Έχεις δίκιο Γιώργο,
γι' αυτό και γώ θα επαναφέρω το θέμα μας....
Λοιπόν, η παρακάτω μετατροπή έγινε σε Vitara, αλλά δεν παίζει καμία σημασία, καθότι γίνεται το ίδιο και στο Grand Vitara.
Χρειαζεται πισινός άξονας και μπροστινό διαφορικό (ανεξάρτητη μπροστά) απο Toyota Hilux.
Καλό,ε?
Παίρνουμε τον άξονα (σουστόφυλλα) και τον προσαρμόζουμε στην ανάρτηση του Vitara/GV.
Με ελατήρια δηλαδή.....κλπ,
Το πρόβλημα ειναι οτι δύσκολα θα ταιριάξει η σχέση του διαφορικού Toyota με Suzuki, και έτσι αναγκαστικά φέυγει και το μπροστινό διαφορικό Suzuki για να μπεί το Toyota.
Το μπροστινό διαφορικό Toyota ειναι 7,5'' και ειναι απο αρχές 1990 μοντέλο και τα κορωνοπήνια που έχει βάλει ειναι 5,71 : 1.
Το πρόβλημα που παρουσιάζει η συγκεκριμένη μετατροπή ειναι οτι ψιλο-βρίσκει στο κάρτερ το διαφορικό Toyota, και έτσι αναγκαστηκε και σήκωσε το μοτέρ κατα 2 πόντους ψηλώτερα....
το αποτέλεσμα,
όψη απο την πίσω πλευρά....
και έτοιμο με τροποποιημένες τις βάσεις στήριξής του...
και όσο αφορά τον κεντρικό άξονα μετάδοσης, "κουμπώνει" κανονικά πάνω στην φλάντζα διαφορικού του Toyota.
Το μόνο που λείπει ειναι να "κουμπώσουν" τα ημιαξόνια Suzuki πάνω στο Toyota διαφορικό πλέον, πράγμα το οποιό γίνεται με ειδικές βάσεις σαν αυτές....
με την διαφορά οτι θα έχουμε τα μέσα, έξω.
Δηλαδή το ημιαξόνιο Suzuki θα πατάει στην φλάντζα και απο την μέσα μεριά της φλάντζας θα πατάει το καρέ του Toyota.
Σημειωτέον οτι έβαλε αριστερό ημιαξόνιο στην δεξιά πλευρά και αυτός.
Φαίνεται αρκετά καλή μετατροπή, αλλά ποιός επίλέγει να την κάνει και δεν πάει κατευθείαν στην επιλογή μπροστινού άξονα??
Φιλικά vasilis.