Καλησπέρα σε όλους,
έχει περάσει αρκετός καιρός με το GV μου και μαζί με αυτό έχει περάσει και αρκετό διάστημα "ψαξίματος" δεξιά και αριστερά για βελτιώσεις κυρίως για τις αναρτήσεις.
Ανοίγω αυτό το topic με σκοπό να μπορέσουμε να βρούμε τον ιδανικό μέσο όρο βελτίωσης σε ένα GV ανάλογα με την χρήση του κάθενός απο εμάς.
Θα προσπαθήσω να αποφύγω γενικά π.χ., το ".... έβαλα monroe και είναι μια χαρα το αμάξι" ή το "...φοράω 215/65/16 και αν βάλω 225/70/16 θα βρίσκει?", εννοώντας να κρατήσουμε το topic αυτό για τις πιο "δυνατές" μετατροπές απο τα παραπάνω παραδείγματά μου.
Πιθανόν κάποιοι να έχουν ήδη δεί ορισμένες φωτό απο ορισμένα αυτοκίνητα, αλλά δεν πειράζει.
Θα ξεκινήσω με κάποιες φωτό απο διάφορα GV που έχω βρεί κατά καιρούς και πιθανόν να είναι ενδιαφέροντα για κάποιους απο εσάς:
Με ανάρτηση Ironman... δεν θυμάμαι ακριβώς το ύψος, αλλά δείχνει σαν +4cm.
με ΟΜΕ +4 και 235/70 σε ζάντες 8χ16:
αυτό είναι με 2,5'' calmini - 225/75/16 Μ/Τ - εργάτης και ότι άλλο φαίνεται:
+3'' - 225/75/16 MT - LSD πίσω και ARB εμπρός, εργάτης και ότι άλλο φαίνεται:
και πάμε στα πιο ενδιαφέροντα..... κατα την άποψή μου
Έχει ανάρτηση calmini 2,5'', body lift (νομίζω 2''), αποστάτες στους τροχούς και φοράει 31χ10,5:
Το επόμενο είναι ένα πολύ όμορφο V6 (για σένα TLG!!!) και έχει 2'' Tough Dog Springs, Long Tough Dog Frond Struts (δεν χρειάζονται αποστάτες), Rancho 9000x πίσω αμορτισέρ, 1'' Body Lift και φοράει 255/70/16 BFG MT:
το επόμενο έχει ανάρτηση +2'', body lift 2'', φοράει 225/75/16 Cooper MT, Snorkel απο Cherokee! και λοιπά:
το παρακάτω είναι απο αυτά που μου αρέσουν πάρα πολύ, σε σχετικά λογικά πλαίσια, και έχει 2'' στην ανάρτηση, 2'' Body Lift, και φοράει πανέμορφα 31 TSL:
αυτό είναι ένα πολύ "δυνατό" κόκκινο V6 με αρκετές βελτιώσεις όπως Calmini 2,5'', Body Lift +3'', λάστιχα 285/65/16 ΜΤ, εργάτες μπροστά και πίσω, και αρκετό κόψιμο στους προφυλακτήρες :
τούτο είναι super special σε όλα του και με πολύ δουλειά πάνω του...
V6, ARB μπροστά και πίσω, 245/75/16 Goodyear M/T, Calmini 2,5'' με ΟΜΕ αμορτισέρ, συμπλέκτη Centerforce Dual Friction, μπροστινά ημιαξόνια Toyota καθότι τα suzuki έσπαγαν αρκετά έυκολα με το ARB εμπρός, Car-Pc, Gps, και πλέον Body Lift!!! :
και εδώ είναι η μετατροπή του με ημιαξόνια και πλύμνες απο Toyota:
Και τέλος ένα GV, όπου φοράει 40άρια ελαστικά, αλλά δεν έχω βρεί άλλες πληροφορίες :
"Ζόρικο", έτσι?
Αυριο θα πάμε και "παρακάτω".......