναι ότι πιο άχρηστο στην αγορά αφού σου κόβουν τις διαδρομές ανάρτησης, χώρια που πρέπει να κάνεις και τερματικά, άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε δηλαδή.

Έχω δει monroe, bilstein, ironman, και διάφορες πατέντες αλλά τα OME είναι κατά τη γνώμη μου η πιο σωστή επιλογή. Βέβαια αυτό θα το αποφασίσει ο tomi.

ΑΡΑ (για τα μάτια του κόσμου)
+2cm ελαστικό
+4cm ΟΜΕ
+5cm ή + 3cm Body lift

άρα έχουμε ένα αμάξι +9 με + 11cm
άρα πάμε και για ζάντες με αρνητικό offset για να φαρδύνουμε λίγο (+6 φάρδος στον άξονα) (έτσι πάει tomi)

Για να μην το παιδεύεις κάνε Body lift - λάστιχο και ζυγαριά και ΤΕΛΟΣ, εκτός αν θες να μπείς στο παιχνίδι γερά (6000€ για αρχή και βρές 2ο αμάξι για ταξίδια) που σημαίνει τσάμπα τα λέμε όλα αυτά.
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό marios_new » 13 Απρ 2006, 14:39

λάστιχα 195r15 MT (όχι πάνω από 300 με τοποθέτηση)
MAD ελατήρια +3cm, αμορτισέρ Monroe(280 + κάποια για τοποθέτηση)
βόδι (170 + κάποια για τοποθέτηση)
αποστάτες spidertrax (περίπου 280 τοποθέτηση εσύ)

το έχεις κάνει τούμπανο
Άβαταρ μέλους
marios_new
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 10:35
Τοποθεσία: ptolemaida

Δημοσίευσηαπό panjo » 13 Απρ 2006, 14:50

Α ρε τι γουστα κάναμε εκεί στο 'στενό της αμαρτίας' .
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό marios_new » 13 Απρ 2006, 17:58

Τα γούστα είναι καλά εδώ :wink: :wink:
άμα έρθεις τώρα θα τρελαθείς 8) 8)
μάλλον το καυσαέριο έχει πιάσει ύψη :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
marios_new
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 23 Δεκ 2005, 10:35
Τοποθεσία: ptolemaida

Δημοσίευσηαπό tomi » 13 Απρ 2006, 18:49

Θα μπορουσα για αρχη να βαλω ενα Body Lift +2'' οπως μου προτεινετε και να βγαλω τελειως τη ζυγαρια. Μετα βλεπω τι απαιτησεις εχω κ πραττω αναλογα.

Το ερωτημα ειναι κ μη με παρεξηγειτε γιατι είμαι νεος στο χωρο η ''ΖΥΓΑΡΙΑ'' ειναι το συστημα πανω απο το πισω διαφορικο που ελενχει το βαρος που εχει ο πισω αξονας για να κανονισει το ποσοστο πεδησης εμπρος με πισω?

Πως μπορω να κανω το κολπο με τον πειρο που ανεφερες πιο πανω marios new?

Σημερα εβαλα λαστιχα Colway C-Trax 205/70/15 ειδα εκπληκτικη αλλαγη στο βουνο. Στο δρομο ο ηχος ειναι σαν να απογειωνεται αεροπλανο αλλα ποιος νοιαζεται;

Που μπορω να βρω την DGtuning καποιο τηλ , διευθυνση;
Άβαταρ μέλους
tomi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 21:01
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικης

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες